en in je bestellingenoverzicht staat het dan als "verzonden", maar als je op de detailpagina hovert met je muis over het vraagtekentje dan staat er "aantal uitgeleverd: 0"
πΊπ¦ ππ
Game mania gaat mijn pre order waarschijnlijk niet uitleveren .
Hopen dat het wel goed komt bij Amazon..
Quote:
ze sturen ook verzendbevestigingsmails met aantal 0, dan krijg je niets
en in je bestellingenoverzicht staat het dan als "verzonden", maar als je op de detailpagina hovert met je muis over het vraagtekentje dan staat er "aantal uitgeleverd: 0"
Gepost door: UltraTiger op 27-05-2015 16:14
en in je bestellingenoverzicht staat het dan als "verzonden", maar als je op de detailpagina hovert met je muis over het vraagtekentje dan staat er "aantal uitgeleverd: 0"
Gepost door: UltraTiger op 27-05-2015 16:14
Ja dat is het rare, heb een annuleringsmail gekregen van beide. Daarna een verzendmail waarin als aantal '1' staat. Zie nu inderdaad dat er op de website bij het vraagteken staat: 'Aantal uitgeleverd: 0'. Helaas..
Quote:
[..]
jah maar probeerde ruilmateriaal te regelen
Gepost door: Gam4freak1 op 27-05-2015 16:08
jah maar probeerde ruilmateriaal te regelen
Gepost door: Gam4freak1 op 27-05-2015 16:08
En dit is waarom er onderandere te korten zijn.
Nintendo 3DS FC: 2766-8758-9583 Xbox 360 GT: uribium PSN: Uribium 'Voeg maar toe :)'
Ik kan vannacht tot een uur of 2 kijken.
Ook wil ik best overkopen als je ze bij Nedgame of Next-level gekocht hebt.
Pm mij maar.
Quote:
BronGood lord. Apparently the lorry carrying the Splatoon + Squid amiibo bundles to GAME got stolen. Scalpers will stop at nothing :p
Quote:
Zou me niet verbazen dat Mariotehplumber hier achter zou zitten
Die kerel is gek genoeg om een vrachtwagen te beroven, om zijn punt waar te maken dat Splatoon Nintendo "ruineert"
Nintendo NNID: sonicblaze | Friend Code: 3695-0120-8249 | Steam: PCRuben
Quote:
Iemand wat gezien in winkels?
Gepost door: Rubans op 27-05-2015 17:40
Gepost door: Rubans op 27-05-2015 17:40
nee. game mania krijgt als het goed is morgen geleverd.
Ondanks dat ik om 14:00 uur vanmiddag een annulering email kreeg waarin stond dat Greninja niet geleverd kon worden en dat ik een foutieve verzendbevestiging met het aantal 0 Greninja moest verwachten later vandaag...
... Nou ondanks dat krijg ik nu net om 17:30 uur die "Bestelling is verzonden" bevestigings email, maar er staat in dat er niet 0 maar 1 Greninja alsnog naar me is opgestuurd??????
Ik ga niet klagen als ik m'n bestelling toch krijg, ik zie het morgen dan wel. Maar ik zou wel graag wat duidelijkheid krijgen, anders bestel ik straks een Greninja dubbel omdat ik denk dat die van Bart Smit toch niet aankomt.
Wat denken jullie? Hier is de email:
Quote:
"???MAIL_HEADER???
???MANCO_MAIL_MSG???
???MANCO_SHIPMENT???
???ORDERSTATUS_DETAILS???
???PRODUCT???
???QUNATITY???
???PRICE???
???TOTAL???
Nintendo amiibo Greninja
1
15.99
15.99
???SHIPPINGCOSTS???
1.99
???DISCOUNT??? (
0.00
???TOTAL???
17.98
???MANCO_MAIL_FOOTER???
Met vriendelijke groet,
Team bartsmit.com"
???MANCO_MAIL_MSG???
???MANCO_SHIPMENT???
???ORDERSTATUS_DETAILS???
???PRODUCT???
???QUNATITY???
???PRICE???
???TOTAL???
Nintendo amiibo Greninja
1
15.99
15.99
???SHIPPINGCOSTS???
1.99
???DISCOUNT??? (
0.00
???TOTAL???
17.98
???MANCO_MAIL_FOOTER???
Met vriendelijke groet,
Team bartsmit.com"
UPDATE: Ik kijk net online bij Bartsmit.nl en zie dat m'n "Verzendstatus" op "Verzonden" staat! YES!
"Well excuuuuuuuuuuuuuuuuuse me, Princess!"
Quote:
Iedereen die bij Bart Smit gisteren heeft besteld goed op je inbox letten!
Ondanks dat ik om 14:00 uur vanmiddag een annulering email kreeg waarin stond dat Greninja niet geleverd kon worden en dat ik een foutieve verzendbevestiging met het aantal 0 Greninja moest verwachten later vandaag...
... Nou ondanks dat krijg ik nu net om 17:30 uur die "Bestelling is verzonden" bevestigings email, maar er staat in dat er niet 0 maar 1 Greninja alsnog naar me is opgestuurd??????
Ik ga niet klagen als ik m'n bestelling toch krijg, ik zie het morgen dan wel. Maar ik zou wel graag wat duidelijkheid krijgen, anders bestel ik straks een Greninja dubbel omdat ik denk dat die van Bart Smit toch niet aankomt.
Wat denken jullie? Hier is de email:
[..]
Gepost door: Supa op 27-05-2015 18:02
Ondanks dat ik om 14:00 uur vanmiddag een annulering email kreeg waarin stond dat Greninja niet geleverd kon worden en dat ik een foutieve verzendbevestiging met het aantal 0 Greninja moest verwachten later vandaag...
... Nou ondanks dat krijg ik nu net om 17:30 uur die "Bestelling is verzonden" bevestigings email, maar er staat in dat er niet 0 maar 1 Greninja alsnog naar me is opgestuurd??????
Ik ga niet klagen als ik m'n bestelling toch krijg, ik zie het morgen dan wel. Maar ik zou wel graag wat duidelijkheid krijgen, anders bestel ik straks een Greninja dubbel omdat ik denk dat die van Bart Smit toch niet aankomt.
Wat denken jullie? Hier is de email:
[..]
Gepost door: Supa op 27-05-2015 18:02
Ik heb het zelfde format bij mijn Greninja, Bij Jigglypuff is de email wel correct. Maar ik wacht af, ik verwacht wel dat ze beide komen.
NNID: DonnaxNL | (New) 3DS Ambassador | 3DS Friendcode: 3952-6989-8710
Quote:
Iedereen die bij Bart Smit gisteren heeft besteld goed op je inbox letten!
Ondanks dat ik om 14:00 uur vanmiddag een annulering email kreeg waarin stond dat Greninja niet geleverd kon worden en dat ik een foutieve verzendbevestiging met het aantal 0 Greninja moest verwachten later vandaag...
... Nou ondanks dat krijg ik nu net om 17:30 uur die "Bestelling is verzonden" bevestigings email, maar er staat in dat er niet 0 maar 1 Greninja alsnog naar me is opgestuurd??????
Ik ga niet klagen als ik m'n bestelling toch krijg, ik zie het morgen dan wel. Maar ik zou wel graag wat duidelijkheid krijgen, anders bestel ik straks een Greninja dubbel omdat ik denk dat die van Bart Smit toch niet aankomt.
Wat denken jullie? Hier is de email:
[..]
Gepost door: Supa op 27-05-2015 18:02
Ondanks dat ik om 14:00 uur vanmiddag een annulering email kreeg waarin stond dat Greninja niet geleverd kon worden en dat ik een foutieve verzendbevestiging met het aantal 0 Greninja moest verwachten later vandaag...
... Nou ondanks dat krijg ik nu net om 17:30 uur die "Bestelling is verzonden" bevestigings email, maar er staat in dat er niet 0 maar 1 Greninja alsnog naar me is opgestuurd??????
Ik ga niet klagen als ik m'n bestelling toch krijg, ik zie het morgen dan wel. Maar ik zou wel graag wat duidelijkheid krijgen, anders bestel ik straks een Greninja dubbel omdat ik denk dat die van Bart Smit toch niet aankomt.
Wat denken jullie? Hier is de email:
[..]
Gepost door: Supa op 27-05-2015 18:02
Heb dezelfde mail als jou ontvangen met inderdaad geen 0 maar een 1.
Echter vrees ik dat het alsnog niet geleverd gaat worden aangezien er een annulerings mail is gekomen eerder in de middag
Verder is er niet eens een tracking code etc en is het een zeer vage mail met vage codes.
Wordt niet geleverd mail is veel te vaag daarvoor en de anullerings mail.
edit: ook bij mij staat trouwens verzonden maar ze hadden al gezegd dat je zo een mail zou krijgen met 0 stuks ik denk dat dit de fout is wat eigenlijk 0 stuks had moeten zijn nu rare codes.
