Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Super Mario Maker 1&2 [Algemeen Topic]

[Begin]  |5|6|7|8|9|10|11(52)  [Eind]
Doobieters
Door Doobieters (29539 reacties) op 02-08-2015 11:33
Eergisteren een uitgebreide lets play gekeken op IGN van Mario Maker. Maar dat zag er toch verdomde fun uit. Ook leuk is dat je met 2 players kan designen. Dus bijvoorbeeld 1 designer en de andere als playtester. Dat zorgt voor de meest grappige situaties. Ik ben alleen bang dat snel de glans er vanaf is en en ik vraag mezelf dan af of ik de energie kan opbrengen om contstant nieuwe levels te maken..
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 02-08-2015 12:59
Quote:
Eergisteren een uitgebreide lets play gekeken op IGN van Mario Maker. Maar dat zag er toch verdomde fun uit.
Gepost door: Doobieters op 02-08-2015 11:33
Één van de weinige games waar ik nu letterlijk de dagen zit te tellen tot die uitkomt.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
King Bowser
Door King Bowser (15698 reacties) op 02-08-2015 21:47
Eigenlijk vraag ik mij nu best wel af of ze ook mogelijkheid hebben om een geheime gang te maken achter de bovenste layer. Dus dat je zeg maar gewoon grond ziet, maar als je er in loopt dat het wegtrekt. Dus echt geheime gangen. Dit heb ik nog nergens gezien tot nu toe.
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Htbaa
Door Htbaa (12327 reacties) op 02-08-2015 22:31
Zou het ook mogelijk zijn om met z'n tweeën of meer een level te kunnen spelen? Zoals bij de NSMB serie?
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Regird
Door Regird (459 reacties) op 02-08-2015 22:36
Quote:
Zou het ook mogelijk zijn om met z'n tweeën of meer een level te kunnen spelen? Zoals bij de NSMB serie?
Gepost door: Htbaa op 02-08-2015 22:31

Nee op dit moment niet mogelijk. Waren ook geen plannen voor.
Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (8265 reacties) op 02-08-2015 22:41
Quote:
Eigenlijk vraag ik mij nu best wel af of ze ook mogelijkheid hebben om een geheime gang te maken achter de bovenste layer. Dus dat je zeg maar gewoon grond ziet, maar als je er in loopt dat het wegtrekt. Dus echt geheime gangen. Dit heb ik nog nergens gezien tot nu toe.
Gepost door: King Bowser op 02-08-2015 21:47

Volgens mij heb ik in wat trailers wel gezien dat mario in een groene buis duikt.
PS4: misterdoa / Xbox One X: MisterDOA / Switch SW-0729-6111-8417
Doobieters
Door Doobieters (29539 reacties) op 02-08-2015 23:15
Nintendo will manually check Super Mario Maker levels for difficulty

Super Mario Maker will allow players to create and upload levels to share with the rest of the community. However, as with all user-generated content, the quality and level of difficulty will vary greatly.

The only rule for Super Mario Maker levels that are shared with others is that that the level needs to be completed, e.g. before submitting your own level, you actually have to play and beat it. Only then can it be available for other players to download.

On top of that, Nintendo moderators will be manually checking the levels for difficulty before the level is allowed for download. There will also be a somewhat automated difficulty setting: if only a few people who download a level manage to complete it, it will be labeled as a more difficult level, naturally.

------

Hopen dat ze genoeg Moderators aannemen
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 02-08-2015 23:18
Quote:
Nintendo will manually check Super Mario Maker levels for difficulty
Gepost door: Doobieters op 02-08-2015 23:15
Kunnen ze gelijk ook filteren op piemel levels. Of moet de leven zodanig 'hard' zijn dat ze deze verwijderen?
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
AknoWWillie
Door AknoWWillie (2037 reacties) op 02-08-2015 23:26
Quote:
Nintendo will manually check Super Mario Maker levels for difficulty

Super Mario Maker will allow players to create and upload levels to share with the rest of the community. However, as with all user-generated content, the quality and level of difficulty will vary greatly.

The only rule for Super Mario Maker levels that are shared with others is that that the level needs to be completed, e.g. before submitting your own level, you actually have to play and beat it. Only then can it be available for other players to download.

On top of that, Nintendo moderators will be manually checking the levels for difficulty before the level is allowed for download. There will also be a somewhat automated difficulty setting: if only a few people who download a level manage to complete it, it will be labeled as a more difficult level, naturally.

------



Hopen dat ze genoeg Moderators aannemen
Gepost door: Doobieters op 02-08-2015 23:15

Ze mogen me bellen voor een baantje in japan.
Stef
Door Stef (3349 reacties) op 03-08-2015 07:43
Weet iemand toevallig hoeveel mb een level kost om op te slaan?
Op internet heb ik er nog niks over kunnen vinden namelijk.
Switch friends code: SW-2148-5746-6110.
Arabyus
Door Arabyus (7277 reacties) op 03-08-2015 07:54
Rol: Forum Moderator
Quote:
[..]

Ze mogen me bellen voor een baantje in japan.
Gepost door: AknoWWillie op 02-08-2015 23:26

Op vrijwillersbasis? Tof van je man
Now playing: -
King Bowser
Door King Bowser (15698 reacties) op 03-08-2015 08:27
Quote:
On top of that, Nintendo moderators will be manually checking the levels for difficulty before the level is allowed for download.
Gepost door: Doobieters op 02-08-2015 23:15
Hmm, so much for the piemel levels met een Blooper schietend kanon aan het eind. Dat gaat hem dan vast niet worden

Quote:
Ze mogen me bellen voor een baantje in japan.
Gepost door: AknoWWillie op 02-08-2015 23:26
Haha, anders mij wel

Quote:
[..]
Kunnen ze gelijk ook filteren op piemel levels. Of moet de leven zodanig 'hard' zijn dat ze deze verwijderen?
Gepost door: Dagmar op 02-08-2015 23:18
Denk dat ze deze verwijderen

Quote:
Weet iemand toevallig hoeveel mb een level kost om op te slaan?
Op internet heb ik er nog niks over kunnen vinden namelijk.
Gepost door: Imrail op 03-08-2015 07:43
Denk dat dat verschillend is per level. Maar aangezien games op zich al niet eens zoveel ruimte in beslag nemen heb ik het vermoeden dat het hier om enkelen tientallen hooguit een of twee honderd tal MB's zal gaan.
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 03-08-2015 10:50
Ik zat gisteren nog wat gameplay te bekijken maar dacht vervolgens aan iets compleet anders; Nintendo heeft al een soort van Donkey Kong editor gemaakt en vanaf volgende maand een Mario Maker. Zou het gaaf zijn om een Maker serie te starten met als volgende titel Zelda Maker? Stel je voor om dungeons te maken die beschikbaar zijn in de graphics van het orgineel, Awakening en To the past?
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Niels
Door Niels (18338 reacties) op 03-08-2015 11:01
Waarom daar ophouden... vraag dan gewoon om een Nintendo-maker, met elementen en grafische stijlen van Zelda, DKC, Mario, Kirby, Ice climbers, Urban champions, patroon-designer voor Punch-out gevechten, samenwerking met Capcom voor Megaman, inclusief microgame-designer als in warioware DIY zodat je of warioware of bonuslevels kunt maken...

Bovenal - Metroid: ze kunnen gewoon de oude PC-game Abuse kopieeren en er samus en space pirates inzetten en ze hebben al een goede metroid-ervaring incl. leveleditor.

Oh, en een mario kart 8, 1080, waverace of F-zero stijl trackeditor. Je kunt dan aan het eind van je zelda-level een wagen plaatsen en direct door met een race van je zelf ontworpen track, aan het eind daarvan een punch-out achtige eindbaas doen waarna je naar de top van een berg moet racen met je hamers om er daarna van af te snowboarden waarna je een ijsgrot moet doorkruisen en vrijmaken van metroids om daarna met je vuisten een omega metroid in een put te stampen terwijl je bloempotten ontwijkt, om daarna te ontsnappen op een waterjetski en je bij voldoende punten een vinger in je neus mag steken.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
King Bowser
Door King Bowser (15698 reacties) op 03-08-2015 13:31
Zou het na Mario Maker trouwens niet afgelopen zaak zijn met Mario? Ik bedoel, je kunt nu alles doen wat je wil, zoveel levels spelen als je wil, variatie, nieuwe levels, moeilijk, makkelijk etc. Wie zit er nu nog te wachten op een nieuwe Mario met 9 werelden met elke wereld 8 levels en 2 kastelen? WTF?
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Door Hellkith (1555 reacties) op 03-08-2015 13:37
Quote:
Zou het na Mario Maker trouwens niet afgelopen zaak zijn met Mario? Ik bedoel, je kunt nu alles doen wat je wil, zoveel levels spelen als je wil, variatie, nieuwe levels, moeilijk, makkelijk etc. Wie zit er nu nog te wachten op een nieuwe Mario met 9 werelden met elke wereld 8 levels en 2 kastelen? WTF?
Gepost door: King Bowser op 03-08-2015 13:31

Ik zal dat altijd wel spelen, blijft gewoon leuk
Wouwter
Door Wouwter (1994 reacties) op 03-08-2015 13:47
Quote:
Zou het na Mario Maker trouwens niet afgelopen zaak zijn met Mario? Ik bedoel, je kunt nu alles doen wat je wil, zoveel levels spelen als je wil, variatie, nieuwe levels, moeilijk, makkelijk etc. Wie zit er nu nog te wachten op een nieuwe Mario met 9 werelden met elke wereld 8 levels en 2 kastelen? WTF?
Gepost door: King Bowser op 03-08-2015 13:31
Dat vind ik juist het mooie van Mario Maker, het is bijna onmogelijk voor Nintendo om een nieuwe, ongeïnspireerde New Super Mario Bros uit te poepen. Ze moeten iets nieuws proberen, wat nieuw leven blazen in 2D Mario.
| You are (not) alone |
Door UserVerwijderd (8270 reacties) op 03-08-2015 13:47
Quote:
Zou het na Mario Maker trouwens niet afgelopen zaak zijn met Mario? Ik bedoel, je kunt nu alles doen wat je wil, zoveel levels spelen als je wil, variatie, nieuwe levels, moeilijk, makkelijk etc. Wie zit er nu nog te wachten op een nieuwe Mario met 9 werelden met elke wereld 8 levels en 2 kastelen? WTF?
Gepost door: King Bowser op 03-08-2015 13:31
Ik
Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (8265 reacties) op 03-08-2015 13:52
Quote:
Zou het na Mario Maker trouwens niet afgelopen zaak zijn met Mario? Ik bedoel, je kunt nu alles doen wat je wil, zoveel levels spelen als je wil, variatie, nieuwe levels, moeilijk, makkelijk etc. Wie zit er nu nog te wachten op een nieuwe Mario met 9 werelden met elke wereld 8 levels en 2 kastelen? WTF?
Gepost door: King Bowser op 03-08-2015 13:31

Ik
PS4: misterdoa / Xbox One X: MisterDOA / Switch SW-0729-6111-8417
King Bowser
Door King Bowser (15698 reacties) op 03-08-2015 13:59
Quote:
[..]Dat vind ik juist het mooie van Mario Maker, het is bijna onmogelijk voor Nintendo om een nieuwe, ongeïnspireerde New Super Mario Bros uit te poepen. Ze moeten iets nieuws proberen, wat nieuw leven blazen in 2D Mario.
Gepost door: Wouwter op 03-08-2015 13:47
Dat dan weer wel. Hoewel ik het dan zelf meer op 3D zou gooien. Mario 64 idee zeg maar. Die hebben we al zo lang niet meer gehad! (En nee, ik vind Mario 3D worlds niet echt een soort Mario 64. Te weinig vrijheid)
Maar goed, ik dacht ook dat mensen met Mario Maker wel zouden zijn uitgekeken op gewone Mario's. Blijkbaar zit ik daar ook naast aan de bovenstaande reacties te zien Niet verwacht eigenlijk. Genoeg animo blijkbaar.
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
[Begin]  |5|6|7|8|9|10|11(52)  [Eind]