Deze splinternieuwe webwinkel is gespecialiseerd in (de naam zegt het al) de meest gangbare gamecards zoals:
Xbox:
1 mnd Xbox live gold €9,95
3 mnd Xbox live gold €16,95
12 mnd |Xbox live gold €35,95
2100 MS points €24,95
4200 MS points €43,95
1600 US points €18,90 (voor Amerikaande accounts)
4200 US points €43,95 (Voor Amerikaanse accounts)
Wold of warcraft:
origineel €12,95
Wrath of the Lich King €29,95
60 dagen prepaid gametime €23,95
NCsoft Timecards:
15 dagen €9,45
30 dagen €14,95
60 dagen €24,95
Op zeer korte termijn zullen wij ook Playstation Network kaarten van €20,- en €50,- gaan verkopen en ook voor je wii points (1000,2000,3000)kun je binnenkort bij ons terecht.
Het grote voordeel van www.gamecardsdirect.nl is dat er geen leverijd is!
De codes worden direct na betaling verstuurd.
Je krijgt binnen 30 seconden het ingescande kaartje met de code in beeld en deze wordt ook nog eens direct naar je e-mail adres gestuurd.
Op veel andere websites worden de codes overgetypt en dan komt het regelmatig voor dat er een typfout inzit en de code dus niet werkt.
Bij ons weet je dus zeker dat je de correcte code krijgt zonder typfouten.
Laat hier weten welke ervaring je hebt met www.gamecardsdirect.nl
Hopelijk tot snel bij GameCardsDirect.nl
Last edited on: 03-02-2010 22:03
maar wie weet!
Quote:
wordt gamecardsdirect ook het goedkoopst, voor de xbox live cards dan?
Gepost door: Blahbahl op 28-01-2010 17:58
Gepost door: Blahbahl op 28-01-2010 17:58
Wij streven ernaar onze prijzen zo scherp mogelijk te houden maar wij hechten ook minstens zoveel waarde aan de service die wij leveren.
Of we ooit de allergoedkoopste worden weet ik niet maar wij zijn wel betrouwbaar en leveren alle codes DIRECT na betaling, iets waar veel andere webwinkels helaas niet zoveel waarde aan hechten.
Bij veel webwinkels moet de klant vaak uren of zelfs dagen wachten omdat de bestelde code weer eens niet op voorraad is, daar gaat je avondje gamen!
Wij hebben de website zo ingesteld dat als er een product niet op voorraad is je deze ook niet kunt bestellen, zo weet je altijd dat je direct je code ontvangt na je bestelling.
Ik heb wel eens verhalen gehoord van mensen die zelfs langer dan een maand op hun code moesten wachten, dat zal op GameCardsDirect dus nooit gebeuren.
De Playstation Network kaarten van €20,- en €50,- zijn inmidedels aan ons assortiment toegevoegd en kunnen nu besteld worden.
De wii points verwachten wij komende week of de week daarna ook aan het assortiment te kunnen toevoegen.
De prijs van 3 maanden Xbox live gold abonnementen hebben we verlaagd naar €16,95
Tot gauw op www.gamecardsdirect.nl
Now playing: -
Quote:
de site ziet er qua design iig erg goed uit vind ik
Gepost door: Vadinho op 30-01-2010 20:44
Gepost door: Vadinho op 30-01-2010 20:44
Dankjewel, wij zijn ook erg tevreden met het resultaat
De komende tijd zullen steeds meer producten aan het assortiment worden toegevoegd dus neem af en toe eens een kijkje.
Dit is wel handig om te weten als een code niet werkt bijvoorbeeld.
(Microsoft helpdesk wil dat je het originele kaartje hebt, anders helpen ze je niet :-p )
Nieuwe Japan vakantieblog 2016: http://Japan2016.droogtwelweerop.nl
Situatie:
4 september om een uur of 21:00 :
Via de mail contact gelegd of het mogelijk was om een 4200 Microsoft Points code om te ruilen voor 2x €20 PSN tegoed. Ik had nog een gesealde code liggen en had toch liever PSN tegoed (had hier niet gekocht). 2x €20 PSN tegoed was een paar euro goedkoper dan de 4200 punten, dus kans van slagen dat ze ja zouden zeggen op het aanbod. De mail:
Quote:
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb op het moment een gesealed hoesje met 4200 Microsoft Points.
Is het mogelijk om deze bij jullie om te ruilen voor €40 PSN tegoed (twee codes van €20)?
Het is niet veel maar u maakt dan toch een paar euro winst en hebt er weer een tevreden klant bij!
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Lars Vereijken
Ik heb op het moment een gesealed hoesje met 4200 Microsoft Points.
Is het mogelijk om deze bij jullie om te ruilen voor €40 PSN tegoed (twee codes van €20)?
Het is niet veel maar u maakt dan toch een paar euro winst en hebt er weer een tevreden klant bij!
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Lars Vereijken
5 september om een uur of 09:00 (in principe dus een snelle reactie):
Mail terug:
Quote:
Beste Lars,
is prima, stuur de code maar door per e-mail.
Wij zullen de code verkopen en als er binnen 2 dagen geen klacht binnen komt dan gaan we ervan uit dat de code werkt.
Ik zal je dan 2 PSN NL codes van 20 euro toesturen.
is prima, stuur de code maar door per e-mail.
Wij zullen de code verkopen en als er binnen 2 dagen geen klacht binnen komt dan gaan we ervan uit dat de code werkt.
Ik zal je dan 2 PSN NL codes van 20 euro toesturen.
5 september rond 12:00 uur:
Mail gestuurd naar het bedrijf met de code:
Quote:
Beste,
Bedankt voor jullie reactie.
Ik ga er vanuit dat alles gewoon goed verloopt.
De code is: (code natuurlijk weggehaald voor deze post)
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Lars Vereijken
Bedankt voor jullie reactie.
Ik ga er vanuit dat alles gewoon goed verloopt.
De code is: (code natuurlijk weggehaald voor deze post)
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Lars Vereijken
5 september om 14:30 uur:
Reactie terug van ontvangst van de code
Quote:
Beste Lars,
dankjewel, we hebben de code in de database geplaatst voor de verkoop.
Deze zal vandaag of morgen worden verkocht en dan wachten we 2 dagen af, als er geen klacht komt stuur ik je 2x PSN NL20 euro.
We houden je op de hoogte.
dankjewel, we hebben de code in de database geplaatst voor de verkoop.
Deze zal vandaag of morgen worden verkocht en dan wachten we 2 dagen af, als er geen klacht komt stuur ik je 2x PSN NL20 euro.
We houden je op de hoogte.
10 september om 16:00 uur:
Mail gestuurd aangezien ik na 5 dagen nog steeds niets ontvangen had waar er aanvankelijk 2 werden gemeld.
Quote:
Beste,
Wanneer kan ik de twee codes voor mijn PSN tegoed verwachten?
Het is ondertussen al vijf dagen geleden dat u de code heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Lars Vereijken
Wanneer kan ik de twee codes voor mijn PSN tegoed verwachten?
Het is ondertussen al vijf dagen geleden dat u de code heeft ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Lars Vereijken
14 september om 17:00 uur:
Nieuwe mail gestuurd nadat ik geen reactie heb gekregen op mijn vorige mail.
Quote:
Beste,
Op 5 september heb ik een code voor 4200 Microsoft Points bij jullie aangeleverd waar ik twee €20 PSN Kaarten voor in ruil zou krijgen.
Nadat ik de code heb toegestuurd heb ik het volgende bericht ontvangen:
Beste Lars,
dankjewel, we hebben de code in de database geplaatst voor de verkoop.
Deze zal vandaag of morgen worden verkocht en dan wachten we 2 dagen af, als er geen klacht komt stuur ik je 2x PSN NL20 euro.
We houden je op de hoogte.
Sinds dien heb ik dus niets van jullie vernomen en heb er niet een heel prettig gevoel bij op dit moment.
Graag zou ik dus alsnog de twee PSN Kaarten in ontvangst willen nemen.
Alvast bedankt voor uw reactie en vermeld a.u.b. ook de reden waarom het is misgelopen.
Met vriendelijke groet,
Lars Vereijken
Op 5 september heb ik een code voor 4200 Microsoft Points bij jullie aangeleverd waar ik twee €20 PSN Kaarten voor in ruil zou krijgen.
Nadat ik de code heb toegestuurd heb ik het volgende bericht ontvangen:
Beste Lars,
dankjewel, we hebben de code in de database geplaatst voor de verkoop.
Deze zal vandaag of morgen worden verkocht en dan wachten we 2 dagen af, als er geen klacht komt stuur ik je 2x PSN NL20 euro.
We houden je op de hoogte.
Sinds dien heb ik dus niets van jullie vernomen en heb er niet een heel prettig gevoel bij op dit moment.
Graag zou ik dus alsnog de twee PSN Kaarten in ontvangst willen nemen.
Alvast bedankt voor uw reactie en vermeld a.u.b. ook de reden waarom het is misgelopen.
Met vriendelijke groet,
Lars Vereijken
17 september om 14:00 uur (zat een weekend tussen):
Reactie terug (let met name op de spelling vanaf nu):
Quote:
Beste Lars,
ik kan me inderdaad herinneren dat we het hier over hebben gehad maar ik kan je bestelling van sie 420 points niet meer vinden.
Met welk e-mail adres heb je die bestelling gedaan?
ik kan me inderdaad herinneren dat we het hier over hebben gehad maar ik kan je bestelling van sie 420 points niet meer vinden.
Met welk e-mail adres heb je die bestelling gedaan?
Direct daarna een mail gestuurd vanaf mijn telefoon (ik begin me langzaam aan te ergeren aan de werkwijze):
Quote:
Die bestelling heb ik niet gedaan. Ik had een gesealde code thuis liggen en deze heb ik doorgemaild na het uitpakken.
Ik heb die PSN kaarten echt nodig want die actie van 25% korting op PS+ verloopt bijna.
Verzonden met mijn Windows Phone
Ik heb die PSN kaarten echt nodig want die actie van 25% korting op PS+ verloopt bijna.
Verzonden met mijn Windows Phone
Zelfde dag om 18:30 uur:
Reactie op mijn mail (wederom de spelling):
Quote:
Ok klopt inderdaad.
Heb je dat mailtje met deie 4200 points code nog?
Ik kan hem even niet vinden.
Als je hem even doorstuurt dan zal ik de code even controleren en dan zal iok je 2x PSWN 20 doorsturen.
Heb je dat mailtje met deie 4200 points code nog?
Ik kan hem even niet vinden.
Als je hem even doorstuurt dan zal ik de code even controleren en dan zal iok je 2x PSWN 20 doorsturen.
Om 19:30 uur:
Ik stuur wederom weer een mail terug met de hele mailgeschiedenis. De nieuwe mail die is geschreven (excl. de mailgeschiedenis die dus al boven dit vak staat):
Quote:
Beste,
Graag zou ik alsnog een reactie ontvangen wat de reden is geweest dat ik de codes niet heb ontvangen.
Daarnaast vind ik het taalgebruik (spelling) en de opbouw van de mail (geen Beste 'naam' en geen afsluiten als 'Met vriendelijke groet') erg onprofessioneel.
Ik heb er alle vertrouwen in dat ik op tijd de codes ontvang voor mijn PSN tegoed.
Met vriendelijke groet,
Lars Vereijken
Beste Lars,
dankjewel, we hebben de code in de database geplaatst voor de verkoop.
Deze zal vandaag of morgen worden verkocht en dan wachten we 2 dagen af, als er geen klacht komt stuur ik je 2x PSN NL20 euro.
We houden je op de hoogte.
Graag zou ik alsnog een reactie ontvangen wat de reden is geweest dat ik de codes niet heb ontvangen.
Daarnaast vind ik het taalgebruik (spelling) en de opbouw van de mail (geen Beste 'naam' en geen afsluiten als 'Met vriendelijke groet') erg onprofessioneel.
Ik heb er alle vertrouwen in dat ik op tijd de codes ontvang voor mijn PSN tegoed.
Met vriendelijke groet,
Lars Vereijken
Beste Lars,
dankjewel, we hebben de code in de database geplaatst voor de verkoop.
Deze zal vandaag of morgen worden verkocht en dan wachten we 2 dagen af, als er geen klacht komt stuur ik je 2x PSN NL20 euro.
