Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Wehkamp

[Begin]  |127|128|129|130|131|132|133(296)  [Eind]
Linguist
Door Linguist (5808 reacties) op 11-02-2015 19:48
De MH4 N3DSXL LE pre-order bij Wehkamp is nu dus officieel uitverkocht, volgens de prijsreacties. Ging iets minder snel dan bij MM, maar toch alsnog vóór release foetsie... Ninty kan tevreden zijn met animo voor het ultieme 3DS-systeem.
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
Pinokkia
Door Pinokkia (2423 reacties) op 12-02-2015 09:13
Hebben jullie ook dat je niet kan inloggen? Bij mij lukt het niet inloggen.
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Waardeer en respecteer Uw medemens. Friendcode: New 3DS 5241-3110-1435. Naam: Pinokkia. PM als me toevoegd.
Rillanon
Door Rillanon (221 reacties) op 12-02-2015 09:34
Quote:
Hebben jullie ook dat je niet kan inloggen? Bij mij lukt het niet inloggen.
Gepost door: Pinokkia op 12-02-2015 09:13
Mijn wehkamp doet het idd niet, bij mij staat dat er werkzaamheden zijn en dat het maandagochtend weer beschikbaar is..
3DS: 0774-4260-6561 NNID: Rillanon PSN: Rillanon
GinneSchrik
Door GinneSchrik (4212 reacties) op 12-02-2015 11:30
Quote:
[..]
Mijn wehkamp doet het idd niet, bij mij staat dat er werkzaamheden zijn en dat het maandagochtend weer beschikbaar is..
Gepost door: Rillanon op 12-02-2015 09:34

Wat een flutbedrijf... Gister m'n vrouw de halve middag thuisgezeten en nu kan ze niet eens zien of en wanneer ze komen. De laatste keer al gezeik gehad met Amiibo die helemaal kapot waren en een dag te laat bezorgd werden; dat laatste is overkomelijk, maar niet als ze beweren dat je niet thuis was terwijl je 100% zeker weet dat er niemand langs is geweest.

Gewoon je site platgooien.... Grappig dat je nog wel kan kopen natuurlijk

Edit: Ah, ze nemen wel hun verantwoordelijkheid en hebben een duidelijk antwoord gegeven op m'n vraag of ze een indicatie kunnen geven wanneer het geleverd gaat worden: "Ik vertrouw erop dat de bestelling uiterlijk binnen vijf dagen na de oorspronkelijke bezorgdatum alsnog wordt bezorgd op het door u opgegeven adres."
Gelukkig maar! Dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn.

Achterlijk, achterlijk bedrijf...
"A winner is you"
GinneSchrik
Door GinneSchrik (4212 reacties) op 13-02-2015 21:51
Voor de 3e dag op rij geen MH n3ds. Kijk, dat ze hun systeem eruit gooien voor klanten is een ding, maar waarom kunnen medewerkers zelf niet zoeken waar m'n pakket zich bevindt? Je kan toch niet van mensen vragen om 5 dagen thuis te wachten op een pakket zonder enige indicatie van levering of dat het überhaupt geleverd wordt.
Een vriend van me heeft z'n MH edition ook niet gekregen, wat dan weer enigszins hoop geeft, maar hij had gelezen dat mensen met initiële bezorgdatum 13-2, ipv 11-2 zoals bij ons, vandaag wél hun pakket hadden ontvangen? Kan iemand dit verifiëren?
Aanvankelijk was ik blij dat ik deze kon bestellen daar omdat ik vermoed dat ik deze leuker zal vinden dan de MM 3ds (de game sowieso), maar nu heb ik spijt dat ik gisteravond niet gewoon even naar de MM ben gegaan. Dit is in ieder geval m'n laatste game gerelateerde bestelling bij Wehkamp; de service is altijd slecht, ze werken met zeer discutabele bezorgers en rekenen vervolgens nog eens de hoofdprijs voor die bezorging ook.
Een vergelijk met Bol.com als online webwinkel is snel gemaakt: beide zijn praktisch household names geworden die verschrikkelijk veel verkopen en het niet moeten hebben van de scherpe prijzen. Maar waar Bol dat goed maakt met service en het schrappen van verzendkosten en zo met de tijd meegaat, blijft Wehkamp hangen in de jaren '90 en zijn ze stug, inflexibel en compleet niet klantgericht.
Wehkamp is voortaan voor mij: maandboxpampersmetkorting.nl en voor de rest ga ik naar een bedrijf dat op z'n minst net doet alsof het mij als klant waardeert.
"A winner is you"
Minxx
Door Minxx (200 reacties) op 14-02-2015 00:21
Quote:
Voor de 3e dag op rij geen MH n3ds. Kijk, dat ze hun systeem eruit gooien voor klanten is een ding, maar waarom kunnen medewerkers zelf niet zoeken waar m'n pakket zich bevindt? Je kan toch niet van mensen vragen om 5 dagen thuis te wachten op een pakket zonder enige indicatie van levering of dat het überhaupt geleverd wordt.
Een vriend van me heeft z'n MH edition ook niet gekregen, wat dan weer enigszins hoop geeft, maar hij had gelezen dat mensen met initiële bezorgdatum 13-2, ipv 11-2 zoals bij ons, vandaag wél hun pakket hadden ontvangen? Kan iemand dit verifiëren?
Aanvankelijk was ik blij dat ik deze kon bestellen daar omdat ik vermoed dat ik deze leuker zal vinden dan de MM 3ds (de game sowieso), maar nu heb ik spijt dat ik gisteravond niet gewoon even naar de MM ben gegaan. Dit is in ieder geval m'n laatste game gerelateerde bestelling bij Wehkamp; de service is altijd slecht, ze werken met zeer discutabele bezorgers en rekenen vervolgens nog eens de hoofdprijs voor die bezorging ook.
Een vergelijk met Bol.com als online webwinkel is snel gemaakt: beide zijn praktisch household names geworden die verschrikkelijk veel verkopen en het niet moeten hebben van de scherpe prijzen. Maar waar Bol dat goed maakt met service en het schrappen van verzendkosten en zo met de tijd meegaat, blijft Wehkamp hangen in de jaren '90 en zijn ze stug, inflexibel en compleet niet klantgericht.
Wehkamp is voortaan voor mij: maandboxpampersmetkorting.nl en voor de rest ga ik naar een bedrijf dat op z'n minst net doet alsof het mij als klant waardeert.
Gepost door: GinneSchrik op 13-02-2015 21:51

Echt heel rot om dit te lezen. Ik wens je heel veel sterkte. Ik heb ook bij Wehkamp besteld, het was de MM-editie. Deze is bij mij wel aangekomen. Helemaal eens met je opmerking over de verzendkosten, belachelijk is het! Daarnaast zijn ze met veel dingen vaak ook nog het duurste, qua games iig wel..
Steamnaam: Minxx
Mr. Cheapo!
Door Mr. Cheapo! (7446 reacties) op 14-02-2015 07:18
Quote:
Voor de 3e dag op rij geen MH n3ds. Kijk, dat ze hun systeem eruit gooien voor klanten is een ding, maar waarom kunnen medewerkers zelf niet zoeken waar m'n pakket zich bevindt? Je kan toch niet van mensen vragen om 5 dagen thuis te wachten op een pakket zonder enige indicatie van levering of dat het überhaupt geleverd wordt.
Een vriend van me heeft z'n MH edition ook niet gekregen, wat dan weer enigszins hoop geeft, maar hij had gelezen dat mensen met initiële bezorgdatum 13-2, ipv 11-2 zoals bij ons, vandaag wél hun pakket hadden ontvangen? Kan iemand dit verifiëren?
Aanvankelijk was ik blij dat ik deze kon bestellen daar omdat ik vermoed dat ik deze leuker zal vinden dan de MM 3ds (de game sowieso), maar nu heb ik spijt dat ik gisteravond niet gewoon even naar de MM ben gegaan. Dit is in ieder geval m'n laatste game gerelateerde bestelling bij Wehkamp; de service is altijd slecht, ze werken met zeer discutabele bezorgers en rekenen vervolgens nog eens de hoofdprijs voor die bezorging ook.
Een vergelijk met Bol.com als online webwinkel is snel gemaakt: beide zijn praktisch household names geworden die verschrikkelijk veel verkopen en het niet moeten hebben van de scherpe prijzen. Maar waar Bol dat goed maakt met service en het schrappen van verzendkosten en zo met de tijd meegaat, blijft Wehkamp hangen in de jaren '90 en zijn ze stug, inflexibel en compleet niet klantgericht.
Wehkamp is voortaan voor mij: maandboxpampersmetkorting.nl en voor de rest ga ik naar een bedrijf dat op z'n minst net doet alsof het mij als klant waardeert.
Gepost door: GinneSchrik op 13-02-2015 21:51

Ach wat erguh.... waar mensen zich tegenwoordig al niet druk om moeten maken terwijl de wereld een brandhaard aan het worden is en ja Wehkamp is niet de snelste of de goedkoopste.... maar er zijn nog genoeg slechtere online shops op de markt!
There's a new "game" player in town, get used to it!
GinneSchrik
Door GinneSchrik (4212 reacties) op 14-02-2015 09:43
Quote:
[..]
Ach wat erguh.... waar mensen zich tegenwoordig al niet druk om moeten maken terwijl de wereld een brandhaard aan het worden is en ja Wehkamp is niet de snelste of de goedkoopste.... maar er zijn nog genoeg slechtere online shops op de markt!
Gepost door: Mr. Cheapo! op 14-02-2015 07:18

Dat de wereld een brandhaard is probeer ik meestal los te zien van m'n online aankopen... Maar eigenlijk plaatst dat eea wel in perspectief moet ik bekennen. Ik ben teleurgesteld dat ik geen MH kan spelen op de console die ik specifiek wil voor die game, voordat carnaval losbarst en ik vergeet wat MH is. Dat is wel de very definition van een 1e wereld probleem!

Online shops in Syrië zullen wel veel slechter zijn....
"A winner is you"
AknoWWillie
Door AknoWWillie (2037 reacties) op 14-02-2015 11:10
Vooral de logistiek denk ik..
Mr. Cheapo!
Door Mr. Cheapo! (7446 reacties) op 14-02-2015 12:42
Quote:
[..]

Dat de wereld een brandhaard is probeer ik meestal los te zien van m'n online aankopen... Maar eigenlijk plaatst dat eea wel in perspectief moet ik bekennen. Ik ben teleurgesteld dat ik geen MH kan spelen op de console die ik specifiek wil voor die game, voordat carnaval losbarst en ik vergeet wat MH is. Dat is wel de very definition van een 1e wereld probleem!

Online shops in Syrië zullen wel veel slechter zijn....
Gepost door: GinneSchrik op 14-02-2015 09:43

Precies en in Oost Oekraïne hoef je nu ook geen online shops te bezoeken.... Ik bedoel maar.
In iedergeval heel veel plezier met Carnaval toegewenst ik ben helaas niet zo'n feestbeest maar gun iedereen zijn eigen feestje natuurlijk!
Nu maar weer eens kijken of Wehkamp online nog leuke games/consoles in de aanbieding heeft.... ;-D
There's a new "game" player in town, get used to it!
GinneSchrik
Door GinneSchrik (4212 reacties) op 17-02-2015 11:52
Wehkamp doe ik nooit meer zaken mee na dit MH debacle. Wehkamp claimt dat de bezorger een paar keer is langs geweest en dat er niemand thuis was en dat er zelfs een nieuwe bezorgafspraak gemaakt zou zijn met me. Er werd min of gesuggereerd dat ik maar thuis had moeten zijn als ik wat bestel. Toen ik haar erop wees dat dit me vaker is overkomen en dat ik hier al eerder een klacht over heb ingediend was ze 10 minuten weg en had ze "uitgezocht" dat het misschien toch niet mijn fout was en dat ik een formulier moet invullen dat ik het nooit ontvangen heb.

Toen ik vroeg: "dus dit is 't dan? Je legt de verantwoordelijkheid van een goede afwerking bij de klant die moet iets moet printen, invullen en gaan opsturen en jullie gaan geen moeite doen om te achterhalen waar m'n 3ds ergens is? Daarnaast heb ik 5 dagen moeten zorgen dat er iemand thuis was omdat jullie me geen indicatie kunnen geven wanneer er geleverd gaat worden."
Zegt ze serieus: "meneer, ik kan hier ook niets aan doen. Ik ga nu de verbinding verbreken, een fijne dag nog" en ze gooit de hoorn erop.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo schofterig ben behandeld door een bedrijf eigenlijk. Het is zelfs zo erg dat ik niet eens de moeite wil nemen om een mailtje erachter aan te sturen.... Dit gedrag is eigenlijk tekenend voor Wehkamp en mijn woede en verontwaardiging gaan daar niets aan veranderen vrees ik. Dus ik heb maar m'n pre orders gecanceld en neem m'n geld wel ergens anders mee naartoe.
"A winner is you"
Rubbie
Door Rubbie (393 reacties) op 17-02-2015 11:56
Wehkamp is ook niet mij favoriet al te vaak problemen bij hun meegemaakt. Ook zoals de meeste bezorgers met de spullen omgaan nee bedankt..
Niels
Door Niels (18338 reacties) op 20-02-2015 13:11
Ook even hier: Wehkamp heeft van het Amiibo-debakel geleerd.

Ik kreeg net mijn laatste twee amiibo uit de zending binnen (op 't werk) in een plastieke zak in plaats van papier.

Dat is nog niet alles - in deze plastic zak zaten twee (veel te grote - denk DS-giftbox afmeting dozen waar met een beetje passen en meten per stuk vier amiibo in zouden passen - in iedere doos zat er eentje.


De bezorgdienst van Wehkamp is DHL, volgens mij - daar maak je sowieso vaker mee dat niet-thuis bericht wordt afgegeven omdat de bezorger het adres niet vond of zijn quotum die dag niet haalde.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Timmerito
Door Timmerito (2338 reacties) op 17-03-2015 08:02
10 euro korting bij besteding van minimaal 40 euro met de code maart
Je hebt een lot gekocht van de lotenverkoper waarmee je een kerstboom wint, toen kocht je nog een lot waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint...
Niels
Door Niels (18338 reacties) op 23-03-2015 16:00
Quote:
Beste heer, mevrouw Schoenmaker,

Je hebt één of meerdere facturen nog niet betaald. Het gaat om een bedrag van €0. Misschien ben je dit vergeten?

Betaal binnen vijf dagen
Je kunt je openstaande factuur/facturen direct betalen met iDEAL.

Wil je het liever zelf direct overmaken? Gebruik dan deze gegevens:

IBAN rekeningnummer: NL08 INGB 0000 9669 66
Ten name van:
Wehkamp Finance B.V.
Bedrag: €0
Omschrijving: xxxxxxxxxx

Oh nee, ik hoop niet dat ze een incassobureau op me afsturen voor die €0,00.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Dorsos
Door Dorsos (167 reacties) op 23-03-2015 16:20
Quote:
Ook even hier: Wehkamp heeft van het Amiibo-debakel geleerd.

Ik kreeg net mijn laatste twee amiibo uit de zending binnen (op 't werk) in een plastieke zak in plaats van papier.

Dat is nog niet alles - in deze plastic zak zaten twee (veel te grote - denk DS-giftbox afmeting dozen waar met een beetje passen en meten per stuk vier amiibo in zouden passen - in iedere doos zat er eentje.


De bezorgdienst van Wehkamp is DHL, volgens mij - daar maak je sowieso vaker mee dat niet-thuis bericht wordt afgegeven omdat de bezorger het adres niet vond of zijn quotum die dag niet haalde.
Gepost door: Samael_blackwing op 20-02-2015 13:11

Bij mij was het ook netjes ingepakt. Plastic zak met daarin 2 amiibo's die afzonderlijk in een klein kartonnen doosje waren verpakt. Zeer netjes.
XLive: Dorsos PSN: Dorsos
Door UserVerwijderd118 (1725 reacties) op 23-03-2015 17:00
Quote:
[..]

Oh nee, ik hoop niet dat ze een incassobureau op me afsturen voor die €0,00.
Gepost door: Samael_blackwing op 23-03-2015 16:00
Ik wil die deurwaarder dat wel eens zien proberen te innen!
SGT xan
Door SGT xan (3352 reacties) op 27-03-2015 07:41
Opnieuw €10 korting bij Wehkamp.nl met de code 'lente'. Geldig t/m 29 maart bij minimale besteding van €40.
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
Arcturion
Door Arcturion (1446 reacties) op 27-03-2015 07:48
Quote:
Opnieuw €10 korting bij Wehkamp.nl met de code 'lente'. Geldig t/m 29 maart bij minimale besteding van €40.
Gepost door: SGT xan op 27-03-2015 07:41

Dank je voor de code. Ik zal er maar eens gebruik van maken.
PSN: Arcturion XboxLive: Clavat V Steam: clavy_veloth DS FC: 1263-6900-9831 NNID: Arcturion
Chewbaka
Door Chewbaka (1319 reacties) op 27-03-2015 08:38
Jammer dat ze borderlands hebben verhoogd naar 57,99 (zogenaamd een verlaging..)
花が咲いたよ。
[Begin]  |127|128|129|130|131|132|133(296)  [Eind]