Quote:
Ik heb deze reactie ontvangen:Vlak na beoordeling ineens wel reactie van Gamedumper, dat het artikel helemaal niet meer geleverd gaat worden. Lekker dan, benieuwd of ze geld wel snel terug storten of dat ik daar ook nog weken op mag wachten... Hopen dat ik nog een reactie krijg van Geonicus, heb van het weekend toevallig de Villager amiibo naar hem verstuurd
Gepost door: Kobrakay op 22-12-2014 13:17
Gepost door: Kobrakay op 22-12-2014 13:17
Quote:
Iban al doorgestuurd dan? Maar het blijft raar dat we hier zelf achteraan moeten gaan en dat er pas iets gebeurt na zo'n review..
Beste Chris,
Bedankt voor uw reactie.
Helaas moeten wij u melden dat wij het door u bestelde product niet voldoende geleverd hebben gekregen van onze leverancier.
Vandaag hebben wij te horen gekregen dat deze ook niet meer geleverd gaan worden.
Wij zijn daardoor tot onze spijt genoodzaakt uw order te annuleren.
Graag ontvangen wij uw rekeninggegevens (IBAN) om het aankoopbedrag (11,9 terug te kunnen storten op uw rekening.
Wij betreuren het zeer dat uw order op deze vervelende manier is verlopen en bieden u daarom een kortingscode aan.
Uw kortingscode: -
Met deze code heeft u recht op 5% korting op uw volgende aankoop.
Let op! Deze code is eenmalig te gebruiken en geldig tot 01-03-2015.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen zo spoedig mogelijk van u te horen.
Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u graag te woord.
Met vriendelijke groet / With kind regards,
Klantondersteuning
Bedankt voor uw reactie.
Helaas moeten wij u melden dat wij het door u bestelde product niet voldoende geleverd hebben gekregen van onze leverancier.
Vandaag hebben wij te horen gekregen dat deze ook niet meer geleverd gaan worden.
Wij zijn daardoor tot onze spijt genoodzaakt uw order te annuleren.
Graag ontvangen wij uw rekeninggegevens (IBAN) om het aankoopbedrag (11,9 terug te kunnen storten op uw rekening.
Wij betreuren het zeer dat uw order op deze vervelende manier is verlopen en bieden u daarom een kortingscode aan.
Uw kortingscode: -
Met deze code heeft u recht op 5% korting op uw volgende aankoop.
Let op! Deze code is eenmalig te gebruiken en geldig tot 01-03-2015.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen zo spoedig mogelijk van u te horen.
Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u graag te woord.
Met vriendelijke groet / With kind regards,
Klantondersteuning
Quote:
Heb nog een site gevonden waar vrijwel alles nog beschikbaar is, dus ook nog wave
1 amiibo's. Meeste zijn ook nog mooi geprijsd ook. https://maxict.nl/zoeken/?q=amiibo
Gepost door: Niborrr op 22-12-2014 13:06
1 amiibo's. Meeste zijn ook nog mooi geprijsd ook. https://maxict.nl/zoeken/?q=amiibo
Gepost door: Niborrr op 22-12-2014 13:06
dankje voor de site heb meteen marth,wii fit trainer en villager besteld
PSN: Mircoooh96 Steam: deviled
花が咲いたよ。
Quote:
Dafuck dan, ik heb op mijn 3 berichten nog steeds geen reactie gekregen van Gamedumper, wat een pauper website zeg!
Gepost door: Chewbaka op 22-12-2014 15:03
Gepost door: Chewbaka op 22-12-2014 15:03
Ik zit na 3 berichten zonder reactie terug ook nog steeds op mijn amiibo van de MM te wachten, besteld tijdens de 3=2 actie..
Steam: Nick-it | 3DS FC: 3626 0300 8139. PM even als je me toevoegt.
Quote:
[..]
Ik zit na 3 berichten zonder reactie terug ook nog steeds op mijn amiibo van de MM te wachten, besteld tijdens de 3=2 actie..
Gepost door: Nickit op 22-12-2014 15:07
Ik zit na 3 berichten zonder reactie terug ook nog steeds op mijn amiibo van de MM te wachten, besteld tijdens de 3=2 actie..
Gepost door: Nickit op 22-12-2014 15:07
Volgende keer als ik iets echt wil, zoals de Little Mac amiibo, koop ik het wel direct in de winkel.. Dit is niet fijn!
Ik stuur wel een bericht met mijn rekening nummer en krijg dan hopelijk alles terug gestort. Anders ga ik uiteraard een groot probleem maken.
花が咲いたよ。
6x Villager
3x Wii Fit Trainer
En volgens mij 1 of 2 keer Marth.
En nog genoeg van de rest. Als jullie locatie willen weten, PM me maar. (dit i.v.m omkopers) Edit: Je moet wel in Gelderland wonen. Anders is he té ver weg haha.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
花が咲いたよ。
Do or do not, there is no try. Except in teaching: then practice things until you have mastered them.
Quote:
Nou bol.com heeft het ook lekker verbruid bij mij. Ik had Little Mac bij ze gereserveerd en betaald. Hij zou op de dag van release binnenkomen, maar er kwam maar geen verzendbevestiging. Mijn Pit en Captain Falcon heb ik ontvangen maar het bleef stil wat Little Mac betreft. Zelf er achteraan gemaild, blijkt dat ze maar weinig geleverd krijgen en ze de leverancier de schuld geven. Ze zouden me zo snel mogelijk laten weten wanneer ik hem kan verwachten. Volgende mail: nieuwe voorraad komt waarschijnlijk in de tweede week van januari. Lekker dan. Wat heeft iets reserveren dan voor zin? Ik heb ze nog voorgesteld dat ze mij dan maar een exemplaar bij een andere webshop moeten halen en het verschil in prijs voor hun rekening nemen, maar daar hebben ze niet op gereageerd.
Gepost door: Ollie1981 op 22-12-2014 15:45
Gepost door: Ollie1981 op 22-12-2014 15:45
Het is niet echt eerlijk om dit van een webshop te verwachten, zelfs van een zo groot als bol.
Ook ik heb Little Mac daar van tevoren besteld en ook niet geleverd gekregen.
Echter als hun een probleem hebben met de leverancier kunnen ze daar daadwerkelijk ook niet zoveel aan doen. Andere webshops leeg kopen en ze dan met verlies kopen is ook niet echt iets wat de klant mag verwachten. Ookal krijgen we ze pas in de tweede week van januari, maakt toch niet uit? Zolang we hem maar krijgen. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel mensen er voor je hebben gereserveerd, als de gehele eerste voorraad dan al op is dan houdt het snel op.
Bol heeft teminste het tijd en fatsoen genomen om te reageren, dit kan ik van MM niet zeggen.
Steam: Nick-it | 3DS FC: 3626 0300 8139. PM even als je me toevoegt.
花が咲いたよ。
Quote:
[..]
Het is niet echt eerlijk om dit van een webshop te verwachten, zelfs van een zo groot als bol.
Ook ik heb Little Mac daar van tevoren besteld en ook niet geleverd gekregen.
Echter als hun een probleem hebben met de leverancier kunnen ze daar daadwerkelijk ook niet zoveel aan doen. Andere webshops leeg kopen en ze dan met verlies kopen is ook niet echt iets wat de klant mag verwachten. Ookal krijgen we ze pas in de tweede week van januari, maakt toch niet uit? Zolang we hem maar krijgen. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel mensen er voor je hebben gereserveerd, als de gehele eerste voorraad dan al op is dan houdt het snel op.
Bol heeft teminste het tijd en fatsoen genomen om te reageren, dit kan ik van MM niet zeggen.
Gepost door: Nickit op 22-12-2014 16:05
Het is niet echt eerlijk om dit van een webshop te verwachten, zelfs van een zo groot als bol.
Ook ik heb Little Mac daar van tevoren besteld en ook niet geleverd gekregen.
Echter als hun een probleem hebben met de leverancier kunnen ze daar daadwerkelijk ook niet zoveel aan doen. Andere webshops leeg kopen en ze dan met verlies kopen is ook niet echt iets wat de klant mag verwachten. Ookal krijgen we ze pas in de tweede week van januari, maakt toch niet uit? Zolang we hem maar krijgen. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel mensen er voor je hebben gereserveerd, als de gehele eerste voorraad dan al op is dan houdt het snel op.
Bol heeft teminste het tijd en fatsoen genomen om te reageren, dit kan ik van MM niet zeggen.
