Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Xbox 360 [Algemeen topic]

[Begin]  |20|21|22|23|24|25|26(33)  [Eind]
Htbaa
Door Htbaa (12326 reacties) op 27-01-2014 19:27
Heb je al een cleaning disc geprobeerd? Dat wil ook nog wel 's verschil maken.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Bianconero
Door Bianconero (1060 reacties) op 02-04-2014 17:18
Lekker dan zeg. Download ik net de nieuwste update, start ik een spel op, maar mijn Xbox valt telkens uit. Eerst als ik in het menu van het spel ben of er net aan begin en nu al in het Xbox menu. Kapot? Iemand nog meer hier last van gehad?
Wii-U = BiancoNero1992 // PS4 = Bes1an92 // Switch = 7679-9128-5292
ZeroJudgement
Door ZeroJudgement (646 reacties) op 02-04-2014 18:15
@Bianconero

Zelf heb ik sinds de update nergens last van gehad. Heb je al geprobeerd om andere games te starten? Misschien ook slim om te delen welk model etc je hebt.
Xbox Gamertag: Zero Judgement | TrueAchievements: Zero Judgement |
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 02-04-2014 18:16
Ook hier geen problemen? Anders is het handig om met Xbox contact op te nemen, want dat je Xbox zomaar uitvalt kan niets goeds betekenen.
-
Bianconero
Door Bianconero (1060 reacties) op 02-04-2014 19:30
Aan de game kan het niet liggen. Ben namelijk bezig met Dishonored. De game heb ik al uitgespeeld en ben bezig met de laatste DLC. Net wat uurtjes ingestoken en gespeeld. Dacht dat het eenmalig was, maar 1 minuut geleden is die weer uitgevallen en dan start die automatisch op.

Edit: Heb overigens de allereerste Xbox. Die witte, niet de arcade, maar de tweede versie.
Wii-U = BiancoNero1992 // PS4 = Bes1an92 // Switch = 7679-9128-5292
ZeroJudgement
Door ZeroJudgement (646 reacties) op 02-04-2014 19:49
Je kan ook even de stekkertjes controleren. Gewoon even alles weer goed aansluiten. Als het probleem aan blijft houden, dan zou ik Xbox Support even contacteren. Zomaar uitvallen is best wel een groot probleem.
Xbox Gamertag: Zero Judgement | TrueAchievements: Zero Judgement |
Bianconero
Door Bianconero (1060 reacties) op 02-04-2014 21:47
Ik heb nu net weer 2 uur gespeeld en nergens last van gehad. Heel apart. Voordat ik 'm heb opgestart, heb ik nog even alle kabels achter mijn Xbox aangedrukt voor de zekerheid. Deze zaten echter goed. Het heeft ongetwijfeld met die update te maken. Toen ik deze ging updaten viel mijn internet halverwege de update uit, waardoor ik het opnieuw moest updaten. Nu doet de Xbox het wel, maar kan niet verbinden met internet. Hij geeft foutmelding 80151901 (IP Adres error). Dit ook zomaar uit het niets, terwijl internet het daarvoor wel deed.

Vreemd dus dat als ik verbinding met internet heb, die uitvalt en automatisch opnieuw opstart en als ik geen verbinding heb, de Xbox het prima doet.
Wii-U = BiancoNero1992 // PS4 = Bes1an92 // Switch = 7679-9128-5292
Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2827 reacties) op 02-04-2014 21:57
Het gaat overduidelijk om een gebrickte console. Voor jou een lastige situatie, want je hebt ook één van de eerste modellen, dus geen garantie meer. Tenzij je er voor wilt betalen (reparatie). Dus contact opnemen met de support heeft ook vrij weinig nut. Want zij zullen je hetzelfde vertellen @ gebrickte console, en dat je een .. bedrag ervoor moet neerleggen mocht je het willen laten repareren. Bij mij is het 2 keer voorgekomen dat mijn Xbox uitviel, omdat ze bij mij in de buurt werkzaamheden hadden en die retards een kabel doorknipte waardoor heel het buurt zonder stroom zat. -.- Ik weet niet of het wat uit zou kunnen maken om dit probleem voor te leggen aan je internet provider? (Die zullen vast een standaard excuus mail/brief sturen.)
-
Montalvo
Door Montalvo (2819 reacties) op 02-04-2014 22:22
Gewoon even internetinstellingen wissen en opnieuw invoeren. Werkt dat niet, terug naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw installeren. Wel even je saves op cloud zetten via live (edit: dom, dat kan dus niet zonder internet) of op een memory card.
theincrediblemachineD
Door theincrediblemachineD (6793 reacties) op 02-04-2014 22:27
Xbox doet het hier ook gewoon.
Commander Keen = awesome.
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 30-04-2014 00:38
Twee vraagjes:

Waarom krijg ik deze melding te zien?

Mijn regio is toch echt Nederland.

En waar kan ik de status inzien van mijn Xbox live gold? En dan bedoel ik eigenlijk waar ik kan zien wanneer die afloopt.
GJ
Door GJ (6139 reacties) op 30-04-2014 01:18
Rol: Forum Moderator
Quote:
Twee vraagjes:

Waarom krijg ik deze melding te zien?
Mijn regio is toch echt Nederland.

En waar kan ik de status inzien van mijn Xbox live gold? En dan bedoel ik eigenlijk waar ik kan zien wanneer die afloopt.
Gepost door: Dynaw op 30-04-2014 00:38
Volgens mij krijgt iedereen dat te zien. Ik en twee vrienden in elk geval wel.

Op commerce.microsoft.com kun je onder Abonnementen de vervaldatum van je Xbox LIVE abonnement zien.
Geef kip
theincrediblemachineD
Door theincrediblemachineD (6793 reacties) op 30-04-2014 09:36
Heb ik geen last van, van die melding.
Commander Keen = awesome.
JeffreyBtt
Door JeffreyBtt (977 reacties) op 30-04-2014 13:40
Vraagje:
Zit er een 'houdbaarheidsdatum' op de Xbox LIVE codes? Ik heb ruim een maand geleden een 3 +1 maanden Gears of War Judgement code gekocht en ik wil eigenlijl wachten tot er een leuke Games with gold maand voorbij komt. Nu wil ik natuurlijk niet dat de code verloopt of iets dergelijks en ik kan er op de verpakking niets over vinden. Weet een van jullie meer hierover? Thanls!
Emretezel
Door Emretezel (464 reacties) op 30-04-2014 15:51
Quote:
Vraagje:
Zit er een 'houdbaarheidsdatum' op de Xbox LIVE codes? Ik heb ruim een maand geleden een 3 +1 maanden Gears of War Judgement code gekocht en ik wil eigenlijl wachten tot er een leuke Games with gold maand voorbij komt. Nu wil ik natuurlijk niet dat de code verloopt of iets dergelijks en ik kan er op de verpakking niets over vinden. Weet een van jullie meer hierover? Thanls!
Gepost door: JeffreyBtt op 30-04-2014 13:40

Je kan contact opnemen met Xbox. Hier is de link voor het gemak Xbox Customer support.

Je moet op de chat klikken en je aanmelden, vervolgens chat je met een Engelstalige medewerker. Je geeft ze je 25-cijferige code door en ze vertellen je wanneer die verloopt. Ik had dezelfde probleem als jou vroeger, zo pakte ik het aan! Uit ervaring weet ik dat ze best lang geldig zijn.
Info
JeffreyBtt
Door JeffreyBtt (977 reacties) op 30-04-2014 21:35
Quote:
[..]

Je kan contact opnemen met Xbox. Hier is de link voor het gemak Xbox Customer support.

Je moet op de chat klikken en je aanmelden, vervolgens chat je met een Engelstalige medewerker. Je geeft ze je 25-cijferige code door en ze vertellen je wanneer die verloopt. Ik had dezelfde probleem als jou vroeger, zo pakte ik het aan! Uit ervaring weet ik dat ze best lang geldig zijn.
Gepost door: Emretezel op 30-04-2014 15:51

Hartelijk bedankt voor de info Emretezel! Goede en snelle service kreeg ik via de site en voor de code heb ik tot 30 december 9998 dus ik heb nog even
Roosje
Door Roosje (7984 reacties) op 29-05-2014 11:31
Even een vraag met betrekking tot deze:



Hoe moet ik een TV code invoeren? Als ik de handleiding volg gebeurd er niks! :/ Hij zou drie keer moeten knipperen als ik na de code in te hebben gevoerd op de 'tv' knop druk, maar dit doet hij niet! Moet ik nog op wat anders drukken? Hij knippert wel drie keer als ik random op de CH up knop ga rammen.(Dat is auto search maar daar heb ik geen geduld voor xD )

Video

Ik denk dat ik weet wat het is. :/ Ik ga straks maar even bij de mediamarkt kijken voor de nieuwe versie xD (blijkbaar een oud model ofzo)
Boomerang! Do you want a banana..?
Bianconero
Door Bianconero (1060 reacties) op 01-08-2014 11:49
Pfff, mijn X360 doet weer raar. Stop ik disk erin, leest die de disk keurig en klik ik op game opstarten, krijg ik enkel zwart beeld Heb het ook met een andere game geprobeerd, maar ik krijg hetzelfde resultaat. Mensen die dit ook meegemaakt hebben in het verleden? Paar dagen terug nog voor het laatst gespeeld overigens.
Wii-U = BiancoNero1992 // PS4 = Bes1an92 // Switch = 7679-9128-5292
Htbaa
Door Htbaa (12326 reacties) op 01-08-2014 11:53
Heb je een cleaning dvd liggen? Misschien dat dat helpt. Ik kon mijn Gears of War 3 niet meer spelen bijvoorbeeld en gaf veel problemen (al kreeg ik dan melding dat de disc niet herkend werd). Een cleaning dvd hielp wel enigszins in mijn geval. En als je console verticaal staat deze misschien 's horizontaal neerzetten?
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Bianconero
Door Bianconero (1060 reacties) op 01-08-2014 12:05
Mijn console heeft altijd horizontaal gestaan. Hij kan de disk gewoon lezen, maar als ik erop klik, krijg ik gewoon zwart beeld. Ik ben verder ook niet in het bezit van een cleaning disk. Ben nu Xbox Support aan het bellen.
Wii-U = BiancoNero1992 // PS4 = Bes1an92 // Switch = 7679-9128-5292
[Begin]  |20|21|22|23|24|25|26(33)  [Eind]