Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Destiny

[Begin]  |24|25|26|27|28|29|30(200)  [Eind]
Mellie
Door Mellie (1026 reacties) op 27-07-2014 09:13


Wow die monster diep onderin de moon base.. Ik was gewoon aan het verkennen, kijken hoever je kon gaan en opeens was die monster er.. Een ogre die lasers schiet, vet hoor! Ik snap sommige mensen niet die de game nu al afkraken terwijl ze een paar korte levels hebben gespeeld van een beta.. Mijn preorder voor de Ghost Edition blijft iig staan



The climb is the only thing that is.
VulpX
Door VulpX (3112 reacties) op 27-07-2014 09:40
Quote:
[..]

Je kan auto-aim gewoon uitzetten in het menu toch? VOlgens mij stond hij standaard uit? Heb zelf in ieder geval nooit auto-aim gehad.


Gepost door: Ivo001 op 27-07-2014 03:16
Auto aim (meer aim assist eigenlijk) staat standaard juist aan, dus als jij nooit een instelling hebt verandert speel je al de hele tijd met auto-aim
Bart4june
Door Bart4june (1516 reacties) op 27-07-2014 10:11
Quote:
Wow die monster diep onderin de moon base.. Ik was gewoon aan het verkennen, kijken hoever je kon gaan en opeens was die monster er.. Een ogre die lasers schiet, vet hoor! Ik snap sommige mensen niet die de game nu al afkraken terwijl ze een paar korte levels hebben gespeeld van een beta.. Mijn preorder voor de Ghost Edition blijft iig staan
Gepost door: Mellie op 27-07-2014 09:13

Het was niet mijn bedoeling om de game af te kraken.
Het enige wat ik denk te zien is dat deze game mij na een maandje behoorlijk gaat vervelen.

Ik was ook helemaal hyped over Wildstar na de beta, maar nu twee maanden na release speel ik het spel amper meer. Ik merkte dat ik ook weer in een hype trein zat met Destiny.

Daarnaast doet Destiny me ook denken aan de game Warframe.
MJB
Door MJB (4361 reacties) op 27-07-2014 11:52
Quote:
je kan maar 1 level van de Moon spelen?
Gepost door: Littlebigworld op 26-07-2014 23:46


Ja en als ik de expansion pass omschrijving lees is dit dus een voorproefje van expansion pass 1


EXPANSION PASS

Expand your Destiny adventure with brand new story missions, cooperative activities, competitive multiplayer arenas, and a wealth of all new weapons, armor, and gear to earn.

The Destiny Expansion Pass includes Destiny Expansion I: The Dark Below and Destiny Expansion II: House of Wolves. In The Dark Below, you'll discover an ancient tomb has been unsealed. Beneath the surface of the Moon, a dark god has answered centuries of prayer, and a dark army has risen. Explore the true depths of the Hellmouth. Stop the dark Hive ritual and survive.
CONTAINS:

Destiny Expansion I: The Dark Below
Destiny Expansion II: House of Wolves


PSN: Moeswa / XBOX-Live: Moeswa
GinneSchrik
Door GinneSchrik (4212 reacties) op 27-07-2014 12:26
Quote:
[..]
Auto aim (meer aim assist eigenlijk) staat standaard juist aan, dus als jij nooit een instelling hebt verandert speel je al de hele tijd met auto-aim
Gepost door: VulpX op 27-07-2014 09:40

Ja, ik noem het ook bewust auto-aim ipv assist omdat deze wel erg hard werkt. Maar afzetten is natuurlijk ook geen optie als de rest 'm aanheeft; ik wil een eerlijk speelveld.
Dan kunnen mensen blijven roepen dat 30 of 60 fps niets uitmaakt, maar het verschil tussen beide kan bij een shooter zijn het verschil tussen geassisteerd richten of op eigen kracht.
Het hoofd van de tegenstander wordt veel te nadrukkelijk gezocht, wat zorgt voor spektakel het eerste uur, maar zodra je wat beter wordt is het jammer. Ze zijn heel erg uitgegaan van de kracht van Halo: redelijk voorspelbare patronen in de AI en een zeer grote kans op fatale headshots. Ik denk alleen dat we inmiddels als gamers iets verder zijn, dat we meer aankunnen als in de tijd dat ze Halo populair hebben gemaakt. Maar gaat deze game zeker gelocked worden op 30 fps bij release?
"A winner is you"
Skull_kid
Door Skull_kid (39028 reacties) op 27-07-2014 12:32
Rol: Forum Moderator
Maar hoezo maakt 60fps een verschil op een console? Het richten met een stick is nog altijd langzamer en lastiger dan op de PC, dus denk ik niet dat 30 vs 60 echt een verschil maakt.

Vind de game tot nu toe wel tof, maar heb nou niet het idee dat mensen samenwerken, tenzij je met vrienden afspreekt. Dit probleem heb je in BF ook: genoeg mensen online, maar niemand die ook echt in teamverband wil (of kan?) spelen.

ALS ik 'm koop, wordt het op de PS3, omdat ik geen zin om hier ook nog eens Live voor te gaan kopen.
❍ᴥ❍
Smocho
Door Smocho (3090 reacties) op 27-07-2014 12:45
Waar staat dat ie op ps4 op 30 fps draait dan? Het voelt iig niet als 30 fps.
GJ
Door GJ (6141 reacties) op 27-07-2014 13:00
Rol: Forum Moderator
Quote:
Waar staat dat ie op ps4 op 30 fps draait dan? Het voelt iig niet als 30 fps.
Gepost door: Smocho op 27-07-2014 12:45
De game draait op alle platformen 30 fps (zie Digital Foundry), maar vaak niet eens soepel. Waar Destiny veel last van heeft is zogenaamde judder. Dit houdt in dat omdat de PS4 standaard 60 fps rendert, de game ieder frame 2x zou moeten renderen. In theorie zou dit dus 1, 1, 2, 2, 3, 3 etc moeten zijn. Echter wil in Destiny het volgende nog wel eens voorkomen: 1, 1, 1, 2, 3, 3. Dit betekent dat je frame 1 dus 3x ziet, en vervolgens frame 2 maar 1x, waardoor je dus een lichte stottering in het beeld krijgt. Je zult nog steeds 30 fps renderen (of dus 30*2), maar een aantal frames worden een keer te veel herhaald. Mario Kart 8 had hier ook een handje van. Daar werd elke seconde één frame twee keer afgebeeld. Waarschijnlijk wordt dit nog wel weggepoetst voor de release, maar erg netjes afgewerkt is de beta dus niet.
Geef kip
Dnoxo
Door Dnoxo (848 reacties) op 27-07-2014 13:00
Omdat ze crossplatform hoog in het vaandel hebben staan.
Op beide consoles van fabrikant dezelfde beleving. Dan moet je beslissingen nemen en dat is 30fps op alle consoles.
Add me: Dnoxo ps4 ps5
GinneSchrik
Door GinneSchrik (4212 reacties) op 27-07-2014 13:03
Quote:
Maar hoezo maakt 60fps een verschil op een console? Het richten met een stick is nog altijd langzamer en lastiger dan op de PC, dus denk ik niet dat 30 vs 60 echt een verschil maakt.

Vind de game tot nu toe wel tof, maar heb nou niet het idee dat mensen samenwerken, tenzij je met vrienden afspreekt. Dit probleem heb je in BF ook: genoeg mensen online, maar niemand die ook echt in teamverband wil (of kan?) spelen.

ALS ik 'm koop, wordt het op de PS3, omdat ik geen zin om hier ook nog eens Live voor te gaan kopen.
Gepost door: Skull_kid op 27-07-2014 12:32

Door die extra frames en een hogere resolutie wordt richten met een stick makkelijker, dat is althans de uitleg die ik heb gekregen. Klinkt op zich logisch: als je van A naar B wil met 30 of met 60 frames per seconde, zou je inderdaad verwachten dat het bij 60 vloeiender en preciezer kan. Ook dacht ik dat resolutie een belangrijke rol speelt, waardoor deze vlieger denk ik alleen opgaat bij de huidige generatie.

Grappig dat je vergelijking trekt met BF, die maakte ik bij het PVP onderdeel ook. Mensen rijden maar lukraak in de rondte zonder duidelijk doel voor ogen, het was ieder voor zich. Dat Crucible onderdeel vond ik ook veruit het zwakste segment.

Blij met de beta: het is een leuke game, maar ik denk dat ik toch liever m'n kostbare tijd steek in een game die me wél helemaal kan bekoren...en er komt meer dan genoeg uit de komende tijd.
"A winner is you"
Bonecrusher
Door Bonecrusher (3268 reacties) op 27-07-2014 13:03
Quote:
Waar staat dat ie op ps4 op 30 fps draait dan? Het voelt iig niet als 30 fps.
Gepost door: Smocho op 27-07-2014 12:45

Het voelt zeer zeker als 30fps, en dat zie je toch ook meteen als je snel om je eigen as draait...

Verder is het best allang bekend dat de game 30fps is op de PS4 en hier staat het trouwens

Quote:
[..]
De game draait op alle platformen 30 fps (zie Digital Foundry), maar vaak niet eens soepel. Waar Destiny veel last van heeft is zogenaamde judder. Dit houdt in dat omdat de PS4 standaard 60 fps rendert, de game ieder frame 2x zou moeten renderen. In theorie zou dit dus 1, 1, 2, 2, 3, 3 etc moeten zijn. Echter wil in Destiny het volgende nog wel eens voorkomen: 1, 1, 1, 2, 3, 3. Dit betekent dat je frame 1 dus 3x ziet, en vervolgens frame 2 maar 1x, waardoor je dus een lichte stottering in het beeld krijgt. Je zult nog steeds 30 fps renderen (of dus 30*2), maar een aantal frames worden een keer te veel herhaald. Mario Kart 8 had hier ook een handje van. Daar werd elke seconde één frame twee keer afgebeeld. Waarschijnlijk wordt dit nog wel weggepoetst voor de release, maar erg netjes afgewerkt is de beta dus niet.
Gepost door: -GJ- op 27-07-2014 13:00

Hahaha, echt waar, hoe verzin je deze onzin bij elkaar...
“A shot in the head is worth two in the chest”
GJ
Door GJ (6141 reacties) op 27-07-2014 13:20
Rol: Forum Moderator
Quote:
[..]

Hahaha, echt waar, hoe verzin je deze onzin bij elkaar...
Gepost door: Bonecrusher op 27-07-2014 13:15
:')

Quote:
Unfortunately, the beta version of Destiny continues to show signs of an uneven spread of frames, which while averaging out at the promised 30fps, produces a judder sensation to lateral camera movement. As a shooter played largely from the first-person view, the camera pivots more aggressively than most games, making this issue easier to pick out. It's very much playable, but we feel Bungie is doing itself a disservice given its in-house engine is clearly capable of pushing out a rock-solid frame-rate.
Het is na de break gefixt op de current-gen consoles, gelukkig, maar het was voor de break sowieso aanwezig. Als je Destiny voor de break gespeeld hebt zou je het gezien moeten hebben, want er was echt heel veel judder aanwezig bij het snel bewegen en rondraaien van de camera.
Geef kip
Bonecrusher
Door Bonecrusher (3268 reacties) op 27-07-2014 14:01
Ik geloof wel dat het zo is, maar je legt het echt heeeel erg slecht uit

Om te beginnen, de PS4 rendert echt niet standaard 60fps, verder gaat je voorbeeld eigenlijk over 6fps, en vervolgens bij Mario Kart zelfs over 1 of 2fps, snap de strekking van je verhaal, maar er klopt echt geen hol van
“A shot in the head is worth two in the chest”
GJ
Door GJ (6141 reacties) op 27-07-2014 14:22
Rol: Forum Moderator
Quote:
Ik geloof wel dat het zo is, maar je legt het echt heeeel erg slecht uit

Om te beginnen, de PS4 rendert echt niet standaard 60fps, verder gaat je voorbeeld eigenlijk over 6fps, en vervolgens bij Mario Kart zelfs over 1 of 2fps, snap de strekking van je verhaal, maar er klopt echt geen hol van
Gepost door: Bonecrusher op 27-07-2014 14:01
Mijn voorbeeld is vrij duidelijk, al zeg ik het zelf. Er staat na frame 3 zelfs 'etc' achter, om aan te geven dat het zo doorgaat voor de rest van de frames. Volgens mij is de gemiddelde Budgetgamer wel zo slim om in te zien dat 2*3 frames niet gelijk staat aan 30 of 60 fps en dat het om een voorbeeld gaat .

Mijn Mario Kart voorbeeld haalde ik er bij omdat dit ook een recent voorbeeld was waar eigenlijk hetzelfde in gebeurde. Het spel draait op 59 fps, maar de Wii U heeft een output van 60 fps, waardoor één van de frames gedupliceerd wordt om het spel soepel te houden. Maar goed, daar gaat het nu niet om. Het gaat hier nu om Destiny en het feit dat hoewel de framerate soepel was, het spel niet soepel liep, en dat is nu zo goed als gefixt, dus jeej !
Geef kip
Beloved
Door Beloved (2905 reacties) op 27-07-2014 14:54
Quote:
Ik geloof wel dat het zo is, maar je legt het echt heeeel erg slecht uit

Om te beginnen, de PS4 rendert echt niet standaard 60fps, verder gaat je voorbeeld eigenlijk over 6fps, en vervolgens bij Mario Kart zelfs over 1 of 2fps, snap de strekking van je verhaal, maar er klopt echt geen hol van
Gepost door: Bonecrusher op 27-07-2014 14:01
Hij legt het exact zo uit als het is.

Dat jij interpreteert dat 1,1,1,2,3,3 het aantal frames per seconde is, is jouw gebrek aan inzicht, het gaat namelijk om de eerste 6 frames en vervolgens loopt dit voorbeeld 9x (om tot 60 te komen). Alleen is dat een beetje overbodig om ook uit te gaan schrijven:

1,1,1,2,3,3,4,4,4,5,6,6,7,7,7,8,9,9,10,10,10,11,12,12,13,13,13,14,15,15,16,16,16,17,18,18,
19,19,19,20,21,21,22,22,22,23,24,24,25,25,25,26,27,27,28,28,28,29,30,30

Wat betreft Mario Kart zegt hij letterlijk dat het om 1 frame per seconde gaat die foutief drie keer wordt weergegeven, omdat jij graag de hele seconde wil zien:

1,1,2,2,3,3,4,4,5,5,6,6,7,7,8,8,9,9,10,10,11,11,12,12,13,13,13,14,15,15,16,16,17,17,18,18,
19,19,20,20,21,21,22,22,23,23,24,24,25,25,26,26,27,27,28,28,29,29,30,30

Reden van mijn post: ik kan er slecht tegen als mensen onterecht bitchen tegen anderen.

Edit: in dat geval klopte jouw uitleg dus niet GJ...
GJ
Door GJ (6141 reacties) op 27-07-2014 15:17
Rol: Forum Moderator
Quote:
[..]
Gepost door: Beloved op 27-07-2014 14:54
Haha, wauw. Thanks. Nu hoef ik het niet meer uit te typen .

edit: Stiekem klopt Beloved z'n post niet helemaal. Die stottering vindt maar één keer per zoveel tijd plaats. Bijvoorbeeld wanneer je snel met de camera draait, dus het is niet zo dat het eens per zes frames plaats vindt zoals in Beloved z'n voorbeeld.

Maar zo kan het wel weer. Terug on-topic, want het gaat nu niet meer over Destiny, haha.

Geef kip
MJB
Door MJB (4361 reacties) op 28-07-2014 03:46
veel errors but still in the game !
PSN: Moeswa / XBOX-Live: Moeswa
Mr. Cheapo!
Door Mr. Cheapo! (7446 reacties) op 28-07-2014 06:24
Het zal mij persoonlijk een worst wezen hoe het technische plaatje van deze game eruit komt te zien, als het maar een dijk van een game opvolger wordt van de legendarische Halo reeks! ;-D
There's a new "game" player in town, get used to it!
Beloved
Door Beloved (2905 reacties) op 28-07-2014 09:04
Ik ben echt volledig door Destiny verrast, ik merk dat ik constant zin heb om verder te spelen (maar heb de beta inmiddels verwijderd). Ik ben tot level 7 gekomen en heb alle missies gedaan die beschikbaar waren, alleen de MP beviel mij niet echt, maar daar ben ik ook niet zo van. Toevallig is Halo 2 de laatste MP game die ik (serieus) gespeeld heb :p

Overigens heb ik de beta verwijderd omdat het compleet nutteloos is om nu tijd eraan te besteden en vervolgens straks alles opnieuw te moeten doen.
Tremmy
Door Tremmy (677 reacties) op 28-07-2014 09:19
Beta is helaas verlopen. Level 8 gehaald.

Was top om te proberen zo. Balen dat je scooter niet kan schieten. Op de maan kon je wel schieten met de scooters die je kon stelen. Is wel een stuk handiger als je daarmee kan schieten.


[Begin]  |24|25|26|27|28|29|30(200)  [Eind]