Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

bol.com [Algemeen Topic]

[Begin]  |165|166|167|168|169|170|171(302)  [Eind]
Lam-Bal
Door Lam-Bal (2548 reacties) op 27-02-2015 23:33
Quote:
Ik had een LP+CD van Kensington besteld bij Bol.com. Deels met cadeaubonnen betaald. Helaas niet netjes verpakt (in een te kleine doos gepropt) dus de LP was op de hoeken flink beschadigd.

Bol.com doet nooit moeilijk met retouren, dus ik een omruilprocedure starten. Maar ik kreeg de optie "omruilen" niet, dus heb ik maar gekozen voor het retour sturen van het artikel. Dus ik achteraf gechat dat ik een retouraanvraag gedaan heb, maar ik wel hetzelfde product wil. Dat kon helaas niet meer veranderd worden, dus ik moest een nieuwe bestellen en dan werd het alsnog allemaal afgehandeld.

Gekozen voor achteraf betalen, maar dat kan dus niet met terug gekregen cadeaubonnen. Iets dat diegene in de chat wel had gezegd. Gemaild met Bol.com of de openstaande factuur gewoon voldaan kon worden met de waardebonnen. Niet mogelijk. Heel raar vond ik. Ik heb een openstaande factuur, maar ook een tegoed.

Mijn vriendin ging even klagen op de Facebook pagina. Toen kon het allemaal opeens wel. Op zich heb ik nooit gezeik met Bol.com, ik vind het een hele fijne webshop. Maar dit vond ik wel een beetje vreemd, ben ik niet gewend.

Al met al goed opgelost, dat wel.
Gepost door: Chrono crosser op 27-02-2015 22:49
Bij de klantenservice weten ze vaak van geen toeten of blazen. Klantenservice wordt dan ook door een extern bedrijf gedaan. Social media zoals Twitter en Facebook wordt gewoon door werknemers van bol.com bijgehouden, zij weten dus ook als de beste wat wel en niet kan.

Als de klantenservice weinig tot geen duidelijkheid biedt is het echt aan te raden een berichtje te sturen via Facebook of een tweet te sturen naar de desgewenste afdeling (of het 'main account'). Grote kans dat je via die weg beter geholpen wordt met een passendere oplossing.
PS4/Xbox One: Lars2TheV
Doobieters
Door Doobieters (29540 reacties) op 01-03-2015 21:44
Weet iemand toevallig nog een geldige kortingscode?
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Mikeymouse1
Door Mikeymouse1 (1522 reacties) op 01-03-2015 22:37
Quote:
Weet iemand toevallig nog een geldige kortingscode?
Gepost door: Doobieters op 01-03-2015 21:44

Ben ook op zoek :p
Ekfad
Door Ekfad (843 reacties) op 01-03-2015 22:41
Nou, doen we maar een bolletje...

Ik kreeg dit weekend, terwijl ik in Parijs zat, opeens een mailtje dat een voorbestelling geannuleerd is omdat ze het bedrag niet konden reserveren op mijn creditcard. Vreemd aangezien de bank deze avond bevestigd heeft dat er gedurende de volledige week voldoende beschikbaar was en is en vooral omdat ik reeds in 06/14 voorbestelde en de levering pas voor 19/05 is voorzien. Wel opvallend, het product is nog steeds te bestellen maar staat nu 25€ hoger geprijsd.

Heb een mailtje gestuurd, ben eens benieuwd.

Ik vind de praktijken van BOL tegenwoordig echt beneden alle peil. Heb de afgelopen maanden al meer problemen gehad. Bayonetta besteld en gereserveerd op mijn kaart maar zogezegd was de bestelling bij hun niet doorgekomen. Een bestelling die door bol geannuleerd wordt omdat de productbeschrijving wijzigt, maar mijn 10% kortingscode kon ik niet meer gebruiken bij het herbestellen. Mijn new 3DS die in een open en zwaar beschadigde doos geleverd werd maar na melding geen reactie van bol na en nu dit....
Doobieters
Door Doobieters (29540 reacties) op 01-03-2015 22:49
Quote:
[..]

