PSN: ItsSamNL | XBL: ItsSamNL
Word nu echt compleet gestuurd van Asus ! Tablet werkt nog steeds niet. Bel ik net de klanten service om aan te geven dat ik ondertussen wel eens een vervangend tablet wil hebben krijg ik te horen dat dit niet mogelijk is omdat er misschien wel een probleem kan zijn tussen mijn oplader en de tablet zelf. Deze hadden de laatste keer dan ook mee gestuurd moeten worden, wij natuurlijk vreemd is want Asus geeft zelf aan alleen de tablet maar mee te sturen want de adapter worden toch niet gebruikt
Daarnaast word de tablet pas voor de 4de keer gerepareerd omdat het service team een keer geen problemen heeft kunnen vinden.
klaag 2:
Mijn net nieuw aangelegde glasvezel verbinding heeft nu al problemen met de download snelheid, upload gaat goed maar download haal ik ongeveer de helft. Bel ik de service desk, begint zo'n gast gelijk te roepen dat ik een monteur nodig heb omdat alleen een monteur van kpn het Nexus ( glasvezel punt) aan mag sluiten. Vervolgens zet hij mij binnen 15 minuten 7 keer in de wacht om later toch tot de conclusie te komen dat ik geen monteur nodig had om het aan te sluiten. Iets wat ik al aan het begin van het gesprek al aangegeven had. I
Dan krijg je natuurlijk de standaard onzin om snelheids problemen op te lossen inclusief een nieuw modem, wat niet nodig is omdt ik zowel de experia box als mijn eigen modems getest heb. Uiteindelijk blijkt dat er binnen dag 1 al een monteur moet komen om te controleren waar de problemen vandaan komen.
Ik snap echt niet meer hoe het mogelijk is dat ik na een jaar nogsteeds opzoek ben naar werk, maar overal afgewezen word terwijl gasten zonder enige technische kennis of verstand van zaken gewoon lekker door mag gaan met het irriteren van klaten , maar dit terzijde.
Quote:
Na 3 keer repareren moeten ze je een vervangend product geven of je geld terug geven.
klaag :
Word nu echt compleet gestuurd van Asus ! Tablet werkt nog steeds niet. Bel ik net de klanten service om aan te geven dat ik ondertussen wel eens een vervangend tablet wil hebben krijg ik te horen dat dit niet mogelijk is omdat er misschien wel een probleem kan zijn tussen mijn oplader en de tablet zelf. Deze hadden de laatste keer dan ook mee gestuurd moeten worden, wij natuurlijk vreemd is want Asus geeft zelf aan alleen de tablet maar mee te sturen want de adapter worden toch niet gebruikt
Daarnaast word de tablet pas voor de 4de keer gerepareerd omdat het service team een keer geen problemen heeft kunnen vinden.
klaag 2:
Mijn net nieuw aangelegde glasvezel verbinding heeft nu al problemen met de download snelheid, upload gaat goed maar download haal ik ongeveer de helft. Bel ik de service desk, begint zo'n gast gelijk te roepen dat ik een monteur nodig heb omdat alleen een monteur van kpn het Nexus ( glasvezel punt) aan mag sluiten. Vervolgens zet hij mij binnen 15 minuten 7 keer in de wacht om later toch tot de conclusie te komen dat ik geen monteur nodig had om het aan te sluiten. Iets wat ik al aan het begin van het gesprek al aangegeven had. I
Dan krijg je natuurlijk de standaard onzin om snelheids problemen op te lossen inclusief een nieuw modem, wat niet nodig is omdt ik zowel de experia box als mijn eigen modems getest heb. Uiteindelijk blijkt dat er binnen dag 1 al een monteur moet komen om te controleren waar de problemen vandaan komen.
Ik snap echt niet meer hoe het mogelijk is dat ik na een jaar nogsteeds opzoek ben naar werk, maar overal afgewezen word terwijl gasten zonder enige technische kennis of verstand van zaken gewoon lekker door mag gaan met het irriteren van klaten , maar dit terzijde.
Gepost door: Pietdepad op 19-09-2014 09:54
Word nu echt compleet gestuurd van Asus ! Tablet werkt nog steeds niet. Bel ik net de klanten service om aan te geven dat ik ondertussen wel eens een vervangend tablet wil hebben krijg ik te horen dat dit niet mogelijk is omdat er misschien wel een probleem kan zijn tussen mijn oplader en de tablet zelf. Deze hadden de laatste keer dan ook mee gestuurd moeten worden, wij natuurlijk vreemd is want Asus geeft zelf aan alleen de tablet maar mee te sturen want de adapter worden toch niet gebruikt
Daarnaast word de tablet pas voor de 4de keer gerepareerd omdat het service team een keer geen problemen heeft kunnen vinden.
klaag 2:
Mijn net nieuw aangelegde glasvezel verbinding heeft nu al problemen met de download snelheid, upload gaat goed maar download haal ik ongeveer de helft. Bel ik de service desk, begint zo'n gast gelijk te roepen dat ik een monteur nodig heb omdat alleen een monteur van kpn het Nexus ( glasvezel punt) aan mag sluiten. Vervolgens zet hij mij binnen 15 minuten 7 keer in de wacht om later toch tot de conclusie te komen dat ik geen monteur nodig had om het aan te sluiten. Iets wat ik al aan het begin van het gesprek al aangegeven had. I
Dan krijg je natuurlijk de standaard onzin om snelheids problemen op te lossen inclusief een nieuw modem, wat niet nodig is omdt ik zowel de experia box als mijn eigen modems getest heb. Uiteindelijk blijkt dat er binnen dag 1 al een monteur moet komen om te controleren waar de problemen vandaan komen.
Ik snap echt niet meer hoe het mogelijk is dat ik na een jaar nogsteeds opzoek ben naar werk, maar overal afgewezen word terwijl gasten zonder enige technische kennis of verstand van zaken gewoon lekker door mag gaan met het irriteren van klaten , maar dit terzijde.
Gepost door: Pietdepad op 19-09-2014 09:54
Dura lex, sed lex
Quote:
[..]
[sarcasm] Zeker weten [/sarcasm]
Klaag: Waarom gaan kinderen juist als je even met je voet in een badje zit stoute dingen doen? Naar boven, naar de WC, naar de keuken, de bergkast in (de laatste ben ik vergeten de sleutel eruit te halen)
Hele ochtend is ie zoet, ik zit twee tellen mijn voet te weken en hij ziet zijn kans schoon :') Grmbl.
Gepost door: King Bowser op 19-09-2014 07:58
[sarcasm] Zeker weten [/sarcasm]
Klaag: Waarom gaan kinderen juist als je even met je voet in een badje zit stoute dingen doen? Naar boven, naar de WC, naar de keuken, de bergkast in (de laatste ben ik vergeten de sleutel eruit te halen)
Hele ochtend is ie zoet, ik zit twee tellen mijn voet te weken en hij ziet zijn kans schoon :') Grmbl.
Gepost door: King Bowser op 19-09-2014 07:58
Haha heel herkenbaar.
Dus maar voor de 5e keer mailen, alleen nu iets minder vriendelijk. Wordt je toch doodziek van van die gasten.
Hoewel, ze hebben wel mijn acount verwijderd, want ik kon niet inloggen en moest me opnieuw aanmelden. Maar niet de mailing afmelden... WTF Zavvi :/
Edit: Klaag 2.
15e een brief gehad (als reactie op mijn mail) van de zorgverzekering dat mijn lachgas toch vergoed wordt door ze. Dus ik mail nog maar een keertje, of ik de twee keer zelf betaalde behandelingen ook weer terug krijg, want daar hoor ik ze (uiteraard!!!) niet over. Krijg ik zojuist een mail met uitleg waarom ik het nog niet terug heb ''want de goedkeuring was pas de 15e september'' *nu kom ik dom over of zo* ik wilde weten of ik het terug kreeg aangezien zij nalatig zijn geweest en dit niet hebben vermeld!
Maar nu krijg ik het terug, alleen zij betalen het eerst aan mijn zorgverlener (tandarts dus) en die moet het vervolgens weer aan mij betalen.
Ik vraag me soms echt af, die gasten hebben er natuurlijk voor geleerd en zo he. Maar ik als simpele ziel zonder richting geleerd te hebben kan ook wel vertellen dat het voor zowel de tandarts als voor mijzelf (de klant) handiger is als Delta Lloyd het direct naar mij overmaakt. Even serieus, voor Delta Lloyd maakt het niet uit, alleen wat andere gegevens. En de tandarts heeft er geen extra werk van en ik heb eerder mijn geld terug.
Moet je daar nou werkelijk zo veel voor geleerd hebben?
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Niet zomaar, als het goed is... altijd in goed overleg. De tandarts zou trouwens ook zo in zijn aan-de-verzekeraar-aangesloten-systeem moeten kunnen zien of dit vergoed wordt - en dit sowieso direct bij de zorgverzekeraar indienen.
Mijn tandarts vraagt mijn akkoord bij iedere stap. Erg prettig is dat. Één keer was ik daar en had ik bijv. tijdelijk geen aanvullende verzekering - waardoor ik zonder verdoving een gaatje heb laten vullen.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
3ds FC 4382-1996-9072 ( Anthony ) Xbl : Sketsboy16 PSN: UchihaSkets
Quote:
Feit blijft dat het niet mag. Dus ja, het is terecht. Kinderachtig, maar terecht.
Klacht: iemand heeft mij gereport op PSN omdat ik hem pussy noemde omdat hij mij steeds uit de room kickte in een vechtspel waardoor ik steeds opnieuw moest zoeken en geen andere mensen vond.. Dat Sony er serieus op in is gegaan zeg. Als ik iedereen moest reporten voor zulke woorden heb ik er wel meer dan 1. Of is het gewoon terecht?
Gepost door: Sketsboy15 op 19-09-2014 13:48
Gepost door: Sketsboy15 op 19-09-2014 13:48
Quote:
Klacht: iemand heeft mij gereport op PSN omdat ik hem pussy noemde omdat hij mij steeds uit de room kickte in een vechtspel waardoor ik steeds opnieuw moest zoeken en geen andere mensen vond.. Dat Sony er serieus op in is gegaan zeg. Als ik iedereen moest reporten voor zulke woorden heb ik er wel meer dan 1. Of is het gewoon terecht?
Gepost door: Sketsboy15 op 19-09-2014 13:48
Gepost door: Sketsboy15 op 19-09-2014 13:48
Je moet mensen ook niet uitschelden lol
Quote:
Als een lokale verdoving / spuit niet mogelijk is om één of andere reden - of wanneer de klant specifiek om gehele narcose vraagt - gebruiken tandartsen lachgas (de mijne tenminste).
Niet zomaar, als het goed is... altijd in goed overleg. De tandarts zou trouwens ook zo in zijn aan-de-verzekeraar-aangesloten-systeem moeten kunnen zien of dit vergoed wordt - en dit sowieso direct bij de zorgverzekeraar indienen.
Mijn tandarts vraagt mijn akkoord bij iedere stap. Erg prettig is dat. Één keer was ik daar en had ik bijv. tijdelijk geen aanvullende verzekering - waardoor ik zonder verdoving een gaatje heb laten vullen.
Gepost door: Samael_blackwing op 19-09-2014 13:46
Niet zomaar, als het goed is... altijd in goed overleg. De tandarts zou trouwens ook zo in zijn aan-de-verzekeraar-aangesloten-systeem moeten kunnen zien of dit vergoed wordt - en dit sowieso direct bij de zorgverzekeraar indienen.
Mijn tandarts vraagt mijn akkoord bij iedere stap. Erg prettig is dat. Één keer was ik daar en had ik bijv. tijdelijk geen aanvullende verzekering - waardoor ik zonder verdoving een gaatje heb laten vullen.
Gepost door: Samael_blackwing op 19-09-2014 13:46
Heb werkelijkwaar nog nooit een verdoving gehad voor het vullen van een klein gaatje. Je voelt het wel maar is meer ongemakkelijk gevoel dan het pijn doet. Misschien bij grote gaten weer anders.
Algehele narcose. Mag een tandarts dat zelf, lijkt me dat ie daarvoor nog en extra opleiding heeft gevolgd want een tandarts is geen anesthesist. Ging ik echt wel voor naar het ziekenhuis.
Dan is die tandarts in principe anesthesioloog.
Ik heb ook gehoord van praktijken die gewoon een in-house anesthesioloog heeft - en specifiek klanten heeft die zo'n angst voor de tandarts hebben dat ze die gehele narcose willen.
Ik zou dat zelf nooit doen. Ik ben best wel rustig bij de tandarts... ik lig gewoon rustig en laat ze lekker in mijn mond wroeten terwijl ik zoveel mogelijk uitrust.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Had ik perongeluk de adressen van m'n moeder en mijzelf door elkaar gehaald op nippon-yasan en nu is het bij de verkeerde persoon geprobeert te bezorgen en dat terwijl ik al sinds 10 uur voor de deur zit te wachten.
Voordeel is wel dat Fedex makkelijk te bereiken is, livechat had ik het binnen een kwartiertje geregeld, maar nu moet ik tot maandag wachten..
https://psnprofiles.com/Cruzinats94
Quote:
[..]
Je moet mensen ook niet uitschelden lol
Gepost door: I_Riskbreaker op 19-09-2014 13:50
Je moet mensen ook niet uitschelden lol
Gepost door: I_Riskbreaker op 19-09-2014 13:50
Heb je gelijk in, was meer frustratie dat hij zijn record hoog willen houden en alle lage mensen eruit kickten. Idd gewoon dom van mij.
3ds FC 4382-1996-9072 ( Anthony ) Xbl : Sketsboy16 PSN: UchihaSkets
Vandaag geïnstalleerd, maar een van de ventilatoren ratelt en draait bijna niet. De bon voor garantie en dergelijke zat er wel bij maar het is gwn balen dat ik moet wachten tot ik mijn nieuwe videokaart heb.
Als ik nieuwe PC componenten krijg ben ik als een klein ongeduldig kindje
Edit: even een voorbeeld van het probleem. Misschien weet iemand een oplossing zodat ik niet via de garantie hoef te gaan. Ik hoorde dat die van XFX nogal verschrikkelijk is.
Quote:
*Catherine-style UNDO*
Klaag: Zo te zien geen Theatrythm CE vandaag .
Gepost door: Brandon op 19-09-2014 18:13
Gepost door: Brandon op 19-09-2014 18:13
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
Toch wel binnengekomen! Maar zeker geen juich. Pakketdoos aan gort. Doos van het spel zelf gelukkig wel heel. Slechts een kleine deuk dus het valt mee. Zie ook: