Ik heb geen games besteld. Maar ik Google chromecast besteld. Deze is met de €15 kortingscode netjes op dinsdag 23-7 geleverd. Ik heb van dixons geen track & tracecode via mail/account gekregen. Gelukkig was de Tnt koerier die dag laat met bezorgen.
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Waardeer en respecteer Uw medemens. Friendcode: New 3DS 5241-3110-1435. Naam: Pinokkia. PM als me toevoegd.
Quote:
voor de tweede keer klopt er niets van de website van dixons. Ga ik een Sony headset 2.0 halen in de winkel omdat deze direct leverbaar zou zijn,aangekomen in de winkel blijkt dit weer niet waar te zijn. De headset heeft opeens een levertijd van 30 dagen. Was ook met mijn PS4 bestelling een tijd geleden, die nieuwe website heeft dit dus niet opgelost.
Gepost door: K007 op 19-07-2014 20:21
voor de tweede keer klopt er niets van de website van dixons. Ga ik een Sony headset 2.0 halen in de winkel omdat deze direct leverbaar zou zijn,aangekomen in de winkel blijkt dit weer niet waar te zijn. De headset heeft opeens een levertijd van 30 dagen. Was ook met mijn PS4 bestelling een tijd geleden, die nieuwe website heeft dit dus niet opgelost.
Gepost door: K007 op 19-07-2014 20:21
Praat me er niet van, had de PS4 in oktober in de Pre-order gezet, konden me in februari nog steeds niets zeggen over levertijd terwijl ik m begin januari bij mediamarkt uit de winkel kon trekken. Vervolgens vraag je ze of ze de pre-order kunnen annuleren maar dat schijnt te moeilijk voor ze te zijn.. Nee, via de website bestellen doe ik niet meer bij dat stelletje charlatans :-) Zelfs de nieuwe site is pauper zonder grenzen, alls bugs uit de vorige site zitten er domweg weer in, dus je hebt er wederom helemaal niets aan.
Danny's Hardcore Cafe: https://www.youtube.com/channel/UCB9oBtkioMbjtpGC0Z4m3rQ
Heb net gebeld, en nu blijkt dus dat mijn bestelling teruggestuurd is naar dixons. ook fijn dat ik dat dan ook weet -,-'. Volgens die mevrouw krijg ik mn geld nog terug, ik heb er niet zoveel vertrouwen in, maargoed. even afwachten maar weer -,-'
So tell me now, If this ain't love then how do we get out?
There's a new "game" player in town, get used to it!
Quote:
Je bedoelt die oplader waarvan ze de leverdatum al sinds april steeds een dag voor de aangegeven leverdatum een paar weken opschuiven.Nou ja ik gelijk gebeld dat ik die oplader voor de ps4 controller die pas 1 augustus leverbaar is
Gepost door: Fernando93 op 27-07-2014 22:32
Gepost door: Fernando93 op 27-07-2014 22:32
Ik had hem op 18 april bij zusje MyCom (zelfde magazijn en levertijden) besteld (met € 5 korting 'meivakantie'), maar heb hem afgelopen week maar geannuleerd. Inmiddels bij Gamemania gehaald. Die hadden in een filiaal hier in de buurt er nog 1 op voorraad.
PSN: LOTR75
ik had met de nieuwe website actie TLOU:Remastered besteld, en gekozen voor thuisbezorging (foutje in de nieuwe webstore). Vandaag controleerde ik de order nog even, en zag dat die op de Dixons shop ingesteld stond. Meteen even gebeld, en binnen 30 seconden aangepast, zodat ik het spel morgen alsnog gewoon thuis afgeleverd krijg.
Netjes, snel en to-the-point.
You shall not pass.
..
Als het goed is, is het nu geregeld, en krijg ik het binnen 6 dagen terug.
even afwachten maar weer.
So tell me now, If this ain't love then how do we get out?
Quote:
Als je de kennisgevingcode op de site invult, kun je gewoon je bezorgdag/adres wijzigen: https://mijnpakket.postnl.nl/Mijn TLOU:Remasterd is na het nabellen van mijzelf pas vandaag verzonden en dat zonder Track en Trace nummer.. Het word verstuurd als pakket en ze vertelde me wel dat hij morgen tussen 10 en 12 wordt aangeboden als ik aan het werk ben. Nou kan je met track en trace nummer het adres wijzigen na het eerste keer aanbieden maar dat kan ik dus niet want ze hebben geen T&T nummer.. Erg slordig dit naar mijn mening kan ik hem pas zaterdag ophalen bij het postkantoor :S
Gepost door: Bananenspin op 30-07-2014 18:03
Gepost door: Bananenspin op 30-07-2014 18:03
Bovendien komt het pakket automatisch in je account te staan (als deze op niveau 2(?) zit), zodra het vannacht gesorteerd is.
Nu gekeken wat de status is van mijn bestelling; staat er wel dat filiaal bij om af te leveren en bij bezorgdag staat 29-7-2014.
Vraag me af waar ze dat dan afgeleverd hebben?
Ik heb ook nooit een email of zo gehad dat de bestelling was verzonden.
Morgen dus maar eens bellen, maar vrees dat het weer een tijdje gaat duren om dat op te lossen...
