Quote:
Hallo, ik heb even wat vraagjes.
Ik ben nog geen 18, maar zou toch een Neteller account willen openen, kan/mag dit?
En kun je Neteller opwaarderen via PayPal? Dat zou helemaal netjes zijn
Gepost door: Uchiha1911 op 25-12-2009 18:43
Ik ben nog geen 18, maar zou toch een Neteller account willen openen, kan/mag dit?
En kun je Neteller opwaarderen via PayPal? Dat zou helemaal netjes zijn
Gepost door: Uchiha1911 op 25-12-2009 18:43
Dat kan je proberen, maar Neteller controleert heel erg veel. Ze wouden van mij zelfs een keer een telefoon rekening hebben om mijn nummer te verifieren, maar dat gaat moeilijk met prepaid. Dus ik kon verder niks doen.
Wirecard uitgesloten.
Quote:
Sinds wanneer kan je paypal linken aan je wirecard account? Waar kan ik dit vinden?
Thanks
Gepost door: Thien op 24-12-2009 00:58
Thanks
Gepost door: Thien op 24-12-2009 00:58
Je moet naar je paypal account gaan en creditcard toevoegen selecteren.
Je voert dan de gegevens van je virtuele creditcard in.
Quote:
Als je je inschrijft krijg je sowieso een virtuele account pas als je een extended account aanklikt krijg je een pasje thuis gestuurd!Welke optie moet ik kiezen om alleen een virtuele credit card te krijgen? Dus dat ik er geen één thuis gestuurd krijg!? Dus zodat ik bij webshops games kan kopen!
Gepost door: Footlockers op 25-12-2009 19:06
Gepost door: Footlockers op 25-12-2009 19:06
Quote:
Dat kan je proberen, maar Neteller controleert heel erg veel. Ze wouden van mij zelfs een keer een telefoon rekening hebben om mijn nummer te verifieren, maar dat gaat moeilijk met prepaid. Dus ik kon verder niks doen.
Je hoeft niet een telefoon rekening op te sturen maar dat geven ze alleen als voorbeeld zodat ze kunnen verifiëren bij het BKR dat je echt bestaat. Je kan dus ook gewoon een kopie van je bankafschrift, gasrekening etc. opsturen samen met een kopie van je ID.
Dat kan je proberen, maar Neteller controleert heel erg veel. Ze wouden van mij zelfs een keer een telefoon rekening hebben om mijn nummer te verifieren, maar dat gaat moeilijk met prepaid. Dus ik kon verder niks doen.
Welke is het goedkoopst?
'Hierbij informeren wij u over een overschrijving naar uw Wirecard-rekening. Helaas hoort de naam van de verzender van de ontvangen overschrijving niet bij uw naam waardoor wij het bedrag niet kunnen bijschrijven op uw Wirecard-rekening.'
Voorheen werkte dit wel!
Heel leuk dat Wirecard-Plus maar in dat contract wat je naar Duitsland moet sturen hebben ze het over een 'certificatieverlener' Ik heb dus echt geen zin om een geschikt persoon daarvoor te benaderen en het dan naar Duitsland te sturen.
'Instructies aan de certificatieverlener
Invoegtekst: “Ik heb het originele document gezien en verklaar dat deze kopie volledig en precies overeenkomt met het origineel.”
Invoegtekst: Handtekening en datum
De naam van de certificatieverlener moet in BLOKLETTERS worden vermeld
Inclusief zijn functienaam of capaciteit, bijv. advocaat, en contactadres.
Het officiële stempel moet duidelijk zichtbaar zijn gestempeld.'
Alleen een kopie van ID + een kopie van een rekening was makkelijker geweest...
Echt BS, t is voor hun een lekker makkelijke manier om mensen dwingen wirecard + te gebruiken...
Ik heb een probleem met Wirecard. Ik heb al een heel tijdje een Wirecard-rekening en ik gebruik die zoals iedereen voor mijn online internetaankopen. Nu krijg ik vandaag de melding dat mijn rekening omwille van veiligheidsredenen tijdelijk werd geblokkeerd. ik heb al een e-mail naar het serviceteam gestuurd maar nog geen antwoord mogen ontvangen. Iemand ervaring mee?
Is het mogelijk dat er een "hacker" heeft geprobeerd om mijn rekening te gebruiken?
Vraag me af of ik iets moet versturen als bewijs ivm mijn identiteit om de rekening weer te deblokkeren? Ik heb vriendelijk gevraagd om mijn rekening te activeren met mijn naam en adres + telefoonnummer..
Groetjes,
kimme
Geen idee met wirecard.
3vcash of 3vcard kun je nu ook gebruiken tegenwoordig.
www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One Mijn legale overzichtelijke dvd collectielijst *proud* (altijd onder constructie)
Ik zit al tijden met een klein tekortje op mijn wirecard account, van €0,54, hoe dat kan op een prepaid CC verbijstert mij. Echter heb ook ik zoals bekend de bekende problemen bij het overschrijven van geld naar de wirecard account. Ik heb ze daarover een mailtje gestuurd, hieronder vindt je de mailwisseling(namen zijn verwijderd):
Quote:
Dear Sir/Madam
Regrettably, it's been a while since i've last used Wirecard, which is due
to a specific reason*: Every time I attempted to transfer money to my
wirecard account, Wirecard would block the transfer, because according to
the system, the name of the person crediting the account did not match the
name of the holder of the wirecard virtual credit card.
However, it is of course the same person, namely me. It's become a point
of annoyance, as i'd have to contact customer service every time i had
transferred a sum of money, to have the transfer 'deblocked' and the funds
credited to the virtual credit card.
I suspect the problem may be due to my bank (ING) only using the first
letter of my personal name, while the name on the virtual credit card is
fully written out and in capitals, thus causing the your system to flag the
transfer as not coming from the account holder. Is there something you can
do to resolve this problem?
Kind regards,
Regrettably, it's been a while since i've last used Wirecard, which is due
to a specific reason*: Every time I attempted to transfer money to my
wirecard account, Wirecard would block the transfer, because according to
the system, the name of the person crediting the account did not match the
name of the holder of the wirecard virtual credit card.
However, it is of course the same person, namely me. It's become a point
of annoyance, as i'd have to contact customer service every time i had
transferred a sum of money, to have the transfer 'deblocked' and the funds
credited to the virtual credit card.
I suspect the problem may be due to my bank (ING) only using the first
letter of my personal name, while the name on the virtual credit card is
fully written out and in capitals, thus causing the your system to flag the
transfer as not coming from the account holder. Is there something you can
do to resolve this problem?
Kind regards,
Quote:
Dear,
Thank you for contacting the Wirecard Service Team.
We really would recommend to change to Wirecard Plus to avoid any problems.
Your account is registererd in the name of XXXXXXXXX. If we need to
change the name please send us a copy of your ID.
Please do not hesitate to contact us again should you have any further
questions.
Should you have further questions about the information given above, please
reply directly to this email, including our original text and ticket number.
This will help us to deal with your inquiry much faster.
Kind regards
Wirecard Service Team
Thank you for contacting the Wirecard Service Team.
We really would recommend to change to Wirecard Plus to avoid any problems.
Your account is registererd in the name of XXXXXXXXX. If we need to
change the name please send us a copy of your ID.
Please do not hesitate to contact us again should you have any further
questions.
Should you have further questions about the information given above, please
reply directly to this email, including our original text and ticket number.
This will help us to deal with your inquiry much faster.
Kind regards
Wirecard Service Team
Ik ben op z'n zachtst gezegd niet zo blij met Wirecard. Dat ze meer plus accounts willen snap ik, maar dat moet je niet op deze manier doen.