Quote:
Beste Nintendo-fan,
We gaan stoppen met Club Nintendo, maar we werken hard aan een nieuw programma, dat we later dit jaar van start willen laten gaan.
Je hebt nog tot 30 september om je verzamelde sterren in te leveren of productregistraties te doen van producten waarbij de uiterlijke registratiedatum nog niet is verlopen. Door de stopzetting van Club Nintendo kan het zijn dat de uiterlijke registratiedatum van sommige producten eerder is dan verwacht. Deze datum kun je terugvinden op de registratiekaart van het desbetreffende product.
Fysieke spellen die na 1 april 2015 zijn uitgekomen of worden uitgebracht bevatten ook geen registratiecode meer. Hetzelfde geldt voor de New Nintendo 3DS en de New Nintendo 3DS XL hardware.
Vanaf 20 april worden ook digitale downloads niet meer op je Club Nintendo account geregistreerd.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Beste Nintendo-fan,
We gaan stoppen met Club Nintendo, maar we werken hard aan een nieuw programma, dat we later dit jaar van start willen laten gaan.
Je hebt nog tot 30 september om je verzamelde sterren in te leveren of productregistraties te doen van producten waarbij de uiterlijke registratiedatum nog niet is verlopen. Door de stopzetting van Club Nintendo kan het zijn dat de uiterlijke registratiedatum van sommige producten eerder is dan verwacht. Deze datum kun je terugvinden op de registratiekaart van het desbetreffende product.
Fysieke spellen die na 1 april 2015 zijn uitgekomen of worden uitgebracht bevatten ook geen registratiecode meer. Hetzelfde geldt voor de New Nintendo 3DS en de New Nintendo 3DS XL hardware.
Vanaf 20 april worden ook digitale downloads niet meer op je Club Nintendo account geregistreerd.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Kost het al anderhalve week om te reageren en beantwoorden ze niet eens je vraag... Ik had nog erbij gezet dat ik voor de lamp spaarde, die is nu allang uitverkocht (ik heb 'm alsnog kunnen bestellen gelukkig, maar toch). Lekker bezig Nintendo Benelux!
ʕ •ᴥ•ʔ
Als ze nou gewoon zeggen dat ze de uitstroom willen faseren en dat daarom codes soms te kort houdbaar zijn en ze niet willen dat ze straks een klachtenregen krijgen als iedereen op 30 september nog met een bult sterren zit waar niks mee gedaan is, ondanks alle waarschuwingen.
Baalde er wel van de je sterren konden vervallen. Ik had namelijk meer dan genoeg om die lamp meteen te bestellen maar om een of andere reden vervielen zodanig veel sterren dat ik 50 te kort kwam voor die lamp. Dat werd dus snel nog even Captain Toad kopen.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Jij krijgt in ieder geval nog antwoord Mij negeren ze al maanden.
Gepost door: Skull_kid op 11-05-2015 13:03
Gepost door: Skull_kid op 11-05-2015 13:03
Ik kreeg ook geen reactie toen ik mailde dat mijn Smash soundtrack beschadigd was aangekomen... Ze hebben dan weer wel een nieuwe opgestuurd. Vroeger kreeg je nog weleens inhoudelijke reacties van ze maar nu nemen ze de moeite blijkbaar niet meer
ʕ •ᴥ•ʔ
Quote:
Misschien dat contact opnemen via Twitter helpt? Want bedrijven zijn vaak bang als je iets negatief over hen via Twitter praat(bijv. over een bestelling etc.) ;p.
[..]
Ik kreeg ook geen reactie toen ik mailde dat mijn Smash soundtrack beschadigd was aangekomen... Ze hebben dan weer wel een nieuwe opgestuurd. Vroeger kreeg je nog weleens inhoudelijke reacties van ze maar nu nemen ze de moeite blijkbaar niet meer
Gepost door: TwilightRealm op 11-05-2015 13:21
Ik kreeg ook geen reactie toen ik mailde dat mijn Smash soundtrack beschadigd was aangekomen... Ze hebben dan weer wel een nieuwe opgestuurd. Vroeger kreeg je nog weleens inhoudelijke reacties van ze maar nu nemen ze de moeite blijkbaar niet meer
Gepost door: TwilightRealm op 11-05-2015 13:21
Quote:
Heh, Nintendo reageert sowieso niet op social media
[..]
Misschien dat contact opnemen via Twitter helpt? Want bedrijven zijn vaak bang als je iets negatief over hen via Twitter praat(bijv. over een bestelling etc.) ;p.
Gepost door: Glo op 11-05-2015 13:50
Misschien dat contact opnemen via Twitter helpt? Want bedrijven zijn vaak bang als je iets negatief over hen via Twitter praat(bijv. over een bestelling etc.) ;p.
Gepost door: Glo op 11-05-2015 13:50
ʕ •ᴥ•ʔ
Tip voor mensen die ook nog een code dubbel hebben liggen en niet kunnen ruilen: maak een account aan en je krijgt 500 sterren, kan je een thema mee downloaden dus
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Quote:
Tot wanneer konden we nog codes registreren? Is dat nu al voorbij of niet?
Gepost door: Htbaa op 18-05-2015 11:36
Gepost door: Htbaa op 18-05-2015 11:36
Tot september
Maar digitale games geven geen sterren meer.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Hier kun je ze in actie zien: Click!
Die saaie Club Nintendo dinges hebben we thank the lord niet Ik ga denk ik die Hanafuda en de consoles themes kopen! ^.^
Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
Eindelijk themes! Ik heb nog 1300 sterren, dus dat wordt een keuze maken tussen Donkey Kong GB en twee themes.
Je kan nu 3 thema's kope voor de Nintendo 3DS in de eShop!
Hier kun je ze in actie zien: Click!
Die saaie Club Nintendo dinges hebben we thank the lord niet Ik ga denk ik die Hanafuda en de consoles themes kopen! ^.^
Gepost door: Lerhan op 18-05-2015 17:58
Hier kun je ze in actie zien: Click!
Die saaie Club Nintendo dinges hebben we thank the lord niet Ik ga denk ik die Hanafuda en de consoles themes kopen! ^.^
Gepost door: Lerhan op 18-05-2015 17:58
Op een ander account nog 3900 sterren en zit te denken om daar Golden Sun van te kopen als er echt niks anders meer komt komende maanden. Die heb ik nog nooit gespeeld en vroeger wel al over zitten twijfelen om aan te schaffen en ik hoor er toch nog wel goede dingen over soms
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
ʕ •ᴥ•ʔ