Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Kingdom Hearts [Algemeen Topic]

[Begin]  |20|21|22|23|24|25|26(30)  [Eind]
AngeloG
Door AngeloG (2843 reacties) op 30-01-2019 15:32
Ik heb mijn Deluxe edition geannuleerd.

Eerst een paar dagen ervoor zeggen dat ik hem gewoon kan verwachten, en dan op de dag van release een mailtje sturen. Yo, sorry man gaat m niet worden! je krijgt hem wel 4 of 5 februari.

Ik heb die fucking game 13 juni 2018 bij hun besteld.

Heb het gewoon met een nette mail laten weten dat ik nu geen interesse meer heb en dat de compensatie (7,50) ook ingetrokken mag worden.

Gelukkig werd er begrip getoond voor de situatie. Ik vind het sonde voor een bedrijf als YGZ, had dan ook netjes gewacht op mijn order maar niet nog een extra week.

Dit hele gezeur wil niet zeggen dat ik nooit meer iets bij YGZ bestel. Uiteindelijk zijn hun gewoon het goedkoopst en leveren zij eigenlijk altijd VÓÓR release.
Nintendo Switch: SW-1572-4309-9022
Door Killer48 (41 reacties) op 30-01-2019 15:51
Eerste keer dat ik iets bestel bij YGZ en gelijk problemen. Ze vertellen ook niets aan je tenzij je het zelf vraagt in een email.

Eerst zeggen ze dat de ze game nog niet ontvangen hebben en niet konden leveren afgelopen zaterdag. Nu is het woensdag en zeggen ze nog steeds dat ze er niks aan kunnen doen. Ook wordt er geen compensatie aangeboden. Erg goeie eerste ervaring
MarkDG
Door MarkDG (1526 reacties) op 30-01-2019 15:52
Quote:
[..]
Dit is de eerste keer dat het ze overkomt, dus wat mij betreft kan ik ze nog weinig kwalijk nemen. Is gewoon zuur voor iedereen.
Gepost door: Phaross op 30-01-2019 15:19
Dit is niet de eerste keer dat zoiets bij YGZ gebeurt. Ik heb nu al twee keer dingen besteld, die niet op tijd aankwamen. Na release gemaild, omdat ze je zelf niet mailen, twee keer hetzelfde soort verhaal: De voorraad is verloren geraakt bij DHL/PostNL. De eerste keer had ik er begrip voor, de tweede keer trok ik het verhaal in twijfel. En nu ik dit zo lees, weet ik zeker dat ik er absoluut niet meer bestel.

Hoe dan ook, om terug te komen op het topic: Hoever zijn jullie al met KH3? Heb er nu 25 uur in zitten en zit nu in de |||Spoiler||| Big Hero 6 |||Spoiler||| wereld. Vermaak me enorm!
PS: JorporMark ||| XB: JorporMark ||| Wii U: MarkDG ||| 3DS: 1375-7429-5834 ||| Switch: 8238-0040-2538
Sigpro
Door Sigpro (1529 reacties) op 30-01-2019 15:53
Sorry beetje oftopic maar ff aanhaken op Postnl.
Dus denk dat YGZ niet veel aan kon doen.

Postnl had weer issues hoor, had ook een pakket van Bol die was vertraagd naar vandaag maar gister toch bezorgd.
Vorige week ook issues met een andere pakket van Bol, doos kwam helemaal beschadigd aan bij het afhaalpunt.
Afhaalpunt heeft het geweigerd anders zijn zij de schuldige, maar Postnl heeft het pakket niet terug gestuurd. Ze hebben het weer ingepakt en opnieuw aangeboden.
Inmiddels had ik al contact met Bol en die zeiden bestel je artikelen opnieuw want er was een actie en we geven je geld terug van je vorige bestelling.

Dus uiteindelijk kreeg ik 2 pakketten nieuwe bestelling en oude bestelling die Postnl opnieuw heeft ingepakt met plakband. Maar gelukkig was niks beschadigd ging namelijk om een paar flessen vloeibare wasmiddelen.


WizzNL
Door WizzNL (681 reacties) op 30-01-2019 15:58
Ik geef ze ook het voordeel van de twijfel en ga er maar vanuit dat idd de fout bij PostNL ligt. Heb ook netjes antwoord gekregen op mijn mails en er is zelfs gevraagd wat ik een redelijke compensatie vind. Hierop maar geantwoord dat ik het vooruitbetaalde bedrag incl. eventuele verzendkosten vergoed wil krijgen ( indien de game alsnog geleverd en dus geretourneerd moet worden ) Hier moet ik nog antwoord op krijgen, maar die mail heb ik zojuist pas verstuurd.

Wel ook als tip meegegeven om zelf klanten te benaderen, bv door een standaard mailtje aan de mensen met een pre-order.

En dan nu maar mijn frustratie kwijtraken door mijn exemplaar van de Intertoys op te starten en eindelijk van de game te gaan genieten
Phaross
Door Phaross (2705 reacties) op 30-01-2019 16:03
Heel jammer
Door Killer48 (41 reacties) op 30-01-2019 16:04
Denk dat dat verhaal van PostNL gewoon een smoes is en dat ze de niet genoeg exemplaren van de games ontvangen hebben. Afgelopen zaterdag zeiden ze dat de game nog moest komen. Ze hebben de bestellingen wel aangepast naar ''verzonden' zodat mensen niet massaal pre-orders gaan cancelen.
Door Shonosuke (203 reacties) op 30-01-2019 16:11
Quote:
" Ik moet je shopsurvey helaas verwijderen vanwege de voorwaarden:

Je plaatst pas een beoordeling wanneer je jouw bestelling hebt ontvangen."
Dit is serieus een bizarre teleurstelling Budgetgaming! Ik had als nog een goed cijfer gegeven en een eerlijk verhaal erbij.
Gepost door: Phaross op 30-01-2019 16:03

http://nl.trustpilot.com/review/ygz.nl?utm_medium=Trustbox&utm_source=Carousel
Kimbolie12
Door Kimbolie12 (2395 reacties) op 30-01-2019 16:18
Ik denk inderdaad dat het aan post NL ligt. Ik krijg net een mailtje dat mijn deluxe edition bij de mediamarkt nu pas is aangekomen terwijl hij op vrijdag verzonden was

Ik ben nu klaar met de laatste Disney wereld. Ik zit op 25 uur en heb wel redelijk wat extra dingen gedaan. Ik ben wel benieuwd naar de endgame, die zou dan dus nog minstens 10 uur moeten duren. Ik ben erg benieuwd! Ik hoop toch wel op boss fights met alle organisation 13 members.
MJB
Door MJB (4354 reacties) op 30-01-2019 16:50
Ik heb mijn exemplaar via YGZ ook nog iet ontvangen. Ik neem aan dat PostNL net als de NS een winterdienstregeling heeft ingelast. Ik zie het wel morgen. Ik ben toch bezig met deel 1, dus ik heb wat geduld
PSN: Moeswa / XBOX-Live: Moeswa
Josplays
Door Josplays (3785 reacties) op 30-01-2019 17:37
Ik had mijn game niet bij YGZ besteld, maar heb mijn game vandaag ontvangen. Hopelijk dit weekend wat tijd om de game te spelen Voor iedereen die de game nog moet krijgen, sterkte.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Phaross
Door Phaross (2705 reacties) op 30-01-2019 17:55
En zo gaat dat nou eenmaal
Door Darkninja22 (92 reacties) op 30-01-2019 18:02
Heb de mijne wel gehad vandaag via de post van YGZ. Ter compensatie ook 7,50. Ik denk dat YGZ er niet zoveel aan kan doen. Begreep van een maat van me dat die ook probelem heeft gehad met zijn levering van BOL.com. Dus fout ligt echt niet bij YGZ.
VenusQueenEJ
Door VenusQueenEJ (1493 reacties) op 30-01-2019 19:05
Heey,
Ik zit nu toch wel serieus na te denken om een PS4 te kopen aangezien ik Kingdom Hearts eigenlijk gewoon echt wil spelen, maar ik weet echt niets van de PS4 of PlayStation überhaupt. Ik heb zelf enkel Nintendo consoles gehad, dus daar weet ik wel veel van. Ik zal hier niet allerlei vragen gaan stellen (dat zal ik misschien doen in het Playstation 4 topic), maar ik ben wel benieuwd naar wat jullie denken dat ik beter kan kopen. Een PS4 Slim of toch voor de Pro gaan. Ik zie dat er op dit moment ongeveer 100 euro verschil in zit en dat vind ik toch best veel geld, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen. Persoonlijk wil ik de PS4 bijna alleen voor Kingdom Hearts en eventueel nog een paar andere spellen gebruiken, mijn main console blijft de Switch.
Aub advies
Kimbolie12
Door Kimbolie12 (2395 reacties) op 30-01-2019 19:21
Quote:
Heey,
Ik zit nu toch wel serieus na te denken om een PS4 te kopen aangezien ik Kingdom Hearts eigenlijk gewoon echt wil spelen, maar ik weet echt niets van de PS4 of PlayStation überhaupt. Ik heb zelf enkel Nintendo consoles gehad, dus daar weet ik wel veel van. Ik zal hier niet allerlei vragen gaan stellen (dat zal ik misschien doen in het Playstation 4 topic), maar ik ben wel benieuwd naar wat jullie denken dat ik beter kan kopen. Een PS4 Slim of toch voor de Pro gaan. Ik zie dat er op dit moment ongeveer 100 euro verschil in zit en dat vind ik toch best veel geld, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen. Persoonlijk wil ik de PS4 bijna alleen voor Kingdom Hearts en eventueel nog een paar andere spellen gebruiken, mijn main console blijft de Switch.
Aub advies
Gepost door: VenusQueenEJ op 30-01-2019 19:05
Ik zou gewoon voor de slim versie gaan, tenzij je veel waarde hecht aan fps en 4k. Kingdom hearts 3 loopt prima op de PS4 slim.
Xelias
Door Xelias (1333 reacties) op 30-01-2019 19:55
Slim, alle grote titels draaien daar prima op. En zoveel verschil vind ik persoonlijk dat je nou ook weer niet ziet
Xor
Door Xor (34667 reacties) op 30-01-2019 20:05
Quote:
Heey,
Ik zit nu toch wel serieus na te denken om een PS4 te kopen aangezien ik Kingdom Hearts eigenlijk gewoon echt wil spelen, maar ik weet echt niets van de PS4 of PlayStation überhaupt. Ik heb zelf enkel Nintendo consoles gehad, dus daar weet ik wel veel van. Ik zal hier niet allerlei vragen gaan stellen (dat zal ik misschien doen in het Playstation 4 topic), maar ik ben wel benieuwd naar wat jullie denken dat ik beter kan kopen. Een PS4 Slim of toch voor de Pro gaan. Ik zie dat er op dit moment ongeveer 100 euro verschil in zit en dat vind ik toch best veel geld, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen. Persoonlijk wil ik de PS4 bijna alleen voor Kingdom Hearts en eventueel nog een paar andere spellen gebruiken, mijn main console blijft de Switch.
Aub advies
Gepost door: VenusQueenEJ op 30-01-2019 19:05
Wat Kimbolie zegt. Als je alleen KH wilt spelen + nog een paar andere games en het boeit je weinig met fps e.d., dan kan je voor de PS4 Slim gaan. Ik zou nog voor de Pro gaan vanwege de betere ervaring. Met de Pro kan je nog 60fps halen op 1080p resolutie. Zo wordt de ervaring ietsje beter(gameplay is wat vloeiender).

Persoonlijk zou ik niet gelijk in KH3 stappen. Zeker als je niet bekend bent met het verhaal. Want anders ga je nog afvragen over wat deze monsters zijn en wat er allemaal is gebeurd. Ik zou eerst de 1.5 & 2.5 HD Remix en 2.8 HD Remix spelen. Als je echt niet kan wachten om KH3 te spelen, dan kan je eventueel in de HD Remix games de theater mode gebruiken. Dan kijk je alleen de cutscenes van de games i.p.v. dat je de hele game speelt. Of je kan de cutscenes ook via Youtube bekijken.

Over de Pro en prestatie gesproken:
Digital Foundry heeft vandaag z'n artikel over KH3 uitgebracht. Om het kort te houden:
Beste ervaring is de PS4 Pro met default mode op 1080p(zo speel je de game voor het grootste deel van de tijd in 60fps). Of de Xbox One X i.c.m. een Freesync monitor(en Freesync moet aan staan).
Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (2237 reacties) op 30-01-2019 21:20
Ja leuk al dit gepraat, maar tot nu toe lees ik niet meer dan over PS4's en leveringproblemen. Hoe bevalt hij bij diegene die het spel wél hebben? Beetje de plus en minpunten. Heb het spel zelf nog niet besteld omdat ik bang ben dat Square weer alles naar de klote heeft geholpen
Door Z0mer (567 reacties) op 30-01-2019 21:41
Quote:
Ik denk inderdaad dat het aan post NL ligt. Ik krijg net een mailtje dat mijn deluxe edition bij de mediamarkt nu pas is aangekomen terwijl hij op vrijdag verzonden was

Ik ben nu klaar met de laatste Disney wereld. Ik zit op 25 uur en heb wel redelijk wat extra dingen gedaan. Ik ben wel benieuwd naar de endgame, die zou dan dus nog minstens 10 uur moeten duren. Ik ben erg benieuwd! Ik hoop toch wel op boss fights met alle organisation 13 members.
Gepost door: Kimbolie12 op 30-01-2019 16:18

Who cares aan wie het ligt, YGZ is verantwoordelijk. Blijkbaar versturen ze pakjes lukraak op en heb ze geen enig zicht of mensen de game überhaupt ontvangen. De MediaMarkt leverde mijn bestelling van vrijdag pas op maandag, gelukkig hield Bol.com zich wel aan de afspraak van 26 januari.
Door Darkninja22 (92 reacties) op 30-01-2019 21:45
Als je er voortaan echt zeker wil zijn moet je het echt van de winkel zelf afhalen.
YGZ heeft netjes opgetreden en heeft zelfs compensatie gegeven voor gedupeerden.
Het is Bol.com ook overkomen. PostNL is nooit 100% zeker met leveren
[Begin]  |20|21|22|23|24|25|26(30)  [Eind]