Ik liep ooit bij de Nedgame in Ede binnen om te vragen of ik iets kon reserveren wat nog niet aangekondigd was. Ja, dat kon. Prima, reserveer dan maar voor mij een 3DS Majora's Mask-editie. 'Slim! Je bent de eerste!'
En inderdaad, een maand later werd het aangekondigd. Ik heb ze nog gevraagd of het goed verwerkt was en ik nu op de reserveringslijst stond. Ja, dat was allemaal goed gegaan.
Toen Majora's Mask 3D en de New 3DS XL uit kwam, werd ik door ze gebeld.
"Goed en slecht nieuws. De 3DS is binnen! Maar we hebben helaas maar 2 ontvangen en jij stond nummer 3."
Ik vroeg hoe dat kon, omdat ik hem al gereserveerd had voordat het aangekondigd was. "Ja, dat hebben er meer gedaan."
Toevallig ging die dag een vriend van me naar de Nedgame. Hij vroeg naar de nieuwe MM 3DS. "Ja, we hebben 2 gekregen! 1 voor een trouwe klant en die andere hou ik zelf" zei de verkoopster. Ik was niet de trouwe klant, ik was iemand die er eigenlijk nooit kwam. Maar dus wél de eerste was.
Ik heb achteraf een promotiepostertje als compensatie gekregen, maar je zult begrijpen dat ik de winkel jarenlang geboycot heb. Geniepige lui die hun game store op de eerste plaats voor hun eigen hobbie runnen.
Quote:
Zo herkenbaar dit
Ik weet niet of ik dit hier ooit verteld heb, maar jaren na dato voelt het goed om nog eens te klagen:
Ik liep ooit bij de Nedgame in Ede binnen om te vragen of ik iets kon reserveren wat nog niet aangekondigd was. Ja, dat kon. Prima, reserveer dan maar voor mij een 3DS Majora's Mask-editie. 'Slim! Je bent de eerste!'
En inderdaad, een maand later werd het aangekondigd. Ik heb ze nog gevraagd of het goed verwerkt was en ik nu op de reserveringslijst stond. Ja, dat was allemaal goed gegaan.
Toen Majora's Mask 3D en de New 3DS XL uit kwam, werd ik door ze gebeld.
"Goed en slecht nieuws. De 3DS is binnen! Maar we hebben helaas maar 2 ontvangen en jij stond nummer 3."
Ik vroeg hoe dat kon, omdat ik hem al gereserveerd had voordat het aangekondigd was. "Ja, dat hebben er meer gedaan."
Toevallig ging die dag een vriend van me naar de Nedgame. Hij vroeg naar de nieuwe MM 3DS. "Ja, we hebben 2 gekregen! 1 voor een trouwe klant en die andere hou ik zelf" zei de verkoopster. Ik was niet de trouwe klant, ik was iemand die er eigenlijk nooit kwam. Maar dus wél de eerste was.
Ik heb achteraf een promotiepostertje als compensatie gekregen, maar je zult begrijpen dat ik de winkel jarenlang geboycot heb. Geniepige lui die hun game store op de eerste plaats voor hun eigen hobbie runnen.
Gepost door: Canyarion op 19-11-2018 11:59
Ik liep ooit bij de Nedgame in Ede binnen om te vragen of ik iets kon reserveren wat nog niet aangekondigd was. Ja, dat kon. Prima, reserveer dan maar voor mij een 3DS Majora's Mask-editie. 'Slim! Je bent de eerste!'
En inderdaad, een maand later werd het aangekondigd. Ik heb ze nog gevraagd of het goed verwerkt was en ik nu op de reserveringslijst stond. Ja, dat was allemaal goed gegaan.
Toen Majora's Mask 3D en de New 3DS XL uit kwam, werd ik door ze gebeld.
"Goed en slecht nieuws. De 3DS is binnen! Maar we hebben helaas maar 2 ontvangen en jij stond nummer 3."
Ik vroeg hoe dat kon, omdat ik hem al gereserveerd had voordat het aangekondigd was. "Ja, dat hebben er meer gedaan."
Toevallig ging die dag een vriend van me naar de Nedgame. Hij vroeg naar de nieuwe MM 3DS. "Ja, we hebben 2 gekregen! 1 voor een trouwe klant en die andere hou ik zelf" zei de verkoopster. Ik was niet de trouwe klant, ik was iemand die er eigenlijk nooit kwam. Maar dus wél de eerste was.
Ik heb achteraf een promotiepostertje als compensatie gekregen, maar je zult begrijpen dat ik de winkel jarenlang geboycot heb. Geniepige lui die hun game store op de eerste plaats voor hun eigen hobbie runnen.
Gepost door: Canyarion op 19-11-2018 11:59
Theecornerkiller
Quote:
Niet dat ik Nedgame wil verdedigen ofzo. Maar eigenlijk heb je dit zo'n beetje overal. Sommige Game Mania's doen dit ook. Sommige MM's doen dit ook. Zelfs kledingwinkel(gefocust op een specifieke doelgroep) doen ook dit soort praktijken.Ik weet niet of ik dit hier ooit verteld heb, maar jaren na dato voelt het goed om nog eens te klagen:
Ik liep ooit bij de Nedgame in Ede binnen om te vragen of ik iets kon reserveren wat nog niet aangekondigd was. Ja, dat kon. Prima, reserveer dan maar voor mij een 3DS Majora's Mask-editie. 'Slim! Je bent de eerste!'
En inderdaad, een maand later werd het aangekondigd. Ik heb ze nog gevraagd of het goed verwerkt was en ik nu op de reserveringslijst stond. Ja, dat was allemaal goed gegaan.
Toen Majora's Mask 3D en de New 3DS XL uit kwam, werd ik door ze gebeld.
"Goed en slecht nieuws. De 3DS is binnen! Maar we hebben helaas maar 2 ontvangen en jij stond nummer 3."
Ik vroeg hoe dat kon, omdat ik hem al gereserveerd had voordat het aangekondigd was. "Ja, dat hebben er meer gedaan."
Toevallig ging die dag een vriend van me naar de Nedgame. Hij vroeg naar de nieuwe MM 3DS. "Ja, we hebben 2 gekregen! 1 voor een trouwe klant en die andere hou ik zelf" zei de verkoopster. Ik was niet de trouwe klant, ik was iemand die er eigenlijk nooit kwam. Maar dus wél de eerste was.
Ik heb achteraf een promotiepostertje als compensatie gekregen, maar je zult begrijpen dat ik de winkel jarenlang geboycot heb. Geniepige lui die hun game store op de eerste plaats voor hun eigen hobbie runnen.
Gepost door: Canyarion op 19-11-2018 11:59
Ik liep ooit bij de Nedgame in Ede binnen om te vragen of ik iets kon reserveren wat nog niet aangekondigd was. Ja, dat kon. Prima, reserveer dan maar voor mij een 3DS Majora's Mask-editie. 'Slim! Je bent de eerste!'
En inderdaad, een maand later werd het aangekondigd. Ik heb ze nog gevraagd of het goed verwerkt was en ik nu op de reserveringslijst stond. Ja, dat was allemaal goed gegaan.
Toen Majora's Mask 3D en de New 3DS XL uit kwam, werd ik door ze gebeld.
"Goed en slecht nieuws. De 3DS is binnen! Maar we hebben helaas maar 2 ontvangen en jij stond nummer 3."
Ik vroeg hoe dat kon, omdat ik hem al gereserveerd had voordat het aangekondigd was. "Ja, dat hebben er meer gedaan."
Toevallig ging die dag een vriend van me naar de Nedgame. Hij vroeg naar de nieuwe MM 3DS. "Ja, we hebben 2 gekregen! 1 voor een trouwe klant en die andere hou ik zelf" zei de verkoopster. Ik was niet de trouwe klant, ik was iemand die er eigenlijk nooit kwam. Maar dus wél de eerste was.
Ik heb achteraf een promotiepostertje als compensatie gekregen, maar je zult begrijpen dat ik de winkel jarenlang geboycot heb. Geniepige lui die hun game store op de eerste plaats voor hun eigen hobbie runnen.
Gepost door: Canyarion op 19-11-2018 11:59
Uiteindelijk is het maar net wie de leidinggevende is en/of hij/zij eerlijk tegen klanten is, (liever) zelf ook winst wilt maken of dat het hem/haar weinig scheelt zolang het maar verkocht wordt *shrugs*.
Quote:
Klaag
Bosveld is echt slecht in overwatch.
Gepost door: Swift op 19-11-2018 11:33
Klaag
Bosveld is echt slecht in overwatch.
Gepost door: Swift op 19-11-2018 11:33
Oi, oi, ik heb in elkgeval op eigen kracht Platinum gehaald.
汚部屋。
'You see some of those people? Some of them are here every hour of the day posting the dumbest sh*t nobody asked for. Ignore them, they do it with most of the community too'.
PSN: Anti-Danny | Xbox: dannytello#6514 | Switch: ... | twitch.tv/tellolive
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
PSN: Ivo001
Quote:
Ik zou zeggen: Even afwachten. Misschien dat het later of morgen weer beschikbaar komt? Aanbieding is t/m morgen geldig. En anders is het voor een ander bundel gaan of wachten op Black Friday. Alhoewel het niet zeker is of de aanbieding weer op Black Friday komt.
Stond op het punt een Xbox One S BF V bundel te bestellen bij Amazon.de, is hij opeens niet meer op voorraad op het moment dat ik op betalen klik en is hij €120 duurder.
Gepost door: Ivo001 op 19-11-2018 20:32
Gepost door: Ivo001 op 19-11-2018 20:32
Quote:
Het is een teken van de goden om je voor fouten te behoeden.
Stond op het punt een Xbox One S BF V bundel te bestellen bij Amazon.de, is hij opeens niet meer op voorraad op het moment dat ik op betalen klik en is hij €120 duurder.
Gepost door: Ivo001 op 19-11-2018 20:32
Gepost door: Ivo001 op 19-11-2018 20:32
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Quote:
[..]
Het is een teken van de goden om je voor fouten te behoeden.
Gepost door: Care op 19-11-2018 20:47
Het is een teken van de goden om je voor fouten te behoeden.
Gepost door: Care op 19-11-2018 20:47
Dacht als ik BF V verkoop heb ik voor een mooie prijs een Xbox, en dan haal ik wel een keer forza als die in de aanbieding is xD
PSN: Ivo001
Quote:
[..]
+1
Gepost door: -marco- op 19-11-2018 22:56
+1
Gepost door: -marco- op 19-11-2018 22:56
Quote:
[..][
+2
Gepost door: Ginryuu op 19-11-2018 23:44
+2
Gepost door: Ginryuu op 19-11-2018 23:44
Quote:
[..][
-1
Gepost door: Echo op 19-11-2018 23:57
-1
Gepost door: Echo op 19-11-2018 23:57
= 2
Klaag: Erg last van mijn kaak sinds gister, lijkt wel of iemand mij een goeie hoek gegeven heeft. Vroeg mijn vrouw gister of zij mij niet zwaar mishandeld heeft tijdens mijn slaap maar nee meteen ontkennen en in de verdediging, dan weet ik wel genoeg
Klaag 2: HD zenders deden het ineens niet meer van KPN, ik op zoeken wat het probleem kon zijn. Blijkt dat je minimaal 8 a 9 Mbps moet binnen krijgen om HD weer te kunnen geven. Ik een speedtest gedaan (nee geen speed genomen om te testen wat het met je doet maar de snelheid van de verbinding testen) en die kwam ineens niet meer boven de 3 Mbps terwijl deze normaal tegen de 50 aan zit bij ons. Vreemd want in de middag was alles nog snel. Standaard procedures van KPN uitgevoerd maar niks mocht baten en moet er nu een monteur komen.
1 lichtpuntje, gister haalde we weer ineens 25 Mbps en deden de HD zenders het ook weer maar ik wil toch weer die 50 halen want ik betaal daar ook voor.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi