XBL: Cypher XCII PSN: CypherXCII
Quote:
Mijne is naar 5-7 dagen gegaan. Wat een kloten bedrijf is het ook wanneer het om preorderen van games gaat...
Gepost door: DutchCarnag3 op 29-05-2015 03:51
Gepost door: DutchCarnag3 op 29-05-2015 03:51
I know.... laatste keer dat ik daar een game gepreorderd heb is alweer enkele jaren geleden.
There's a new "game" player in town, get used to it!
Why so serious.... PSN: rusTboy81 Switch: SW-2730-6629-8207
Quote:
Ik heb MK8 voor release gehad, en smash u en Pokémon as op release. Beetje naar ditMoet zeggen dat ik nooit last heb gehad met Wehkamp. Mijn meest recente pre-orders daar zijn Pokémon X, Smash Bros. 3DS en GTA V, allebei netjes op de dag van release in huis gehad.
Gepost door: Linius Pallitax op 29-05-2015 07:11
Gepost door: Linius Pallitax op 29-05-2015 07:11
Quote:
Als zij dat een probleem vinden moet Wehkamp dat duidelijk gaan maken en niet klantje pesten.
Hebben jullie toevallig vrienden uitnodig korting gebruikt ;-)
Gepost door: RusTboy op 29-05-2015 07:16
Gepost door: RusTboy op 29-05-2015 07:16
Quote:
Hebben jullie toevallig vrienden uitnodig korting gebruikt ;-)
Gepost door: RusTboy op 29-05-2015 07:16
Gepost door: RusTboy op 29-05-2015 07:16
Ja, die heb ik gebruikt. Wehkamp moet de game gewoon opsturen! Er zijn hier een aantal die voor honderden euro's hebben besteld. Dus moeten ze niet kinderachtig gaan doen om een game van 4 tientjes. Wehkamp hoopt natuurlijk dat we 'm gaan annuleren... Ik annuleer helemaal niksss!
XBL: Cypher XCII PSN: CypherXCII
Shots fired
Heb de 42,99 trouwens alweer geannuleerd
Quote:
https://twitter.com/NintenRob/status/604174623987617792
Shots fired
Heb de 42,99 trouwens alweer geannuleerd
Gepost door: WiiUPremiumPack op 29-05-2015 08:38
Shots fired
Heb de 42,99 trouwens alweer geannuleerd
Gepost door: WiiUPremiumPack op 29-05-2015 08:38
Ik heb ze ook getweet Als we ze allemaal ff tweeten, misschien dat ze 'm vandaag alsnog opsturen
XBL: Cypher XCII PSN: CypherXCII
PSN ID: ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2 • https://youtube.com/@ThaBEN_NL
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
Het wachten is niet echt een probleem. Ik heb niet veel betaald voor de game, dus wil best even wachten. Dat een duurdere versie eerder binnen komt is niet netjes.
Quote:
Best wel grappig dat al deze frustratie komt uit een actie van Wehkamp om klanten te werven. :p
Gepost door: WiiUPremiumPack op 29-05-2015 09:35
Gepost door: WiiUPremiumPack op 29-05-2015 09:35
Als mensen daadwerkelijk gefrustreerd hiervan raken gingen ze waarschijnlijk ervan uit dat ze alles geleverd gingen krijgen. Ja, dat is gewoon een beetje dom.
Volgens mij is de enige goede reden om nu gefrustreerd te zijn als mensen geld terug hebben gehad voor de producten, maar niet de verzendkosten.
..
Liep al tegen problemen aan met Final Fantasy X/ X-2 voor de PS4.
Deze een hele poos geleden gepreorderd met een actiecode waarbij ik €10 korting kreeg. Op dag van release werd mijn levertijd gezet naar meer dan 5 weken. Na telefonisch contact met ze op te nemen (startarief € 1,-) kreeg ik te horen dat de game niet meer leverbaar was.
Kijk ik op de webshop staat de game daar gewoon online en direct leverbaar (met een ander artikelnummer) maar wel €20 duurder als wat ik betaald had.
Wederom gebeld (a € 1,-) heeft de dame aan de telefoon het alsnog kunnen aanpassen voor me en de game was de volgende dag in huis.
Ontvang ik gisteren mail van Wehkamp over een openstaande factuur. Willen ze me het verschil tussen mijn originele bestelling (welke maanden geleden volledig was afbetaald) en de aangepaste bestelling factureren omdat er een prijsverschil is tussen beide artikelnummers
Ondertussen zo vaak met de klantenservice moeten bellen dat ik die eventuele korting inmiddels alweer kwijt ben aan telefoniekosten.
Ik ben benieuwd hoe het met Splatoon gaat lopen.
PSN ID: ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2 • https://youtube.com/@ThaBEN_NL
Quote:
Ja ik bedenk me voortaan ook 2x voordat ik daar nog iets bestel.
Liep al tegen problemen aan met Final Fantasy X/ X-2 voor de PS4.
Deze een hele poos geleden gepreorderd met een actiecode waarbij ik €10 korting kreeg. Op dag van release werd mijn levertijd gezet naar meer dan 5 weken. Na telefonisch contact met ze op te nemen (startarief € 1,-) kreeg ik te horen dat de game niet meer leverbaar was.
Kijk ik op de webshop staat de game daar gewoon online en direct leverbaar (met een ander artikelnummer) maar wel €20 duurder als wat ik betaald had.
Wederom gebeld (a € 1,-) heeft de dame aan de telefoon het alsnog kunnen aanpassen voor me en de game was de volgende dag in huis.
Ontvang ik gisteren mail van Wehkamp over een openstaande factuur. Willen ze me het verschil tussen mijn originele bestelling (welke maanden geleden volledig was afbetaald) en de aangepaste bestelling factureren omdat er een prijsverschil is tussen beide artikelnummers zit
Ondertussen zo vaak met de klantenservice moeten bellen dat ik die eventuele korting inmiddels alweer kwijt ben aan telefoniekosten.
Ik ben benieuwd hoe het met Splatoon gaat lopen.
Gepost door: ThaBEN op 29-05-2015 09:43
Liep al tegen problemen aan met Final Fantasy X/ X-2 voor de PS4.
Deze een hele poos geleden gepreorderd met een actiecode waarbij ik €10 korting kreeg. Op dag van release werd mijn levertijd gezet naar meer dan 5 weken. Na telefonisch contact met ze op te nemen (startarief € 1,-) kreeg ik te horen dat de game niet meer leverbaar was.
Kijk ik op de webshop staat de game daar gewoon online en direct leverbaar (met een ander artikelnummer) maar wel €20 duurder als wat ik betaald had.
Wederom gebeld (a € 1,-) heeft de dame aan de telefoon het alsnog kunnen aanpassen voor me en de game was de volgende dag in huis.
Ontvang ik gisteren mail van Wehkamp over een openstaande factuur. Willen ze me het verschil tussen mijn originele bestelling (welke maanden geleden volledig was afbetaald) en de aangepaste bestelling factureren omdat er een prijsverschil is tussen beide artikelnummers zit
Ondertussen zo vaak met de klantenservice moeten bellen dat ik die eventuele korting inmiddels alweer kwijt ben aan telefoniekosten.
Ik ben benieuwd hoe het met Splatoon gaat lopen.
Gepost door: ThaBEN op 29-05-2015 09:43
Waarom mail/twitter je niet? Toch wat goedkoper....
..
Quote:
[..]
Waarom mail/twitter je niet? Toch wat goedkoper....
Gepost door: Tailsknux op 29-05-2015 09:45
Waarom mail/twitter je niet? Toch wat goedkoper....
Gepost door: Tailsknux op 29-05-2015 09:45
Ik heb ze via Facebook benaderd, netjes geholpen elke keer en meestal zelfde dag antwoord (na een paar uur). Scheelt weer in de kosten.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi