Quote:
Hou de moed erin, Paardje. 🫂Klaag: ik zit vreselijk in mineurstemming al een tijd. Gewoon, niet zo lekker in m'n sas. Laat ik het maar eens benoemen, wie weet is dat de eerste stap naar verbetering.
Gepost door: Budgetpaardje op 23-05-2026 23:26
Gepost door: Budgetpaardje op 23-05-2026 23:26
Klaag: ik heb de komende 3 weken het echt afgrijselijk druk op werk.
Gelukkig wel tijd voor leuke dingen in het weekend maar het is wel echt even door een zure appel heen bijten tot de zomervakantie.
Naast mijn lessen heb ik allemaal extra vergaderingen, drama avond van mijn mentorklas, veel nakijkwerk en ik moet nog toetsen maken… I can do this!
Gelukkig wel tijd voor leuke dingen in het weekend maar het is wel echt even door een zure appel heen bijten tot de zomervakantie. Naast mijn lessen heb ik allemaal extra vergaderingen, drama avond van mijn mentorklas, veel nakijkwerk en ik moet nog toetsen maken… I can do this!
Boomerang! Do you want a banana..?
Klaag: Heligoland van Massive Attack voelt nog steeds als een album van een paar jaar oud, maar ik kom er net achter dat die uit 2010 komt! Wat! Waar blijft de tijd?!


🐴
Klaag: ik had omdat ik Spider-Man 2 met VRR (wat ik net had aangezet) wou checken de PS5 even in rest mode gezet maar kennelijk gaat de installatie dan niet door. Ugh.
(Toch nog even kunnen webslingeren.)
Kan niet zeggen of er verschil was maar goed mijn tv kan wel de 120 hertz mode aan dus dat is wel tof. Zeker voor een tv van 2019 (in 2020 gekocht). Tv heeft geen HDMI 2.1 maar ja dat is pas nodig met de PS6.
(Toch nog even kunnen webslingeren.)
Kan niet zeggen of er verschil was maar goed mijn tv kan wel de 120 hertz mode aan dus dat is wel tof. Zeker voor een tv van 2019 (in 2020 gekocht). Tv heeft geen HDMI 2.1 maar ja dat is pas nodig met de PS6.
Klaag: gisteren enorm wakker gelegen en mij ook afgrijselijk rot gevoeld over iets waar ik moeite mee heb. Vanochtend even hardop een gesprek met mijzelf gevoerd en ik heb mijn inner demon een naam gegeven: |||Spoiler|||
Gerda
|||Spoiler|||. Het heeft in ieder geval geholpen om even alles hardop te benoemen en het is nog steeds rot wat ik voel maar het gevoel mag er zijn en ik heb het een plek aan de andere kant van de kamer waar het lekker mag etteren uit mijn zicht.
(Ik heb de naam expres gekozen omdat ik dan moet denken aan zo’n oudere dame met zo’n heftige rokersstem die heel veel sherry heeft gedronken. 😂)
(Ik heb de naam expres gekozen omdat ik dan moet denken aan zo’n oudere dame met zo’n heftige rokersstem die heel veel sherry heeft gedronken. 😂)
Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
Klaag: gisteren enorm wakker gelegen en mij ook afgrijselijk rot gevoeld over iets waar ik moeite mee heb. Vanochtend even hardop een gesprek met mijzelf gevoerd en ik heb mijn inner demon een naam gegeven: |||Spoiler|||
Gerda
|||Spoiler|||. Het heeft in ieder geval geholpen om even alles hardop te benoemen en het is nog steeds rot wat ik voel maar het gevoel mag er zijn en ik het een plek aan de andere kant van de kamer waar het lekker mag etteren uit mijn zicht.
(Ik heb de naam expres gekozen omdat ik dan moet denken aan zo’n oudere dame met zo’n heftige rokersstem die heel veel sherry heeft gedronken. 😂)
Gepost door: Roosje op 26-05-2026 07:02
(Ik heb de naam expres gekozen omdat ik dan moet denken aan zo’n oudere dame met zo’n heftige rokersstem die heel veel sherry heeft gedronken. 😂)
Gepost door: Roosje op 26-05-2026 07:02
Goed bezig Roosje! En ik ben het met je eens, die naam kan ik ook prima koppelen aan een heftige rokersstem 😂
PS5: Ghandidcm ~ Switch: SW-8290-6169-2227 ~ Xbox: GhandiDCM
Quote:
[..]
Goed bezig Roosje! En ik ben het met je eens, die naam kan ik ook prima koppelen aan een heftige rokersstem 😂
Gepost door: Zpepijn op 26-05-2026 07:30
Goed bezig Roosje! En ik ben het met je eens, die naam kan ik ook prima koppelen aan een heftige rokersstem 😂
Gepost door: Zpepijn op 26-05-2026 07:30
Ik heb een paar jaar geleden een master in Taalwetenschappen gedaan, mijn eigenlijke plan voor mijn scriptie was om onderzoek te gaan doen naar rokersstemmen (en hoe dit zich verhoud tot de stembanden), maar mijn supervisor vond dat te ambitieus en te klinisch voor een master scriptie. Mocht ik ooit de kans krijgen om een PhD te doen…
Boomerang! Do you want a banana..?
Klaag: Eikels bij Capcom die mijn video claimen op stukken die niet anders gespeeld kúnnen worden zoals een end credit.

Ik genereer er toch geen inkomsten mee, maar is nu voor mij een principe kwestie. Ik ga die krengen sueën!

Ik genereer er toch geen inkomsten mee, maar is nu voor mij een principe kwestie. Ik ga die krengen sueën!
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
je moet mensen ook niet laten weten wie die game gemaakt heeft. dat kan niet de bedoeling zijn
http://backloggery.com/tiewl
Save gamefile van Starfield PS5 is gecorrumpeerd. 7 uur in die game gestopt.
📸posting pics and vids of games • ⚔️Soulsborne player ánd FromSoftware fan • 🎮PlayStation • Nintendo • VR Enthusiast • PSN: JelleBurg • Proud P8P Owner Firefox > every other browser
Everybody's Golf: Hot Shots (Switch) al sinds maart €16,95 bij AYG, en net nu dat ik hem wil kopen is 'ie de volgende dag opeens helemaal verdwenen van de site 

Klaag: gisteren een veel te lange dag gehad op werk van 8:00-21:15; nu weer van 7:15-16:00... Goed, hoort er wel een beetje bij met mijn ambities maar leuk is het niet...
Klaag 2: ik heb heel veel nakijkwerk waaronder een literatuurtoets over een boek met heel veel interpretatie.
Klaag 2: ik heb heel veel nakijkwerk waaronder een literatuurtoets over een boek met heel veel interpretatie.

Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
De grootste maat in Japanse winkels is 28 (44 ong). Kunt grote schoenen alleen in outlet parks kopen. Maar aanbod is klein Zouden ze maat 47 hebben in Japan?
Gepost door: GJ op 22-05-2026 20:08
Gepost door: GJ op 22-05-2026 20:08
Quote:
Klaag: DHL die pas vanavond langskomt met First Light 
Gepost door: Kinyo2z op 27-05-2026 10:09

Gepost door: Kinyo2z op 27-05-2026 10:09
Balen.
Die van mij komt "tussen 10:00 - 18:00 uur". Ook fijn.
If it bleeds, we can kill it.
Quote:
Verrekt, daar koppel ik die naam ook mee.[..]
Goed bezig Roosje! En ik ben het met je eens, die naam kan ik ook prima koppelen aan een heftige rokersstem 😂
Gepost door: Zpepijn op 26-05-2026 07:30
Goed bezig Roosje! En ik ben het met je eens, die naam kan ik ook prima koppelen aan een heftige rokersstem 😂
Gepost door: Zpepijn op 26-05-2026 07:30
Mijn schooljuf van de basisschooll vroeger heette ook Gerda en was een oud rimpelig vrouwtje met een rokersstem 🙈
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Klaag:
https://www.ad.nl/show/marcel-musters-is-schuldenvrij-na-inzameling-weet-niet-wat-ik-meemaak~a2acd68e/
Wie doneert hieraan? 🫣
https://www.ad.nl/show/marcel-musters-is-schuldenvrij-na-inzameling-weet-niet-wat-ik-meemaak~a2acd68e/
Wie doneert hieraan? 🫣

