Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Dixons

[Begin]  |127|128|129|130|131|132|133(164)  [Eind]
Yamahl16
Door Yamahl16 (205 reacties) op 19-07-2014 20:59
Quote:
Had ik een review geschreven voor dixons, krijg ik een kortingscode van mycom
Gepost door: Maxubachs op 19-07-2014 20:49
lmao ze zijn een beetje in de war
MarvelousMax
Door MarvelousMax (6066 reacties) op 19-07-2014 21:06
Quote:
[..]
lmao ze zijn een beetje in de war
Gepost door: Yamahl16 op 19-07-2014 20:59

Ik wilde deze code icm die 3 andere codes gebruiken, maar dat zal dus nu nooit gaan
Robjuh93
Door Robjuh93 (895 reacties) op 21-07-2014 22:04
Wat een pech weer... Vrijdagavond snel even grid autosport besteld... Maar door een fout op de site is het naar een oud adres van de dixons in Uden gestuurd i.p.v. mijn eigen adres in Doornenburg. Snap niet wat hier is mis gegaan, want heb echt mijn eigen adres ingevuld. Heb Dixons gemaild of t nog veranderd kon worden, maar t was al verstuurd. Nu is het naar alle waarschijnlijkheid naar een leeg winkelpand verstuurd.

Heb vanmiddag postnl gemaild of deze bestelling ook daadwerkelijk is afgeleverd. Wordt vervolgd...
Xbox 360 Gamertag: Hardcorebeoer PSN ID: HCRobNL
Mr. Cheapo!
Door Mr. Cheapo! (7446 reacties) op 22-07-2014 06:10
Quote:
Wat een pech weer... Vrijdagavond snel even grid autosport besteld... Maar door een fout op de site is het naar een oud adres van de dixons in Uden gestuurd i.p.v. mijn eigen adres in Doornenburg. Snap niet wat hier is mis gegaan, want heb echt mijn eigen adres ingevuld. Heb Dixons gemaild of t nog veranderd kon worden, maar t was al verstuurd. Nu is het naar alle waarschijnlijkheid naar een leeg winkelpand verstuurd.

Heb vanmiddag postnl gemaild of deze bestelling ook daadwerkelijk is afgeleverd. Wordt vervolgd...
Gepost door: Robjuh93 op 21-07-2014 22:04

Spannend.... ik hoop dat alsnog alles voor jou goed gaat komen. ;-D
There's a new "game" player in town, get used to it!
PepsiNL
Door PepsiNL (471 reacties) op 22-07-2014 19:24
Ik heb echt bijna hetzelfde!!

alleen dan was het bezorgadres veranderd naar het filiaal in Gouda, Ik gelijk een mailtje gestuurd:

Goedenavond, waarschijnlijk zit er een fout in het bezorgadres, op de een of anderr manier is het adres van dixons gouda ingevult, dit klopt niet en moet zijn: *knip* Hopelijk kan dit nog aangepast worden.
Vriendelijke groeten,
Andre de Jong

Waarop ik dit terugkrijg (3 dagen later, er zat weekend tussen)

Re: Je hebt een bestelling geplaatst bij dixons Geachte heer de Jong, Uw bestelling is op 18-07-2014 verzonden, helaas hebben wij het bezorgadres niet tijdig kunnen wijzigen. Uw bestelling is reeds afgeleverd bij Dixons Gouda.
Met vriendelijke groet,
Shiane


Ik dacht echt van: oke.... wat moet ik hiermee?

Dus ik dit teruggestuurd:

Goedenmiddag,

Het is heel leuk dat hij daar is afgeleverd, maar ik heb het naar mijn mening optijd aangegen dat het niet klopte (gelijk na de bevestigingsmail van jullie), dus ik verwacht het gewoon thuisbezorgd te krijgen.

Adres:
*knip*

Vriendelijke groeten,

Andre de Jong

Krijg ik vanmiddag dit terug:

Beste A de Jong,

U bent inderdaad vrij snel geweest met het doorgeven, maar wij zijnals klantenservice na 9 uur in de avond niet aan het werk en kunnen dan verder ook niks meer betekenen.

Omdat uw artikel op voorraad was en voor 23.30 ur is besteld is deze op tijd verzonden en dus hadden wij ook op Zaterdag niks meer voor u kunnen betekenen.

Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,

Jeffrey


IK WIL HET GEWOON THUISBEZORGD KRIJGEN!!!! waarom geven ze niet gewoon antwoord op dingen wat ik vraag?!

uiteindelijk dit maar weer teruggestuurd:

Goedenmiddag,

Als u niet mee wilt werken om het naar mijn huisadres te sturen, wil ik graag mijn bestellling annuleren: het bedragvan €24,98 kunt u terugstorten op rekeningnummer *knip*

Vriendelijke groeten,

André de Jong

ben er nu echt ff klaar mee, nu maar ff afwachten wat ze gaan antwoorden.



So tell me now, If this ain't love then how do we get out?
Inc
Door Inc (272 reacties) op 22-07-2014 19:38
Haha jezus wat een pannekoek(en)! "Ik heb iets bij jullie gekocht, maar niet gekregen." "Oh wat vervelend. Sorry. Nou doeg he."

......

Anders geef je even aan hoe je klant dan wel het product krijgt.
Tailsknux
Door Tailsknux (1851 reacties) op 22-07-2014 19:48
Dixons service gaat flink achteruit zo te horen, mijn verhaal heb ik al in de klaagcorner gezet, zeker ook niet tevreden over.
..
Why So Serious?
Door Why So Serious? (3317 reacties) op 22-07-2014 20:47
Bij mij is de service juist erg goed.
Ik had een bestelling gedaan met de 3 kortingscodes, maar de bestelling was geannuleerd, omdat ze het niet meer konden leveren. Even later kreeg ik een code via de mail tewaarde van € 15 geen minimale bedrag
Yojimbro
Door Yojimbro (16491 reacties) op 22-07-2014 20:53
Mijn service was ook goed, 15 euro korting gestapeld en de HDD netjes op afspraak ontvangen.
Sunster
Door Sunster (155 reacties) op 22-07-2014 21:00
Ook bij mij hetzelfde probleem, 2 bestellingen naar het filiaal in Amstelveen gestuurd.

Waarom weet ik niet want de laatste keer dat ik iets bij Dixons bestelde liet ik het bezorgen, slechts een aantal keren naar Amstelveen toen zij de enige waren die het spel nog hadden en zelfs dan kreeg ik meestal niks :l

Vorige week maandag en dinsdag besteld, waarvan ik zeker weet dat ik iig van de 2e bestelling het adres heb gewijzigd.
Woensdag kwam ik er achter dat bij beide een verkeerd adres stond, die ochtend gelijk een mail gestuurd.
Vrijdag mail van FILIAAL AMSTELVEEN! dat er producten zijn ontvangen op mijn naam en dat ik het kan afhalen.

Tot op heden niks ontvangen en als ik zo lees kan ik ook niks verwachten, maar ik gat toch nog een mailtje proberen. Ik kon t overigens niet echt duidelijk vinden maar hun mail is toch info@dixons.nl?

Maar serieus, ik bedoel niet eens een mail... Amstelveen is gewoon 4 uur met ov en nu het zomervakantie is kan ik niet eens gratis reizen en ik ga toch echt niet met de auto. Dixons was al niet echt een favoriet maar deze streek is gewoon pijnlijk. Tis dat ik 15euro korting kreeg




Tailsknux
Door Tailsknux (1851 reacties) op 22-07-2014 21:02
Quote:

Tot op heden niks ontvangen en als ik zo lees kan ik ook niks verwachten, maar ik gat toch nog een mailtje proberen. Ik kon t overigens niet echt duidelijk vinden maar hun mail is toch info@dixons.nl?
Gepost door: Sunster op 22-07-2014 21:00

Ik weet niet wat hun mail is, maar ik had gewoon op de orderbevestiging gereageerd en dat ging prima. Zien hun ook meteen de order.
..
Sunster
Door Sunster (155 reacties) op 22-07-2014 21:07
Quote:
[..]

Ik weet niet wat hun mail is, maar ik had gewoon op de orderbevestiging gereageerd en dat ging prima. Zien hun ook meteen de order.
Gepost door: Tailsknux op 22-07-2014 21:02

Oh ik wist niet eens dat dat kon, om de een of ander reden dacht ik dat t zo'n standaard noreply mail was. Laat ik ook maar eens proberen om te reageren via de order, miss dat ik dan wel wat krijg. Thx
Robjuh93
Door Robjuh93 (895 reacties) op 23-07-2014 17:12
ik heb ze even een mail terug gedaan:

Beste ,

Ik heb ook via mail contact gehad met PostNL, maar omdat er geen track & trace code bij het pakket zat kan men deze niet vinden.
Ook heb ik even opgezocht om wat voor locatie het betreft (Brabantplein 8 te Uden) , het betreft een oud winkelpand van Dixons, deze is nu geplaatst op de Galerij in Uden. Het adres wordt nu verhuurd door RSP makelaars, maar het pand staat nog leeg. Het lijkt mij niet dat PostNL pakketjes aflevert bij leegstaande winkelpanden. Zou u Kunnen achterhalen of mijn pakket retour is gezonden?

Heb ook mijn verhaal op een forum gedaan, en zie daar dat het ook al bij andere mensen is fout gegaan bij Dixons. Ook hier zijn bestellingen die thuis bezorgd zouden worden naar verschillende filialen van Dixons gegaan, wanneer ze contact met deze winkels opnemen krijgt men te horen dat ze de bestelling bij het filiaal kunnen ophalen. De fout ligt dus echt bij jullie.

Het lijkt mij dus redelijk, als de bestelling niet is retour gezonden, dat de bestelling opnieuw naar het goede adres wordt gestuurd, of ik mijn geld terug krijg.

Link naar forum: http://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&forum_id=20&template=forum&topic_id=2070&start=130&show=&action=

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Rob Burgers
Xbox 360 Gamertag: Hardcorebeoer PSN ID: HCRobNL
PepsiNL
Door PepsiNL (471 reacties) op 23-07-2014 17:53
En binnen 24 uur een reactie sturen op je mail, ik er ook niet bij helaas...

Waarschijnlijk zijn ze aan het denken hoe ze een nietszeggende bericht terug moeten sturen xD
So tell me now, If this ain't love then how do we get out?
Budgetfreak
Door Budgetfreak (1304 reacties) op 23-07-2014 19:46
Twee bestellingen opgehaald in Amstelveen, maar het ging niet helemaal vlekkenloos. Ik kreeg maar van 1 bestelling een bevestiging om het op te halen. Daar aangekomen bleken de codes niet te werken. De verkoper probeerde nog wat en de codes stonden er toch in. De tweede bestelling werd met de hand gedaan. Uiteindelijk 30 korting euro gekregen. Ik mag niet klagen.

De 5 euro bij voor kieskeurig werkte helaas niet. Niet goed geprint denk ik.
Patjoew
Door Patjoew (127 reacties) op 24-07-2014 00:33
Mijn pre order met 10 euro (door die 2 codes in te voeren is gecancelled..) geld is opeens terug gestort op mijn rekening lekker lelijk weer
Mr. Cheapo!
Door Mr. Cheapo! (7446 reacties) op 24-07-2014 06:05
Het is weer leuk Budget games shopping bij Dixons zo te lezen hier.... ;-D
There's a new "game" player in town, get used to it!
PepsiNL
Door PepsiNL (471 reacties) op 24-07-2014 17:24
Na 2 dagen nogsteeds geen reactie gehad op mijn email dat ik mijn bestelling wil annuleren en mijn geld terugwil.

Ik heb nu maar een review geplaats op tweakers. misschien worden ze nu wakker?
So tell me now, If this ain't love then how do we get out?
Giovanni2903
Door Giovanni2903 (9352 reacties) op 24-07-2014 22:30
Helaas is de bug met meerdere codes gefixed op de mobiele site
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
Dutch_joker
Door Dutch_joker (465 reacties) op 24-07-2014 23:04
Hebben mensen al spellen ontvangen met de 'extra extra' kortingscodes?
Heb cod gepreorderd en nog geen geen geld terug geboekt gekregen, ga ik er dus vanuit dat ze het niet meer gaan doen.
Mochten ze het toch doen en mensen hebben toch games ontvangen, ga ik even een vriendelijke brief mailen
[Begin]  |127|128|129|130|131|132|133(164)  [Eind]