Quote:
Wat hadden ze eigenlijk tegen je gezegd in die DM?
Ze kunnen wel 2-3 dagen zeggen, maar eigenlijk hebben ze geen idee
(Image)
Gepost door: WiiUPremiumPack op 01-06-2015 14:01
(Image)
Gepost door: WiiUPremiumPack op 01-06-2015 14:01
Je hebt een lot gekocht van de lotenverkoper waarmee je een kerstboom wint, toen kocht je nog een lot waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint...
Quote:
[..]
Misschien is het een idee om dit probleem op hun Facebook pagina of via Twitter te bespreken. Vaak zullen ze je daar beter helpen, omdat anders iedereen de negatieve berichten kan zien.
Gepost door: SGT xan op 02-06-2015 13:22
Misschien is het een idee om dit probleem op hun Facebook pagina of via Twitter te bespreken. Vaak zullen ze je daar beter helpen, omdat anders iedereen de negatieve berichten kan zien.
Gepost door: SGT xan op 02-06-2015 13:22
Inderdaad goed idee, daar reageert elk bedrijf een stuk sneller.
Splatoon morgen tussen 11:00-15:00
Hyrule Warriors morgen tussen 14:00-18:00
Zouden ze dan echt op twee verschillende momenten komen of kan ik er vanuit gaan dat het tussen 14:00-15:00 allebei tegelijk komt?
- Run the world
Quote:
Volgens hun website reageren ze binnen en half uur op facebook berichten. We hebben een bericht gestuurd begin van de middag, nog geen enkele reactie.[..]
Misschien is het een idee om dit probleem op hun Facebook pagina of via Twitter te bespreken. Vaak zullen ze je daar beter helpen, omdat anders iedereen de negatieve berichten kan zien.
Gepost door: SGT xan op 02-06-2015 13:22
Misschien is het een idee om dit probleem op hun Facebook pagina of via Twitter te bespreken. Vaak zullen ze je daar beter helpen, omdat anders iedereen de negatieve berichten kan zien.
Gepost door: SGT xan op 02-06-2015 13:22
Misschien maar even openbaar gaan op hun FB pagina, misschien helpt dat.
Edit 04-06-2015:
Inmiddels contact gehad via FB, omruilen kon niet meer, want inmiddels is dit doosje lego uitverkocht. Dus retourneren of een waardebon bleven over. Heb gekozen voor waardebon. Nu kijken wat er heel is van de inhoud, als cadeau kon ik het toch niet meer geven.
Waardebon maar eens besteden aan iets dat niet breekbaar is.
"On my business card, I am a corporate president. In my mind, I am a game developer. But in my heart, I am a gamer." - Iwata-san
Quote:
Het wordt verdomme met de dag leuker, volgens de website is het spel vandaag bezorgd. Ik heb helemaal niks ontvangen! Ben de hele middag thuis geweest, geen briefje, de buren hebben ook niks. Dat wordt dus weer contact opnemen met wehkamp, laatste keer dat ik daar vooruit betaald heb.
Gepost door: Jerome2812 op 02-06-2015 19:49
Gepost door: Jerome2812 op 02-06-2015 19:49
Dat is mij ook eens overkomen, de bezorger had autopech. Kan gebeuren en het is prima opgelost door de bezorgkosten (een euro of 5) in mindering te brengen op de rekening. Vooruit betalen doe ik daar inderdaad nooit.
Switch: SW-6557-7918-8571 - WiiU: Shiro-mala - 3DS: 0275-8555-3113 - PSN/PS4: Shiro-mala
Quote:
[..]
Dat is mij ook eens overkomen, de bezorger had autopech. Kan gebeuren en het is prima opgelost door de bezorgkosten (een euro of 5) in mindering te brengen op de rekening. Vooruit betalen doe ik daar inderdaad nooit.
Gepost door: Shiro op 02-06-2015 20:46
Dat is mij ook eens overkomen, de bezorger had autopech. Kan gebeuren en het is prima opgelost door de bezorgkosten (een euro of 5) in mindering te brengen op de rekening. Vooruit betalen doe ik daar inderdaad nooit.
