Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Klaagcorner

[Begin]  |3081|3082|3083|3084|3085|3086|3087(4113)  [Eind]
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 08-04-2020 09:16
Quote:
Maar weet je het ook 100% zeker dat er glasvezel van KPN ligt?
Gepost door: Xor op 08-04-2020 08:45
Er zit glasvezel in mijn nieuwe wijk en het is van Ziggo. Stond zelfs in de akte opgenomen dat ik geen bezwaar had dat er een paar van hun snoertjes onder mijn grond lag. Waar ik nu woon heb ik het niet. Waarschijnlijk te veel moeite met al die pleintjes.

Daarnaast heb ik geen problemen met KPN hoor. Heb wel héél vaak gehad dat ze bezig waren met onderhoud in mijn buurt en vervolgens geen internet of tv had, maar voor de rest deed alles het prima. Maar als je als jarenlange klant vraagt of ze wat voor je kunnen regelen als je gaat verhuizen, en ze zijn nog te beroert om de afstandsbediening van je kastje te vervangen (die onderhand compleet vergeeld is) dan heb ik ook iets van dikke doei.

Nu ben ik wel wat meer kwijt maar ik ga er wel flink op vooruit.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
MrkvL
Door MrkvL (5568 reacties) op 08-04-2020 09:29
Quote:
[..]
Er zit glasvezel in mijn nieuwe wijk en het is van Ziggo. Stond zelfs in de akte opgenomen dat ik geen bezwaar had dat er een paar van hun snoertjes onder mijn grond lag. Waar ik nu woon heb ik het niet. Waarschijnlijk te veel moeite met al die pleintjes.

Daarnaast heb ik geen problemen met KPN hoor. Heb wel héél vaak gehad dat ze bezig waren met onderhoud in mijn buurt en vervolgens geen internet of tv had, maar voor de rest deed alles het prima. Maar als je als jarenlange klant vraagt of ze wat voor je kunnen regelen als je gaat verhuizen, en ze zijn nog te beroert om de afstandsbediening van je kastje te vervangen (die onderhand compleet vergeeld is) dan heb ik ook iets van dikke doei.

Nu ben ik wel wat meer kwijt maar ik ga er wel flink op vooruit.
Gepost door: DaggieWaggie op 08-04-2020 09:16
Bij Ziggo precies hetzelfde, ze hebben een router uitgeleverd die een bekende bug heeft mbt 5g, gaan ze je niet vertellen maar als je belt dan krijg je te horen dat ze het al wisten en je een nieuwe gaan toesturen die het probleem niet heeft. Ze doen niets extra's voor bestaande klanten, De glasvezel ligt hier nu tot in de voortuin, zodra ik aangesloten ben ga ik opzeggen en dan zal je zien dat er ook opeens van alles kan.
?+⌚
Xor
Door Xor (34660 reacties) op 08-04-2020 09:40
Quote:
[..]
Er zit glasvezel in mijn nieuwe wijk en het is van Ziggo. Stond zelfs in de akte opgenomen dat ik geen bezwaar had dat er een paar van hun snoertjes onder mijn grond lag. Waar ik nu woon heb ik het niet. Waarschijnlijk te veel moeite met al die pleintjes.

Daarnaast heb ik geen problemen met KPN hoor. Heb wel héél vaak gehad dat ze bezig waren met onderhoud in mijn buurt en vervolgens geen internet of tv had, maar voor de rest deed alles het prima. Maar als je als jarenlange klant vraagt of ze wat voor je kunnen regelen als je gaat verhuizen, en ze zijn nog te beroert om de afstandsbediening van je kastje te vervangen (die onderhand compleet vergeeld is) dan heb ik ook iets van dikke doei.

Nu ben ik wel wat meer kwijt maar ik ga er wel flink op vooruit.
Gepost door: DaggieWaggie op 08-04-2020 09:16
Maar... Ziggo biedt helemaal geen glasvezel aan . Netwerk van Ziggo bestaat grotendeels uit glasvezel. Maar van de wijkcentrale naar huis is alles met kabel verbonden. Bij KPN is hetzelfde. Alleen van de wijkcentrale naar huis is alles dan weer met ADSL/VDSL verbonden. Of ze moeten toevallig(recent of jaren geleden) glasvezel van wijkcentrale(straatkast) naar huis hebben aangelegd. Maar dat kan je hier nog terugvinden onder FttH. Tevens kan je hier de "verwachte" snelheden op jouw nieuw huis in koper/adsl en in FttH/glasvezel terugzien(als je KPN e.d. zou nemen).

Of we praten over Ziggo die als het ware "glasvezel" aanbiedt als derde partij op een glasvezelnetwerk dat door een ander partij is aangelegd. Want ik meen te herinneren dat Ziggo ook op sommige andere gebieden(waar Ziggo niet actief is), nog wel Ziggo aanbieden, maar dan als derde partij(onder een netwerk van een ander kabelbedrijf zoals CaiWay).

Niet om als een betweter over te komen ofzo. Maar ik vermoed dat je bent beïnvloed door de marketing van Ziggo. Of ik leer iets nieuws en er is een gebied waar Ziggo zich als een derde partij gedraagt omdat er alleen glasvezel zit(en ze daar nooit kabel hebben aangelegd of omdat de kabel door een ander kabelbedrijf wordt beheerd). En over de 1Gbps GIGA!!!! internet moet je vooral niet geloven. Dat is ook gewoon kabel. Als het glasvezel was, dan zou de uploadsnelheid net zo snel zijn als de downloadsnelheid. En met kabel is dat juist niet het geval .
Bigds9fan
Door Bigds9fan (9309 reacties) op 08-04-2020 09:41
Quote:
[..]
Bij Ziggo precies hetzelfde, ze hebben een router uitgeleverd die een bekende bug heeft mbt 5g, gaan ze je niet vertellen maar als je belt dan krijg je te horen dat ze het al wisten en je een nieuwe gaan toesturen die het probleem niet heeft. Ze doen niets extra's voor bestaande klanten, De glasvezel ligt hier nu tot in de voortuin, zodra ik aangesloten ben ga ik opzeggen en dan zal je zien dat er ook opeens van alles kan.
Gepost door: MrkvL op 08-04-2020 09:29

Maar dat is bij elk bedrijf. Als je bij je energie maatschappij blijft zitten krijg je niks. Stap je over naar een ander dan krijg je een tablet of wat dan ook.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 08-04-2020 09:55
Quote:
Niet om als een betweter over te komen ofzo. Maar ik vermoed dat je bent beïnvloed door de marketing van Ziggo.
Gepost door: Xor op 08-04-2020 09:40
Ach ja. Dan is er mij een oor aangenaaid. Opzeggen en een andere provider nemen is in twee telefoontjes gedaan. Kwam uit een test naar voren dat ik super supersonisch snel internet van Ziggo kon krijgen in die wijk in vergelijking met andere.

Kan ik weer bij een volgende gebruik maken van een andere aanbieding.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Xor
Door Xor (34660 reacties) op 08-04-2020 10:11
Quote:
[..]
Ach ja. Dan is er mij een oor aangenaaid. Opzeggen en een andere provider nemen is in twee telefoontjes gedaan. Kwam uit een test naar voren dat ik super supersonisch snel internet van Ziggo kon krijgen in die wijk in vergelijking met andere.

Kan ik weer bij een volgende gebruik maken van een andere aanbieding.
Gepost door: DaggieWaggie op 08-04-2020 09:55
Ze blijven natuurlijk het snelste(vergeleken met ADSL). Maar als je in de buurt van een wijkcentrale/straatkast woont waar je nog hogere snelheid met KPN hebt, dan is het natuurlijk makkelijker om voor KPN te gaan. En als je glasvezel hebt, dan is de keuze ook al heel snel gemaakt.

Als er hier glasvezel zat, dan was ik allang overgestapt. Zeker met de wat gunstigere prijzen die veel glasvezelaanbieders hebben. KPN biedt hier nog hoge internetsnelheid aan(straatkast ligt letterlijk beneden bij mij). Maar helaas zit je met het triple play abonnement een beetje vast aan Ziggo(telefoonabonnement bij Vodafone, dus krijg je ook €5 korting op je abonnement + gratis Movies & Series L met HBO. Als ik naar KPN zou overstappen, dan moet je ook weer voor een KPN telefoonabonnement kijken enz.).

Klaag: HBO content is in Nederland alleen beschikbaar bij Ziggo. Wanneer komt HBO Max ook in Nederland . Zit naast HBO, ook gelijk alles van DC, CN, TBS en Adult Swim erin en kan je ook de aanbod van crunchyroll bekijken zonder een aparte abonnement te nemen.
Danielle0173
Door Danielle0173 (1322 reacties) op 08-04-2020 13:27
Op 20 maart is mijn Zelda statue door F4F aangemeld bij DPD. Op 23 maart heb ik de verzendbevestiging en de t&t gehad. Tot op heden heeft de DPD het pakket nog niet ontvangen. Ticket aangemaakt bij F4F met de vraag of dit wel goed gaat. Heb er bijgezet dat ik snap dat er door COVID-19 vertragingen kunnen zijn, maar dat het pakket toch op z’n minst wel bij DPD zou moeten zijn ontvangen.

Wat krijg je terug? Heb geduld er kunnen vertragingen zijn door COVID-19. Ja, zover was ik al. Maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat het bijna 3 weken duurt om een pakket bij de bezorgdienst te krijgen.
Weet niet in welk land hun opslag in gevestigd maar bestellingen uit Duitsland, Engeland en Frankrijk zijn met hooguit 3 dagen binnen.

FC: 4425-1454-3512 / NNID: Danielle0173 / PSN ID: Danielle0173 / XBox: danielle0173
WWorld
Door WWorld (727 reacties) op 08-04-2020 22:31
Bax-shop. Avoid at all cost. Twee weken niet reageren op mails. Annulering niet verwerken en dan € 25 vragen voor een onjuist geleverd product ophalen. OK er zijn ergere dingen in het leven maar dit is toch wel een boosmaker. Vooral omdat ze net doen of ze de volgende dag leveren maar daar gewoon 14 dagen over doen. En dan ook nog die lieve gele DHL-helden de schuld geven.

Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 09-04-2020 10:03
Klaag: Logitech G203 is aan het sterven, constant dubbele-kliks. Een bekend probleem met deze muis (helaas). Contact opgenomen met Logitech en de reactie van de support was als volgt:
Quote:

• Volg dubbelklik-gevoelig
1. Open het configuratiescherm
2. Selecteer Mouse
3. Ga naar Buttons Tab
4. Klik onder Double Click Speed, zet de slaapkamer naar Snelle
5. Klik op Toepassen en dan OK
Jezus. :')
Care
Door Care (48253 reacties) op 09-04-2020 10:05
Quote:
Klaag: Logitech G203 is aan het sterven, constant dubbele-kliks. Een bekend probleem met deze muis (helaas). Contact opgenomen met Logitech en de reactie van de support was als volgt:
[..]
Jezus. :')
Gepost door: Dynaw op 09-04-2020 10:03
Snelle slaapkamer, dat klinkt als een goed iets
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
MarkD
Door MarkD (5192 reacties) op 09-04-2020 10:29
Quote:
Bax-shop. Avoid at all cost. Twee weken niet reageren op mails. Annulering niet verwerken en dan € 25 vragen voor een onjuist geleverd product ophalen. OK er zijn ergere dingen in het leven maar dit is toch wel een boosmaker. Vooral omdat ze net doen of ze de volgende dag leveren maar daar gewoon 14 dagen over doen. En dan ook nog die lieve gele DHL-helden de schuld geven.


Gepost door: WWorld op 08-04-2020 22:31

Heel vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad, maar “avoid at all costs” heeft weer een enorm drama gehalte.

Ik heb daar een keer of 4 wat besteld, altijd keurig netjes geleverd. 1 keer heb ik een artikel al gebruikt en het viel tegen. In overleg in geopende verpakking teruggestuurd en geld terug gekregen.

On topic: met kleine man naar consultatiebureau geweest voor voorlopig laatste vaccinaties. Zoveel verdriet. Gelukkig niets wat een nijntje koek niet oplost.
Flub mij, alsjeblieft
TwilightRealm
Door TwilightRealm (1962 reacties) op 09-04-2020 10:31
Quote:
Op 20 maart is mijn Zelda statue door F4F aangemeld bij DPD. Op 23 maart heb ik de verzendbevestiging en de t&t gehad. Tot op heden heeft de DPD het pakket nog niet ontvangen. Ticket aangemaakt bij F4F met de vraag of dit wel goed gaat. Heb er bijgezet dat ik snap dat er door COVID-19 vertragingen kunnen zijn, maar dat het pakket toch op z’n minst wel bij DPD zou moeten zijn ontvangen.

Wat krijg je terug? Heb geduld er kunnen vertragingen zijn door COVID-19. Ja, zover was ik al. Maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat het bijna 3 weken duurt om een pakket bij de bezorgdienst te krijgen.
Weet niet in welk land hun opslag in gevestigd maar bestellingen uit Duitsland, Engeland en Frankrijk zijn met hooguit 3 dagen binnen.

Gepost door: Danielle0173 op 08-04-2020 13:27

Voor Europa hebben ze een warenhuis in Slowakije, alles werd eerst vanuit de UK verstuurd maar ivm Brexit hebben ze er dus ook eentje in Slowakije opgezet. En inderdaad, vind het ook wel erg lang duren nu gezien het feit dat er normaal gesproken maximaal 5 werkdagen tussen verzendbevestiging en bezorging zaten, nu zitten we op 13 en geen woord vanuit F4F behalve "ja vertraging door COVID-19". 2+ weken is dan wel erg overdreven. PVC Zelda is overigens niet de enige die zo vertraagd is, Shiranui ligt ook ergens stof te happen. Volgens mij is dat hele warenhuis gesloten ofzo.

Sowieso vind ik de communicatie vanuit webshops erg beperkt of zelfs compleet afwezig, zo moeilijk is het niet om even een banner bovenaan elke pagina te plakken met een melding dat er wat vertraging is. Ik heb nota bene zelf nog een paar weken terug zo'n COVID-19 notificatie banner op een webshop gezet (zelfs met Salesforce Commerce Cloud, Git, code reviews, Scrum, release naar productie etc. duurt dat niet langer dan een dag). Zo'n melding voorkomt daarbij ook weer extra belasting op de klantenservice want dan hoeven ze niet continu vragen van klanten te beantwoorden over waar hun bestellingen blijven. Als je niks meldt (niet elke webshop heeft het achterlijk druk nu) dan gaat men er vanuit dat het business-as-usual is.

Voorbeeld: Ik had vorige week maandag een zak speciaal dieetvoer voor mijn kat besteld, stond op de productpagina dat het direct leverbaar was en dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Nergens een melding dat er vertragingen waren ten tijde van bestellen. Aangezien de dierenarts al een week dat voer niet op voorraad had (en 2x valse beloftes maakte), had ik juist online besteld aangezien we op dat moment bijna geen voer meer hadden. Gelukkig was er de dag erna uiteindelijk toch een voorraad binnengekomen bij de dierenarts want we kregen die webshopbestelling uiteindelijk pas eergisteren (na een week dus) geleverd. COVID-19 of niet, zet gewoon niet op je site dat een product direct leverbaar is wanneer er geen voorraad is Als er tenminste een melding zichtbaar is dan weet ik in ieder geval dat het even kan duren.

Valt me trouwens wel mee dat PostNL, DPD etc. wel ondanks alles gewoon keurig netjes op tijd bezorgen, want wat zullen die het (extra) zwaar hebben nu iedereen online bestelt... Edit: Haha, zeg ik net nu een bestelling die ik verwacht vandaag is gesorteerd maar morgen pas wordt bezorgd... Ach, steekt gelukkig niet op een dag
ʕ •ᴥ•ʔ
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 09-04-2020 11:16
Quote:
On topic: met kleine man naar consultatiebureau geweest voor voorlopig laatste vaccinaties. Zoveel verdriet. Gelukkig niets wat een nijntje koek niet oplost.
Gepost door: MarkD op 09-04-2020 10:29
Ben blij dat je na een Nijntje koekje weer een beetje was bijgekomen. Ik ben ook altijd even van streek na zo'n bezoekje met de kinderen. Kan veel verdragen, maar mijn vaderhart scheurt als ze zitten te brullen na zo'n prik.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Snowmanski
Door Snowmanski (364 reacties) op 09-04-2020 11:47
Pfff.... softies....
MarkD
Door MarkD (5192 reacties) op 09-04-2020 12:08
Quote:
[..]
Ben blij dat je na een Nijntje koekje weer een beetje was bijgekomen. Ik ben ook altijd even van streek na zo'n bezoekje met de kinderen. Kan veel verdragen, maar mijn vaderhart scheurt als ze zitten te brullen na zo'n prik.
Gepost door: DaggieWaggie op 09-04-2020 11:16

Weet je wat zo erg is. Dat mannetje KIJKT dat koekje bijna uit mijn hand. Alsof ik niet al genoeg heb opgegeven voor hem.
Flub mij, alsjeblieft
WWorld
Door WWorld (727 reacties) op 09-04-2020 12:17
Quote:
[..]

Heel vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad, maar “avoid at all costs” heeft weer een enorm drama gehalte.

Ik heb daar een keer of 4 wat besteld, altijd keurig netjes geleverd. 1 keer heb ik een artikel al gebruikt en het viel tegen. In overleg in geopende verpakking teruggestuurd en geld terug gekregen.

On topic: met kleine man naar consultatiebureau geweest voor voorlopig laatste vaccinaties. Zoveel verdriet. Gelukkig niets wat een nijntje koek niet oplost.
Gepost door: MarkD op 09-04-2020 10:29

Onze klaagzangen zijn harmonieus. Ik kon het twee weken uitblijven van enige reactie en verzending van Bax nog wel begrijpen en billijken. Maar het kindje dat z'n eerste echte keyboard krijgt en na de beloftes "morgen bezorgd' en "het is onderweg" twee weken lang bij iedere deurbelgong opspringt en vol verwachting naar de deurbel rent. Ja dat is een beetje sneu. Hence the drama.
En er zijn ergere dingen en net als vaccinaties wordt je hier ook sterker van, maar ik denk dan: beloof het als bedrijf gewoon niet. Zeg geen dingen toe die je niet waar kan maken. En reageer eens op je klanten. Pak de telefoon en los die shit op. En als ik de reviews over Bax-shop lees ben ik echt niet de enige. Vandaag komt het pakket van een andere winkel en stuur ik die van Bax terug naar Zeeland. Verkopen ze het instrument maar aan de marinierskapel ofzo.
Benenstrekken
Door Benenstrekken (1052 reacties) op 09-04-2020 12:38
Heb zelf ook vaak gedoe met Bax. Heb eens een elektronisch drumstel besteld, kreeg ik alleen een kruk, die niet eens bij de set hoorde. De beelden van het magazijn lieten toch echt een grotere doos zien die werd verstuurd.. waarschijnlijk naar de magazijnmedewerker die nu waarschijnlijk inmiddels zijn eigen ACDC coverband is begonnen
MarkD
Door MarkD (5192 reacties) op 09-04-2020 13:09
Quote:
[..]

Onze klaagzangen zijn harmonieus. Ik kon het twee weken uitblijven van enige reactie en verzending van Bax nog wel begrijpen en billijken. Maar het kindje dat z'n eerste echte keyboard krijgt en na de beloftes "morgen bezorgd' en "het is onderweg" twee weken lang bij iedere deurbelgong opspringt en vol verwachting naar de deurbel rent. Ja dat is een beetje sneu. Hence the drama.
En er zijn ergere dingen en net als vaccinaties wordt je hier ook sterker van, maar ik denk dan: beloof het als bedrijf gewoon niet. Zeg geen dingen toe die je niet waar kan maken. En reageer eens op je klanten. Pak de telefoon en los die shit op. En als ik de reviews over Bax-shop lees ben ik echt niet de enige. Vandaag komt het pakket van een andere winkel en stuur ik die van Bax terug naar Zeeland. Verkopen ze het instrument maar aan de marinierskapel ofzo.
Gepost door: WWorld op 09-04-2020 12:17

De situatie is ook gewoon balen en ik begrijp je klaag. Maar 1 ervaring maakt nog geen avoid at all costs.

Ik zou zeggen stuur jezelf met je gezin mee naar Zeeland, het is hier oneindig mooi
Flub mij, alsjeblieft
WWorld
Door WWorld (727 reacties) op 09-04-2020 13:24
Quote:
[..]

De situatie is ook gewoon balen en ik begrijp je klaag. Maar 1 ervaring maakt nog geen avoid at all costs.

Ik zou zeggen stuur jezelf met je gezin mee naar Zeeland, het is hier oneindig mooi
Gepost door: MarkD op 09-04-2020 13:09

Maar we mogen toch helemaal niet komen naar jullie (inderdaad zeer mooie) provincie? Wir bleiben zu Hause. Met muziek.
Koopjesjunky2017
Door Koopjesjunky2017 (46 reacties) op 09-04-2020 13:44
Nu in de aanbieding bij Media Markt de Nintendo Switch. Ik zeg koopje! Maar 409 euro Toch beter dan de 650 euro die op Marktplaats gevraagd wordt.
Lost family and friend counter thanks to Corona: II
[Begin]  |3081|3082|3083|3084|3085|3086|3087(4113)  [Eind]