Quote:
Ik weet niet of je veel aan levens hebt hierzo; mensen kunnen duizenden levens in de levels stoppen, dat gaat echt niet uitmaken voor bijvoorbeeld de 100-Mario challenge. Wat ik wel heel erg mis, zijn de secret exits en de bonus games na het behalen van 100 punten met op de balk springen (SMW) en de 5 ups die je krijgt als je 3 keer een ster scoort (SMB3) Hoop dat ze daar ook nog iets mee gaan doen.
Gepost door: King Bowser op 07-09-2015 20:32
Gepost door: King Bowser op 07-09-2015 20:32
Bonus games zou wel leuk zijn om ergens in je level te bouwen... Ik vraag me af of dat mogelijk is. Maar dan nog steeds: wat heb je aan extra levens?
SMB2 speelt zo enorm anders, dat heeft weinig met Mario te maken... Ik denk niet dat de kans groot is dat ze dat hier ooit in gaan stoppen. :p
Voor Donkey Kong... of Metroid, of Zelda? Kom maar op!
Quote:
Mario Kart Maker kan ook nog.
Een 3D Mario Maker voor de NX _O_
Gepost door: Hercule op 08-09-2015 00:51
Gepost door: Hercule op 08-09-2015 00:51
| You are (not) alone |
Quote:
[..]Ik weet niet of je veel aan levens hebt hierzo; mensen kunnen duizenden levens in de levels stoppen, dat gaat echt niet uitmaken voor bijvoorbeeld de 100-Mario challenge.
Bonus games zou wel leuk zijn om ergens in je level te bouwen... Ik vraag me af of dat mogelijk is. Maar dan nog steeds: wat heb je aan extra levens?
SMB2 speelt zo enorm anders, dat heeft weinig met Mario te maken... Ik denk niet dat de kans groot is dat ze dat hier ooit in gaan stoppen. :p
Voor Donkey Kong... of Metroid, of Zelda? Kom maar op!
Gepost door: Canyarion op 07-09-2015 23:00
Bonus games zou wel leuk zijn om ergens in je level te bouwen... Ik vraag me af of dat mogelijk is. Maar dan nog steeds: wat heb je aan extra levens?
SMB2 speelt zo enorm anders, dat heeft weinig met Mario te maken... Ik denk niet dat de kans groot is dat ze dat hier ooit in gaan stoppen. :p
Voor Donkey Kong... of Metroid, of Zelda? Kom maar op!
Gepost door: Canyarion op 07-09-2015 23:00
I'm gonna blow your mind probably. Maar SMB2 is orgineel geen Mario game. De Japanse game heet: Doki Doki Panic en hier is voor de westerse markt gewoon Mario in gedropt omdat dit beter zou verkopen.
Psn: DragonflySoldier -- WiiU: Madball -- 3DS: 1521-2593-1244 ( Madball )
Quote:
Nou, ik bedoelde eigenlijk niet zozeer voor de levens, maar meer voor de drang de juiste te krijgen. Ik weet namelijk nog van vroeger dat als je twee sterren had en je kreeg een bloem of een paddenstoel, dat het vaak ''GODVERDEGODVER'' was Als je nu een level uitspeelt, dan is het eigenlijk doelloos om de ster te scoren.[..]Ik weet niet of je veel aan levens hebt hierzo; mensen kunnen duizenden levens in de levels stoppen, dat gaat echt niet uitmaken voor bijvoorbeeld de 100-Mario challenge.
Bonus games zou wel leuk zijn om ergens in je level te bouwen... Ik vraag me af of dat mogelijk is. Maar dan nog steeds: wat heb je aan extra levens?
Gepost door: Canyarion op 07-09-2015 23:00
Bonus games zou wel leuk zijn om ergens in je level te bouwen... Ik vraag me af of dat mogelijk is. Maar dan nog steeds: wat heb je aan extra levens?
Gepost door: Canyarion op 07-09-2015 23:00
En wat die andere betreft, wat is er nou leuker om twee keer 50 punten te scoren bij SMW en dan direct een leuk bonuslevel te krijgen? Ik vond het altijd leuk hoor, het breekt een beetje zeg maar.
Volgens mij is SMM wel een beetje alleen losse levels spelen. En wat de 100 Mario betreft, hoopte ik eigenlijk dat je 100 levels moest doen met 3 levens i.p.v 100 levens voor 10 levels -_-
Maar goed, genoeg de game bekritiseerd, ik heb er evengoed zin in, ik ben namelijk een enorme SMW fan en ik ga die levels SMW style helemaal grijs spelen!
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Quote:
Zat ik dus ook aan te denken; 100 levels in plaats van 100 levens. Of ze moeten de 10 moeilijkste levels bij elkaar schrapen voor die 'uitdaging'.
En wat de 100 Mario betreft, hoopte ik eigenlijk dat je 100 levels moest doen met 3 levens i.p.v 100 levens voor 10 levels -_-
Gepost door: King Bowser op 08-09-2015 08:07
Gepost door: King Bowser op 08-09-2015 08:07
Twitch.tv/DagDoesStuff ππ
Quote:
Dan nog Ik ben echt bang dat het zelfs dan nog te makkelijk is (Kaizo even niet meegerekend natuurlijk)[..]
Zat ik dus ook aan te denken; 100 levels in plaats van 100 levens. Of ze moeten de 10 moeilijkste levels bij elkaar schrapen voor die 'uitdaging'.
Gepost door: Dagmar op 08-09-2015 08:17
Zat ik dus ook aan te denken; 100 levels in plaats van 100 levens. Of ze moeten de 10 moeilijkste levels bij elkaar schrapen voor die 'uitdaging'.
Gepost door: Dagmar op 08-09-2015 08:17
Zeker als ik wel eens die spelletjes zie op youtube, het zijn bijna allemaal noobs die het spelen. Ik ben al heel lang een enorme Mario fan, mijn style is snel spelen en snel door de levels heen (als ik iets zoeken moet met bv SMW moet ik echt moeite doen om niet te snel te gaan)
Maar goed, wie weet vergis ik mij nu en lijkt het gewoon makkelijker dan het is.
Anyway, ik ben benieuwd of ze hier nog iets mee gaan doen (update?)
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
βα΄₯β
Quote:
*Las je post verkeerd* Klopt, 100 Mario challenge is met 100 levens. Maar het zou leuker zijn als je er maar 3 of bv. 10 had Beetje uitdaging toch.
De 100 Mario levels is toch niet met maar 10 levens? Volgens mij zeiden ze in elke trailer "en als dat te moeilijk is (oid), is er ook de 10 Mario challenge".
Gepost door: Skull_kid op 08-09-2015 08:23
Gepost door: Skull_kid op 08-09-2015 08:23
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Ik bedoelde te zeggen: 100 Mario challenge is toch niet met maar 10 levels? De 10 Mario challenge is met 8 levels, lijkt me dat de 100 Mario challenge er 80 heeft? Ik dacht dat ze in trailers steeds zeiden "er is een 100 mario challenge, maar als die te moeilijk is, is er ook een 10 mario challenge, waar je 8 levels doorloopt".
βα΄₯β
Wat ik zo kan zien in at filmpje zijn het maar 16 levels. Maar nu je het zegt, wie weet komen er daarna nog meer levels bij a la candy crush (candy crush omdat die ook pas nieuwe levels krijgt als je het laatste level hebt uitgespeeld) dat laten ze daar dan weer niet zien. Dus het zou goed kunnen, ik heb het alleen zelf nog niet gezien.
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Quote:
Levens op? Stuur een verzoek naar een vriend of koop een nieuwe voor β¬0,99! 10 levens voor slechts β¬8,99!Maar nu je het zegt, wie weet komen er daarna nog meer levels bij a la candy crush.
Gepost door: King Bowser op 08-09-2015 10:07
Gepost door: King Bowser op 08-09-2015 10:07
Dat word heel wat avondjes wachten op de bank tot ik verder kan...
Twitch.tv/DagDoesStuff ππ
Even wat meer duidelijkheid opgezocht.
Quote:
10 Mario Challenge
Another variant of 100 Mario Challenge, known as 10 Mario Challenge, gives the player 10 Marios to clear 8 randomly selected sample courses. Unlike with 100 Mario Challenge, players cannot save their progress in 10 Mario Challenge. There are as many as 68 sample courses[5], and they'll be added onto the Coursebot's sample courses list when completed.
When the player plays 10 Mario Challenge for the first time, the eight courses that appear are predetermined, and will never change until the player has completed 10 Mario Challenge once.
Another variant of 100 Mario Challenge, known as 10 Mario Challenge, gives the player 10 Marios to clear 8 randomly selected sample courses. Unlike with 100 Mario Challenge, players cannot save their progress in 10 Mario Challenge. There are as many as 68 sample courses[5], and they'll be added onto the Coursebot's sample courses list when completed.
When the player plays 10 Mario Challenge for the first time, the eight courses that appear are predetermined, and will never change until the player has completed 10 Mario Challenge once.
En wat betreft de 100 Mario challenge komt dit eruit;
Quote:
Players can also experience 100 Mario Challenge, where the goal is to clear a certain number of user-created courses with up to 100 lives; 8 courses on Easy; 16 courses on Normal and Expert. Courses marked as the selected difficulty (based on clear percentage) will be used. Players can obtain up to 3 1-Ups in each course, but must be able to complete the course to collect them. Additionally, players can save their progress while playing the 100 Mario Challenge, and they can choose to skip a selected course to try another one instead. At first, only the Easy and Normal difficulty levels can be selected, but the player can unlock the Expert difficulty by completing the Normal difficulty 100 Mario Challenge at least once.
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Quote:
[..]
Levens op? Stuur een verzoek naar een vriend of koop een nieuwe voor β¬0,99! 10 levens voor slechts β¬8,99!
Dat word heel wat avondjes wachten op de bank tot ik verder kan...
Gepost door: Dagmar op 08-09-2015 10:12
Levens op? Stuur een verzoek naar een vriend of koop een nieuwe voor β¬0,99! 10 levens voor slechts β¬8,99!
Dat word heel wat avondjes wachten op de bank tot ik verder kan...
Gepost door: Dagmar op 08-09-2015 10:12
Een nieuwe vriend voor β¬0,99? Dat is ook niet duur... de meeste vrienden kosten me meer (al is het dan aan chips, drinken etc.)
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
Haha ja wist ik al. ^_^ Daarom dat ik durfde te zeggen dat SMB2 weinig met Mario te maken heeft. [..]
I'm gonna blow your mind probably. Maar SMB2 is orgineel geen Mario game. De Japanse game heet: Doki Doki Panic en hier is voor de westerse markt gewoon Mario in gedropt omdat dit beter zou verkopen.
Gepost door: DragonflySoldier op 08-09-2015 01:26
I'm gonna blow your mind probably. Maar SMB2 is orgineel geen Mario game. De Japanse game heet: Doki Doki Panic en hier is voor de westerse markt gewoon Mario in gedropt omdat dit beter zou verkopen.
Gepost door: DragonflySoldier op 08-09-2015 01:26
Ik neem aan dat er wel genoeg leuks te doen is in SMM, ook als je niet zelf levels maakt. En als Splatoon een indicatie is, komen er vast wel eens nieuwe opties.
Quote:
[..]Haha ja wist ik al. ^_^ Daarom dat ik durfde te zeggen dat SMB2 weinig met Mario te maken heeft.
Gepost door: Canyarion op 08-09-2015 11:27
Gepost door: Canyarion op 08-09-2015 11:27
Al komen o.a. Bob-ombs, de muisjes (nog steeds in paper mario), Pokeys, Shy guys, Luigis hoge jump met beengetrappel en character design, Peach float jump die nog steeds in moderne games zitten, de mogelijkheid objecten op te rapen (schilden in mario 3 en world, maar vooral de gameplay van Mario vs. Donkey kong lijkt hier zijn oorsprong in te vinden) wel uit Super Mario Bros.2 USA.
Dit naast Birdo die in veel spin-offs zit.
Ooh, en de Kingdom II stage in Smash bros. Melee en natuurlijk de groenten die peach werpt.
In de conceptfase was Doki Doki panic overigens al bedoeld als een Mario game specifiek voor de amerikaanse markt - met als hoofddoel een verticaal scrollende stage waarin twee spelers co-op elkaar hoger moesten werpen en objecten verplaatsen om steeds hoger te komen, daarna geannuleerd en opgestart als doki doki game, maar nog steeds met starmen en muntjes, pow blocks en warps... en de componist van de eerste super mario. Hierdoor was de conversie wel een stuk makkelijker voor Nintendo USA.
Ze voegden gelukkig wel de mogelijkheid om te rennen toe, die niet in Doki Doki zat.
Aangezien ze in japan Mario USA ook zien als een klassieke mario-game, ondanks de DDP roots, zou ik de toevoeging van de gameplay-stijl in mario-maker niet erg vreemd hebben gevonden.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
Kijk, dat wist ik dan weer niet. Thanks. [..]
In de conceptfase was Doki Doki panic overigens al bedoeld als een Mario game specifiek voor de amerikaanse markt -
In de conceptfase was Doki Doki panic overigens al bedoeld als een Mario game specifiek voor de amerikaanse markt -
Mijn kennis ligt vooral bij Zelda. (Heel handig voor ons Zelda podcastkanaal op YouTube!)
Hm dat zou wel heel leuk zijn, als MM me vanmiddag al belt. Maar ik denk het niet, in mijn ervaring is het nooit voor woensdag geweest!
(Er is hier 1 medewerker die niet altijd op de release datum let... door hem heb ik de New 3DS XL Majora's Mask-editie op woensdag gekregen, waardoor ik weer 1 van de eerste met een unboxing video was!)