🙏
“ – Nintendo Switch 2 Edition” ontbreekt in de titel bij Hades II en Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time
“ – Nintendo Switch 2 Edition” ontbreekt in de titel bij Hades II en Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time
🇺🇦 💙💛
https://www.budgetgaming.nl/switch2/hyrule+warriors:+age+of+imprisonment.html
Kan deze ook van ESRB naar PEGI boxart aub?
En kan Yooka Replaylee toegevoegd worden? 5056635619990
https://www.bol.com/be/nl/p/yooka-replaylee-nintendo-switch-2/9300000239683695/
Kan deze ook van ESRB naar PEGI boxart aub?
En kan Yooka Replaylee toegevoegd worden? 5056635619990
https://www.bol.com/be/nl/p/yooka-replaylee-nintendo-switch-2/9300000239683695/
Quote:
+ Metroid Prime 4: Beyond🙏
“ – Nintendo Switch 2 Edition” ontbreekt in de titel bij Hades II en Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time
Gepost door: UltraTiger op 16-09-2025 12:48
“ – Nintendo Switch 2 Edition” ontbreekt in de titel bij Hades II en Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time
Gepost door: UltraTiger op 16-09-2025 12:48
🇺🇦 💙💛
Quote:
🙏
“ – Nintendo Switch 2 Edition” ontbreekt in de titel bij Hades II en Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time
Gepost door: UltraTiger op 16-09-2025 12:48
“ – Nintendo Switch 2 Edition” ontbreekt in de titel bij Hades II en Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time
Gepost door: UltraTiger op 16-09-2025 12:48
Misschien domme vraag, maar wat is het nut hier van? Ze staan toch onder concole Switch 2?
Quote:
“Nintendo Switch 2 Edition” geeft aan dat het een cartridge is die zowel op de Switch 1 als de Switch 2 werkt (bevat de Switch 1 game plus de upgrade pack naar Switch 2). [..]
Misschien domme vraag, maar wat is het nut hier van? Ze staan toch onder concole Switch 2?
Gepost door: ktugach op 23-09-2025 23:01
Misschien domme vraag, maar wat is het nut hier van? Ze staan toch onder concole Switch 2?
Gepost door: ktugach op 23-09-2025 23:01
Het is gewoon onderdeel van de titel; het staat zo op de website, op de cover, op de zijkant van de doosjes.
Bij games die alleen op de Switch 2 console werken, staat het dus niet. (Mario Kart World, Donkey Kong Bananza, Daemon X Machina, Cyberpunk.)
🇺🇦 💙💛
Quote:
Ik gok misschien omdat er dan duidelijke benaming wordt gebruikt? En dat het ook handig is als je naar "Switch 2 Edition" zoekt? Dus dat je in de zoekresultaten ook een hele lijst aan games kunt vinden die Switch 2 Edition in z'n naam heeft staan.[..]
Misschien domme vraag, maar wat is het nut hier van? Ze staan toch onder concole Switch 2?
Gepost door: ktugach op 23-09-2025 23:01
Misschien domme vraag, maar wat is het nut hier van? Ze staan toch onder concole Switch 2?
Gepost door: ktugach op 23-09-2025 23:01
Edit:
Of wat UltraTiger zegt

Where am I Playstation Showcase? 🤡
Quote:
https://www.budgetgaming.nl/switch2/hyrule+warriors:+age+of+imprisonment.html
Kan deze ook van ESRB naar PEGI boxart aub?
En kan Yooka Replaylee toegevoegd worden? 5056635619990
https://www.bol.com/be/nl/p/yooka-replaylee-nintendo-switch-2/9300000239683695/
Gepost door: Its_Jord op 23-09-2025 22:52
Kan deze ook van ESRB naar PEGI boxart aub?
En kan Yooka Replaylee toegevoegd worden? 5056635619990
https://www.bol.com/be/nl/p/yooka-replaylee-nintendo-switch-2/9300000239683695/
Gepost door: Its_Jord op 23-09-2025 22:52
Done
En ook die NS2 edities.
Quote:
https://www.budgetgaming.nl/switch/gothic+-+classic+khoronis+saga.html
Khoronis => Khorinis
Gepost door: Its_Jord op 08-10-2025 20:32
Khoronis => Khorinis
Gepost door: Its_Jord op 08-10-2025 20:32
Done
Als ik op mijn Windows-laptop met Chrome naar budgetgaming.nl ga, krijg ik de melding dat de verbinding niet privé is. Is het zover? Zijn de Russen er?!
Edit. Laat maar. Heb mijn laptop langer dan twee maanden niet gebruikt en het viel me op dat de datum en tijd niet klopte. Even opnieuw opgestart en nu mag ik budgetgaming.nl weer bezoeken.
Edit. Laat maar. Heb mijn laptop langer dan twee maanden niet gebruikt en het viel me op dat de datum en tijd niet klopte. Even opnieuw opgestart en nu mag ik budgetgaming.nl weer bezoeken.
🐴
Het zou fijn zijn als iemand de tijd nam om een flinke bezem door de winkellijst van de shopsurveys te halen. Bijv. bij de “hernieuwde” Blokker zijn geen games te koop en Magixbuttons is overgenomen door GooHoo. BCC zou ook geheel verwijderd kunnen worden.
Het kan aan m'n telefoon liggen, maar is de lettergrootte in de laatste dagen aangepast? Zo klein dat ik zover in moet zoomen dat posts niet meer op m'n scherm passen.
Quote:
Het kan aan m'n telefoon liggen, maar is de lettergrootte in de laatste dagen aangepast? Zo klein dat ik zover in moet zoomen dat posts niet meer op m'n scherm passen.
Gepost door: Canyarion op 30-10-2025 22:32
Gepost door: Canyarion op 30-10-2025 22:32
+1
Ik dacht dat het aan mij lag maar blijkbaar niet dus. Ik ervaar hetzefde probleem.
#team ☕ #team 🍕 + 🍍
Het lijkt meer dat de website alleen nog via desktop weergave is te zien. Als je dektopsite kiest, is ee geen verschil met de mobiele weergave.
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
Quote:
Dacht al dat ik het me inbeelde, heb zelfs gekeken of ik perongeluk desktop versie aan had staan maar nee. Vind het persoonlijk ook erg storend.Het lijkt meer dat de website alleen nog via desktop weergave is te zien. Als je dektopsite kiest, is ee geen verschil met de mobiele weergave.
Gepost door: SGT xan op 31-10-2025 00:09
Gepost door: SGT xan op 31-10-2025 00:09
People say nothing is impossible, but I do nothing every day 🐻
Er is niets aangepast aan de site, dus ik heb geen idee. Ook geen last van, maar ik heb al een paar dagen een update klaar staan voor mijn telefoon dus die ga ik zo installeren.
Edit: dat is het ook niet. Kan iemand een screenshot plaatsen oid? Welke telefoons+browser gebruiken jullie? Ik zou ook niet weten hoe te fixen als ik het niet zelf heb.
Edit: dat is het ook niet. Kan iemand een screenshot plaatsen oid? Welke telefoons+browser gebruiken jullie? Ik zou ook niet weten hoe te fixen als ik het niet zelf heb.
Quote:
Het kan aan m'n telefoon liggen, maar is de lettergrootte in de laatste dagen aangepast? Zo klein dat ik zover in moet zoomen dat posts niet meer op m'n scherm passen.
Gepost door: Canyarion op 30-10-2025 22:32
Gepost door: Canyarion op 30-10-2025 22:32
Quote:
Durfde al niks te zeggen, want dacht dat ik er reacties op zou krijgen dat ik te oud werd.Ik dacht dat het aan mij lag maar blijkbaar niet dus. Ik ervaar hetzefde probleem.
Gepost door: DQMJ op 30-10-2025 22:47
Gepost door: DQMJ op 30-10-2025 22:47
Quote:
Er is niets aangepast aan de site, dus ik heb geen idee. Ook geen last van, maar ik heb al een paar dagen een update klaar staan voor mijn telefoon dus die ga ik zo installeren.
Edit: dat is het ook niet. Kan iemand een screenshot plaatsen oid? Welke telefoons+browser gebruiken jullie? Ik zou ook niet weten hoe te fixen als ik het niet zelf heb.
Gepost door: ktugach op 31-10-2025 06:57
Edit: dat is het ook niet. Kan iemand een screenshot plaatsen oid? Welke telefoons+browser gebruiken jullie? Ik zou ook niet weten hoe te fixen als ik het niet zelf heb.
Gepost door: ktugach op 31-10-2025 06:57

Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊

