zelf heb ik nu voor de 2e keer iets besteld bij de MM, de 1e keer ging prima, verwacht ik nu met destiny ook
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
Quote:
Hmm.. kmerk dat velen hier best nare ervaringen hebben met de klantenservice van MediaMarkt. Zowel winkel als webshop.
Gepost door: Rubans op 28-07-2015 10:17
Gepost door: Rubans op 28-07-2015 10:17
Het is ook maar net wie je treft als je problemen hebt.Sommige werken heel goed mee
en andere gaan moeilijk zitten doen om de kleinste dingen helaas.
Quote:
Het is altijd zo bij Media Markt: Kunnen, ja. Willen, nee.Als er een MM in de buurt zit kunnen ze toch in het systeem kijken wat voor prijzen ze daar hanteren? Dat hebben ze toen ook bij mijn amiibo gedaan vorig jaar.
Gepost door: Pug205GTi op 28-07-2015 12:00
Gepost door: Pug205GTi op 28-07-2015 12:00
Ik heb gelukkig een exemplaar via de webshop kunnen bestellen. Woehoe.
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Nintendo NNID: sonicblaze | Friend Code: 3695-0120-8249 | Steam: PCRuben
Quote:
Stiekem hoop ik dat een aantal medewerkers van MM dit lezen, dus als je dit leest (als medewerker), vertel ons wat je hiervan vindt.
Gepost door: Rubans op 28-07-2015 12:58
Gepost door: Rubans op 28-07-2015 12:58
ze weten nu iig dat bijna overal in nederland er kutmedewerkers zijn bij het bedrijf
had wel paar maanden terug in MM zaandam dat het personeel veel te veel op me lette toen ik door de winkel liep, beetje bij de tvs kijken, beetje bij de games kijken. komt die vent van de tvs helemaal naar de games om een beetje te opvallend op me te letten, er valt niks te jatten daar en daar kom ik ook niet voor -_-
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
Quote:
[..]
Uhm ze hadden de volgende games (gisteren dan iig)
- Bloodborne
- Infamous Second Son
- God of War 3 Remaster
Gepost door: Femina op 28-07-2015 09:48
Uhm ze hadden de volgende games (gisteren dan iig)
- Bloodborne
- Infamous Second Son
- God of War 3 Remaster
Gepost door: Femina op 28-07-2015 09:48
Ze zeiden geen dergelijke actie te hebben bij de MM. Heb er nog specifiek naar gevraagd, ook verwezen, mocht helaas niet baten.
zo ie zo schrijf je zo
Quote:
Bij welke was dat? :|
Gepost door: Rubans op 28-07-2015 15:10
Gepost door: Rubans op 28-07-2015 15:10
Bergen op Zoom
zo ie zo schrijf je zo
Hebben ze een aanbieding met bv speciale dlc, moet je met ze im discussie gaan om je gelijk en je dlc te krijgen. Vaak ligt het achter en hebben ze geen idee.
Vaak is ook de prijs op de website goedkoper dan in de winkel en willen ze je doodleuk wegsturen met de melding dat online een andere winkel is, maar ze zijn het verplicht om je het voor die prijs mee te geven.
Vaak weten verkopers ook weinig van producten als je al iemand te pakken krijgt.
Vooral arena en amsterdam noord is om te huilen.
Quote:
Ik was bij Almere, misschien verschilt het per filiaal.[..]
Ze zeiden geen dergelijke actie te hebben bij de MM. Heb er nog specifiek naar gevraagd, ook verwezen, mocht helaas niet baten.
Gepost door: Arcadia op 28-07-2015 15:04
Ze zeiden geen dergelijke actie te hebben bij de MM. Heb er nog specifiek naar gevraagd, ook verwezen, mocht helaas niet baten.
Gepost door: Arcadia op 28-07-2015 15:04
Daar staan namelijk ook bordjes met deze actie erop.
Ze hebben dus blijkbaar echt geen idee wat er aan de hand is. Telefoniste heeft het nagevraagd en ik kreeg weer hetzelfde belachelijke antwoord, alleen de ps3 variant is in de aanbieding. Ik heb ook nog gewezen op het feit dat in de webshop de xbox one en ps4 variant zijn afgeprijsd maar hier komt geen andere reactie op dan ik weet het ook niet dus helaas...
Ik vroeg me al af waarom er nog een aantal exemplaren lagen maar dat is dus de reden
Quote:
Lijkt me leuk ja maar blijkbaar heb je dus binnen 30 seconden de telefoniste tegenover je staan die het weer navraagt aan de werknemers haha
gewoon waar hun bij zijn de klantenservice bellen
Gepost door: Giovanni1997 op 28-07-2015 12:34
Gepost door: Giovanni1997 op 28-07-2015 12:34
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/_Destiny-Xbox-One,10259,512034,1502887.html?langId=-11
Quote:
Nou net maar even gebeld naar filiaal Almere.
Ze hebben dus blijkbaar echt geen idee wat er aan de hand is. Telefoniste heeft het nagevraagd en ik kreeg weer hetzelfde belachelijke antwoord, alleen de ps3 variant is in de aanbieding. Ik heb ook nog gewezen op het feit dat in de webshop de xbox one en ps4 variant zijn afgeprijsd maar hier komt geen andere reactie op dan ik weet het ook niet dus helaas...
Ik vroeg me al af waarom er nog een aantal exemplaren lagen maar dat is dus de reden
[..]
Lijkt me leuk ja maar blijkbaar heb je dus binnen 30 seconden de telefoniste tegenover je staan die het weer navraagt aan de werknemers haha
Gepost door: Nabieb op 28-07-2015 15:29
Ze hebben dus blijkbaar echt geen idee wat er aan de hand is. Telefoniste heeft het nagevraagd en ik kreeg weer hetzelfde belachelijke antwoord, alleen de ps3 variant is in de aanbieding. Ik heb ook nog gewezen op het feit dat in de webshop de xbox one en ps4 variant zijn afgeprijsd maar hier komt geen andere reactie op dan ik weet het ook niet dus helaas...
Ik vroeg me al af waarom er nog een aantal exemplaren lagen maar dat is dus de reden
[..]
Lijkt me leuk ja maar blijkbaar heb je dus binnen 30 seconden de telefoniste tegenover je staan die het weer navraagt aan de werknemers haha
Gepost door: Nabieb op 28-07-2015 15:29
Maak foto van Destiny PS4/ XBone die op hun site voor 10 euro staat en laat ze een factuur opmaken (of laat ze daar zelf de website bezoeken). Ze moeten sws de winkelprijs aanpassen als de prijs die online staat goedkoper is. De keren dat ik dit zo heb gedaan, is het allemaal zonder mauwen voor mij geregeld.
Quote:
Geachte meneer ...,
Vanwege een systeemtechnische storing hebben we uw bestelling niet tijdig kunnen verwerken.
Hierdoor is het mogelijk dat uw bestelling vertraagd wordt uitgeleverd.
Op het moment dat wij uw bestelling verwerken zult u tesamen met uw factuur een Track&Trace link ontvangen.
Hiermee kunt u uw bestelling volgen tot deze geleverd is.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
Vanwege een systeemtechnische storing hebben we uw bestelling niet tijdig kunnen verwerken.
Hierdoor is het mogelijk dat uw bestelling vertraagd wordt uitgeleverd.
Op het moment dat wij uw bestelling verwerken zult u tesamen met uw factuur een Track&Trace link ontvangen.
Hiermee kunt u uw bestelling volgen tot deze geleverd is.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
Nintendo NNID: sonicblaze | Friend Code: 3695-0120-8249 | Steam: PCRuben
U ontvangt dit bericht naar aanleiding van uw bestelling bij Media Markt.
Helaas is uw bestelling momenteel niet direct of uit onze voorraad leverbaar. Graag informeren wij u nader wat betreft de levertijd.
Wij verwachten uw Destiny | PlayStation 4, onder artikelnummer 1346523, in de loop van week 32 bij u te kunnen bezorgen. Mocht deze indicatie tussentijds wijzigen, dan houden wij u wederom op de hoogte.
Zodra uw bestelling definitief is verwerkt ontvangt u daarvan de factuur tezamen met de track & trace gegevens van de vervoerder. Middels deze track en trace gegevens kunt u de bezorger, op de dag van leveren, online blijven volgen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice:
0800-0366
Met vriendelijke groet,
Britt Janssen
Uw Media Markt team
En het zijn allemaal aparte BV's he, staat op de website van MM. Elke vestiging heeft z'n eigen beleid lijkt het en in sommige vestigingen gaat dat ten koste van de consument.
De ene is een "omzet-fabriek" zoals een Amsterdam ArenA-vestiging. Als klant ben je daar een nummertje is mijn gevoel.
De andere is meer een buurtwinkel, zoals een MediaMarkt Zaandam. Kleiner en minder schreeuwerig.
Het personeel en de kwaliteit daarvan verschilt helaas heel erg per vestiging. Hier moet MM met training echt wat aan doen. denk aan: servicegerichtheid, productkennis en klantvriendelijkheid (vooral klantvriendelijkheid!).
Ook met webshop bestellingen: de ene vestiging regelt dat keurig en je krijgt bericht. Van andere vestigingen zijn de verantwoordelijken op vakantie o.i.d. denk ik en wordt het niet overgedragen (of gewoon een slordige administratie) en dan ben jij als klant de sjaak. Dag pre-order.
Om nou te zeggen dat MM een baggerbedrijf is: absoluut niet. Veel dingen gaan gewoon goed vind ik. Het zijn geen specialisten, maar dat verwacht ik ook niet van ze. Daar is hun assortiment simpelweg té groot voor.
En zolang ze actie's als 3=2 doen blijf ik daar af en toe m'n games halen. Net als veel van jullie, want jullie vinden net als ik je portemonnee belangrijker dan je ego. ; )
Voorheen bekend als Timpi3h. Verzamelaar, gamer, films-en seriesliefhebber.
Quote:
Je moet er wel rekening mee houden dat ze de prijs soms alleen aanpassen als hij in de webshop ook daadwerkelijk bestelbaar is. Als de pagina naar een uitverkochte pagina springt en je loopt naar de winkel dan kunnen ze alsnog weigeren. Ze kunnen de prijs in hun PC gewoon zien (overzicht van alle winkels met voorraad en prijs) maar mijn ervaring is dat uitverkocht meestal een "nee" wordt.
[..]
Maak foto van Destiny PS4/ XBone die op hun site voor 10 euro staat en laat ze een factuur opmaken (of laat ze daar zelf de website bezoeken). Ze moeten sws de winkelprijs aanpassen als de prijs die online staat goedkoper is. De keren dat ik dit zo heb gedaan, is het allemaal zonder mauwen voor mij geregeld.
Gepost door: I_Riskbreaker op 28-07-2015 17:31
Maak foto van Destiny PS4/ XBone die op hun site voor 10 euro staat en laat ze een factuur opmaken (of laat ze daar zelf de website bezoeken). Ze moeten sws de winkelprijs aanpassen als de prijs die online staat goedkoper is. De keren dat ik dit zo heb gedaan, is het allemaal zonder mauwen voor mij geregeld.
Gepost door: I_Riskbreaker op 28-07-2015 17:31
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Heb dat een keer meegemaakt daar. :`)