Alles wat daarna komt zou je toch echt als service moeten zien. En die service neemt toe bij met name de grotere bedrijven, aangezien negatieve publiciteit op sociale media ze veel meer kost onderaan de streep.
(Desondanks vind ik het alsnog best klantvriendelijk dat ze er zo makkelijk over doen.)
Beste,
Waar zal ik eens beginnen. Vorige week wilde ik een bestelling doen met een nationale entertainment card twv 25 euro. In eerste instantie wilde ik daarmee een cadeau voor mijn moeder kopen. Bij het betalen kreeg ik jammer genoeg een technische foutmelding. Dat kan gebeuren. Bij het opnieuw invoeren kreeg ik nu een algemene foutmelding. In het account kon ik zien dat de cadeaubon geregistreerd stond maar met restwaarde van 0. Maar mijn bestelling stond niet geplaatst. Ik heb toen via de chat navraag gedaan en de beste collega zei dat het opgewaardeerd zou worden binnen 24 uur. Ik heb toen 24 uur gewacht maar er was niks opgewaardeerd. Toen heb ik weer contact gezocht en het zou er aan komen. Nog even geduld. Ik heb toen 4 dagen gewacht maar weer niks, inmiddels was mijn moeder ook al jarig geweest. Dus dat was erg fijn. Not. Maar oke ik weer contact gezocht, het zou toen worden doorgestuurd, ik werd zelfs nog netjes gebeld dat er iets mis was gegaan. Het zou nu handmatig worden toegevoegd. Na 2 dagen, weer niks.. Toen maar weer met de chat en toen heeft ene Chantal het voor mij handmatig toegevoegd. Dat was fijn. Nu heb ik van het bedrag maar 2 games besteld maar nu zie ik dat er één is geannuleerd zonder pardon en ik krijg te horen bij de chat dat het product uit het assortiment is. U zult begrijpen, dit is iets teveel frustratie in het bestelproces die niet bij bol.com past en ik ook zeker niet gewend bent. Ik ben echt teleurgesteld en ik voel me als klant totaal niet serieus genomen in de chat.
Ik hoop voor een passende oplossing van uw kant en ik wacht uw reactie met belangstelling tegemoet.
Vriendelijke groet,
Doobieters
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Mijne kwam gisteren binnen, maar was in dusdanige conditie dat ik hem retour doe. Vol met krassen voor en achterop, diepe en ondiepe. Seal overal gaten en scheuren in.
Wil eigenlijk wel een nieuwe, maar weet niet of de volgende weer zo binnenkomt?
Quote:
Ik bestel regelmatig ook boeken via bol.com en heb ze vrijwel altijd goed binnengekregen. Nog meer mensen die de Fallout 4 hardcover guide gekocht hebben onlangs in de aanbieding?
Mijne kwam gisteren binnen, maar was in dusdanige conditie dat ik hem retour doe. Vol met krassen voor en achterop, diepe en ondiepe. Seal overal gaten en scheuren in.
Wil eigenlijk wel een nieuwe, maar weet niet of de volgende weer zo binnenkomt?
Gepost door: Leleisaan op 05-07-2016 15:18
Mijne kwam gisteren binnen, maar was in dusdanige conditie dat ik hem retour doe. Vol met krassen voor en achterop, diepe en ondiepe. Seal overal gaten en scheuren in.
Wil eigenlijk wel een nieuwe, maar weet niet of de volgende weer zo binnenkomt?
Gepost door: Leleisaan op 05-07-2016 15:18
Hoe zag de verpakking eruit? Het kan ook in de bezorging kapot zijn gegaan. Heb wel eens een half kapotgescheurde verpakking uit de bus gevist waar gelukkig het product heel was gebleven
Het spel was bij het bestellen niet op voorraad en had een levertijd van 2-3 weken. Volgens mijn bestelstatus wordt het spel rond 28 juli geleverd.
Echter was het spel een dag daarop gewoon weer op voorraad (en nu nog steeds). Alleen heb ik het spel nog niet ontvangen. Ik heb ook contact met bol.com opgenomen via twitter... maar ze kunnen de levering niet versnellen.
Wat is dit voor amateuristische service ?
Qua service heb ik bol.com normaal gesproken best hoog zitten. Maar dit vind ik lachwekkend. De prijs is weer omhoog gegaan (spel kost nu €36). Dus annuleren en opnieuw bestellen zit er ook niet in. En als het spel rond 28 juli niet op voorraad is, kan ik nog langer gaan wachten.
Iemand dit eerder meegemaakt ?
Quote:
Iemand dit eerder meegemaakt ?
Gepost door: EPMD op 14-07-2016 20:15
Ja, ik afgelopen week met Wolfenstein. Die was toen alleen nog maar leverbaar voor een duurdere prijs bij een externe leverancier. Ik zie dat dit nu ook het geval is bij Beyond Two Souls/Heavy Rain.. Dat is de reden waarom je die niet geleverd krijgt. Gewoon even afwachten.
Iemand dit eerder meegemaakt ?
Gepost door: EPMD op 14-07-2016 20:15
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Maar ja, ik wacht het wel gewoon af. Het heeft geen haast. Vond het alleen een beetje lachwekkend.
Ben ik niet gewend van bol.com
En ik kreeg nog €2,50 omdat het artikel niet meer leverbaar was.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
https://www.bol.com/nl/p/heavy-rain-beyond-two-souls-double-pack-ps4/9200000045947340/prijsoverzicht/?sort=price&sortOrder=asc&filter=new
Alleen heeft JVS Trading zijn prijs blijkbaar verlaagd, waardoor hij op de main verkooppagina staat.
Ach ja, nog 14 dagen wachten dan heb ik mijn exemplaar
Quote:
Het spel is trouwens gewoon op voorraad bij bol.com zelf.
https://www.bol.com/nl/p/heavy-rain-beyond-two-souls-double-pack-ps4/9200000045947340/prijsoverzicht/?sort=price&sortOrder=asc&filter=new
Alleen heeft JVS Trading zijn prijs blijkbaar verlaagd, waardoor hij op de main verkooppagina staat.
Ach ja, nog 14 dagen wachten dan heb ik mijn exemplaar
Gepost door: EPMD op 14-07-2016 22:43
https://www.bol.com/nl/p/heavy-rain-beyond-two-souls-double-pack-ps4/9200000045947340/prijsoverzicht/?sort=price&sortOrder=asc&filter=new
Alleen heeft JVS Trading zijn prijs blijkbaar verlaagd, waardoor hij op de main verkooppagina staat.
Ach ja, nog 14 dagen wachten dan heb ik mijn exemplaar
Gepost door: EPMD op 14-07-2016 22:43
Zoals ik aangaf had het geen haast. Maar heb gisteren toch besloten om even de klantenservice te mailen ipv contact via socialmedia (waar ze vaak erg kortaf zijn).
Uiteindelijk hebben ze hun excuses aangeboden en is het spel gisteren op de post gegaan. Heb hem net binnengekregen.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Kan ik dan een shopreview plaatsen? Of juist niet aangezien Bol het medium is en niet de echte leverancier.
Switch friends code: SW-2148-5746-6110.
Quote:
Je kan een shopreview plaatsen waar je hebt besteld (dus niet bij Bol zelf).
Gepost door: Hylian_Knight op 28-07-2016 11:59
Gepost door: Hylian_Knight op 28-07-2016 11:59
Oké, dank je
De winkel zelf staat er niet tussen, maar dat is geen probleem.
Switch friends code: SW-2148-5746-6110.
Eigenlijk beoordeel je 2 winkels tegelijk, maar goede of slechte ervaringen met externe verkopers zouden naar mijn mening gewoon op de score van bol.com invloed mogen/moeten hebben. Onder voorbehoud dat je bol.com de kans geeft om eventuele problemen eerst op te lossen.