Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Klaagcorner

[Begin]  |755|756|757|758|759|760|761(4129)  [Eind]
Mjw
Door Mjw (1767 reacties) op 25-07-2014 02:08
Quote:
No offense, maar jullie weten natuurlijk niet wat er achter de schermen gebeurt, zowel qua PMs als ontwikkeling van de website Veel mensen denken dat het bouwen van een nieuwe functie is als het klikken van een extra legoblokje op je huis, maar dat gaat helaas veel dieper en een nieuwe functie bouwen is dus niet 1,2,3 gebeurd.

Bedenk daarbij dat wij dit allemaal vrijwillig doet en Kutgach, die volgens mij het overgrote deel van de website zelf heeft ontwikkeld, gewoon een full-time baan als ontwikkelaar/programmeur heeft.

Dat input uit het "Wat kan er beter"-topic niet wordt gebruikt, is dus niet helemaal correct. We kijken er altijd naar. Dat een tip of kritiek niet altijd direct invloed heeft op BG heeft dus voornamelijk te maken met lange ontwikkelingtijd en het feit dat we dit allemaal vrijwillig doen (velen naast een studie en/of werk).

Als je ooit een prijsreactie ziet die twijfelachtig is, kan je een PM sturen naar mij, Arabyus of -GJ-, dan kijken wij er zsm naar. Een reactie in de prijsreacties met "dit is dubieus" wordt waarschijnlijk veel later opgemerkt dan een directe PM.

Wat er verder afgelopen weken is gebeurd op BG qua members en bans is in principe alleen toe te rekenen aan desbetreffende members. Zij hebben vaak een waarschuwing gehad (sommigen zelfs al een tijdelijke ban) en passen toch hun gedrag niet aan. Dan volgt er in echt extreme gevallen een permaban. Mocht je hier vragen over hebben kan je ook altijd PMen of zelfs een mailtje sturen naar info[at]budgetgaming.nl.

Dan kunnen we hier nu weer ontopic
Gepost door: Skull_kid op 25-07-2014 01:14

Het is dan ook mijn klaag(!) dat er te weinig feedback is en niet dat er niet gebruik van gemaakt wordt. Ik begrijp dat niet alles gedeeld kan worden, maar er kan in bijna alle gevallen/suggesties niet eens een "we kijken er naar" of een "dat is niet mogelijk, want..." van af. Wat Cheriahe bijvoorbeeld aansnijdt 'lijkt' bijvoorbeeld niet eens besproken te worden, behalve een "We doen het op deze manier en daarmee basta" reactie. Nu ga je er jn ieder geval op in, ook al ben ik het er niet mee eens Zoals GinneSchrik al aangeeft het is niet constructief en dat is wel erg vaak het geval.

2e klaag: Waarom reacties uberhaupt totaal verwijderen? Waarom niet zoals op vele fora alleen de inhoud verwijderen en dan neerzetten waarom de reactie is verwijdert, nu lijkt het wel een Russische forum waar een hele reeks aan reacties gewoon 'verdwijnt'.

En tegen de gebannde mensen heb ik geen probleem, die hebben het in zo'n beetje alle gevallen wel verdient.

Nogmaals,niets persoonlijks, maar ik vindt dat er wel iets constructiever gereageerd mag worden op dat soort posts, in plaats van een simpele verwijdering van de desbetreffende post,

Duidelijke klaag, dus niet verwijderen
Mr_Mojo27
Door Mr_Mojo27 (1507 reacties) op 25-07-2014 07:41
Gisteren geopereerd en lig nog in het ziekenhuis. Van slapen komt weinig terecht door al die verpleegsters die je wakker houden.
ktugach
Door ktugach (21168 reacties) op 25-07-2014 07:44
Rol: Administrator
Uiteraard had ik al via pm contact opgenomen daar is nog wel een concreet verbeterpunt uitgekomen waar me mee aan de slag gaan.
Phaross
Door Phaross (2731 reacties) op 25-07-2014 10:50
Half rond tafelblad gekocht om m'n Ikea Galant bureau uit te breiden. Kom ik erachter dat er nog een onderdeel nodig is om hem op te schroeven Dus ik terug naar de Ikea, is het niet meer leverbaar! De galant serie gaat er helemaal uit... Zit ik met een bureau (a 300 euro) dat ik heb gekocht om de uitbreidingsmogelijlheden, knallen ze 'm na een jaar uit het assortiment! Zegt dan mens bij de Ikea nog:" ja meneer dat had u toen al kunnen weten. Galant zit al sinds 2003 in ons assortiment. We moeten een keer vernieuwen." Als ze dat nou gezegd hadden toen ik het bureau kocht, had ik hem ook zeker niet genomen... Domste vind ik dat ze naast de bureau's ook van de ene op de andere dag, alle onderdelen uit het assortiment halen!! Als ze die nou nog een jaartje doorverkopen, kunnen mensen nog enigszins worden voorbereidt... Crappy shitservice daar! DIKKE KLAAG over IKEA...
Linguist
Door Linguist (5808 reacties) op 25-07-2014 11:38
Klaag: ontieglijk lange enquêtes bij EuroClix en Waardevolle Mening, korte zijn veel leuker... maar je moet er wat voor over hebben.
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
Xor
Door Xor (34889 reacties) op 25-07-2014 12:09
Quote:
Klaag

Mods die waarschuwingen weghalen bij prijzen en derhalve een podium bieden voor prijsreacties van malafide bedrijven.

De oude garde van budgetgaming verdwijnt om die reden van de site....ik vind het jammer maar denk dat ik me ga aansluiten bij deze "weglopers". De meeste zijn geen ruzie zoekers maar (al dan niet old school)gamers die elkaar helpen. Modereren is niet iets wat iedereen goed kan door de regeltjes klakkeloos te volgen. Het is een constante afweging om de bezoekers van je site zo goedkoop en veilig mogelijke aankopen te doen en te converseren in een prettige omgeving. En ja ik heb zelf jarenlang gemodereerd dus ik weet waar ik het over heb. Ajuus allemaal....vanaf nu blijf ik stil want ik wil niet op een site zitten die zijn bezoekers niet serieus neemt en beschermd tegen malafide prijsreacties en het continu weghalen van meldingen van hulpvaardige budgetgamers. Als iemand me wil spreken graag alleen nog via PM
Gepost door: Cherishe op 24-07-2014 22:42
Nee. Jij ook niet. Please don't go .

Best wel jammer dat er steeds meer oude members weggaan of niet meer terugkomen .

Ik vraag mij altijd af. Wat is er met Doomsdayman gebeurd? Was ook een leuke member op het forum .

OT:
Klaag: Een meid die ik op PSN vriendenlijst heb . Ik weet niet. Volgens mij is zij een of andere godin. Ze speelt bijna elke dag games(elke keer als ik online ben, dan zie ik haar gamen. Zelfs toen ik elke dag naar school ging, zag ik haar ook elke dag online op PSN o.o). Speelt elke (nieuwe) Japanse(-RPG) games(die uitkomt) . Ze is erg goed met Fighting games(ik heb moeite om goed te zijn met Fighting games, maar zij is al na 1 week een Pro . Ik wil haar elke keer ownen/"klaren"/terug pakken omdat ik elke keer van haar verlies, maar zij wint elke keer/ik verlies elke keer T.T). En nu importeert ze de games(of haalt ze de games via de US/JP Store) die ik graag wil hebben T.T(waar ik zelf zit te wachten op een Engelse/Europese release).

. Kan best jelly worden op haar . Misschien moet ik maar eens Tekken TT2 oppakken en DIE HARD oefenen(en geen andere games meer spelen). Een paar potjes tegen haar spelen en dan hopen dat ik elke keer win (heb tot nu toe elke keer van haar verloren met 2D fighting games waaronder Blazblue en Persona 4 Arena -__-).
Doobieters
Door Doobieters (29541 reacties) op 25-07-2014 12:16
En oude member Glopez zie je ook nooit meer
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
King Bowser
Door King Bowser (15698 reacties) op 25-07-2014 12:26
Klaag: Ondanks dat ik me wederom 40.000 keer heb afgemeld voor de nieuwsbrief van Zavvi, krijg ik zojuist weer een mailtje met ''Thank you
for signing up to hear about all the latest offers we have here at Zavvi''

Serieus, dit zorgt bij mij gewoon dat ik never nooit niets bij die ballenzaak zou bestellen. Als ze al niet eens hun mail gegevens op orde hebben, hoe moeten ze de rest dan ooit op orde hebben?
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
ktugach
Door ktugach (21168 reacties) op 25-07-2014 12:29
Rol: Administrator
Quote:
Klaag: Ondanks dat ik me wederom 40.000 keer heb afgemeld voor de nieuwsbrief van Zavvi, krijg ik zojuist weer een mailtje met ''Thank you
for signing up to hear about all the latest offers we have here at Zavvi''

Serieus, dit zorgt bij mij gewoon dat ik never nooit niets bij die ballenzaak zou bestellen. Als ze al niet eens hun mail gegevens op orde hebben, hoe moeten ze de rest dan ooit op orde hebben?
Gepost door: King Bowser op 25-07-2014 12:26

Hun mails gaan bij mij tegenwoordig rechtstreeks via een filter de prullenbak in, je komt er inderdaad niet vanaf.
King Bowser
Door King Bowser (15698 reacties) op 25-07-2014 12:31
Quote:
[..]

Hun mails gaan bij mij tegenwoordig rechtstreeks via een filter de prullenbak in, je komt er inderdaad niet vanaf.
Gepost door: ktugach op 25-07-2014 12:29
Jeej, al lang blij dat ik dus niet de enige ben... Ga maar eens proberen contact op te nemen dat ze dat in orde gaan maken. Want contact opnemen blijkt ook nog lastig te zijn daar... (ook een klaag waard @!#@$ )
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Skull_kid
Door Skull_kid (39020 reacties) op 25-07-2014 12:34
Rol: Forum Moderator
Quote:
[..]

Het is dan ook mijn klaag(!) dat er te weinig feedback is en niet dat er niet gebruik van gemaakt wordt. Ik begrijp dat niet alles gedeeld kan worden, maar er kan in bijna alle gevallen/suggesties niet eens een "we kijken er naar" of een "dat is niet mogelijk, want..." van af. Wat Cheriahe bijvoorbeeld aansnijdt 'lijkt' bijvoorbeeld niet eens besproken te worden, behalve een "We doen het op deze manier en daarmee basta" reactie. Nu ga je er jn ieder geval op in, ook al ben ik het er niet mee eens Zoals GinneSchrik al aangeeft het is niet constructief en dat is wel erg vaak het geval.

2e klaag: Waarom reacties uberhaupt totaal verwijderen? Waarom niet zoals op vele fora alleen de inhoud verwijderen en dan neerzetten waarom de reactie is verwijdert, nu lijkt het wel een Russische forum waar een hele reeks aan reacties gewoon 'verdwijnt'.

En tegen de gebannde mensen heb ik geen probleem, die hebben het in zo'n beetje alle gevallen wel verdient.

Nogmaals,niets persoonlijks, maar ik vindt dat er wel iets constructiever gereageerd mag worden op dat soort posts, in plaats van een simpele verwijdering van de desbetreffende post,

Duidelijke klaag, dus niet verwijderen
Gepost door: Mjw op 25-07-2014 02:08

In het geval van verwijderde prijsreacties heb ik een aantal "regels":

1. Is het een nieuwe member (<100 posts) krijgt deze persoon een PM met de reden waarom de reactie is verwijderd
2. Gaat het om een groot aantal reacties, dan verwijder ik deze en plaats ik een edit in de laatste prijsreactie met de reden waarom ze verwijderd zijn
3. Zijn het members die al langer actief zijn of die ik al vaker heb gewezen op hoe de prijsreacties moeten worden gebruikt, verwijder ik ze soms gewoon met de gedachtegang "ze weten wel waarom".

Als we alleen de reacties wissen en er neerzetten waarom het verwijderd is, zaten we nu met 10 lege reacties onder de PS4. En zeker bij een console is het al een lange pagina, dus dan zijn 10 lege reacties alleen maar onnodige verlenging.

Als je doelt op posts op het forum, dan volg ik zo'n zelfde setje regels, maar dan aangepast op het forum.

Het voegt in mijn ogen niets toe om openbaar aan te geven waarom een post verwijderd wordt, als de poster het maar weet. Iedereen kan de regels vinden en zelf nagaan waarom een post verwijderd kan zijn.
❍ᴥ❍
Xor
Door Xor (34889 reacties) op 25-07-2014 12:36
Quote:
En oude member Glopez zie je ook nooit meer
Gepost door: Doobieters op 25-07-2014 12:16
Ja. Ik vraag mij ook af waar hij gebleven is .

Quote:
[..]
Jeej, al lang blij dat ik dus niet de enige ben... Ga maar eens proberen contact op te nemen dat ze dat in orde gaan maken. Want contact opnemen blijkt ook nog lastig te zijn daar... (ook een klaag waard @!#@$ )
Gepost door: King Bowser op 25-07-2014 12:31
Ik raad je aan om je mails in het Engels te versturen. Zavvi doet er lang over als je een Nederlandse mail verstuurt(want dan moeten ze de mail in het Engels vertalen enz.). Als je gelijk in het Engels mailt, dan reageren ze vaak gelijk(of de dag erna :/).
King Bowser
Door King Bowser (15698 reacties) op 25-07-2014 12:42
Quote:
[..]
Ja. Ik vraag mij ook af waar hij gebleven is .

