Quote:
Mafia 2 vond ik wel redelijk, maar had veel beter gekund. Een groot deel van het verhaal is geschrapt geloof ik, net als alle side missions. En geen Free Roam, geen platteland en zo kan ik nog wel even doorgaan... Mafia 1 was baas, nog steeds trouwens!
Wat vond je van deel 2? Er is toch ooit een deel 3 aangekondigd door 2K?
Gepost door: Doobieters op 11-03-2014 13:12
Wat vond je van deel 2? Er is toch ooit een deel 3 aangekondigd door 2K?
Gepost door: Doobieters op 11-03-2014 13:12
Maar met de sfeer zat het gelukkig wel goed.
Mafia 3 is nog niet aangekondigd, maar schijnt wel in ontwikkeling te zijn. Als ik me niet vergis was laatst in het nieuws dat de studio achter de serie (2K Czech) gaat sluiten, maar ik verwacht wel dat de game verder wordt ontwikkeld bij een andere 2K studio. Ik ben benieuwd, maar denk niet dat deel 3 net zo goed wordt als de eerste, de schrijver/director van deel 1 is namelijk al weggegaan voor Mafia II uitkwam...
Heb Mafia 1 wel origineel liggen voor de Xbox original, misschien eens aan beginnen.
XBOX: BENx1996 | PSN: BENx1996 | STEAM: BENx1996
Quote:
Als je nog eens aan de game wilt beginnen moet je de PC versie nemen, de Xbox en PS2 kregen namelijk echt een matige port.
Ik vond Mafia 2 een goed spel, komt misschien ook omdat ik Mafia 1 nooit gespeeld heb.
Heb Mafia 1 wel origineel liggen voor de Xbox original, misschien eens aan beginnen.
Gepost door: ArmaniGamer op 11-03-2014 14:15
Heb Mafia 1 wel origineel liggen voor de Xbox original, misschien eens aan beginnen.
Gepost door: ArmaniGamer op 11-03-2014 14:15
1. GTA 5
2. Borderlands 2
3. Battlefield 4
PC:
1. Left 4 Dead 2
2. Terraria
3. Counter strike reeks.
PSN ID : Wlkownz
1. Tales of Symphonia (NGC)
Heb het spel meerdere keren gespeeld. De anime gekeken en volgens mij ook ooit is de manga gelezen.
2. Super Mario All-stars (SNES)
Dit spel moet ik minstens 1x per jaar weer even spelen. Gewoon weer even het oude Mario gevoel naar boven laten komen.
3.The Legend of Zelda Twilight Princess (WII)
Er moest van mezelf een Zelda spel in het rijtje zitten en dan wordt het deze. Vond de wereld en het verhaal gewoon super.
NNID: Curly1991 | Steam: 1991Curly
1. Call of Duty (deel 1) [PC]
2. Mario Kart [N64]
3. Shenmue [Dreamcast] / Smash Bros Melee [NGC]
Maar ook nog zoveel andere games die ik gek heb gespeeld zoals THPS 1 en 2 op de PSX, FIFA, Maple Story (vroeger ofcourse), Destruction Derby etc.
花が咲いたよ。
Nou ja, whatever.
1. Cave Story (PC, originele versie met de patch voor Engelse vertaling)
2. Super Smash Bros. Melee
3. StarCraft: Brood War
Cave Story ís perfectie, Melee nadert perfectie en Brood War is ook perfectie maar daar heb ik nou niet echt veel herinneringen aan dus die zet ik op drie.
Maar nogmaals, top 3 is lastig, kunnen we er niet een top 5 of top 10 topic van maken?
Dit spel heb ik vroeger met mijn beste vriend zoveel gespeeld *memories* xd
2. Skyrim [PS3]
Beste RPG spel wat ik ooit gespeeld heb, omdat het het enige RPG spel is wat ik ooit gespeeld heb ghehehehe
3. Far Cry 3 [PS3]
Supergoed spel ^^
FC3 had zo'n aparte en fijne 'feel'' als je het speelde, al die geluiden op de achtergrond en bandieten die door een willekeurige tijger worden verorberd ^_^
You can't handle The Truth
1. Command & Conquer: Red Alert 2 - Yuri's Revenge (PC)
2. Suikoden II (PSone)
3. The Story of Thor (Sega Mega Drive)
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
Note: Met name de eerste. Tweede is ok. Derde is ok, i.v.m. einde.
2. Knights Of The Old Republic
Note: Beide, eerste beter though.
3. Elder Scrolls: Oblivion
Note: Morrowind nooit gedaan, Skyrim nooit uitgespeeld.
Quote:
Agree dat top 3 lastig is. Ik noem maar drie games op die er thuis horen en nog niet genoemd zijn:
1. Command & Conquer: Red Alert 2 - Yuri's Revenge (PC)
2. Suikoden II (PSone)
3. The Story of Thor (Sega Mega Drive)
Gepost door: Linguist op 11-03-2014 20:45
1. Command & Conquer: Red Alert 2 - Yuri's Revenge (PC)
2. Suikoden II (PSone)
3. The Story of Thor (Sega Mega Drive)
Gepost door: Linguist op 11-03-2014 20:45
Jouw top 3 hé, niet noemen omdat ze nog niet genoemd zijn .
Al is C&C: Red Alert 2 heel tof.
Hi
2. Sleeping Dogs
3. Super Smash Bros Brawl (staat op drie omdat de SP niet erg super is, als het om coop experience ging was dit wss #1)
Edit: Dit is mijn pc lijstje, omdat main platform
1 MGS Ground Zeroes PS4
2 FFX/X-2 HD
3 Luftrausers
1. Kingdom Hearts 2
2. Okami
3. God of War 3
PSN: Sonindo
1. Resident Evil ( PSX )
2. GTA 5 ( Xbox 360 )
3. Need for speed Underground ( PS2 )
1. Dark souls 2 - 10/10
2. Metal Gear solid 2 - 9.5/10
3. Dark souls - 9/10
4. Chrono Trigger 9/10
5.Guild wars 1 - 8.5/10
Passie > Intelligentie