Quote:
[..]
Ik heb het zelfde format bij mijn Greninja, Bij Jigglypuff is de email wel correct. Maar ik wacht af, ik verwacht wel dat ze beide komen.
Gepost door: DonnaxNL op 27-05-2015 18:05
Ik heb het zelfde format bij mijn Greninja, Bij Jigglypuff is de email wel correct. Maar ik wacht af, ik verwacht wel dat ze beide komen.
Gepost door: DonnaxNL op 27-05-2015 18:05
Bedankt. Ik kijk trouwens net online op Bartsmit.nl bij "Mijn Account" en zie dat m'n "Verzendstatus" op "Verzonden" staat!
Dus als ik jou was zou ik daar ook even kijken, misschien hebben ze jou bestelling ook al opgestuurd ondanks hun rare (kapotte?) systeem haha.
"Well excuuuuuuuuuuuuuuuuuse me, Princess!"
Quote:
[..]
Ja dat is het rare, heb een annuleringsmail gekregen van beide. Daarna een verzendmail waarin als aantal '1' staat. Zie nu inderdaad dat er op de website bij het vraagteken staat: 'Aantal uitgeleverd: 0'. Helaas..
Gepost door: Ivo_vW op 27-05-2015 16:25
Ja dat is het rare, heb een annuleringsmail gekregen van beide. Daarna een verzendmail waarin als aantal '1' staat. Zie nu inderdaad dat er op de website bij het vraagteken staat: 'Aantal uitgeleverd: 0'. Helaas..
Gepost door: Ivo_vW op 27-05-2015 16:25
;( Mijn hoop... Weg... Gaat Intertoys ook doei zeggen? ;(
Quote:
[..]
Bedankt. Ik kijk trouwens net online op Bartsmit.nl bij "Mijn Account" en zie dat m'n "Verzendstatus" op "Verzonden" staat!
Dus als ik jou was zou ik daar ook even kijken, misschien hebben ze jou bestelling ook al opgestuurd ondanks hun rare (kapotte?) systeem haha.
Gepost door: Supa op 27-05-2015 18:07
Bedankt. Ik kijk trouwens net online op Bartsmit.nl bij "Mijn Account" en zie dat m'n "Verzendstatus" op "Verzonden" staat!
Dus als ik jou was zou ik daar ook even kijken, misschien hebben ze jou bestelling ook al opgestuurd ondanks hun rare (kapotte?) systeem haha.
Gepost door: Supa op 27-05-2015 18:07
post van IVo klopt als je kijkt naar aantal uitgeleverd op je bs account staat er 0.
Quote:
[..]
Heb dezelfde mail als jou ontvangen met inderdaad geen 0 maar een 1.
Echter vrees ik dat het alsnog niet geleverd gaat worden aangezien er een annulerings mail is gekomen eerder in de middag
Verder is er niet eens een tracking code etc en is het een zeer vage mail met vage codes.
Wordt niet geleverd mail is veel te vaag daarvoor en de anullerings mail.
edit: ook bij mij staat trouwens verzonden maar ze hadden al gezegd dat je zo een mail zou krijgen met 0 stuks ik denk dat dit de fout is wat eigenlijk 0 stuks had moeten zijn nu rare codes.
Gepost door: Zwaardgast op 27-05-2015 18:06
Heb dezelfde mail als jou ontvangen met inderdaad geen 0 maar een 1.
Echter vrees ik dat het alsnog niet geleverd gaat worden aangezien er een annulerings mail is gekomen eerder in de middag
Verder is er niet eens een tracking code etc en is het een zeer vage mail met vage codes.
Wordt niet geleverd mail is veel te vaag daarvoor en de anullerings mail.
edit: ook bij mij staat trouwens verzonden maar ze hadden al gezegd dat je zo een mail zou krijgen met 0 stuks ik denk dat dit de fout is wat eigenlijk 0 stuks had moeten zijn nu rare codes.
Gepost door: Zwaardgast op 27-05-2015 18:06
Oh jammer, je hebt gelijk. Wat een valse hoop zeg.
Ik lees nu pas Ivo's bericht en als je online op je ordernummer klikt, dan zie je een vraagteken naast je Totaal bedrag staan die aangeeft dat je er 1 besteld heb, maar er 0 uitgeleverd krijgt.
"Well excuuuuuuuuuuuuuuuuuse me, Princess!"