Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

LEGO [Algemeen Topic]

[Begin]  |169|170|171|172|173|174|175(175)  [Eind]
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12497 reacties) op 11-05-2026 20:06
Quote:
[..]

Twee, las ik toevallig straks in de reviews op de site van Intertoys. Van de eerste 2 films
Gepost door: Vloetje op 11-05-2026 19:43

Probleem is dat je dan 2 keer Doc en 2 keer Marty hebt en als die elkaar tegenkomen dan kunnen de gevolgen daarvan zouden rampzalig zijn! Het hele ruimte-tijdcontinuüm zou verstoord kunnen raken, wat een tijdparadox zou creëren die de structuur van het universum zelf zou ontrafelen en het zou doen exploderen!

Toegegeven, dat is een worstcasescenario. De vernietiging zou in feite zeer lokaal kunnen zijn, beperkt tot slechts ons eigen sterrenstelsel. 😉
Care
Door Care (50687 reacties) op 11-05-2026 20:46
Quote:
[..]

Twee, las ik toevallig straks in de reviews op de site van Intertoys. Van de eerste 2 films
Gepost door: Vloetje op 11-05-2026 19:43
🤔 Interessant wel. Twee voor mezelf halen en dan eentje cadeau doen.

Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Remedy
Door Remedy (1872 reacties) op 26-05-2026 21:35
Ik heb zojuist gebruik gemaakt van de 2+1 actie bij Intertoys om de 4 Editions (Ronaldo, Mbappé, Messi, Vinni) en 2 speed champions (back to the future en Bugatti Gran Turismo) te bestellen voor 16,66 p.s. Doe er je voordeel mee

Ik ben er blij mee, echter zijn mijn kids boos op me, omdat Messi ertussen zit 😂

Nu wacht ik nog op de release van speed champions BMW E30, Ford Mustang Hoonicorn en Toyota Supra (F2F) dit jaar. Ik wil nog de City Snackbartruck toevoegen aan mijn City Hamburgertruck, alleen de snackbartruck ziet er iets teveel uit als Duplo...

🌵
Eek2nd
Door Eek2nd (17002 reacties) op 27-05-2026 15:34
Ik had vorig week Messi in handen voor mijn neefje, maar uiteindelijk niet gekocht, omdat ik geen 3e setje van ongeveer zelfse prijs kon vinden (die ik wil kopen).
Gelukkig maar, want bleek dat ie niet van Messi houdt (en ook niet van de andere 3)😅

😼👞🧑🏻‍🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
UltraTiger
Door UltraTiger (85884 reacties) op 27-05-2026 16:52
Ik heb een Wout Weghorst-poppetje nodig als ik mijn neefje blij wil maken.

🇺🇦 💙💛
Yi-Long
Door Yi-Long (7180 reacties) op 27-05-2026 17:25
Ik wil graag de BTTF DeLorean, maar ik vind de huidige prijzen voor de Speed Champions, zelfs met de 2=3 actie, gewoon te duur. Echt te idioot voor woorden in hoe korte tijd de prijs van Speed Champions van prima/acceptabel naar peperduur is geschoten. Echt jammer.

BTW, er komt een Lego Skylines aan (City Skylines, maar dan Lego). Ben benieuwd. Zou fijn zijn als ze er een bouw-functie ingooien dat je met lego-blokjes je eigen gebouwen kunt maken en opslaan, maar dat zal wel niet.

Als ze gewoon de complete Lego City collectie erin gooien dan vind ik het ook prima.
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12497 reacties) op 27-05-2026 18:59
Tja alle prijzen zijn omhoog gegaan. Fabricage en vooral vervoerskosten zijn flink hoog geworden en dar wordt wel doorberekend.

Ze waren eerst 20 toen 25 waarna ze 28 werden. Maar met korting zit je nu nog steeds rond de 20. Vaak heeft Amazon wel leuke aanbiedingen zo heb ik bij de 1ste 2026 sets ze via Amazon voor net onder 20 Euro gescoord wat ik een nette prijs vind voor wat je krijgt.

Vind de nieuwe niet zo maar goed ik heb niet zo veel met The Fast And The Furious. De 1ste film deed het gewoon niet. Need For Speed was wel tof en niks verslaat Death Race 1 t/m 3. (4 mag je overslaan.)

Maar ik geloof niet dat Lego dat gaat maken.

En die Ken Block ken ik ook niet. Kunnen ze niet iets doen met Jeremy, Richard en James?
UltraTiger
Door UltraTiger (85884 reacties) op 27-05-2026 19:01
Alles is duurder en er is te veel. 😿

🇺🇦 💙💛
Eek2nd
Door Eek2nd (17002 reacties) op 27-05-2026 19:46
Hopelijk is er ook te veel doosjes Oranje Lego 😅

😼👞🧑🏻‍🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
UltraTiger
Door UltraTiger (85884 reacties) op 27-05-2026 19:56
Ik heb trek in Cheetos gekregen bij het zien van die oranje bal.

🇺🇦 💙💛
Door Robintje (400 reacties) op 02-06-2026 11:35
Iemand enig idee wanneer LEGO Star Wars AT-AT™ #75313 weer in stores komt of wellicht een nieuwe versie? Betreft dus een 18+ set.

Er is nu wel de release van LEGO Star Wars Imperial Remnant AT-AT™ met INT-4 #75454 aangekondigd maar dat gaat om een 10+ set. Ziet er tof uit maar lang niet zo groot en hoeveelheid onderdelen.

PSN: robinpowerbag
UltraTiger
Door UltraTiger (85884 reacties) op 02-06-2026 11:56
Vast niet heel snel weer zo’n grote. Misschien 5-10 jaar, als je kijkt naar andere grote sets als de Millennium Falcon (2007/2017) en de Death Star (2008/2016/2025). Misschien langer. Misschien nooit meer. 🤷‍♂️

🇺🇦 💙💛
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (41094 reacties) op 02-06-2026 16:16
Niemand enthousiast over Pokémon LEGO?



Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Eek2nd
Door Eek2nd (17002 reacties) op 02-06-2026 17:19
Niet echt nee, vind de meeste Mega Blocks Pokémon beter uitzien...
Bidoof en Cubone zijn zowat de enige die niet misvormd zijn..
Heb al tijdje niet echt Pokémon gevolgd, maarre...wat doet Squirtle in een auto ?

😼👞🧑🏻‍🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
UltraTiger
Door UltraTiger (85884 reacties) op 02-06-2026 17:41
Squirtle in MKW confirmed!

🇺🇦 💙💛
Daniel
Door Daniel (2491 reacties) op 02-06-2026 17:44

Hi
DetectivePikachu
Door DetectivePikachu (3768 reacties) op 02-06-2026 19:18
De Pokémon bouwsets van Mega Blox en het Aziatische Keepplay zien er beter uit… Dit lijken wel figuurtjes van de (mobiele) game Pokémon Quest. De Smart Play brick speelfunctie maakt deze sets ook onnodig duur. Misschien een setje kopen met een actielprijs, anders hou ik ‘t wel op de Keepplaysets. Lego maakt mijn hoge verwachtingen niet waar wat betreft het verkrijgen van de Pokémonlicentie…
Canyarion
Door Canyarion (1580 reacties) op 02-06-2026 19:18
LEGO heeft van Nintendo geleerd dat Pokémon geen kwaliteit nodig heeft om te verkopen.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (41094 reacties) op 02-06-2026 19:22
NOG MEER!

Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Eek2nd
Door Eek2nd (17002 reacties) op 02-06-2026 20:56
Quote:
De Pokémon bouwsets van Mega Blox en het Aziatische Keepplay zien er beter uit… Dit lijken wel figuurtjes van de (mobiele) game Pokémon Quest. De Smart Play brick speelfunctie maakt deze sets ook onnodig duur. Misschien een setje kopen met een actielprijs, anders hou ik ‘t wel op de Keepplaysets. Lego maakt mijn hoge verwachtingen niet waar wat betreft het verkrijgen van de Pokémonlicentie…
Gepost door: DetectivePikachu op 02-06-2026 19:18
Eigenlijk ook wel goed zo, want scheelt weer Lego kopen 😃

Quote:
Squirtle in MKW confirmed!
Gepost door: UltraTiger op 02-06-2026 17:41
Dan zal t wel.logisch zijn

😼👞🧑🏻‍🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
[Begin]  |169|170|171|172|173|174|175(175)  [Eind]