Quote:
[..]Komt door de nare nasmaak van D1 waarbij ik me besodemietert voelde met de beloftes en wat er uiteindelijk van gekomen is.
Gepost door: Aceje op 19-07-2017 11:17
Gepost door: Aceje op 19-07-2017 11:17
Mee eens, Bungie heeft veel gewijzigd in de eerste drie jaren van Destiny 1. Toch heb ik het 'volgehouden' tot het einde en vond ik het zeker vanaf The Taken King de goeie kant op gaan.
Quote:
[..]Veels en veels te weinig content en tot nu toe wat er bekend gemaakt is daar geen verandering inkomt.
Eh, heb je de Destiny 2 Reveal stream gezien? Een duidelijk beter verhaal, meer varieteit in de PvE activiteit dan in Destiny 1 (niet alleen partrols). Is me iets te kort door de bocht om te claimen dat er "geen verandering inkomt".
Juist die nieuwe PvE content is iets waar ikzelf erg naar uit kijk.
Quote:
[..] (De al reeds aangekondige dlc etc.) De opzet is namelijk tot nu toe compleet hetzelfde.
Eh, werkt dat niet zo met letterlijk elke game? Je brengt een game uit en komt later met DLC's? Ik mis je punt hier hoe dat slecht is. Dat Bungie/Activision voor de release-datum al aankondigt dat ze, met meer regelmaat dan in Destiny 1, periodiek met nieuwe content komen vind ik alleen maar goed nieuws.
Waar we in Destiny 1 lange tijd niet wisten wanneer er weer eens wat nieuws kwam en soms een jaar zonder iets zaten, hebben ze keer op keer laten weten dat ze de flow van content nu met meer regelmaat (elke 3 maanden?) willen uitbrengen.
Quote:
[..] Iets waar bv. Activision bekend om staat kijk naar de CoD reeks ?
Activision is de uitgever, niet de maker van de game. Wel belangrijk om dat onderscheid te maken. En om nou te refereren naar een game-serie die zó populair is? Alleen maar goed nieuws zou je zeggen.
Quote:
Homecoming? Echt "rommelig en afgeraffeld"? Vraag me af of we dezelfde missie hebben gespeeld. Geweldig qua graphics, muziek en verhaal (Ikora, Zavala, etc die meevechten) en een prachtig einde van de missie met Ghaul. Ik zie niet hoe dat 'afgeraffeld' is.[..] De 1ste singleplayer missies heeft me nog op geen enkel moment ge-wowed sterker nog het komt veel rommeliger en afgeraffeld over dan waar Bungie om bekend staat.
Staat Bungie er bekend om? Volgens mij waren mensen toch erg tevreden met de Halo-games...
En bij je volgende post is het altijd netjes om aan bron-vermelding te doen (link erbij zetten).
Ik vind het belangrijk om je eigen mening te vormen en niet teveel te zoéken naar een website die negatief schrijft over een aankomende game.
Ik maak me ook zorgen om deze game, heb ook m'n kritiek-punten. Maar om de aankomende game nu al zo af te kraken als jij doet. Nee, daar zou ik mee wachten tot de game uit is en we allemaal hebben kunnen ervaren wat er echt van gemaakt is.
xbox360/xboxOne/Steam: Tw0Cents, PSN: Tw2Cents
De eerste twee missies van de campaign zijn wel aardig, er zit nu al meer verhaal in dan D1 . Level design is zoals gewoonlijk dik in orde bij Bungie, omgevingen zien er geweldig uit en de Tower is compleet naar de klote.
Countdown ben ik niet helemaal weg van. Misschien omdat ik deze nieuwe mode nog niet met mijn eigen fireteam heb gespeeld, maar tot dusver lijkt het op een versnelde search & destroy. 1:30 min om de bom te plaatsen en vervolgens komt het neer op een shoot off. Voor de verdedigende partij is er 9/10 keer genoeg tijd om de bom nog te ontmantelen...
Control is in principe hetzelfde als D1 volgens mij is hier niets aan veranderd. Map zit goed in elkaar: genoeg mogelijkheden om te flanken, te snipen, close-combat et cetera. Kon wellicht ietsje groter, maar het houdt wel de snelheid in de game.
Viel me zojuist pas op dat de Heavy Ammo enkel nog aan 1 persoon kan worden gegeven. In D1 was de tactiek nog om te verzamelen bij de Heavy Ammo, zodat iedereen een vol magazijn had. Dit is dus niet meer mogelijk. Gameplay technisch gezien wel beter, minder 1 hit kill mogelijkheden. Juist een puntje waar ze naartoe wilde werken.
Zelfde geldt voor de melee-aanvallen. Je hebt minstens 2 a 3 klappen nodig voor een kill. Melee is hierdoor meer een finisher geworden, iets waar ik de aanval toch al voor gebruikte. Volgens een maatje van mij is de Shoulder Charge van de Titan ook minder krachtig. Volgens hem is een goed uitgevoerde charge niet meer voldoende om iemands schild eraf te krijgen, iemand ervaring mee? Gebruik zelf voornamelijk Warlock.
Wapens zijn tot nu toe mweh. Grenade Launcher is krachtig maar (nog) wel lastig te gebruiken, bovendien bevat deze Nerf gun maar 4 kogels. Fusion Rifle die ik heb is al helemaal belabberd, maar uiteraard geen Exotics. De Handcannons zijn imo nog wel wat overpowered. Schieten met de overige wapens is vooral heel erg wennen en aanpassen. Meer recoil en veel kogels nodig om tot een kill te komen.
Wat betreft de Supers: die van de Titan en Hunter mogen van mij wel wat minder lang duren. Voor mijn gevoel duurt de Super van mijn Warlock veel korter.
Dat waren mijn hersenspinsels. Nu even BBQ'en
Hi
Quote:
Tot dusver heb ik een kleine 6 a 7 uurtjes in de beta zitten. Hoewel ik D1 helemaal grijs gespeeld heb ben ik niet weggeblazen door de beta. Veel hebben we natuurlijk al gezien.
De eerste twee missies van de campaign zijn wel aardig, er zit nu al meer verhaal in dan D1 . Level design is zoals gewoonlijk dik in orde bij Bungie, omgevingen zien er geweldig uit en de Tower is compleet naar de klote.
Gepost door: Xerxes op 19-07-2017 17:59
De eerste twee missies van de campaign zijn wel aardig, er zit nu al meer verhaal in dan D1 . Level design is zoals gewoonlijk dik in orde bij Bungie, omgevingen zien er geweldig uit en de Tower is compleet naar de klote.
Gepost door: Xerxes op 19-07-2017 17:59
Ik lees over het algemeen een positief beeld van je en toch ben je niet echt weggeblazen? Vraag ik mij toch af wat je verwachtte van een Beta? Vergeet niet dat het nog altijd een test betreft en er nog veel aangevuld en veranderd kan worden.
Quote:
...
Control is in principe hetzelfde als D1 volgens mij is hier niets aan veranderd. Map zit goed in elkaar: genoeg mogelijkheden om te flanken, te snipen, close-combat et cetera. Kon wellicht ietsje groter, maar het houdt wel de snelheid in de game.
Gepost door: Xerxes op 19-07-2017 17:59
...
Control is in principe hetzelfde als D1 volgens mij is hier niets aan veranderd. Map zit goed in elkaar: genoeg mogelijkheden om te flanken, te snipen, close-combat et cetera. Kon wellicht ietsje groter, maar het houdt wel de snelheid in de game.
Gepost door: Xerxes op 19-07-2017 17:59
Dit is niet correct. Control is op een aantal punten gewijzigd. A & C zijn nu bij aanvang gecaptured, waardoor de teams voor de keuze staan om vol op B te gaan en die te controleren of behoudend spelen door bij A/C te blijven en te verdedigen. Hier wordt het tactisch doordat een team ervoor kan kiezen om B even te laten en de tegenstander te flanken door hun 'spawn' punt te pakken. Daarnaast is door de 4v4 opzet Control een stuk minder chaotisch geworden. Het heeft ook geen zin meer om met meerdere mensen 1 punten te pakken, want dat gaat niet meer sneller zoals dat het geval was bij D1. In mijn opinie is Control veel veranderen door zelfs kleine wijzigingen. Ik vind het iig heel erg tof uitpakken.
Crucible 4v4 vind ik sws beter uitpakken dan ik in eerste instantie had gedacht. Maps zijn klein en het spel is iets trager geworden, maar zoveel tactischer. Ben erg benieuwd of ze Trails ook 4v4 gaan laten zijn?
Tot nu toe heb ik een kleine 4 uur in de Beta zitten en dit smaakt echt naar meer! Heb enkel nog met de Warlock gespeeld en de nieuwe dawnblade super is echt heerlijk. Voelt een stuk meer gebalanceerd dan de hammer of sol van de Titan. PvE vind ik hem behoorlijk effectief.
De storymissie is echt heel tof en zet gelijk de sfeer neer! Hoop dat Bungie dat voor de hele game weet door te trekken. Met uitspraken als "we willen bereiken dat spelers straks gaan klagen over het feit dat we te veel verhaal hebben" scheppen ze een hoop verwachtingen!
De beta geeft iig een goede eerste indruk waarbij de aanpassingen op D1 goed voelen. Nu is het vooral lekker veel spelen en hopen dat 6 september maar snel mag komen! Bungie don't fuck it up this time!
Quote:
Ik lees over het algemeen een positief beeld van je en toch ben je niet echt weggeblazen? Vraag ik mij toch af wat je verwachtte van een Beta? Vergeet niet dat het nog altijd een test betreft en er nog veel aangevuld en veranderd kan worden.
Gepost door: XMiMAX op 19-07-2017 20:01
Ik lees over het algemeen een positief beeld van je en toch ben je niet echt weggeblazen? Vraag ik mij toch af wat je verwachtte van een Beta? Vergeet niet dat het nog altijd een test betreft en er nog veel aangevuld en veranderd kan worden.
Gepost door: XMiMAX op 19-07-2017 20:01
Heb een beetje gemengde gevoelens over de beta. Gelukkig hebben ze nog een aantal maanden, hopelijk komt de community met goede feedback. Verwacht in ieder geval geen grote wijzigingen meer want daar is het te laat voor. Weapon balancing daarentegen is zo gedaan. Zo mogen de Handcannons wat minder en de granaten iets sterker... die dingen halen geen klap uit.
Zoals je zelf al aangeeft is de PvP iets trager geworden en dat vind ik juist een pijnpunt. Als ik naar het gehele plaatje kijk dan is de PvP een stuk laagdrempelig dan D1. Uiteraard is dat positief voor iedereen die gaat instappen bij D2, maar voor mij juist niet. Komt imo wat minder aan op skills.
Quote:
Dit is niet correct. Control is op een aantal punten gewijzigd. A & C zijn nu bij aanvang gecaptured, waardoor de teams voor de keuze staan om vol op B te gaan en die te controleren of behoudend spelen door bij A/C te blijven en te verdedigen. Hier wordt het tactisch doordat een team ervoor kan kiezen om B even te laten en de tegenstander te flanken door hun 'spawn' punt te pakken.
Gepost door: XMiMAX op 19-07-2017 20:01
Dit is niet correct. Control is op een aantal punten gewijzigd. A & C zijn nu bij aanvang gecaptured, waardoor de teams voor de keuze staan om vol op B te gaan en die te controleren of behoudend spelen door bij A/C te blijven en te verdedigen. Hier wordt het tactisch doordat een team ervoor kan kiezen om B even te laten en de tegenstander te flanken door hun 'spawn' punt te pakken.
Gepost door: XMiMAX op 19-07-2017 20:01
Je hebt helemaal gelijk. Tijdje geen D1 (PvP) gespeeld dus die kleine aanpassingen merk ik niet eens. Toch kon je er voorheen ook voor kiezen om slechts 1 speler A / C te laten pakken. Rest van het team kon dan door naar B of C.
Hi
- iedereen klaagde over matadors special etc. Opgelost
- iedereen klaagde over tekort aan primaryskillgevechten. Opgelost
- iedereen klaagde over OP one hit fusion en doubleskips. Opgelost
- iedereen klaagde over meer competitive. Deels opgelost
- iedereen klaagde over sprintcooldown. Opgelost
- de niet snipers klaagde over ohk no land beyond en icebreaker. Opgelost.
Etc. etc.
Het probleem in communitys is nou net vaak dat mensen te veel klagen waardoor een game kapotgenerfed wordt. Vooral de personen die minder skills hebben zijn afhankelijk van OP zaken om te kunnen winnen. Goede spelers passen zich gewoon aan en blijven winnen ( zoals evolutie )
Quote:
[..]
Heb een beetje gemengde gevoelens over de beta. Gelukkig hebben ze nog een aantal maanden, hopelijk komt de community met goede feedback. Verwacht in ieder geval geen grote wijzigingen meer want daar is het te laat voor. Weapon balancing daarentegen is zo gedaan. Zo mogen de Handcannons wat minder en de granaten iets sterker... die dingen halen geen klap uit.
Zoals je zelf al aangeeft is de PvP iets trager geworden en dat vind ik juist een pijnpunt. Als ik naar het gehele plaatje kijk dan is de PvP een stuk laagdrempelig dan D1. Uiteraard is dat positief voor iedereen die gaat instappen bij D2, maar voor mij juist niet. Komt imo wat minder aan op skills.
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Tijdje geen D1 (PvP) gespeeld dus die kleine aanpassingen merk ik niet eens. Toch kon je er voorheen ook voor kiezen om slechts 1 speler A / C te laten pakken. Rest van het team kon dan door naar B of C.
Gepost door: Xerxes op 19-07-2017 20:19
Heb een beetje gemengde gevoelens over de beta. Gelukkig hebben ze nog een aantal maanden, hopelijk komt de community met goede feedback. Verwacht in ieder geval geen grote wijzigingen meer want daar is het te laat voor. Weapon balancing daarentegen is zo gedaan. Zo mogen de Handcannons wat minder en de granaten iets sterker... die dingen halen geen klap uit.
Zoals je zelf al aangeeft is de PvP iets trager geworden en dat vind ik juist een pijnpunt. Als ik naar het gehele plaatje kijk dan is de PvP een stuk laagdrempelig dan D1. Uiteraard is dat positief voor iedereen die gaat instappen bij D2, maar voor mij juist niet. Komt imo wat minder aan op skills.
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Tijdje geen D1 (PvP) gespeeld dus die kleine aanpassingen merk ik niet eens. Toch kon je er voorheen ook voor kiezen om slechts 1 speler A / C te laten pakken. Rest van het team kon dan door naar B of C.
Gepost door: Xerxes op 19-07-2017 20:19
Heb tot vanavond 19:00 alles vermeden qua filmpjes en spoilers. Gewoon blind de beta ingegaan en vind het erg gaaf!
Gewoon lekker fris en heerlijk met de clan samen zitten ohhh oeee aaaaa en ohh vet en ohhh shit zitten doen.
Ben er blij mee
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
Quote:
- iedereen klaagde over matadors special etc. Opgelost
- iedereen klaagde over tekort aan primaryskillgevechten. Opgelost
- iedereen klaagde over OP one hit fusion en doubleskips. Opgelost
- iedereen klaagde over meer competitive. Deels opgelost
- iedereen klaagde over sprintcooldown. Opgelost
- de niet snipers klaagde over ohk no land beyond en icebreaker. Opgelost.
Het probleem in communitys is nou net vaak dat mensen te veel klagen waardoor een game kapotgenerfed wordt. Vooral de personen die minder skills hebben zijn afhankelijk van OP zaken om te kunnen winnen. Goede spelers passen zich gewoon aan en blijven winnen ( zoals evolutie )
Gepost door: EEK79 op 19-07-2017 20:41
- iedereen klaagde over matadors special etc. Opgelost
- iedereen klaagde over tekort aan primaryskillgevechten. Opgelost
- iedereen klaagde over OP one hit fusion en doubleskips. Opgelost
- iedereen klaagde over meer competitive. Deels opgelost
- iedereen klaagde over sprintcooldown. Opgelost
- de niet snipers klaagde over ohk no land beyond en icebreaker. Opgelost.
Het probleem in communitys is nou net vaak dat mensen te veel klagen waardoor een game kapotgenerfed wordt. Vooral de personen die minder skills hebben zijn afhankelijk van OP zaken om te kunnen winnen. Goede spelers passen zich gewoon aan en blijven winnen ( zoals evolutie )
Gepost door: EEK79 op 19-07-2017 20:41
Vanzelfsprekend dat je als ontwikkelaar naar de community luistert, dat is immers een groot deel van je bestaansrecht. Neemt niet weg dat de PvP hierdoor een stuk trager is geworden. Hoe dan ook: ik vermaak mij altijd prima met de Raids, (Nightfall) strikes en het grinden. Dus deze game komt gewoon weer in huis. Het tweaken van wapens ectc is een oneindig proces, dus daar maak ik mij geen zorgen over, het viel gewoon op tijdens de beta.
Hi
Als dit representatief is wat betreft het uiteindelijke spel dan zie ik geen rede om dit vervolg te spelen in plaats van zijn voorganger.
De keuze vrijheid is op alle punten ingeperkt wat er simpel weg op neer komt dat je het spel minder kunt aanpassen op je eigen speelstijl zoals bij deeltje één, maar dat je je eigen speelstijl aan moet passen aan het spel. Daar ben ik persoonlijk nooit een groot fan van geweest en vind het jammer dat ze deze weg inslaan.
De snelheid is er echt wel uit zo, wat toch één van de punten was waarop het spel zichzelf onderscheid van de rest. Had bij het eerste deel altijd het gevoeld dat je even druk bezig was met bewegen en je positionering als dat je bezig was met het schieten en de verder vaardigheden. Dat is er nu wel uit, herpositioneren kost gewoon teveel tijd en voelt gewoon traag.
Wapens doen ook aan als proppenschieters, uiteindelijk door zo'n duizend kogels gegaan bij de baas in de Strike met een Pulse-Rifle. Dat is gewoon veel te veel. Er leek wel geen einde aan te komen... en daar hoopte ik de hele tijd op want het was simpel weg niet leuk om te spelen.
汚部屋。
Quote:
heeft er iemand nog een code over voor de open beta die ik zou mogen overnemen ?
Gepost door: Lesliegrun op 20-07-2017 11:27
Gepost door: Lesliegrun op 20-07-2017 11:27
Mocht je er geen kunnen krijgen als het goed is is hij morgen open voor iedereen hoe ik het op de bungiewebsite zie.
Quote:
oké ik zal het in de gaten houden bedankt
[..]
Mocht je er geen kunnen krijgen als het goed is is hij morgen open voor iedereen hoe ik het op de bungiewebsite zie.
Gepost door: EEK79 op 20-07-2017 11:29
Mocht je er geen kunnen krijgen als het goed is is hij morgen open voor iedereen hoe ik het op de bungiewebsite zie.
Gepost door: EEK79 op 20-07-2017 11:29
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
I AM the liquor
Quote:
Ik kwam net op Marktplaats iemand tegen die het spel al heeft.
Geen idee of dit echt is.
link
Gepost door: Xclusiv op 25-08-2017 00:21
Geen idee of dit echt is.
link
Gepost door: Xclusiv op 25-08-2017 00:21
Raar deukje in het papier, ziet er een beetje nep uit maar los daarvan de servers gaan toch pas tzt online dus je hebt er niks aan want zonder server geen destiny 2.