Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Kingdom Hearts [Algemeen Topic]

[Begin]  |19|20|21|22|23|24|25(30)  [Eind]
Springbok
Door Springbok (809 reacties) op 30-01-2019 13:26
Ik heb gelukkig mijn exemplaar gisteren binnen gekregen



Xbox Live: Springbok NL - PSN: Springbok_NL
Door Doomie (11 reacties) op 30-01-2019 13:29
Hier ook niks geleverd, even een pittige mail naar ygz gestuurd. Kijken hoe er op gereageerd gaat worden.
Door Darkninja22 (92 reacties) op 30-01-2019 13:42
Ik verwacht dat YGZ een deel van het bedrag terugstort of desnoods hoge korting aanbiedt.
Had toen der tijd TK7 besteld bij Gameresource waarvan ik de DLC niet had gekregen. Netjes antwoord gekregen van Gameresource dat ik 5 euro teruggestort kreeg op mijn rekening. Ik hoop dat YGZ (YourGameZone) dat ook doet.
Echidgna
Door Echidgna (1243 reacties) op 30-01-2019 13:44
Quote:
Ik verwacht dat YGZ een deel van het bedrag terugstort of desnoods hoge korting aanbiedt.
Had toen der tijd TK7 besteld bij Gameresource waarvan ik de DLC niet had gekregen. Netjes antwoord gekregen van Gameresource dat ik 5 euro teruggestort kreeg op mijn rekening. Ik hoop dat YGZ (YourGameZone) dat ook doet.
Gepost door: Darkninja22 op 30-01-2019 13:42

Lijkt me sterk dat YGZ gaat compenseren. Die leggen de schuld gewoon bij PostNL neer.
Door Darkninja22 (92 reacties) op 30-01-2019 13:48
Quote:
[..]

Lijkt me sterk dat YGZ gaat compenseren. Die leggen de schuld gewoon bij PostNL neer.
Gepost door: Echidgna op 30-01-2019 13:44

Dat snap ik oprecht, maar als er zoveel klanten de dupe zijn vind ik het geen goeie zaak willen ze nog hun klanten behouden.
WizzNL
Door WizzNL (684 reacties) op 30-01-2019 13:48
Quote:
Ik verwacht dat YGZ een deel van het bedrag terugstort of desnoods hoge korting aanbiedt.
Had toen der tijd TK7 besteld bij Gameresource waarvan ik de DLC niet had gekregen. Netjes antwoord gekregen van Gameresource dat ik 5 euro teruggestort kreeg op mijn rekening. Ik hoop dat YGZ (YourGameZone) dat ook doet.
Gepost door: Darkninja22 op 30-01-2019 13:42

Daar zou ik maar niet van uitgaan, denk eerder dat ze gewoon je bedrag retourneren en je zelf de verzendkosten laten betalen voor het retourneren. Dat ik nu nog een keer extra naar de winkel kan en ook nog eens extra naar een postafgite punt om hun exemplaar terug te sturen ( bovenop bijna een week langer wachten ), dat zal hun weinig interesseren en dat ligt uiteraard aan PostNL.

Dat is wat ik iig verwacht.

Edit: Maar bij Intertoys opgepikt en aan het installeren.
Alph
Door Alph (150 reacties) op 30-01-2019 13:49
KH3 Deluxe Edition (PS4) dubbel geleverd gekregen, iemand hier interesse in? Gekocht met cadeaubonnen/tegoed lange tijd geleden, dus ik verkoop 'm. Mik op zo'n 78-80 euro exclusief verzending. PM bij interesse!

-
Dee0342
Door Dee0342 (332 reacties) op 30-01-2019 14:38
Quote:
[..]

Besteld op YGZ?

Gepost door: Stan.zanden op 30-01-2019 12:24

Ja ik had hem besteld via YGZ.
Phaross
Door Phaross (2728 reacties) op 30-01-2019 14:45
Zojuist een mail van YGZ gekregen. Er zijn postzakken weg. Ze hebben de order in vier partijen moeten wegdoen (omdat postnl maximaal 5 zakken accepteerd). De vierde partij van vier zakken is nooit door PostNL door de scan gehaald en dus 'verdwenen'. Wie zijn exemplaar van KH3 wil kan dus beter even Marktplaats omgeving Nijmegen in de gaten houden, want die zakken ga je nooit meer vinden.
Vind het kut voor hun, maar je weet toch dat elke postnl-medewerker corrupt is! Staat bijna wekelijks in de krant. Dan ben je toch extra alert dat het juist wordt verwerkt. Pffff zuur dit!
Munchkin
Door Munchkin (619 reacties) op 30-01-2019 14:47
Quote:
Nog niks te zien op de postNL app, heb er een hard hoofd in dat m'n game van YGZ vandaag niet op de mat verschijnt..
Gepost door: Munchkin op 30-01-2019 09:18
Toch binnen gekregen vandaag! Ik zat blijkbaar in de batch wat niet gescanned was. Anywho, ik kan eindelijk eens beginnen ermee.
PSN: "NL_Kaaskoekje"
Door Smollie (49 reacties) op 30-01-2019 14:50
Beste Marcel,

Het probleem is nu bekend, en dat is dat we maandag 14 postzakken hebben aangeleverd bij PostNL in partijen van 5, 5 en 4 (5 zakken is maximaal per partij), maar dat de laatste 4 geen scan hebben gehad maandagnacht.
Ze hebben gisteravond laat nog gebeld dat ze er 2 hebben verwerkt, alleen ja, wij kunnen niet zien wat en wie er in die 2 zakken zitten en wat we nog missen van de andere 2 zakken. Dus een deel zal vandaag worden bezorgd, maar weet niet welke klanten, omdat het een partij briefpost betreft.
Dus ben al 2 dagen aan het bellen met PostNL, nu ga ik weer bellen voor de 2 zakken die ze nog kwijt zijn, of die terecht zijn vandaag... echt een drama deze release. Alles wat ongeveer fout kan gaan gaat fout, maar goed we blijven ze op de hielen zitten en blijven ze bellen en pushen, dat is op het moment wat ik kan doen. Zodra alles terecht is en bezorgd is, wat nu onze nummer 1 prioriteit heeft gaan we inventariseren wie hem eventueel retour wil zenden of wil houden en evt. compensatie.
Door Smollie (49 reacties) op 30-01-2019 14:50
Laat maar komen die compensatie
Door Darkninja22 (92 reacties) op 30-01-2019 14:54
Ja compensatie is goed
Door Stan.zanden (64 reacties) op 30-01-2019 15:02
Quote:
Zojuist een mail van YGZ gekregen. Er zijn postzakken weg. Ze hebben de order in vier partijen moeten wegdoen (omdat postnl maximaal 5 zakken accepteerd). De vierde partij van vier zakken is nooit door PostNL door de scan gehaald en dus 'verdwenen'. Wie zijn exemplaar van KH3 wil kan dus beter even Marktplaats omgeving Nijmegen in de gaten houden, want die zakken ga je nooit meer vinden.
Vind het kut voor hun, maar je weet toch dat elke postnl-medewerker corrupt is! Staat bijna wekelijks in de krant. Dan ben je toch extra alert dat het juist wordt verwerkt. Pffff zuur dit!
Gepost door: Phaross op 30-01-2019 14:45
Als die exemplaren dus echt genakt zijn, krijgen degene die hun order geannuleerd hebben hun geld dan nog wel terug? Aangezien je niks kan retourneren.
Doobieters
Door Doobieters (29539 reacties) op 30-01-2019 15:05
Ik neem aan dat ondernemers verzekerd zijn voor dit soort situaties? En dat PostNL lekker mag opdraaien voor de schade..
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Sebasmeer
Door Sebasmeer (48 reacties) op 30-01-2019 15:08
Ik heb ook helaas niks ontvangen van YGZ. Heel vervelend voor hun, maar ze moeten nu heel snel zorgen dat er communicatie uit gaat naar hun klanten.

Via de site kan je ook niet zomaar melden dat er problemen zijn met je bestelling. Ik zal ze maar een los mailtje sturen.
Phaross
Door Phaross (2728 reacties) op 30-01-2019 15:19
Quote:
Ik heb ook helaas niks ontvangen van YGZ. Heel vervelend voor hun, maar ze moeten nu heel snel zorgen dat er communicatie uit gaat naar hun klanten.

Via de site kan je ook niet zomaar melden dat er problemen zijn met je bestelling. Ik zal ze maar een los mailtje sturen.
Gepost door: Sebasmeer op 30-01-2019 15:08

Dit is de eerste keer dat het ze overkomt, dus wat mij betreft kan ik ze nog weinig kwalijk nemen. Is gewoon zuur voor iedereen.

Ik zeg mooi moment om een handtekeningenactie te beginnen. Niet tegen YGZ, maar tegen PostNL. Vorig jaar is PostNL van ons alleen al zeker 20 pakketjes en briefstukken kwijt geraakt. Bij Kassa en Radar zijn ze meerdere keren in het nieuws geweest en het komt erop neer dat ze bout aan de mensen hebben. Het wordt tijd dat de overheid gaat ingrijpen en flinke boetes uitdeeld. Geen trein mag te laat komen, maar PostNL mag wel duizenden eigendommen van mensen kwijt maken?
Door DaggerNL (46 reacties) op 30-01-2019 15:21
Quote:
Hier ook niks. Misschien dat het in de loop van de middag wordt bezorgd.
Gepost door: DaggerNL op 30-01-2019 12:42
Yes ik hoorde de brievenbus om 15 uur en ik heb 'm binnen. Nu eindelijk lekker gamen!
Doobieters
Door Doobieters (29539 reacties) op 30-01-2019 15:22
Quote:
[..]

Dit is de eerste keer dat het ze overkomt, dus wat mij betreft kan ik ze nog weinig kwalijk nemen. Is gewoon zuur voor iedereen.

Ik zeg mooi moment om een handtekeningenactie te beginnen. Niet tegen YGZ, maar tegen PostNL. Vorig jaar is PostNL van ons alleen al zeker 20 pakketjes en briefstukken kwijt geraakt. Bij Kassa en Radar zijn ze meerdere keren in het nieuws geweest en het komt erop neer dat ze bout aan de mensen hebben. Het wordt tijd dat de overheid gaat ingrijpen en flinke boetes uitdeeld. Geen trein mag te laat komen, maar PostNL mag wel duizenden eigendommen van mensen kwijt maken?
Gepost door: Phaross op 30-01-2019 15:19
NS is een staatsbedrijf, dat is PostNL niet...
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Sebasmeer
Door Sebasmeer (48 reacties) op 30-01-2019 15:25
Quote:
[..]

Dit is de eerste keer dat het ze overkomt, dus wat mij betreft kan ik ze nog weinig kwalijk nemen. Is gewoon zuur voor iedereen.

Ik zeg mooi moment om een handtekeningenactie te beginnen. Niet tegen YGZ, maar tegen PostNL. Vorig jaar zijn wij alleen al zeker 20 pakketjes en briefstukken kwijtgeraakt. Bij Kassa en Radar zijn ze meerdere keren in het nieuws geweest en het komt erop neer dat ze bout aan de mensen hebben. Het wordt tijd dat de overheid gaat ingrijpen en flinke boetes uitdeeld. Geen trein mag te laat komen, maar PostNL mag wel duizenden eigendommen van mensen kwijt maken?
Gepost door: Phaross op 30-01-2019 15:19

Helemaal met je eens hoor. Ik wijs geen vingers. Ik heb al 4 perfect uitgevoerde orders in het verleden van ze mogen ontvangen.

Ik hoop dat de zakken alsnog terecht komen en dat ze anders hiervoor verzekerd zijn (desnoods via PostNL).

Ik heb enkele minuten een mail naar ze gestuurd en heb vrijwel direct een hele nette reply van ze gehad.
Ze zijn ermee bezig om de zakken alsnog terug te vinden.
[Begin]  |19|20|21|22|23|24|25(30)  [Eind]