Quote:
Ik had 2 weken geleden een PS4 controller besteld (met 2 kortings-codes, dus 49,99 euro) en die zou afgeleverd worden bij Dixons in Winkelcentrum Woensel Eindhoven. Maar eind van de middag liep ik daar toevallig langs, en het filiaal is opgeheven.
Nu gekeken wat de status is van mijn bestelling; staat er wel dat filiaal bij om af te leveren en bij bezorgdag staat 29-7-2014.
Vraag me af waar ze dat dan afgeleverd hebben?
Ik heb ook nooit een email of zo gehad dat de bestelling was verzonden.
Morgen dus maar eens bellen, maar vrees dat het weer een tijdje gaat duren om dat op te lossen...
Gepost door: ElCheapo op 30-07-2014 21:58
Nu gekeken wat de status is van mijn bestelling; staat er wel dat filiaal bij om af te leveren en bij bezorgdag staat 29-7-2014.
Vraag me af waar ze dat dan afgeleverd hebben?
Ik heb ook nooit een email of zo gehad dat de bestelling was verzonden.
Morgen dus maar eens bellen, maar vrees dat het weer een tijdje gaat duren om dat op te lossen...
Gepost door: ElCheapo op 30-07-2014 21:58
Het is niet misschien bij Mycom afgeleverd? Ik heb het met garantie met dingen die ik gekocht heb bij Dixons Leeuwarden en die was ook opeens opgeheven en toen zei de klantenservice dat ik gewoon bij Mycom terecht kan.
Quote:
Ik had 2 weken geleden een PS4 controller besteld (met 2 kortings-codes, dus 49,99 euro) en die zou afgeleverd worden bij Dixons in Winkelcentrum Woensel Eindhoven. Maar eind van de middag liep ik daar toevallig langs, en het filiaal is opgeheven.
Nu gekeken wat de status is van mijn bestelling; staat er wel dat filiaal bij om af te leveren en bij bezorgdag staat 29-7-2014.
Vraag me af waar ze dat dan afgeleverd hebben?
Ik heb ook nooit een email of zo gehad dat de bestelling was verzonden.
Morgen dus maar eens bellen, maar vrees dat het weer een tijdje gaat duren om dat op te lossen...
Gepost door: ElCheapo op 30-07-2014 21:58
Nu gekeken wat de status is van mijn bestelling; staat er wel dat filiaal bij om af te leveren en bij bezorgdag staat 29-7-2014.
Vraag me af waar ze dat dan afgeleverd hebben?
Ik heb ook nooit een email of zo gehad dat de bestelling was verzonden.
Morgen dus maar eens bellen, maar vrees dat het weer een tijdje gaat duren om dat op te lossen...
Gepost door: ElCheapo op 30-07-2014 21:58
Heel veel succes toegewenst met jou speurtocht.... fraai is anders van Dixons ze hadden je toch even kunnen verwittigen hierover.
There's a new "game" player in town, get used to it!
Playing Death Stranding on PS4!
Quote:
[..]
Als je de kennisgevingcode op de site invult, kun je gewoon je bezorgdag/adres wijzigen: https://mijnpakket.postnl.nl/
Bovendien komt het pakket automatisch in je account te staan (als deze op niveau 2(?) zit), zodra het vannacht gesorteerd is.
Gepost door: Beloved op 30-07-2014 21:53
Als je de kennisgevingcode op de site invult, kun je gewoon je bezorgdag/adres wijzigen: https://mijnpakket.postnl.nl/
Bovendien komt het pakket automatisch in je account te staan (als deze op niveau 2(?) zit), zodra het vannacht gesorteerd is.
Gepost door: Beloved op 30-07-2014 21:53
Bedankt voor de tip!
Heb vandaag echter alweer gebeld want er was nog geen postbode geweest bij thuiskomst tenminste er lag geen briefje maar hij is is wel geweest volgens de dame aan de telefoon. Deze dame kon mij gek genoeg wel een T&T geven en zo kon ik gelijk het adres wijzigen. Woon al een tijdje op kamers maar had hier nog geen pakjes ontvangen dus zat nog niet op niveau 2 nu wel Morgen komt ie dan hopelijk..
Gebeld met klantenservice, en die vertelde dat de order verstuurd was, maar ook weer teruggestuurd door PostNL omdat het filiaal gesloten is. Dixons heeft toen het geld terug gestort, "standaard procedure".
Nog gevraagd hoe het dan zit met m'n kortingscode, omdat ik nu niet meer voor die prijs kan bestellen. Maar dan moet je een email sturen met je ordernummer erin en dan krijg je (mogelijk) een alsnog een kortingscode.
Ik had verder geen enkele email gehad, maar nu gecontroleerd en het geld is in ieder geval terug gestort. Een nieuwe kortingscode vragen heeft geen zin, want met één kortingscode heb je geen interessante prijs
Dikke KLAAG dus over met name de communicatie van Dixons, of beter de TOTAAL NIET COMMUNICEREN van Dixons.
Aangezien bijna alle filialen in de omgeving inmiddels gesloten zijn is Dixons zowiezo niet meer interessant voor mij, dus dit was de laatste keer dat ik er iets besteld heb...