Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Zavvi

[Begin]  |283|284|285|286|287|288|289(387)  [Eind]
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 19-08-2014 15:02
Quote:
Daar ga je dus over heen, Intense. Verzenden moet naar UK?
Gepost door: I_Riskbreaker op 19-08-2014 14:51

Ja. In het verleden moest ik ooit ook iets naar ze sturen kwam volgens mij op ongever 20 euro uit. Wtf is er mis met die mensen..
-
Why So Serious?
Door Why So Serious? (3317 reacties) op 19-08-2014 15:05
Quote:
Ik krijg net dit terug:

[..]

En in de e-mail staat er dit:

[..]

Wat houdt dit nou precies in? Zullen ze nou wel of niet de retourkosten vergoeden? Heeft er iemand trouwens een tip om met welke vervoerder ik dit het beste kan versturen? En hoeveel de kosten zullen zijn?

-edit- Telefoon heeft een 8MP camera erin zitten Risk. Totaalkosten voor die Castlevania was trouwens: €34.82.

Gepost door: IntenSePinda op 19-08-2014 14:36

Volgens mij is DHL het goedkoopst.

Groot Brittanië - € 15,50 - dagen: 5 - 6 - traceerbaar: Ja

https://dhlforyou.nl/Documents/DHLFORYOU.NL-International-tarievengids.pdf
Xor
Door Xor (34890 reacties) op 19-08-2014 15:07
Quote:
[..]

Groot Brittanië - € 15,50 - dagen: 5 - 6 - traceerbaar: Ja

Volgens mij is DHL het goedkoopst.
Gepost door: Why So Serious? op 19-08-2014 15:05
Of met PostNL voor €13(als het hele ding 2 KG of minder is :/).

Edit: Of via Kiala(Powered by UPS)/UPS Access Point voor €12,50*

*Alleen moet het pakket aan deze regel voldoen:
Quote:
De maat van het pakket mag de 330 centimeter niet overschrijden (330 cm = 2x breedte + 2x hoogte), met de grootste zijde maximaal 80 cm

Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 19-08-2014 15:13
Ja dag, ze doen beter een volledige vergoeding. Wat is dat nou weer voor bullshit. Ik zie nergens bij hun voorwaarden dat ze maar 15% van de totaalbedrag vergoeden.

Er staat bij de voorwaarden:

Quote:
Zavvi.nl vergoedt alleen de gemaakte verzendkosten als we je een verkeerd artikel hebben toegestuurd of als je een beschadigd artikel hebt ontvangen. Wij kunnen niet verantwoordelijk gehouden worden voor het niet ontvangen van aan ons geretourneerde artikelen.

Zavvi.nl vervangt defecte artikelen door een nieuw exemplaar van hetzelfde artikel. Mocht dit artikel niet meer voorradig zijn dan vindt terugbetaling plaats. Ons retourbeleid voor defecte artikelen is geldig tot 28 dagen na ontvangst van je bestelling.

Is gewoon een lulverhaal van één van die mensen daar lijkt mij.
-
Why So Serious?
Door Why So Serious? (3317 reacties) op 19-08-2014 15:13
Quote:
[..]
Of met PostNL voor €13(als het hele ding 2 KG of minder is :/).
Gepost door: Glo op 19-08-2014 15:07

Dat kan ook nog ja

http://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/tarieven/?country=GB
Door Abee075 (378 reacties) op 19-08-2014 15:20
Ik bestel al jaren bij Zavvi. Kapotte doosje (amaray hoesjes etc) vind ik zelf het risico van online bestellen en die zijn vrij makkelijk vervangbaar. Bij CE's is het inderdaad jammer als het kapot gaat maar hoort er ook bij natuurlijk. Al sta je bij de wet wel sterk en heb je vast overal recht op kan je het wel redelijk houden.

Ik zelf blijf altijd aardig en beleeft qua communicatie en ik heb nooit problemen gehad met zavvi. Niet aangekomen spellen zijn altijd netjes vergoed, verkeerd exemplaar mocht ik houden en juiste game werd meteen verzonden. Bij mijn Hitman Vinyl was zijn hand afgebroken, duidelijke foto's gemaakt en een dag erna direct een nieuwe verzonden, kapotte mocht ik houden. Prima service naar mijn mening.

Als je meer zekerheid wil neem je de duurdere verzendoptie. En kaart het inderdaad ook eens aan bij de Post want die gasten zorgen er voor dat het stuk gaat, Zavvi altijd de schuld geven is wel erg makkelijk. En als je veel waarde hecht aan het kleinste mankement kan je beter lokaal kopen ipv overseas.

Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 19-08-2014 15:22
Ik kan me zelf ook wel vinden in het bericht van Abee075. Bij pech heb ik ook altijd goede oplossingen gehad.

Het lijkt wel alsof IntenSePinda uitzonderlijk veel pech heeft.
Brandon
Door Brandon (2633 reacties) op 19-08-2014 15:34
Quote:
Ik bestel al jaren bij Zavvi. Kapotte doosje (amaray hoesjes etc) vind ik zelf het risico van online bestellen en die zijn vrij makkelijk vervangbaar. Bij CE's is het inderdaad jammer als het kapot gaat maar hoort er ook bij natuurlijk. Al sta je bij de wet wel sterk en heb je vast overal recht op kan je het wel redelijk houden.

Ik zelf blijf altijd aardig en beleeft qua communicatie en ik heb nooit problemen gehad met zavvi. Niet aangekomen spellen zijn altijd netjes vergoed, verkeerd exemplaar mocht ik houden en juiste game werd meteen verzonden. Bij mijn Hitman Vinyl was zijn hand afgebroken, duidelijke foto's gemaakt en een dag erna direct een nieuwe verzonden, kapotte mocht ik houden. Prima service naar mijn mening.

Als je meer zekerheid wil neem je de duurdere verzendoptie. En kaart het inderdaad ook eens aan bij de Post want die gasten zorgen er voor dat het stuk gaat, Zavvi altijd de schuld geven is wel erg makkelijk. En als je veel waarde hecht aan het kleinste mankement kan je beter lokaal kopen ipv overseas.


Gepost door: Abee075 op 19-08-2014 15:20
Welke duurdere verzendoptie? Ik zie altijd alleen maar free shipping of die per DPD (ook €0,-). Is er wat nieuws bijgekomen dan waar ze het fatsoenlijk inpakken? Eeuwen op gewacht.
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 19-08-2014 15:40
Mijn geduld is nu wel op het moment. En dat kunnen ze me echt niet kwalijk nemen. Service bij de NL variant van Zavvi vindt ik echt belabberd voor worden. Communicatie is slecht, het duurt super lang, en het lijkt alsof je tegen een computer zit te praten.

Geef gewoon concrete antwoorden. En geen bullshit antwoorden die dagenlang duren. FFS..
-
EagleAngel
Door EagleAngel (579 reacties) op 19-08-2014 15:42
Lijkt mij dat je recht heb op de volledige retourkosten

Kosten voor retourzending
Wij kunnen alleen de door jou gemaakte kosten voor retourzending aan je terugbetalen als:

we je een verkeerd artikel toegestuurd hebben; of
het artikel beschadigd of defect is; of
je een vervangend of alternatief artikel naar ons terugstuurt dat je niet wilt behouden.
Als een geretourneerd defect artikel perfect blijkt te werken zal niet tot terugbetaling van de verzendkosten worden overgegaan. De kosten voor het weer naar je terugsturen van het artikel, zullen na controle aan je meegedeeld worden.

http://www.zavvi.nl/returns-policy.info
VulpX
Door VulpX (3111 reacties) op 19-08-2014 16:36
Jongens, maak je niet zo druk. Jij hebt recht op een volledige vergoeding van je retourkosten, en die krijg je ook. Je kunt je wel hier zo gaan zitten opwinden, dat heeft helemaal geen nut.

Ik heb 2 weken geleden nog een BD teruggestuurd omdat het doosje compleet naar de klote was met aankomst. Koste €5,25 (BD zelf was €23,- waard) en ik heb toen ik een mail van hun kreeg dat ze de retourzending hadden ontvangen netjes een foto van het bonnetje toegestuurd met het verzoek dat ze mij die kosten terugbetalen. Paar dagen later stond het op mijn rekening.

Ik heb overigens in al mijn communicatie dingen verwoord als "conform jullie eigen retourvoorwaarden wil ik jullie verzoeken de gemaakte kosten van €5,25 te crediteren op mijn account". En dan gaat het allemaal gewoon netjes. Je hebt recht op die volledige vergoeding, die krijg je ook gewoon, wind je niet zo op.
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 19-08-2014 16:40
Quote:
Beste Dhr R.Khan,

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.
Stuur dan een ontvangstbewijs voor de terugkeer verzendkosten voor een terugbetaling. Het teruggekeerde punt zal ook worden terugbetaald.

Als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Nancy

Zavvi Klantenservice

Hé eindelijk. Dank jullie wel jongens voor alle informatie etc. Ik denk dat ik de pakket morgen gewoon via PostNL naar ze verstuur. Dan gaat het zeer waarschijnlijk een heeeeeeeele lange tijd duren voordat ik mijn geld weer terug hebt.
-
Door Solidbenjamin (5 reacties) op 19-08-2014 17:14
ik heb de metal gear rising limited edition vorige week besteld, en nu zag ik bij de track en trace link dat het pakket 3x is aangeboden, alleen de pakket bezorger is hier nooit geweest, ik was de hele week thuis tot 6 uur, geen briefje in de brievenbus niks. adres is 100% goed aangezien ik een eerdere bestelling van zavvi wel heb ontvangen. heeft 1 van jullie dit ook meegemaakt?

zavvi gemaild, die zeggen nu het pakket is onderweg naar ons en we storten je bedrag. maar dit is een beetje gaar aangezien ik de limited edition voor 32 euro had gekocht, en volgens mij is ie of nu duurder of uitverkocht.

kan ik hier nog iets tegen beginnen? die pakket bezorger is hier nooit langs geweest, mischien dat het adres op het pakket onleesbaar is geworden of beschadigd of iets dergelijks.
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 20-08-2014 12:02
Net pakket afgegeven bij een sigarenboer. Pakket was 3210gram, totaal kosten voor standaard levering €19.50 kwam nog 0.25 cent erbij omdat ik een retour formulier erbij moest printen. Mja zolang Zavvi het maar vergoed, vind ik het geen probleem.

Nu is het afwachten geblazen.
-
Yojimbro
Door Yojimbro (16491 reacties) op 20-08-2014 12:25
Quote:
Net pakket afgegeven bij een sigarenboer. Pakket was 3210gram, totaal kosten voor standaard levering €19.50 kwam nog 0.25 cent erbij omdat ik een retour formulier erbij moest printen. Mja zolang Zavvi het maar vergoed, vind ik het geen probleem.

Nu is het afwachten geblazen.
Gepost door: IntenSePinda op 20-08-2014 12:02

Intense, heb JIJ hem wel goed ingepakt? lol
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 20-08-2014 12:43
Ik heb het serieus in nog een vuilniszak gepleurd, en daaromheen die vuilniszak van Zavvi. (wat er van over was tenminste.)
-
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 20-08-2014 12:49
Straks krijg je te horen ''Je hebt hem niet goed verpakt, daarom is die verder beschadigd geraakt en kunnen we geen geld terug geven''
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 20-08-2014 12:51
Rofl. Dan zou ik er eerst echt hard om kunnen lachen, en daarna pas erg ragen.

Er zijn er nu 2 zakken ipv 1. Dus beter verpakt dan eerst tenminste, haha. Nee maar serieus, ik weet niet waar ik zo een doos vandaan moet toveren? Maar dat is niet mijn verantwoordelijkheid, dus nja ik maak me er in ieder geval niet druk om.

Kreeg btw nog een mail, nu dat ze een 20% refund willen geven. Dit was trouwens via zavvi.com. Even gelijk een message vragen of ik nog steeds in aanmerking komt, dat dit gewoon ter compensatie is ofzo.
-
Yojimbro
Door Yojimbro (16491 reacties) op 20-08-2014 13:45
Quote:
ik weet niet waar ik zo een doos vandaan moet toveren?

Zij heeft er genoeg



SilverFaustX
Door SilverFaustX (3257 reacties) op 20-08-2014 13:51
je moet je naam nog edit in je post, mocht je dat vergeten zijn.
maar goed dat jij je geld terug krijgt, klagen werkt vaak
PSN, NNID, Steam : SilverFaustX
[Begin]  |283|284|285|286|287|288|289(387)  [Eind]