Ben ook op zoek :p
Gepost door: Mikeymouse1 op 01-03-2015 22:37
Ik heb mijn verjaardag maar op morgen gezet, wellicht krijg ik morgen 2,50 cadeau Kun je ook proberen?
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Mikeymouse1
Door Mikeymouse1 (1522 reacties) op 01-03-2015 22:58
Quote:
[..]
Ik heb mijn verjaardag maar op morgen gezet, wellicht krijg ik morgen 2,50 cadeau Kun je ook proberen?
Gepost door: Doobieters op 01-03-2015 22:49
Dat is wel het proberen waard idd, scheelt toch 2,50 haha.
Racestra
Door Racestra (446 reacties) op 04-03-2015 22:54
Ik kreeg zojuist zomaar 2,50 korting toen ik een bestelling ging plaatsen. Geen code oid ingevoerd. In de bevestigingsmail staat wel 'Fijn dat je weer voor ons gekozen hebt.' Misschien geven ze korting aan trouwe klanten?
PSN: Racestra
Kingsoldier
Door Kingsoldier (1208 reacties) op 04-03-2015 23:21
Quote:
Ik kreeg zojuist zomaar 2,50 korting toen ik een bestelling ging plaatsen. Geen code oid ingevoerd. In de bevestigingsmail staat wel 'Fijn dat je weer voor ons gekozen hebt.' Misschien geven ze korting aan trouwe klanten?
Gepost door: Racestra op 04-03-2015 22:54

Daar moet je wel een mail over gekregen hebben denk ik?
Razerbe
Door Razerbe (407 reacties) op 05-03-2015 00:03
yep heb dezelfde email gekregen rond 14:00

€2.50 korting op volgende bestelling
*Geldig bij besteding boven €2,50. M.u.v. Nederlandse boeken, geneesmiddelen, babyvoeding, 2e hands en artikelen van externe verkopers.
.
Kevnizzle
Door Kevnizzle (525 reacties) op 06-03-2015 12:40
Heeft iemand toevallig nog een gratis verzenden code?
I'm the Juggernaut bitch!
Rubbie
Door Rubbie (393 reacties) op 06-03-2015 22:41
Voor de mensen die de SE van Zelda: MM retour hadden gestuurd is die van jullie inmiddels al verwerkt?Die van mij staat steeds op retour aangemeld namelijk.
GinneSchrik
Door GinneSchrik (4212 reacties) op 06-03-2015 22:44
Quote:
Voor de mensen die de SE van Zelda: MM retour hadden gestuurd is die van jullie inmiddels al verwerkt?Die van mij staat steeds op retour aangemeld namelijk.
Gepost door: Rubbie op 06-03-2015 22:41

Er lijkt op grote(re) schaal wat mis te zijn gegaan daar. De spullen zijn wél ontvangen, maar het is niet juist verwerkt. Even achteraan bellen en je code doorgeven; dan zien ze dat het wel binnen is en boeken ze het geld terug.
"A winner is you"
Pinokkia
Door Pinokkia (2423 reacties) op 06-03-2015 22:46
Quote:
Voor de mensen die de SE van Zelda: MM retour hadden gestuurd is die van jullie inmiddels al verwerkt?Die van mij staat steeds op retour aangemeld namelijk.
Gepost door: Rubbie op 06-03-2015 22:41

Nou als jij het allang retour hebt gestuurd en niet verwerkt is. Dan kan je dokken voor iets dat je niet hebt.
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Waardeer en respecteer Uw medemens. Friendcode: New 3DS 5241-3110-1435. Naam: Pinokkia. PM als me toevoegd.
GinneSchrik
Door GinneSchrik (4212 reacties) op 06-03-2015 22:51
Quote:
[..]
Nou als jij het allang retour hebt gestuurd en niet verwerkt is. Dan kan je dokken voor iets dat je niet hebt.
Gepost door: Pinokkia op 06-03-2015 22:46

Nee hoor! Je hebt toch je bewijs van je Kiala punt of AH? Daarmee kun je gewoon aantonen dat het ontvangen is. Het probleem ligt óf bij hen óf bij PostNL, maar de klant hoeft er niet voor op te draaien. Tenzij het 10x ofzo "mis gaat", dan zijn ze wat minder toegeeflijk denk ik.
"A winner is you"
Rubbie
Door Rubbie (393 reacties) op 06-03-2015 22:53
Quote:
[..]

Er lijkt op grote(re) schaal wat mis te zijn gegaan daar. De spullen zijn wél ontvangen, maar het is niet juist verwerkt. Even achteraan bellen en je code doorgeven; dan zien ze dat het wel binnen is en boeken ze het geld terug.
Gepost door: GinneSchrik op 06-03-2015 22:44

Ja wist wel dat er iets gaande is daar..maar nu begint het toch wel behoorlijk lang te duren
dus zal wel even contact met ze opnemen dan.
The_Gamer
Door The_Gamer (2814 reacties) op 06-03-2015 23:06
Ja ik had hetzelfde, ze vroegen om een foto van het ontvangstbewijs en vervolgens hebben ze de factuur geannuleerd (ik had achteraf betalen gekozen).
Collector's Editions-verzameling: http://www.videogameshelf.com
Door Simwey (171 reacties) op 07-03-2015 09:32
Ik had een special edition van majora's mask retour gestuurd. Een vriend van mij heeft hetzelfde gedaan.
Hij op 19 feb en ik op 20 feb.
Tot heden geen geld terug. Dus gisteren maar gebeld. Deden ze een beetje vreemd.
"Ja...maar waarom heeft u het retour gestuurd?" Ik: de reden staat er toch bij?
"Ooo...ja...ik ga t even in orde maken"
Een paar minuten later komt ze terug aan de telefoon en zegt dat ik binnen 5 werkdagen mijn geld terug heb. Bij mijn vriend hetzelfde.
Vanmorgen hadden we beiden een email in onze mailbox. Dat ons retour pakket helaas zoekgeraakt is. Wel krijgen we onze centjes terug. Dit keer binnen 3 werkdagen.

Nice going bol!
AknoWWillie
Door AknoWWillie (2037 reacties) op 07-03-2015 09:52
Quote:
Ik had een special edition van majora's mask retour gestuurd. Een vriend van mij heeft hetzelfde gedaan.
Hij op 19 feb en ik op 20 feb.
Tot heden geen geld terug. Dus gisteren maar gebeld. Deden ze een beetje vreemd.
"Ja...maar waarom heeft u het retour gestuurd?" Ik: de reden staat er toch bij?
"Ooo...ja...ik ga t even in orde maken"
Een paar minuten later komt ze terug aan de telefoon en zegt dat ik binnen 5 werkdagen mijn geld terug heb. Bij mijn vriend hetzelfde.
Vanmorgen hadden we beiden een email in onze mailbox. Dat ons retour pakket helaas zoekgeraakt is. Wel krijgen we onze centjes terug. Dit keer binnen 3 werkdagen.

Nice going bol!
Gepost door: Simwey op 07-03-2015 09:32

Jammer dat je geen glazen bol hebt, dan zou je haast een lege doos retour sturen..
Rubbie
Door Rubbie (393 reacties) op 07-03-2015 10:16
Quote:
[..]

Jammer dat je geen glazen bol hebt, dan zou je haast een lege doos retour sturen..
Gepost door: AknoWWillie op 07-03-2015 09:52

Dat klinkt wel heel erg verkeerd.... wel toevallig dat ze ze allemaal zijn kwijtgeraakt dan.
Wojak
Door Wojak (2610 reacties) op 07-03-2015 10:18
Niet op alle fronten maar voor vele producten betaal je bij bol.com de hoofdprijs. Goeie service maar die betaal je dan ook zelf!


01011001 01001111 01001100 01001111
[Begin]  |165|166|167|168|169|170|171(302)  [Eind]