We houden je op de hoogte.
18 september om 13:00 uur:
Nog geen reactie gekregen op de mail van gisteren en wederom een nieuwe mail aangeschreven die ik naar alle mailadressen heb gestuurd die beschikbaar zijn (stuk of zes websites van prepaid kaarten vallen onder hetzelfde bedrijf):
Quote:
Beste,
Nogmaals wil ik u erop wijzen dat ik géén reactie heb gehad op mijn mail(s) en op de ingesproken voicemails.
Bij het opnieuw proberen te bereiken via het opgegeven telefoonnummer wordt ondertussen vermeld dat de voicemailbox vol zit.
Ik geef u vandaag nog de tijd om te reageren en anders ben ik toch helaas genoodzaakt om verder te denken om dit probleem van jullie zijde te gaan oplossen.
Ik vertrouw erop dat u alsnog de vermelde 2x €20 PSN Codes doorstuurt en tevens hierbij u voldoende geïnformeerd te hebben.
Het is werkelijk ongelofelijk dat de klant zelf achter zijn spullen aan moet zitten terwijl dit uw taak zou moeten zijn.
Met vriendelijke groet,
Lars Vereijken
Nogmaals wil ik u erop wijzen dat ik géén reactie heb gehad op mijn mail(s) en op de ingesproken voicemails.
Bij het opnieuw proberen te bereiken via het opgegeven telefoonnummer wordt ondertussen vermeld dat de voicemailbox vol zit.
Ik geef u vandaag nog de tijd om te reageren en anders ben ik toch helaas genoodzaakt om verder te denken om dit probleem van jullie zijde te gaan oplossen.
Ik vertrouw erop dat u alsnog de vermelde 2x €20 PSN Codes doorstuurt en tevens hierbij u voldoende geïnformeerd te hebben.
Het is werkelijk ongelofelijk dat de klant zelf achter zijn spullen aan moet zitten terwijl dit uw taak zou moeten zijn.
Met vriendelijke groet,
Lars Vereijken
------------------------------------------------------
Zoals te lezen is heb ik ook al enkele keren proberen te bellen en enkel de voicemail gekregen. Iedere keer ingesproken, het verhaal uitgelegd in het kort en mijn mailadres en telefoonnr. achtergelaten. Nooit teruggebeld en nu zit zelfs de voicemailbox vol.
Het is een lap tekst, maar ik wil graag duidelijk maken dat het niet verkeerd handelen van mijn kant is geweest. Naar mijn weten heb ik het bedrijf niet onder druk gezet (tot vandaag toe want ik ben het nu dan zat), proberen te chanteren of welke vorm dan ook dat ze beledigd worden of dat ik onredelijk ben.
PS4/Xbox One: Lars2TheV
Ik zie dat ze daar ook op de slechte ervaringen reageren.
Is altijd het proberen waard
jammer dat het zo loopt, maar het lijkt me toch wel een betrouwbare site en handelen de meeste problemen wel netjes op zover ik weet
3ds/Xbox360/PsVita/PS3/PS4/PS5: Jeffreypep
PS4/Xbox One: Lars2TheV
❍ᴥ❍
Quote:
Volgens mij zijn ze verder wel prima te vertrouwen. Alleen je kan begrijpen dat de maat na twee weken wel vol was.Ondanks jouw ervaring heb ik toch ook contact met ze opgenomen. Ik heb nog Xbox Live liggen en zou die wel willen ruilen voor Xbox punten
Gepost door: Skull_kid op 18-09-2012 14:44
Gepost door: Skull_kid op 18-09-2012 14:44
Ook nog een mail gehad dat het kwam door privé omstandigheden en daardoor te weinig tijd voor zijn online bedrijfje.
Je hoeft je geen zorgen te maken en waarschijnlijk zal hij wel doorhebben dat dit zo niet kan
PS4/Xbox One: Lars2TheV
Gewoon service op orde houden en dan is/was er niets aan de hand. Ik vind trouwens tevens dat shops mij niet zomaar een persoonlijke mail moeten kunnen sturen.
PS4/Xbox One: Lars2TheV
PS4 owner