Bedankt voor de tips (de rest ook trouwens), maar was pearl harbor niet die ene film die in Team America onwijs de grond in werd getrapt?
voor de mensen die alle films apart hebben besproken (Denden 100 Piek en TimD)
RESPECT,ONWIJS BEDANKT EN NOG EENS BEDANKT!
I like work. It fascinates me. I can sit and look at it for hours.
I don't question our existence, I just question our modern needs
I like work. It fascinates me. I can sit and look at it for hours.
-FLCL, een ontzettend energieke, en vrolijke anime, die bizar goed is qua animatie.
-Elephant, een film over de columbine highschool moorden. Ontzettend goed gefilmd, en heel uniek qua opzet.
Tenacious D, en dan niet de film, maar de serie (die in 2000 werd stopgezet). Vreemde humor, toffe muziek (imo) en lekker luchtig (de DVD heet 'the complete masterworks').
Anime:
-Blood+
-Zero no tsukaima
-REC
-Death note
-Black Blood
-The third
En als je Engels sprekende Japanners aankan:
-Beck
“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” Albert Einstein
Graag geen anime meer. Daar kan ik nu wel weer even mee vooruit. Ik zoek nog:
comedies
actie
I like work. It fascinates me. I can sit and look at it for hours.
The Big Lebowski (verplichte kost)
The Blues Brothers
Shaun of the Dead (geweldige parodie op zombiefilms)
Bruce Almighty
Anger Management
Beetlejuice
Hou je van slapstick en vind je zwart-wit films niet zo'n probleem? Charlie Chaplin's The Great Dictator en Modern Times zijn comedy classics.
Snatch en Lock, Stock and Two Smoking Barrels zijn twee fantastische Britse gangstercomedies.
Grappige animatiefilms:
Pixar films, toy Story, A Bug's Life, The Incredibles, maakt niet uit. Ze zijn allemaal leuk. Shrek 1 en 2 van Dreamworks zijn geweldig. Klei-animatie is er met Corpse Bride, Nightmare Before Christmas en Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit.
Actie:
The Rock
Gone in 60 Seconds (remake)
De Matrix films hebben meer dan genoeg actie, denk ik zo.
De Die Hard-trilogie, uiteraard.
wimbledon (nee ik hou niet van wijvenfilms, maar van tennis)
training day
signs
dawn of the dead
eragon
I like work. It fascinates me. I can sit and look at it for hours.
Ik ben een grote Shyamalan-fan, dus een echt objectieve mening kan ik niet geven over zijn films. Maar Signs is wel een goede film van hem met een helaas wat teleurstellende climax. De extra's op de dvd zijn best aardig.
Dawn of the Dead is een kick-ass film en er zitten vette extra's op die DVD, en als je echt wat meer zombiefilms wilt checken dan raad ik je ook de George A. Romero Trilogy of the Dead box aan met Night of the Living Dead, het originele Dawn of the Dead uit '78 en Day of the Dead. Je kan los ook het vierde deel uit Romero's saga kopen: Land of the Dead. De originele trilogie is verouderd maar het zijn nog steeds hele boeiende films.
en er is niks mis met "wijvenfilms" , zolang ze maar humor bevatten en een sexy dame zoals Kirsten Dunst.
Dawn of the Dead vond ik wel aardig, maar niet mijn soort film.
“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” Albert Einstein
Gaat namelijk over een blanke politie agent. Die ergens terecht komt en dan bij een zwarte under cover agent mee in dienst gaat. Samen pakken ze aardig wat gasten op en voor de rest is het een erg amusante film. Vooral leuk om een keer in de avond te kijken '' Einde zeg ik maar niet ''
Is wel een aanrader al hou je een beetje van het Crime genre, ook al hou je er niet van blijft voor mij een goede film
Whaaack-hoo! I'm Whacka!!
PROJECT MX-3
Ojaa, een goede actie film is the 13th warrior met Antonio Banderas die de hoofdrol heeft.
Banderas is een verbannen ambassadeur die ver van zijn thuisland is.
Op een gegeven moment stuit hij op woeste krijgers die worden aangevallen door rare wezens.
Dan vertelt de waarzegger dat er 12 krijgers moeten vechten tegen die wezens en 12 mannen melden zich aan, maar de waarzegger zegt ook dat de 12 niet zullen slagen zonder een 13de krijger die niet van hun eigen stam mag zijn, en dat wordt natuurlijk Banderas.
Zelf vond ik dit een retegave film met veel actie/bloed, een goed verhaal en op het goede moment een beetje humor.
I don't question our existence, I just question our modern needs
en bedoel je met metroid, metroid de game of detroit?
I like work. It fascinates me. I can sit and look at it for hours.
I don't question our existence, I just question our modern needs
Quote:
Okee, twee aanraders krijg je van mij:
-FLCL, een ontzettend energieke, en vrolijke anime, die bizar goed is qua animatie.
-Elephant, een film over de columbine highschool moorden. Ontzettend goed gefilmd, en heel uniek qua opzet.
Gepost door: Drakebloedje op 14-03-2007 17:33
-FLCL, een ontzettend energieke, en vrolijke anime, die bizar goed is qua animatie.
-Elephant, een film over de columbine highschool moorden. Ontzettend goed gefilmd, en heel uniek qua opzet.
Gepost door: Drakebloedje op 14-03-2007 17:33
Ik zou als ik jou was Elephant niet kijken. Een enorm saaie film.
Commander Keen = awesome.
godfather films
munich
how to lose a guy in 10 ten days
clockstopper
escape from la
escape from alcatraz
naked gun films
paycheck
perfect score
the ring films
shaft
weatherman
terminal
top gun
vanilla sky
I like work. It fascinates me. I can sit and look at it for hours.
godfather films - TOF!
munich - Goede film
how to lose a guy in 10 ten days - Toffe film
clockstopper - Hele leuke film
escape from la
escape from alcatraz
naked gun films - Echt lachen!
paycheck - Komt maandag op tv
perfect score
the ring films - Gaan wel, zijn niet echt bizar eng of spannend ofzo, maar wel leuk om een keertje te zien.
shaft - Goede film
weatherman - Goede film
terminal - Hele goede film met Tom Hanks.
top gun
vanilla sky
Commander Keen = awesome.
munich: Deze film vond ik zelf wat saai, het is zeker een goede film maar ik was niet echt geïnteresseerd in het verhaal. Je moet maar even goed kijken of het je aanspreekt, mij kon het niet boeien maar dat is een kwestie van smaak.
naked gun films: De meligste filmcomedyserie, kan Scary Movie niet aan tippen. Zeker kopen.
the ring films: Deel 1 is een retespannende horrorfilm met aardig wat enge stukjes, een behoorlijk grimmige sfeer en een degelijk verhaal met goede personages. Dat is niet echt iets wat je in veel horrorfilms tegenkomt. Deel 2 viel tegen qua verhaal, maar stelt wat de horror betreft niet teleur.
shaft: Die nieuwe? Samuel L. Jackson is stoer, de film is middelmatig. Niet echt een aanrader, er zijn betere films te krijgen met Samuel L. Jackson.
terminal: Hele bijzondere Spielberg-film over een man genaamd Victor Navorski uit Krakozhia, die op een vliegveld in Amerika komt vast te zitten, omdat zijn land door een staatsgreep officieel niet meer bestaat, dus zijn paspoort is waardeloos. Wat volgt is een kennismaking met typische ietwat vreemde Steven Spielberg-personages en een stewardess waar Victor verliefd op wordt. Mooie film, geen overdreven drama, veel komische situaties zelfs. Tom Hanks schittert in zijn rol als Victor, een kereltje die zich aanvankelijk heel eenzaam voelt, maar gauw vrienden maakt en Engels probeert te leren zodat hij eindelijk eens begrijpt wat iedereen tegen hem zegt.
top gun: Geen uitmuntende film, maar wel verplichte kost. Waarom? Gewoon omdat dit één van de leukste films is uit de jaren tachtig, en de actie in de lucht is ook niet mis.