Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Need for Speed 2015

[Begin]  |9|10|11|12|13|14|15(15)  [Eind]
Rominick
Door Rominick (2522 reacties) op 12-11-2015 00:00
Quote:
Kun je de game ook ergens opnieuw beginnen? Wil een andere begin auto kiezen maar kon het zo snel ff niet vinden.
Gepost door: Kowichi op 11-11-2015 22:27

Bij options zit een resetknop.

@swift, alle 4 bij dezelfde race staan en op starten klikken.
If you eat LEGO, You shit BRICKS.
Kowichi
Door Kowichi (2494 reacties) op 12-11-2015 09:08
Quote:
[..]

Bij options zit een resetknop.

Gepost door: Rominick op 12-11-2015 00:00
Mijn dank is groot
Xbox Live: Tsky89
Weirddenman
Door Weirddenman (118 reacties) op 12-11-2015 23:55
Quote:
Need for Speed op PS4 gekocht, maar kom niet verder dan het laadscherm. Daar blijft ie op hangen. Heb 'm al opnieuw geïnstalleerd, heeft niets geholpen. Zodra ik in het hoofdmenu kies om te gaan spelen, springt ie naar het laadscherm waar de controls staan aangegeven en daar blijft ie hangen nadat het balkje vol is. Muziek gaat wel door en het wieltje rechtsonder spint ook door... Pff, goed begin.
Gepost door: MarkDG op 05-11-2015 22:11

Heb precies hetzelfde, We hebben twee ps4's in huis en op beide hetzelfde probleem. Dus ik dacht de game is niet goed. Vandaag de game omgeruild voor een nieuw exemplaar. Maar ook deze werkt op beide ps4's niet. Dus als iemand weet hoe dit op te lossen is hoor ik het graag.
Rominick
Door Rominick (2522 reacties) op 13-11-2015 01:03
Quote:
[..]
Mijn dank is groot
Gepost door: Kowichi op 12-11-2015 09:08

Graag gedaan.


If you eat LEGO, You shit BRICKS.
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 11-02-2016 16:45
Quote:
We’re incredibly proud of how good Need for Speed looks visually, a sentiment we know many of you share, and we’re excited to show you the game running at a higher frame rate. Seeing is believing so we’re hoping when you see and play Need for Speed running with an unlocked framerate and at a 4k resolution you’ll be just as excited as we are.

The extra development time has allowed us to create the definitive NFS PC experience. One of the burning topics of discussion amongst our Community has been the inclusion of Manual Transmission - we can now confirm this will be in the game when Need for Speed launches on PC.

With the release on PC we're also adding steering wheel support for a selection of wheels from Logitech, Thrustmaster and Fanatec. As with Manual Transmission this is a decision taken based purely on Community feedback. We’re dedicated to bringing you the best Need for Speed experience possible and your feedback has been playing a huge role in that.

When Need for Speed launches on PC it will also contain all the improvements and tweaks we’ve made up to now, including both the Icons and Legends updates from day one. The Showcase update is currently scheduled to arrive on PC shortly after launch.

The PC version of Need For Speed will be releasing on March 15th. If you’re an Origin Access member, you can play the game early for a limited time, starting March 10. Not a member? Join today.

For those players on console we can also confirm that Manual Transmission will be making its way to both PlayStation 4 and Xbox One. Keep an eye on official channels for future updates.

We look forward to welcoming our PC fans to Ventura Bay, we’ll see you on the streets.
Fant
Door Fant (12238 reacties) op 11-02-2016 20:32
Stuurwiel support en handbak! Betekent dat ook koppeling? Dan ga ik hem wss wel in launchweek halen. In een NA MX-5 rondscheuren met handbak, dat kan in geen enkele game nog (behalve Assetto Corsa, maar da's alleen dankzij mods).

Also, kan iemand me vertellen of de 5 auto garage nog steeds een ding is? Dus nog steeds max 5 auto's? Of is dat eruit gepatcht? Ik vind het nog steeds een totaal absurd idee in een game die draait om het maken van customized auto's
Hey, ik ben geen olifant
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 12-02-2016 11:07
Trailer. @Fant, in de trailer komen de stuurtjes voorbij. Het is overigens echt een badass trailer zo.
Door ZWGamemaster (2809 reacties) op 12-02-2016 18:23
Gaan ze ook stuurwielsupport geven voor consoles?
Xor
Door Xor (34821 reacties) op 18-02-2016 20:40
PC requirements specs en Wheel list zijn nu bekend
Quote:
Minimum Requirements for 720p30 at low settings:
OS: 64-bit Windows 7 or later
Processor: Intel Core i3-4130 or equivalent with 4 hardware threads
Memory: 6GB RAM
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB, or equivalent DX11 compatible GPU with 2GB of memory
Hard Drive: 30 GB free space

Recommended Requirements for 1080p60 at high settings:
OS: 64-bit Windows 7 or later
Processor: Intel Core i5-4690 or equivalent with 4 hardware threads
Memory: 8GB RAM
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 970 4GB, AMD Radeon R9 290 4GB, or equivalent DX11 compatible GPU with 4GB of memory
Hard Drive: 30 GB free space

Supported Wheels
Logitech G27
Logitech G29
Logitech G920
Thrustmaster TX
Thrustmaster T150
Thrustmaster T300
Thrustmaster T500
Fanatec CSR
Best wel een hoge eis voor 1080p/60fps als je het mij vraagt (kennelijk is de engine zwaar). Ik vraag mij af of de game ook 720p/60fps ondersteunt .
Fant
Door Fant (12238 reacties) op 18-02-2016 20:45
G27 support Woo! Nu nog steeds benieuwd of we koppeling/H shifter krijgen!
Hey, ik ben geen olifant
Destroymichelle
Door Destroymichelle (5418 reacties) op 18-02-2016 20:46
Kan je de G920 ook gebruiken voor de XB1 versie?
Frietjesssss❤
Xor
Door Xor (34821 reacties) op 18-02-2016 21:06
Quote:
Kan je de G920 ook gebruiken voor de XB1 versie?
Gepost door: Destroymichelle op 18-02-2016 20:46
Daar is weinig over te zeggen. Ik kan alleen info vinden over de wheel support op de PC versie. Misschien dat ze later ook de wheel support op de consoles updaten, maar het enige wat ik kan vinden is dat de console versies ook Manual Transmission krijgt .
Destroymichelle
Door Destroymichelle (5418 reacties) op 18-02-2016 21:15
Ding heeft me €320 gekost, zou fijn zijn als ik 'm buiten Forza en Project Cars ook voor NFS zou kunnen gebruiken xD
Frietjesssss❤
Kowichi
Door Kowichi (2494 reacties) op 03-03-2016 20:53
Ontwikkelaar Ghost Games maakt bekend dat op 3 maart een update voor Need For Speed wordt uitgebracht, die een dragracemodus en twee Hot Rods toevoegt. Ook brengt de update de eerder beloofde functie om handmatig te kunnen schakelen naar de racegame.

De gratis update voegt twee Hot Rods toe. Het gaat om de Ford 1932 Hot Rod, die voorzien kan worden van vier verschillende bodykits, waarmee het uiterlijk van de oldtimer kan worden aangepast. Het tweede model is de Aaron Beck 'BeckKustoms F132', die is voorzien van een Nascar-motorblok. Beide auto's kunnen in het spel uitgebreid aangepast worden.

Verder voegt de update Drag Events toe aan het spel. De ontwikkelaar zegt dat deze geïnspireerd zijn op dragracing uit eerdere Need For Speed games. In de Underground-serie speelden deze races een belangrijke rol. Er komen vijf verschillende dragrace-events in het spel beschikbaar: Neck to Neck, The Perfect Shifts, Drag the Town, Pedal to the Metal en Speed Tunnel.

Ook brengt de update drie nieuwe Achievements en Throphies met zich mee, en wordt de virtuele garage van spelers vergroot, zodat ze vijf extra auto's kunnen stallen. Vanaf 3 maart is de update beschikbaar voor Need For Speed op de PlayStation 4 en Xbox One. EA brengt de game op 15 maart ook uit voor de pc. Die versie zal dan direct voorzien zijn van alle updates.



Xbox Live: Tsky89
Fant
Door Fant (12238 reacties) op 25-03-2016 18:34
Ik heb nu een aantal uren in de PC versie zitten, en kan niet anders zeggen dan dat ik teleurgesteld ben... Hier een microrecensie die wss niemand gaat lezen maar die ik wel even kwijt moet

Mijn fucking god wat rijdt deze game beroerd :') Uiteraard rij ik in de game een zwaar opgevoerde Mazda MX-5, maar dat ding rijdt alsof het een Lincoln Continental is. Als een boot dus. Er zit een absurde vertraging in alles wat je doet. Je stuurt naar rechts, de game neemt een seconde om je input te verwerken en dan eindelijk doet je auto nog eens iets. Meestal is het dan al te laat en ben je al aan het tegensturen, wat dan ook weer te laat gebeurt, en zo raak je in een tergende ketting van frustraties omdat de game gewoon niet responsief is.

Het driften is echt zwaar debiel uitgewerkt. De game gaat in een soort driftmode als je de rem aantikt, en bepaalt zelf wanneer je daar weer uit mag. Vaak resulteert dat erin dat je gewoon vol een muur in boort omdat de game vindt dat je nog aan het driften was terwijl je allang aan het insturen was voor de volgende bocht. Driften moet niet een losse handling mode zijn, het moet gewoon deel zijn van de algehele auto handling in een game. Het is allemaal zo bizar kut, al helemaal als de game dan van je gaat vragen om over krappe bergweggetjes te rijden in een drift challenge. Ja, het lukt wel, want de eisen zijn erop afgesteld dat zelfs een peuter het nog kan halen, maar het geeft geen enkele vorm van voldoening omdat je halve vangrails meeneemt naar de bergtop.

Het tunen is aardig leuk, maar bij de MX-5 merk ik al dat veel onderdelen ontbreken. Veel andere onderdelen conflicteren zogenaamd met elkaar, waardoor je niet echt een gepersonaliseerde auto kunt bouwen, maar eerder vastzit aan een paar standaard tuningsets. Motortuning is een beetje simpel. Wel leuk op zich. De livery editor is wel tof, en bevat veel gelicenseerde tuningstickers van merken/sites die ik niet had verwacht ooit in een game te zien.

Qua progressie voelt de game nu al matig. Ik had binnen 2 uur spelen een 200+ PK MX, en zit nu al over de 350. Ook het feit dat je begint in een BRZ is nogal apart, gezien er veel minder krachtige auto's in de game zitten. Ik verkocht mijn BRZ dan ook zodra het kon, maar het is raar dat je zelf fatsoenlijke progressie moet gaan vormen ipv dat de game het doet. Als ik had gewild had ik ook al een Ferrari kunnen hebben volgens mij. Na een uur of vijf spelen... Het garagesysteem maakt het allemaal nog extra kut. 5 auto's is niet genoeg in een game die draait om het personaliseren van auto's. Maar daar heb ik al vaak genoeg over geklaagd hier :')

Ik vermaak me desondanks best, maar dat komt vooral door het upgraden en tunen van mijn MX-5. Het wagenpark is supertof en lekker gevarieerd, wat het extra jammer maakt dat er geen verzamelaspect is. Dát had me aan het spelen gehouden, alle auto's verzamelen en tunen naar mijn zin. Maar na 5 auto's is het gedaan en zal ik de game wss niet meer aanraken :') Goed bezig EA... Er was zoveel potentie. Met een fatsoenlijk handling model, iets meer tuningopties en niet die compleet gestoorde garagelimiet, was het een best wel goede game geweest.


Edit: Ik lees net dat er een update aankomt die een 2e garage toevoegt. Dat is wel tof
Hey, ik ben geen olifant
Rominick
Door Rominick (2522 reacties) op 25-03-2016 19:29
Quote:
Ik heb nu een aantal uren in de PC versie zitten, en kan niet anders zeggen dan dat ik teleurgesteld ben... Hier een microrecensie die wss niemand gaat lezen maar die ik wel even kwijt moet ........
Gepost door: Fant op 25-03-2016 18:34

Met de inputlag, hier geen last van op de console (ps4), ligt het niet aan je pc?

De driftfunctie, je kan gewoon de drift stability uitzetten bij het tunen, zodat je het zelf onder control moet kunnen houden.

