Quote:
Lol
Lolz!! Te zot voor woorden dit.
"Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg vervelend dat uw zending niet volledig is aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender voor het opstarten van een onderzoek."
Gepost door: I_Riskbreaker op 23-12-2014 14:26
"Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg vervelend dat uw zending niet volledig is aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender voor het opstarten van een onderzoek."
Gepost door: I_Riskbreaker op 23-12-2014 14:26
šŗš¦
Ik had op ebay een AC boek besteld (wat anders? ) en die was paar dagen geleden gedropt bij de buren. Kreeg een gare briefje in de bus met alleen het huisnummer van die buren.
Mijn vrouw ging later bij hun aanbellen, ik was op werk en die mevrouw zei dat ze geen pakketje had gezien.
Volgende dag ging ik aanbellen en de buurman had het pakketje ergens boven de kapstok verstopt omwille van zijn kinderen.
Maar deze reacties stellen mij echt niet gerust, want ze leggen de verantwoordelijk niet bij hun, de desbetreffende pakketbezorger (of de buren), maar bij de afzender en mij
Kortom, you're screwed en paypal inschakelen
Quote:
*megafoon* HEB JE ZE OOK GEBELD. (;p)Gelukkig is het allang opgelost, maar ik wilde gewoon de reactie van PostNL weten mocht er iets mis gaan o.a. bij het droppen van jouw pakketje bij de buren.
Ik had op ebay een AC boek besteld (wat anders? ) en die was paar dagen geleden gedropt bij de buren. Kreeg een gare briefje in de bus met alleen het huisnummer van die buren.
Mijn vrouw ging later bij hun aanbellen, ik was op werk en die mevrouw zei dat ze geen pakketje had gezien.
Volgende dag ging ik aanbellen en de buurman had het pakketje ergens boven de kapstok verstopt omwille van zijn kinderen.
Maar deze reacties stellen mij echt niet gerust, want ze leggen de verantwoordelijk niet bij hun, de desbetreffende pakketbezorger (of de buren), maar bij de afzender en mij
Kortom, you're screwed en paypal inschakelen
Gepost door: I_Riskbreaker op 23-12-2014 14:47
Ik had op ebay een AC boek besteld (wat anders? ) en die was paar dagen geleden gedropt bij de buren. Kreeg een gare briefje in de bus met alleen het huisnummer van die buren.
Mijn vrouw ging later bij hun aanbellen, ik was op werk en die mevrouw zei dat ze geen pakketje had gezien.
Volgende dag ging ik aanbellen en de buurman had het pakketje ergens boven de kapstok verstopt omwille van zijn kinderen.
Maar deze reacties stellen mij echt niet gerust, want ze leggen de verantwoordelijk niet bij hun, de desbetreffende pakketbezorger (of de buren), maar bij de afzender en mij
Kortom, you're screwed en paypal inschakelen
Gepost door: I_Riskbreaker op 23-12-2014 14:47
Waarom een mail sturen als je ze kan bellen, met een medewerker kan praten, al deze problemen kan vertellen, dat iemand van PostNL naar kan luisteren en eventueel ook de medewerker kan "ranten" als ze jouw probleem niet al te serieus nemen .
Quote:
Kost me geld/ belminuten, Glo
Gepost door: I_Riskbreaker op 23-12-2014 15:02
Gepost door: I_Riskbreaker op 23-12-2014 15:02
Naar PostNL bellen is helaas flink geld neertellen
Je wacht lang en krijgt hetzelfde belachelijk antwoord als op de mail en daar betaal je dan een aantal cent per minuut voor
Frietjesssssā¤
Quote:
Wat?!?! Hebben mensen tegenwoordig geen huistelefoon met onbeperkt bellen of een telefoon abonnement met onbeperkt belminuten(en sms'jes)? ;p.Kost me geld/ belminuten, Glo
Gepost door: I_Riskbreaker op 23-12-2014 15:02
Gepost door: I_Riskbreaker op 23-12-2014 15:02
Quote:
Of je kan op internet zoeken voor een alternatief nummer. Erg handig als je een huistelefoon met onbeperkt bellen of een telefoon abonnement met onbeperkt belminuten hebt ;p.[..]
Naar PostNL bellen is helaas flink geld neertellen
Je wacht lang en krijgt hetzelfde belachelijk antwoord als op de mail en daar betaal je dan een aantal cent per minuut voor
Gepost door: Destroymichelle op 23-12-2014 15:03
Naar PostNL bellen is helaas flink geld neertellen
Je wacht lang en krijgt hetzelfde belachelijk antwoord als op de mail en daar betaal je dan een aantal cent per minuut voor
Gepost door: Destroymichelle op 23-12-2014 15:03
Edit: En dan moest je tegen ze "ranten" en zeggen "Wat is dit voor stierenstront?!?! Ik vind dit onacceptabel" enz. Kijken of ze je nog helpen . Zo niet, dan dreigen met klachtkompas/consumentenbond enz. ;p.
Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
Ik heb niks met deze discussie te maken maar ik wil wel even zeggen dat ik geen huistelefoon heb. Waarom? Daar betaal je ook een abonnement voor. Ik bel nooit genoeg om die extra kosten per maand eruit te halen. Het is tegenwoordig niet standaard dat iemand een abonnement heeft voor een huistelefoon. [..]
Wat?!?! Hebben mensen tegenwoordig geen huistelefoon met onbeperkt bellen of een telefoon abonnement met onbeperkt belminuten(en sms'jes)? ;p.
[..]
Gepost door: Glo op 23-12-2014 15:11
Wat?!?! Hebben mensen tegenwoordig geen huistelefoon met onbeperkt bellen of een telefoon abonnement met onbeperkt belminuten(en sms'jes)? ;p.
[..]
Gepost door: Glo op 23-12-2014 15:11
Quote:
Ik heb altijd pre-paid gehad, voor mij stukken goedkoper.
Heb geen huistelefoon, alleen mobiel. En wat praat jij over onbeperkte belminuten? Heb mijn sim-only abo al tig jaren niet veranderd lol. Dus ik weet niet.
Gepost door: I_Riskbreaker op 23-12-2014 15:42
Gepost door: I_Riskbreaker op 23-12-2014 15:42
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Quote:
[..]
Naar PostNL bellen is helaas flink geld neertellen
Je wacht lang en krijgt hetzelfde belachelijk antwoord als op de mail en daar betaal je dan een aantal cent per minuut voor
Gepost door: Destroymichelle op 23-12-2014 15:03
Naar PostNL bellen is helaas flink geld neertellen
Je wacht lang en krijgt hetzelfde belachelijk antwoord als op de mail en daar betaal je dan een aantal cent per minuut voor
Gepost door: Destroymichelle op 23-12-2014 15:03
Op twitter reageren ze meestal binnen drie kwartiertjes en een stuk persoonlijker. (niet die standaard antwoorden).
Ik gebruik mijn twitter exclusief om te klagen. Ik lijk daar een enorme zeikerd, denk ik... voortdurend DHL, NS en POSTNL afkraken...
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
[..]
Op twitter reageren ze meestal binnen drie kwartiertjes en een stuk persoonlijker. (niet die standaard antwoorden).
Ik gebruik mijn twitter exclusief om te klagen. Ik lijk daar een enorme zeikerd, denk ik... voortdurend DHL, NS en POSTNL afkraken...
Gepost door: Samael_blackwing op 24-12-2014 09:11
Op twitter reageren ze meestal binnen drie kwartiertjes en een stuk persoonlijker. (niet die standaard antwoorden).
Ik gebruik mijn twitter exclusief om te klagen. Ik lijk daar een enorme zeikerd, denk ik... voortdurend DHL, NS en POSTNL afkraken...
Gepost door: Samael_blackwing op 24-12-2014 09:11
Ik doe niet aan Twitter
Frietjesssssā¤
Zit er niet eens onder mijn eigen naam, maar onder een Monty Phyton referentie.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Fijne feestdagen iedereen!
꿈에서 멀어져도 절대 서러워하지 않고 달려가 난 아직 어려
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
Dat was 21 december Fijne midwinterzonnewendeviering iedereen!
Gepost door: Samael_blackwing op 25-12-2014 10:56
Gepost door: Samael_blackwing op 25-12-2014 10:56
Maar je hebt gelijk, dit heidense feest heeft dat als oorsprong...
Float like a butterfly, sting like a bee. His hands can't hit, what his eyes can't see.
Jah joh.
"Oeps ik ben totaal vergeten dat het kerst was, laat ik een kebab schotel bestellen"
Quote:
Wahahaha, dit mailtje van Thuisbezorgd:
(Image)
Jah joh.
"Oeps ik ben totaal vergeten dat het kerst was, laat ik een kebab schotel bestellen"
Gepost door: Lars330 op 25-12-2014 12:16
(Image)
Jah joh.
"Oeps ik ben totaal vergeten dat het kerst was, laat ik een kebab schotel bestellen"
Gepost door: Lars330 op 25-12-2014 12:16
Haha kreeg hem net ook.
'Buurvrouw hoe-heet-ze-ook-alweer komt mee-eten.' Hoe slecht. :')
Fijne feestdagen allemaal!
Just sayin'