Quote:
niet iedereen heeft die waardeloze console of handheldWat had je dan verwacht met 1000 exemplaren?
En de Switch versie is nog te bestellen, dan haal je die toch?
Gepost door: UltraTiger op 14-08-2019 19:52
En de Switch versie is nog te bestellen, dan haal je die toch?
Gepost door: UltraTiger op 14-08-2019 19:52
oh wacht het is geen van beide.
mm niet eidereen heeft dat spelcomputer ding
dan maar zo
klaag
skylanders verzamalen en de laatste paar van de serie neit unnen vinden of voor belachelijke prijzen.
Quote:
alle coole mensen wel hoor [..]niet iedereen heeft die waardeloze console of handheld
oh wacht het is geen van beide.
mm niet eidereen heeft dat spelcomputer ding
Gepost door: Vitaquest op 15-08-2019 01:05
oh wacht het is geen van beide.
mm niet eidereen heeft dat spelcomputer ding
Gepost door: Vitaquest op 15-08-2019 01:05
en ik had het tegen Xor en die heeft er wel 1 iig
Klaag: Het weer
๐บ๐ฆ ๐๐
en echt coole mensen zijn diegenen die geen meelopers zijn
de switch heetf mij vrijwel niets te bieden ga hem neit aanschaffen alleen omdat anderen het doen voor mij persoonlijk is het een kut ding en minstens net zo ruk als de wii en wiiu zoniet erger.
Quote:
klaag ultratiger die neit leif tegen me is
en echt coole mensen zijn diegenen die geen meelopers zijn
de switch heetf mij vrijwel niets te bieden ga hem neit aanschaffen alleen omdat anderen het doen voor mij persoonlijk is het een kut ding en minstens net zo ruk als de wii en wiiu zoniet erger.
Gepost door: Vitaquest op 15-08-2019 02:05
en echt coole mensen zijn diegenen die geen meelopers zijn
de switch heetf mij vrijwel niets te bieden ga hem neit aanschaffen alleen omdat anderen het doen voor mij persoonlijk is het een kut ding en minstens net zo ruk als de wii en wiiu zoniet erger.
Gepost door: Vitaquest op 15-08-2019 02:05
stan loona
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Quote:
Daarom is er de optie van verzekerd verzenden, is alleen wat duurder.
Gepost door: Htbaa op 15-08-2019 11:40
Gepost door: Htbaa op 15-08-2019 11:40
even goed lezen haha
Quote:
Je zou denken. Het is goed verpakt en verzekerd verstuurd. PostNL is verantwoordelijk. Niet dus! PostNL heeft een hele lijst aan bewijsmateriaal nodig dat ik moet leveren om aan te tonen dat de spullen weg zijn! Lees de voorwaarde:
Gepost door: Phaross op 15-08-2019 11:10
Je zou denken. Het is goed verpakt en verzekerd verstuurd. PostNL is verantwoordelijk. Niet dus! PostNL heeft een hele lijst aan bewijsmateriaal nodig dat ik moet leveren om aan te tonen dat de spullen weg zijn! Lees de voorwaarde:
Gepost door: Phaross op 15-08-2019 11:10
wel heel zuur overigens, maar ik heb de hoop al opgegeven wat betreft beschadigingen/kwijtraken tijdens verzenden ..
Quote:
Klaag: Weer te laat voor een diplomatieke paspoort =(
Gepost door: Twisted-D op 15-08-2019 11:45
Gepost door: Twisted-D op 15-08-2019 11:45
gelukkig heb ik de tekst voor je gekopieerd en opgeslagen, dus DM voor interesse! haha
Quote:
Dit is echt de aller, aller, aller laatste keer dat ik iets verkocht heb via Marktplaats. Hoop echt dat PostNL een keer keihard aangepakt wordt.
Gepost door: Phaross op 15-08-2019 11:10
Gepost door: Phaross op 15-08-2019 11:10
Die klaag deel ik maar ja PostNL is inderdaad (grotendeels) vrijgesteld van zulke claims en wettelijk is vastgelegd dat de verkoper verantwoordelijk is.
Waardoor verzendbedrijven een houding van niks hebben. Zo is PostNL eens een zending kwijtgeraakt wat al in Nederland was. Het had een lokaal tracking nummer. Ik dus verzoeken om een onderzoek en zij aangeven dat de verzender dat moet doen bij het postbedrijf in hun land.
Hoe moeten zij dat doen? Het pakket ligt bij Post NL.
Als het even kan vermijd ik Post NL maar helaas niet altijd mogelijk.
Quote:
[..]
Die klaag deel ik maar ja PostNL is inderdaad (grotendeels) vrijgesteld van zulke claims en wettelijk is vastgelegd dat de verkoper verantwoordelijk is.
Waardoor verzendbedrijven een houding van niks hebben. Zo is PostNL eens een zending kwijtgeraakt wat al in Nederland was. Het had een lokaal tracking nummer. Ik dus verzoeken om een onderzoek en zij aangeven dat de verzender dat moet doen bij het postbedrijf in hun land.
Hoe moeten zij dat doen? Het pakket ligt bij Post NL.
Als het even kan vermijd ik Post NL maar helaas niet altijd mogelijk.
Gepost door: Bigds9fan op 15-08-2019 12:45
Die klaag deel ik maar ja PostNL is inderdaad (grotendeels) vrijgesteld van zulke claims en wettelijk is vastgelegd dat de verkoper verantwoordelijk is.
Waardoor verzendbedrijven een houding van niks hebben. Zo is PostNL eens een zending kwijtgeraakt wat al in Nederland was. Het had een lokaal tracking nummer. Ik dus verzoeken om een onderzoek en zij aangeven dat de verzender dat moet doen bij het postbedrijf in hun land.
Hoe moeten zij dat doen? Het pakket ligt bij Post NL.
Als het even kan vermijd ik Post NL maar helaas niet altijd mogelijk.
Gepost door: Bigds9fan op 15-08-2019 12:45
Hier is PostNL de laatste paar pakketjes ook met de pet aan het gooien. 1 pakketje is niet gescand, maar wel aangekomen (vond ik best knap) en het andere pakketje is nooit gescand en waarschijnlijk ergens kwijtgeraakt. Vraag mij af hoeveel pakketjes gewoon kunnen verdwijnen bij PostNL. Zal op een gegeven moment toch wel een hele ruimte met "verdwenen" pakketjes moeten zijn of niet?
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Quote:
toppie
Oke nou toevallig hadden wij ook een schadeclaim. Iets van โฌ60 was kapot aangekomen, was ook niet meer te repareren. Wij krijgen het geld gewoon terug.
Gepost door: The Hamster op 15-08-2019 12:49
Gepost door: The Hamster op 15-08-2019 12:49
Ik heb zin in watermeloen soep
Quote:
[..]
Vraag mij af hoeveel pakketjes gewoon kunnen verdwijnen bij PostNL. Zal op een gegeven moment toch wel een hele ruimte met "verdwenen" pakketjes moeten zijn of niet?
Gepost door: Josplays op 15-08-2019 12:48
Vraag mij af hoeveel pakketjes gewoon kunnen verdwijnen bij PostNL. Zal op een gegeven moment toch wel een hele ruimte met "verdwenen" pakketjes moeten zijn of niet?
Gepost door: Josplays op 15-08-2019 12:48
Zou je denken maar het zou me ook niet verbazen als er hier en daar wat achterover gedrukt wordt. Als een medewerker dat heel af en toe doet valt dat niet op.
Zeker als bedrijven zoals Amazon of Bol.com heel makkelijk een nieuw artikel sturen.
Quote:
[..]
Zou je denken maar het zou me ook niet verbazen als er hier en daar wat achterover gedrukt wordt. Als een medewerker dat heel af en toe doet valt dat niet op.
Zeker als bedrijven zoals Amazon of Bol.com heel makkelijk een nieuw artikel sturen.
Gepost door: Bigds9fan op 15-08-2019 14:59
Zou je denken maar het zou me ook niet verbazen als er hier en daar wat achterover gedrukt wordt. Als een medewerker dat heel af en toe doet valt dat niet op.
Zeker als bedrijven zoals Amazon of Bol.com heel makkelijk een nieuw artikel sturen.
Gepost door: Bigds9fan op 15-08-2019 14:59
Maar meestal weten ze toch niet wat er in zit? Mijn PC werd gewoon in z'n normale doos verstuurd, dus vind al knap dat die is aangekomen, maar mijn Bassie en Adriaan DVD's zijn dus lekker zoek he.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays