Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

bol.com [Algemeen Topic]

[Begin]  |204|205|206|207|208|209|210(302)  [Eind]
AknoWWillie
Door AknoWWillie (2037 reacties) op 01-07-2016 16:11
Op zich, als je iets koopt dan ga je akkoord met het bedrag dat ervoor staat. Dat het dan in een later stadium goedkoper is doet niets af aan het feit dat je content was met het bedrag waarvoor je de overeenkomst aanging.

Alles wat daarna komt zou je toch echt als service moeten zien. En die service neemt toe bij met name de grotere bedrijven, aangezien negatieve publiciteit op sociale media ze veel meer kost onderaan de streep.
Beloved
Door Beloved (2905 reacties) op 01-07-2016 16:23
De enige reden dat ze deze service aanbieden is omdat ze weten dat, wanneer je de moeite neemt om contact met ze op te nemen hierover, je waarschijnlijk ook de moeite zal doen om het product voor de nieuwe prijs te bestellen en onder de oude retourneert.

(Desondanks vind ik het alsnog best klantvriendelijk dat ze er zo makkelijk over doen.)
AknoWWillie
Door AknoWWillie (2037 reacties) op 01-07-2016 16:26
Ook dat, en dat kost nog meer aan handling.
Doobieters
Door Doobieters (29539 reacties) op 05-07-2016 15:15
Echt wat een kutervaring heb ik gehad met bol.com zeg. Dat ben ik echt niet gewend. Hier even een copy paste van mijn ervaring:

Beste,

Waar zal ik eens beginnen. Vorige week wilde ik een bestelling doen met een nationale entertainment card twv 25 euro. In eerste instantie wilde ik daarmee een cadeau voor mijn moeder kopen. Bij het betalen kreeg ik jammer genoeg een technische foutmelding. Dat kan gebeuren. Bij het opnieuw invoeren kreeg ik nu een algemene foutmelding. In het account kon ik zien dat de cadeaubon geregistreerd stond maar met restwaarde van 0. Maar mijn bestelling stond niet geplaatst. Ik heb toen via de chat navraag gedaan en de beste collega zei dat het opgewaardeerd zou worden binnen 24 uur. Ik heb toen 24 uur gewacht maar er was niks opgewaardeerd. Toen heb ik weer contact gezocht en het zou er aan komen. Nog even geduld. Ik heb toen 4 dagen gewacht maar weer niks, inmiddels was mijn moeder ook al jarig geweest. Dus dat was erg fijn. Not. Maar oke ik weer contact gezocht, het zou toen worden doorgestuurd, ik werd zelfs nog netjes gebeld dat er iets mis was gegaan. Het zou nu handmatig worden toegevoegd. Na 2 dagen, weer niks.. Toen maar weer met de chat en toen heeft ene Chantal het voor mij handmatig toegevoegd. Dat was fijn. Nu heb ik van het bedrag maar 2 games besteld maar nu zie ik dat er één is geannuleerd zonder pardon en ik krijg te horen bij de chat dat het product uit het assortiment is. U zult begrijpen, dit is iets teveel frustratie in het bestelproces die niet bij bol.com past en ik ook zeker niet gewend bent. Ik ben echt teleurgesteld en ik voel me als klant totaal niet serieus genomen in de chat.

Ik hoop voor een passende oplossing van uw kant en ik wacht uw reactie met belangstelling tegemoet.

Vriendelijke groet,
Doobieters
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Leleisaan
Door Leleisaan (2199 reacties) op 05-07-2016 15:18
Nog meer mensen die de Fallout 4 hardcover guide gekocht hebben onlangs in de aanbieding?

Mijne kwam gisteren binnen, maar was in dusdanige conditie dat ik hem retour doe. Vol met krassen voor en achterop, diepe en ondiepe. Seal overal gaten en scheuren in.

Wil eigenlijk wel een nieuwe, maar weet niet of de volgende weer zo binnenkomt?
Mrpapercut
Door Mrpapercut (8676 reacties) op 05-07-2016 16:58
Quote:
Nog meer mensen die de Fallout 4 hardcover guide gekocht hebben onlangs in de aanbieding?

Mijne kwam gisteren binnen, maar was in dusdanige conditie dat ik hem retour doe. Vol met krassen voor en achterop, diepe en ondiepe. Seal overal gaten en scheuren in.

Wil eigenlijk wel een nieuwe, maar weet niet of de volgende weer zo binnenkomt?
Gepost door: Leleisaan op 05-07-2016 15:18
Ik bestel regelmatig ook boeken via bol.com en heb ze vrijwel altijd goed binnengekregen.
Hoe zag de verpakking eruit? Het kan ook in de bezorging kapot zijn gegaan. Heb wel eens een half kapotgescheurde verpakking uit de bus gevist waar gelukkig het product heel was gebleven
EPMD
Door EPMD (7063 reacties) op 14-07-2016 20:15
Ik heb afgelopen donderdag de Beyond two Souls/Heavy Rain collectie bij bol.com voor €20 gekocht.

Het spel was bij het bestellen niet op voorraad en had een levertijd van 2-3 weken. Volgens mijn bestelstatus wordt het spel rond 28 juli geleverd.

Echter was het spel een dag daarop gewoon weer op voorraad (en nu nog steeds). Alleen heb ik het spel nog niet ontvangen. Ik heb ook contact met bol.com opgenomen via twitter... maar ze kunnen de levering niet versnellen.

Wat is dit voor amateuristische service ?

Qua service heb ik bol.com normaal gesproken best hoog zitten. Maar dit vind ik lachwekkend. De prijs is weer omhoog gegaan (spel kost nu €36). Dus annuleren en opnieuw bestellen zit er ook niet in. En als het spel rond 28 juli niet op voorraad is, kan ik nog langer gaan wachten.

Iemand dit eerder meegemaakt ?
Chuba
Door Chuba (63 reacties) op 14-07-2016 21:06
Ik had het juist andersom. Had de PS plus abo besteld, stond op 3-4 weken levertijd, maar kreeg het na een week.
Doobieters
Door Doobieters (29539 reacties) op 14-07-2016 21:25
Quote:

Iemand dit eerder meegemaakt ?
Gepost door: EPMD op 14-07-2016 20:15
Ja, ik afgelopen week met Wolfenstein. Die was toen alleen nog maar leverbaar voor een duurdere prijs bij een externe leverancier. Ik zie dat dit nu ook het geval is bij Beyond Two Souls/Heavy Rain.. Dat is de reden waarom je die niet geleverd krijgt. Gewoon even afwachten.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
EPMD
Door EPMD (7063 reacties) op 14-07-2016 21:30
Zie nu pas dat het door een externe verkoper wordt verkocht. Vrijdag werd hij gewoon door bol.com verkocht en de dagen daarna ook.

Maar ja, ik wacht het wel gewoon af. Het heeft geen haast. Vond het alleen een beetje lachwekkend.

Ben ik niet gewend van bol.com
Doobieters
Door Doobieters (29539 reacties) op 14-07-2016 21:33
Bij mij werd Wolfenstein ook nog eens geannuleerd zonder pardon na een paar dagen. Dat vond ik dan weer wel een naaistreek. Een paar dagen later was het spel wel weer leverbaar voor die prijs maar was m'n saldo nog niet teruggezet.. Toen hebben ze het in de chat handmatig voor me besteld met de cadeaubonnen die ze voor me hadden voorgeschoten. Dat was erg netjes.

En ik kreeg nog €2,50 omdat het artikel niet meer leverbaar was.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
EPMD
Door EPMD (7063 reacties) op 14-07-2016 22:43
Het spel is trouwens gewoon op voorraad bij bol.com zelf.

https://www.bol.com/nl/p/heavy-rain-beyond-two-souls-double-pack-ps4/9200000045947340/prijsoverzicht/?sort=price&sortOrder=asc&filter=new

Alleen heeft JVS Trading zijn prijs blijkbaar verlaagd, waardoor hij op de main verkooppagina staat.

Ach ja, nog 14 dagen wachten dan heb ik mijn exemplaar
Mahooow
Door Mahooow (355 reacties) op 14-07-2016 22:52
Is er op dit moment een kortingscode bij bol?
EPMD
Door EPMD (7063 reacties) op 16-07-2016 12:32
Quote:
Het spel is trouwens gewoon op voorraad bij bol.com zelf.

https://www.bol.com/nl/p/heavy-rain-beyond-two-souls-double-pack-ps4/9200000045947340/prijsoverzicht/?sort=price&sortOrder=asc&filter=new

Alleen heeft JVS Trading zijn prijs blijkbaar verlaagd, waardoor hij op de main verkooppagina staat.

Ach ja, nog 14 dagen wachten dan heb ik mijn exemplaar
Gepost door: EPMD op 14-07-2016 22:43

Zoals ik aangaf had het geen haast. Maar heb gisteren toch besloten om even de klantenservice te mailen ipv contact via socialmedia (waar ze vaak erg kortaf zijn).

Uiteindelijk hebben ze hun excuses aangeboden en is het spel gisteren op de post gegaan. Heb hem net binnengekregen.
Doobieters
Door Doobieters (29539 reacties) op 16-07-2016 12:38
Mooie games, als je Heavy Rain nog niet gespeeld hebt ben je in for a treat!
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
ewokkie
Door ewokkie (681 reacties) op 28-07-2016 02:45
Iemand die toevallig nog een kortingscode over heeft die hij of zij niet meer gebruikt? Ik ben van plan een artbook te kopen.
Stef
Door Stef (3349 reacties) op 28-07-2016 11:57
Kleine vraag, ik heb van een externe verkoper, via Bol iets besteld.
Kan ik dan een shopreview plaatsen? Of juist niet aangezien Bol het medium is en niet de echte leverancier.
Switch friends code: SW-2148-5746-6110.
Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (4242 reacties) op 28-07-2016 11:59
Je kan een shopreview plaatsen waar je hebt besteld (dus niet bij Bol zelf).
Stef
Door Stef (3349 reacties) op 28-07-2016 12:17
Quote:
Je kan een shopreview plaatsen waar je hebt besteld (dus niet bij Bol zelf).
Gepost door: Hylian_Knight op 28-07-2016 11:59

Oké, dank je
De winkel zelf staat er niet tussen, maar dat is geen probleem.
Switch friends code: SW-2148-5746-6110.
Martians
Door Martians (720 reacties) op 28-07-2016 12:20
Waarom? Je hebt toch via bol.com besteld? Je kunt in je review dan toch zetten dat het van een externe verkoper kwam?

Eigenlijk beoordeel je 2 winkels tegelijk, maar goede of slechte ervaringen met externe verkopers zouden naar mijn mening gewoon op de score van bol.com invloed mogen/moeten hebben. Onder voorbehoud dat je bol.com de kans geeft om eventuele problemen eerst op te lossen.
[Begin]  |204|205|206|207|208|209|210(302)  [Eind]