[..]
Ik raad je aan om je mails in het Engels te versturen. Zavvi doet er lang over als je een Nederlandse mail verstuurt(want dan moeten ze de mail in het Engels vertalen enz.). Als je gelijk in het Engels mailt, dan reageren ze vaak gelijk(of de dag erna :/).
Gepost door: Glo op 25-07-2014 12:36
Thnx voor de tip. Inmiddels was de mail al weg (idd in het Engels) en heb maar contact opgenomen via ''Partnerships'' want op een andere manier kan het niet als je geen orders hebt... Dafuq? Regel het dan goed zeg. Heb daar volgens mij 1 keer wat besteld, maar dit was dus ook de laatste keer... Al scheelt het me 40 euro, dan nog bestel ik het liever elders. Geez!
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Brandon
Door Brandon (2633 reacties) op 25-07-2014 12:47
Quote:
Klaag: Ondanks dat ik me wederom 40.000 keer heb afgemeld voor de nieuwsbrief van Zavvi, krijg ik zojuist weer een mailtje met ''Thank you
for signing up to hear about all the latest offers we have here at Zavvi''

Serieus, dit zorgt bij mij gewoon dat ik never nooit niets bij die ballenzaak zou bestellen. Als ze al niet eens hun mail gegevens op orde hebben, hoe moeten ze de rest dan ooit op orde hebben?
Gepost door: King Bowser op 25-07-2014 12:26
Apart contrast, ik heb mij al minimaal 4x ingeschreven bij Zavvi (.nl en .com) en ik krijg soms een mailtje over aanbiedingen en nu totaal niet meer . Ik wil juist mails krijgen voor kortingscodes maar krijg ze zeer zelden bij .com en NOOIT bij .nl.
Yojimbro
Door Yojimbro (16491 reacties) op 25-07-2014 12:52
Quote:
[..]
Ja. Ik vraag mij ook af waar hij gebleven is .

[..]
Ik raad je aan om je mails in het Engels te versturen. Zavvi doet er lang over als je een Nederlandse mail verstuurt(want dan moeten ze de mail in het Engels vertalen enz.). Als je gelijk in het Engels mailt, dan reageren ze vaak gelijk(of de dag erna :/).
Gepost door: Glo op 25-07-2014 12:36

Heb eergisteren nog een mailtje naar Zavvi gestuurd, in het Nederlands gewoon en de volgende dag een reactie gekregen, ook in het Nederlands.
Dus het kan allebei.
King Bowser
Door King Bowser (15698 reacties) op 25-07-2014 12:57
Quote:
[..]
Apart contrast, ik heb mij al minimaal 4x ingeschreven bij Zavvi (.nl en .com) en ik krijg soms een mailtje over aanbiedingen en nu totaal niet meer . Ik wil juist mails krijgen voor kortingscodes maar krijg ze zeer zelden bij .com en NOOIT bij .nl.
Gepost door: Brandon op 25-07-2014 12:47
Hahaha, wil je mijn mails hebben? Zal ik hem ff doorsturen?
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Sabin5995
Door Sabin5995 (3263 reacties) op 25-07-2014 13:41
Klaag: Wil een automatische incasso storneren, heeft de bank storing
Brandon
Door Brandon (2633 reacties) op 25-07-2014 13:44
Quote:
[..]
Hahaha, wil je mijn mails hebben? Zal ik hem ff doorsturen?
Gepost door: King Bowser op 25-07-2014 12:57
De kortingscodes mag je met alle liefde doorsturen haha.

Klaag: Kennis die eerst vaag doet over een factuur betalen, toen toezegging deed dat de factuur vandaag betaald zou worden en mij nu (of nja dacht gisteren) van fb heeft verwijderd. Iets zegt me dat ik mijn geld niet zal zien . Mij maar even verdiepen in incassobureaus.
King Bowser
Door King Bowser (15698 reacties) op 25-07-2014 13:52
Quote:
[..]
De kortingscodes mag je met alle liefde doorsturen haha.

Klaag: Kennis die eerst vaag doet over een factuur betalen, toen toezegging deed dat de factuur vandaag betaald zou worden en mij nu (of nja dacht gisteren) van fb heeft verwijderd. Iets zegt me dat ik mijn geld niet zal zien . Mij maar even verdiepen in incassobureaus.
Gepost door: Brandon op 25-07-2014 13:44
Denk niet dat je er veel aan hebt. Is alleen 10% welcome geschenk. Maar als je hem kan gebruiken, dan is dat altijd mooi. Bij het afrekenen de code ''WELCOME''. Maar volgens mij is dat alleen voor nieuwe klanten (vermoed ik) Maar goed, als het kortings systeem net zo crappyzavvi is als de mailing, dan werkt ie vast wel
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Brandon
Door Brandon (2633 reacties) op 25-07-2014 14:40
Nog een klaag: Tweede bestelling van bol.com binnen (Risen 2 CE again), idem dito beschadigd. Iemand heeft fijn met een mes in de zijkant gesneden. Wtf doen ze daar?
[Begin]  |755|756|757|758|759|760|761(4129)  [Eind]