Quote:
Zijn er mensen met ervaring van de verkoper GMSbooks/GMSretail op Bol.com?
The Wire complete serie is namelijk te koop op Bol.com voor 60 euro maar via deze verkoper is hij maar ~16 euro.
Linkje
Gepost door: JBjeroen op 15-10-2014 15:52
The Wire complete serie is namelijk te koop op Bol.com voor 60 euro maar via deze verkoper is hij maar ~16 euro.
Linkje
Gepost door: JBjeroen op 15-10-2014 15:52
Ik heb wel een nare ervaring gehad met GMSbooks via bol.com.
Het ging bij mij om de game Tearaway die toen bij hun voor 12,95 werd aangeboden. Daar kwamen dan nog €2,00 verwerkings kosten bij en was dus inclusief verzenden €15,-. Dat vond ik een mooie deal.
Ik had de bestelling geplaatst maar in de loop van de dag werd ineens mijn bestelling geannuleerd door GMSbooks. Ik kreeg er geen rede voor en na meerdere berichten ook nog steeds geen antwoord. Een paar uur daarna werd Tearaway eenins opnieuw door hun aangeboden maar dan voor hoger bedrag van €19,95. Ik heb geprobeerd contact met hun te krijgen over dit wangedrag maar ik kreeg maar geen antwoord en heb toen maar Bol.com benaderd. Zei gaven aan dat hun verkopers de mogelijkheid hebben om hun deals eenzijdig in te trekken en dat dit blijkbaar de gewoonste zaak van de wereld was. Ik heb in ieder geval toen van bol als tegemoetkoming een kortingsbon gekregen van 5 euro. Maarja had de game dus nog steeds niet.
Let op dit kan jou dus ook gebeuren!
PSN: jbjeroen STEAM: jbjeroen
Quote:
Dat zijn dan wel weer rare praktijken, ondertussen was The Wire ook al door hun of bol van de site afgehaald.
Gepost door: JBjeroen op 16-10-2014 08:06
Gepost door: JBjeroen op 16-10-2014 08:06
Of verkocht. Van het meeste hebben ze maar 1 exemplaar.
Frietjesssss❤
Had hem gisteren gereserveerd, al betaald.
Vandaag staat er: Voor 23:00 besteld, morgen in huis.
Heb nog geen verzendbevestiging. D:
XBOX: BENx1996 | PSN: BENx1996 | STEAM: BENx1996
Boomerang! Do you want a banana..?
"A winner is you"
Ik had een bestelling retour gezonden, ik zie ook in de track&trace dat deze bij hun is afgeleverd maar ik kreeg een betalingsherinnering voor het bedrag. Dat is opzich geen probleem vanwege de verwerkingstijd, echter is dat nu al 2 weken geleden. Dus ik heb contact met ze opgenomen en ze gingen het uitzoeken....
Krijg ik nu bericht dat de bestelling als verloren wordt gezien en dat ik het bedrag alsnog dien te betalen, WTF BOL En dan ook gelijk dreigen met bijkomende kosten....
Ik ben al jaren een vaste klant maar op deze manier jaag je mensen weg!
Quote:
Zal voortaan niet meer zo vaak bij Bol.com bestellen, enorm slechte ervaring nu
Ik had een bestelling retour gezonden, ik zie ook in de track&trace dat deze bij hun is afgeleverd maar ik kreeg een betalingsherinnering voor het bedrag. Dat is opzich geen probleem vanwege de verwerkingstijd, echter is dat nu al 2 weken geleden. Dus ik heb contact met ze opgenomen en ze gingen het uitzoeken....
Krijg ik nu bericht dat de bestelling als verloren wordt gezien en dat ik het bedrag alsnog dien te betalen, WTF BOL Ik ben al jaren een vaste klant maar op deze manier jaag je mensen weg!
Gepost door: Femina op 07-11-2014 11:36
Ik had een bestelling retour gezonden, ik zie ook in de track&trace dat deze bij hun is afgeleverd maar ik kreeg een betalingsherinnering voor het bedrag. Dat is opzich geen probleem vanwege de verwerkingstijd, echter is dat nu al 2 weken geleden. Dus ik heb contact met ze opgenomen en ze gingen het uitzoeken....
Krijg ik nu bericht dat de bestelling als verloren wordt gezien en dat ik het bedrag alsnog dien te betalen, WTF BOL Ik ben al jaren een vaste klant maar op deze manier jaag je mensen weg!
Gepost door: Femina op 07-11-2014 11:36
als jij een track and trace hebt dan heb je hem opgestuurd mogen ze niet dwingen om te betalen jij heb hem opgestuurd dus eigenlijk moeten hun het geld van postnl krijgen
Quote:
Ik heb ook een mailtje teruggestuurd dat ik het bedrag absoluut niet ga betalen aangezien ik zie dat de zending is afgeleverd.
[..]
als jij een track and trace hebt dan heb je hem opgestuurd mogen ze niet dwingen om te betalen jij heb hem opgestuurd dus eigenlijk moeten hun het geld van postnl krijgen
Gepost door: DRAGONBLADEX op 07-11-2014 11:40
als jij een track and trace hebt dan heb je hem opgestuurd mogen ze niet dwingen om te betalen jij heb hem opgestuurd dus eigenlijk moeten hun het geld van postnl krijgen
Gepost door: DRAGONBLADEX op 07-11-2014 11:40
Quote:
Zal voortaan niet meer zo vaak bij Bol.com bestellen, enorm slechte ervaring nu
Ik had een bestelling retour gezonden, ik zie ook in de track&trace dat deze bij hun is afgeleverd maar ik kreeg een betalingsherinnering voor het bedrag. Dat is opzich geen probleem vanwege de verwerkingstijd, echter is dat nu al 2 weken geleden. Dus ik heb contact met ze opgenomen en ze gingen het uitzoeken....
Krijg ik nu bericht dat de bestelling als verloren wordt gezien en dat ik het bedrag alsnog dien te betalen, WTF BOL En dan ook gelijk dreigen met bijkomende kosten....
Ik ben al jaren een vaste klant maar op deze manier jaag je mensen weg!
Gepost door: Femina op 07-11-2014 11:36
Ik had een bestelling retour gezonden, ik zie ook in de track&trace dat deze bij hun is afgeleverd maar ik kreeg een betalingsherinnering voor het bedrag. Dat is opzich geen probleem vanwege de verwerkingstijd, echter is dat nu al 2 weken geleden. Dus ik heb contact met ze opgenomen en ze gingen het uitzoeken....
Krijg ik nu bericht dat de bestelling als verloren wordt gezien en dat ik het bedrag alsnog dien te betalen, WTF BOL En dan ook gelijk dreigen met bijkomende kosten....
Ik ben al jaren een vaste klant maar op deze manier jaag je mensen weg!
Gepost door: Femina op 07-11-2014 11:36
Zolang jij het track en trace nummer nog hebt, dus kan bewijzen dat het pakket opgestuurd is, kunnen zij jouw geen kosten in rekening brengen. Wat je zou kunnen doen is even een chat starten met een van de medewerkers, het verhaal nogmaals uitleggen en dan ook gelijk het track en trace nummer doorgeven.
Zij kunnen dan gelijk zien dat het daadwerkelijk opgestuurd is, en dan misschien nog even contact opnemen met het verschrikkelijke post nl voor meer uitleg.
Quote:
[..]
Zolang jij het track en trace nummer nog hebt, dus kan bewijzen dat het pakket opgestuurd is, kunnen zij jouw geen kosten in rekening brengen. Wat je zou kunnen doen is even een chat starten met een van de medewerkers, het verhaal nogmaals uitleggen en dan ook gelijk het track en trace nummer doorgeven.
Zij kunnen dan gelijk zien dat het daadwerkelijk opgestuurd is, en dan misschien nog even contact opnemen met het verschrikkelijke post nl voor meer uitleg.
Gepost door: Pietdepad op 07-11-2014 11:44
Zolang jij het track en trace nummer nog hebt, dus kan bewijzen dat het pakket opgestuurd is, kunnen zij jouw geen kosten in rekening brengen. Wat je zou kunnen doen is even een chat starten met een van de medewerkers, het verhaal nogmaals uitleggen en dan ook gelijk het track en trace nummer doorgeven.
Zij kunnen dan gelijk zien dat het daadwerkelijk opgestuurd is, en dan misschien nog even contact opnemen met het verschrikkelijke post nl voor meer uitleg.
Gepost door: Pietdepad op 07-11-2014 11:44
OMG dit slaat alles..... ik had het track en trace ook in de mail gezet waarin ik zeg dat ik niet betaal omdat ik zie dat het is afgeleverd.... krijg ik dit als reactie:
U geeft aan deze zending niet te willen betalen. Wij willen u nogmaals informeren met het volgende; (en daar staat dan het mailtje waarop ik reageerde)
Are u f*cking serious Ik reageer op die mail en dan krijg ik alleen dat terug,,,
Quote:
Stuur jij een berichtje met het T&T nummer + "het is afgeleverd" niet meer niet minder. Achterlijke lui iig . Chat met medewerker of bellen idd?
[..]
OMG dit slaat alles..... ik had het track en trace ook in de mail gezet waarin ik zeg dat ik niet betaal omdat ik zie dat het is afgeleverd.... krijg ik dit als reactie:
U geeft aan deze zending niet te willen betalen. Wij willen u nogmaals informeren met het volgende; (en daar staat dan het mailtje waarop ik reageerde)
Are u f*cking serious Ik reageer op die mail en dan krijg ik alleen dat terug,,,
Gepost door: Femina op 07-11-2014 11:46
OMG dit slaat alles..... ik had het track en trace ook in de mail gezet waarin ik zeg dat ik niet betaal omdat ik zie dat het is afgeleverd.... krijg ik dit als reactie:
U geeft aan deze zending niet te willen betalen. Wij willen u nogmaals informeren met het volgende; (en daar staat dan het mailtje waarop ik reageerde)
Are u f*cking serious Ik reageer op die mail en dan krijg ik alleen dat terug,,,
Gepost door: Femina op 07-11-2014 11:46
De standaard klantenservice via telefoon/mail is inderdaad om te janken.
-
Quote:
Ja ik heb nu dit teruggestuurd, ik wordt hier zo moe van [..]
Stuur jij een berichtje met het T&T nummer + "het is afgeleverd" niet meer niet minder. Achterlijke lui iig . Chat met medewerker of bellen idd?
Gepost door: Brandon op 07-11-2014 11:48
Stuur jij een berichtje met het T&T nummer + "het is afgeleverd" niet meer niet minder. Achterlijke lui iig . Chat met medewerker of bellen idd?
Gepost door: Brandon op 07-11-2014 11:48
En wat heb ik eraan dat je nu hetzelfde mailtje kopieert als waarop ik reageer?
Ik geef de track & trace code waarin staat dat de zending is afgeleverd op 25 oktober… ik zou zeggen kijk dat na of informeer bij PostNL want ik heb mijn deel netjes gedaan. Dat jullie daarna poststukken kwijtraken en dan alsnog de klant willen laten betalen is werkelijk te absurd voor woorden!!
Quote:
Ik heb geen Twitter dus dat gaat hem helaas niet worden. Maargoed ik ben benieuwd wat ze gaan doen, ze kunnen lang wachten op hun geld want ik ga echt niet betalen.
Contact opnemen via Twitter @Bol_com_service een scan van de T&T doorgeven, en zij zouden het moeten oplossen. Nog niet dreigen met, 'ik ga niet'.. verantwoordelijkheid ligt bij PostNL/Bol.com zolang jij alles goed hebt gedaan.
Gepost door: IntenSePinda op 07-11-2014 11:49
Gepost door: IntenSePinda op 07-11-2014 11:49
Quote:
Ja. Wou dat net zeggen .[..]
Stuur jij een berichtje met het T&T nummer + "het is afgeleverd" niet meer niet minder. Achterlijke lui iig . Chat met medewerker of bellen idd?
Gepost door: Brandon op 07-11-2014 11:48
Stuur jij een berichtje met het T&T nummer + "het is afgeleverd" niet meer niet minder. Achterlijke lui iig . Chat met medewerker of bellen idd?
Gepost door: Brandon op 07-11-2014 11:48
Je kan beter bol.com bellen. Want dan heb je ten minste iemand waar je je verhaal kan vertellen ;P. Zo'n mail krijgt altijd zulke standaard antwoorden :/.
Quote:
Ja ik wacht even af wat ik als reactie krijg op deze email en anders ga ik wel even bellen. Stelletje randdebielen daaro
[..]
Ja. Wou dat net zeggen .
Je kan beter bol.com bellen. Want dan heb je ten minste iemand waar je je verhaal kan vertellen ;P. Zo'n mail krijgt altijd zulke standaard antwoorden :/.
Gepost door: Glo op 07-11-2014 11:49
Ja. Wou dat net zeggen .
Je kan beter bol.com bellen. Want dan heb je ten minste iemand waar je je verhaal kan vertellen ;P. Zo'n mail krijgt altijd zulke standaard antwoorden :/.
Gepost door: Glo op 07-11-2014 11:49
hier eens met de T&T code? Wellicht is d'r een handtekening voor gezet, dan kan je die daar terug zien.
Femina, kijk Dus aardige service tot nu toe