Gepost door: Nickit op 22-12-2014 16:05
Oh ik snap ook best dat ze mijn suggestie niet uit zullen voeren. Maar het gaat mij om het principe dat je mensen iets laat reserveren. Als je dan niet genoeg producten binnenkrijgt om aan de reserveringen te voldoen, hoor je dat meteen aan je klanten te laten weten. Het feit dat ze uit zichzelf geen initiatief hebben genomen om dat op vrijdag naar mij te communiceren (waardoor ik deze amiibo niet snel nog ergens anders kon oppikken), heeft voornamelijk voor mijn irritaties gezorgd. Ik vind bol.com de laatste jaren (sinds ze ook producten van derden aanbieden) echt een stuk minder geworden qua klantvriendelijkheid, communicatie en service.
Als ik kijk naar andere websites die achterblijven met hun levering en die wel uit zichzelf excuses maken en eventueel kortingscodes aanbieden dan vind ik de late reactie en beperkte voorziening van informatie van bol.com behoorlijk matig.
Do or do not, there is no try. Except in teaching: then practice things until you have mastered them.
Quote:
Ik heb gewoon een mailtje gekregen dat ze mijn Marth niet meer konden leveren. Waarschijnlijk had jij ook een dergelijke mail gekregen als je nog een paar uur geduld had gehad.
[..]
Oh ik snap ook best dat ze mijn suggestie niet uit zullen voeren. Maar het gaat mij om het principe dat je mensen iets laat reserveren. Als je dan niet genoeg producten binnenkrijgt om aan de reserveringen te voldoen, hoor je dat meteen aan je klanten te laten weten. Het feit dat ze uit zichzelf geen initiatief hebben genomen om dat op vrijdag naar mij te communiceren (waardoor ik deze amiibo niet snel nog ergens anders kon oppikken), heeft voornamelijk voor mijn irritaties gezorgd. Ik vind bol.com de laatste jaren (sinds ze ook producten van derden aanbieden) echt een stuk minder geworden qua klantvriendelijkheid, communicatie en service.
Als ik kijk naar andere websites die achterblijven met hun levering en die wel uit zichzelf excuses maken en eventueel kortingscodes aanbieden dan vind ik de late reactie en beperkte voorziening van informatie van bol.com behoorlijk matig.
Gepost door: Ollie1981 op 22-12-2014 18:56
Oh ik snap ook best dat ze mijn suggestie niet uit zullen voeren. Maar het gaat mij om het principe dat je mensen iets laat reserveren. Als je dan niet genoeg producten binnenkrijgt om aan de reserveringen te voldoen, hoor je dat meteen aan je klanten te laten weten. Het feit dat ze uit zichzelf geen initiatief hebben genomen om dat op vrijdag naar mij te communiceren (waardoor ik deze amiibo niet snel nog ergens anders kon oppikken), heeft voornamelijk voor mijn irritaties gezorgd. Ik vind bol.com de laatste jaren (sinds ze ook producten van derden aanbieden) echt een stuk minder geworden qua klantvriendelijkheid, communicatie en service.
Als ik kijk naar andere websites die achterblijven met hun levering en die wel uit zichzelf excuses maken en eventueel kortingscodes aanbieden dan vind ik de late reactie en beperkte voorziening van informatie van bol.com behoorlijk matig.
Gepost door: Ollie1981 op 22-12-2014 18:56
Quote:
Little Mac begin november in bestelling gezet bij Bol en geleverd gekregen optijd. Zal me benieuwen wanneer wave 3 op de site gaat komen.
Gepost door: Antoine_nl op 22-12-2014 19:56
Gepost door: Antoine_nl op 22-12-2014 19:56
Gelukkig zijn er dan ook mensen die ze wel op tijd hebben gekregen, ik verwachtte al dat ik mijne te laat had besteld. Maar dat er zo slecht wordt geleverd ligt volgens mij voornamelijk aan de beperkte productie van nintendo, en hoe de oplages dan over landen zijn verdeeld vraag ik me ook af.
Maargoed ik heb wave 1 en 2 inmiddels compleet! (Wat een verzamel verslaving..) vandaag eindelijk Kirby kunnen vinden. Eens kijken of ik die order bij de MM om kan zetten in wat anders, als ze eindelijk eens reageren.
Steam: Nick-it | 3DS FC: 3626 0300 8139. PM even als je me toevoegt.
Edit: Als Centralpoint meewerkt ook Luigi binnenkort in huis.