Er kunnen 5 auto's in je garage en 5 in je opslag.
If you eat LEGO, You shit BRICKS.
Kowichi
Door Kowichi (2494 reacties) op 25-03-2016 19:38
Quote:
Uiteraard rij ik in de game een zwaar opgevoerde Mazda MX-5, maar dat ding rijdt alsof het een Lincoln Continental is. Als een boot dus. Er zit een absurde vertraging in alles wat je doet.
Dit had ik dus eerst ook, maar je moet echt spelen met de settings.
Ik reed eerst met de Foxbody Mustang maar nu ik een Supra heb gaat dat ding wel de bocht door zoals ik wil. Het driften is wel zeer matig uitgewerkt inderdaad.
Xbox Live: Tsky89
Fant
Door Fant (12238 reacties) op 25-03-2016 19:41
Neuh, het is niet zozeer inputlag. Het is gewoon dat de game gemaakt is om kut te sturen lijkt het. Alles voelt log, traag en alsof je een boot bestuurt ipv een lichtgewicht Japanse sportauto. Het is vrij bizar dat ik in het echt minder moeite heb met het vasthouden van een drift dan in een Need for Speed game

Drift stability staat uit. Dat neemt niet weg dat de game een soort van vast gaat in driftmode als je de rem aantikt, waarna je niet makkelijk zelf kunt bepalen wanneer je daar weer uit wil. Soms drift ik een bocht naar rechts, trek ik de auto weer recht en wil ik naar links sturen, wat de game gewoon volledig weigert omdat hij vindt dat ik nog naar rechts aan het driften ben. Het voelt gewoon allemaal vreselijk lomp en verre van hoe een arcaderacer moet spelen.

En die opslag zit nog niet in de PC versie Las net dat die er binnenkort in gepatcht zal worden, dus dat is al goed nieuws.

Quote:
[..]
Dit had ik dus eerst ook, maar je moet echt spelen met de settings.
Ik reed eerst met de Foxbody Mustang maar nu ik een Supra heb gaat dat ding wel de bocht door zoals ik wil. Het driften is wel zeer matig uitgewerkt inderdaad.
Gepost door: Kowichi op 25-03-2016 19:38
Hmm, zal nog eens wat meer kloten met de settings, maar heb weinig hoop dat het écht goed zal gaan rijden
Hey, ik ben geen olifant
Rominick
Door Rominick (2522 reacties) op 25-03-2016 21:43
Quote:
Neuh, het is niet zozeer inputlag. Het is gewoon dat de game gemaakt is om kut te sturen lijkt het. Alles voelt log, traag en alsof je een boot bestuurt ipv een lichtgewicht Japanse sportauto. Het is vrij bizar dat ik in het echt minder moeite heb met het vasthouden van een drift dan in een Need for Speed game

Drift stability staat uit. Dat neemt niet weg dat de game een soort van vast gaat in driftmode als je de rem aantikt, waarna je niet makkelijk zelf kunt bepalen wanneer je daar weer uit wil. Soms drift ik een bocht naar rechts, trek ik de auto weer recht en wil ik naar links sturen, wat de game gewoon volledig weigert omdat hij vindt dat ik nog naar rechts aan het driften ben. Het voelt gewoon allemaal vreselijk lomp en verre van hoe een arcaderacer moet spelen.

En die opslag zit nog niet in de PC versie Las net dat die er binnenkort in gepatcht zal worden, dus dat is al goed nieuws.

[..]
Hmm, zal nog eens wat meer kloten met de settings, maar heb weinig hoop dat het écht goed zal gaan rijden
Gepost door: Fant op 25-03-2016 19:41

Hmm oké, dan heb ik niks gezegd, maar met de settings spelen is ook natuurlijk een optie.
Zo heb ik van een niet kunnen driftende m3 een drift machine gemaakt.
Het is spelen met de settings, testen, settings, testen, totdat je het goed vindt.
Kan wel even duren.
If you eat LEGO, You shit BRICKS.
Xor
Door Xor (34821 reacties) op 10-05-2016 19:37
Even niet echt NFS 2015 gerelateerd, maar meer NFS gerelateerd:
Quote:
We are now building upon the foundations that have been laid with Need for Speed and delivering our next game in 2017.

That’s not to say that we’re going quiet between now and then... far from it. We'll be working with our community and there will be multiple opportunities to bring many of you into the studio in the coming months to get your feedback on where we're headed.
Ghost Games gaat in 2017 een nieuwe NFS titel uitbrengen.
[Begin]  |9|10|11|12|13|14|15(15)  [Eind]