Gepost door: Shiro op 02-06-2015 20:46
Maar waarom staat er dan bij de status: bezorgd.. ??
Mocht er dan iets zijn zoals autopech, laat dan gewoon de bestelling open staan. Dan weet je in ieder geval dat het nog moet komen. Maar goed het zal me eens benieuwen, heb geen goede ervaringen met wehkamp en dit helpt ook niet echt ( ook al is het misschien niet eens de schuld van wehkamp )
"On my business card, I am a corporate president. In my mind, I am a game developer. But in my heart, I am a gamer." - Iwata-san
Quote:
Kijk at lijkt er meer op:
Splatoon morgen tussen 11:00-15:00
Hyrule Warriors morgen tussen 14:00-18:00
Zouden ze dan echt op twee verschillende momenten komen of kan ik er vanuit gaan dat het tussen 14:00-15:00 allebei tegelijk komt?
Gepost door: Jopvdsteen op 02-06-2015 17:07
Splatoon morgen tussen 11:00-15:00
Hyrule Warriors morgen tussen 14:00-18:00
Zouden ze dan echt op twee verschillende momenten komen of kan ik er vanuit gaan dat het tussen 14:00-15:00 allebei tegelijk komt?
Gepost door: Jopvdsteen op 02-06-2015 17:07
Net beide spellen in de bus gekregen! Happy happy!
- Run the world
En nu zojuist m'n Wii U Gamepad batterij binnengekregen. €10,- voor betaald.
Alleen Yoshi's Woolly World nog, maar die is nog niet uit.
Nintendo NNID: sonicblaze | Friend Code: 3695-0120-8249 | Steam: PCRuben
Mensen die ervaring met kwijtgeraakte(?) producten van wehkamp hebben gehad, en zo ja hoe is dat dan afgehandeld? Ik ben namelijk bang dat dit erg lang kan gaan duren.
Edit: Op de een of andere manier is het pakketje gisteravond in de bus terecht gekomen. Opgelost dus.
"On my business card, I am a corporate president. In my mind, I am a game developer. But in my heart, I am a gamer." - Iwata-san
Ondertussen zit mijn mailbox vol met dagelijkse nieuwsbrieven en andere wehkamp meuk!
Ebay : http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=killermj&ftab=AllFeedback
Quote:
Ja vorig jaar september met besteld PSN tegoed. Had het laten afleveren bij een afleverpunt en zonder dat ik iets had opgehaald bleek het te zijn afgegeven.Mensen die ervaring met kwijtgeraakte(?) producten van wehkamp hebben gehad, en zo ja hoe is dat dan afgehandeld? Ik ben namelijk bang dat dit erg lang kan gaan duren.
Moest toen een formulier niet ontvangen bestelling invullen. Duurde als ik me niet vergis 1 a 2 weken, waarna ik mijn geld kreeg teruggestort met de mededeling dat ik de bestelling opnieuw moest doen. Toen telefonisch contact opgenomen en gezegd dat het met korting was gekocht en kreeg deze korting toen alsnog.
Uiteindelijk wel goed afgehandeld door Wehkamp, maar kost wel wat tijd, wat ik wel begrijpelijk vind.
Quote:
En zoals te verwachtenIk heb alleen mijn zusje geholpen om de complete blu-ray box van Harry Potter te bestellen (met 20 euro korting). Krijg ik vandaag het bericht: "Het spijt ons vreselijk, maar het artikel dat je had besteld is onverwacht niet meer leverbaar. "
Jammer, zeker als ik zo zag wat andere wel geleverd kregen :/
Gepost door: Twisted-D op 31-05-2015 18:40
Jammer, zeker als ik zo zag wat andere wel geleverd kregen :/
Gepost door: Twisted-D op 31-05-2015 18:40
Levertijd: direct leverbaar
Maar je hebt ze al een e-mail gestuurd, ben benieuwd..