Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Klaagcorner

[Begin]  |4386|4387|4388|4389|4390|4391|4392(4399)  [Eind]
Dracquiteur
Door Dracquiteur (4155 reacties) op 24-05-2026 13:01
Quote:
Klaag: ik zit vreselijk in mineurstemming al een tijd. Gewoon, niet zo lekker in m'n sas. Laat ik het maar eens benoemen, wie weet is dat de eerste stap naar verbetering.
Gepost door: Budgetpaardje op 23-05-2026 23:26
Hou de moed erin, Paardje. 🫂
Roosje
Door Roosje (8366 reacties) op 25-05-2026 07:19
Klaag: ik heb de komende 3 weken het echt afgrijselijk druk op werk. Gelukkig wel tijd voor leuke dingen in het weekend maar het is wel echt even door een zure appel heen bijten tot de zomervakantie.

Naast mijn lessen heb ik allemaal extra vergaderingen, drama avond van mijn mentorklas, veel nakijkwerk en ik moet nog toetsen maken… I can do this!

Boomerang! Do you want a banana..?
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12497 reacties) op 25-05-2026 10:50
Klaag: ik ben een domkop (zie juichcorner).
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33975 reacties) op 25-05-2026 21:38
Klaag: Heligoland van Massive Attack voelt nog steeds als een album van een paar jaar oud, maar ik kom er net achter dat die uit 2010 komt! Wat! Waar blijft de tijd?!



🐴
UltraTiger
Door UltraTiger (85884 reacties) op 25-05-2026 21:40
Hey LEGOLAND?

🇺🇦 💙💛
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33975 reacties) op 25-05-2026 21:44
Quote:
Hey LEGOLAND?
Gepost door: UltraTiger op 25-05-2026 21:40

Nee, die is in 1968 geopend.

🐴
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12497 reacties) op 25-05-2026 22:23
Klaag: ik had omdat ik Spider-Man 2 met VRR (wat ik net had aangezet) wou checken de PS5 even in rest mode gezet maar kennelijk gaat de installatie dan niet door. Ugh.

(Toch nog even kunnen webslingeren.)

Kan niet zeggen of er verschil was maar goed mijn tv kan wel de 120 hertz mode aan dus dat is wel tof. Zeker voor een tv van 2019 (in 2020 gekocht). Tv heeft geen HDMI 2.1 maar ja dat is pas nodig met de PS6.
Roosje
Door Roosje (8366 reacties) op 26-05-2026 07:02
Klaag: gisteren enorm wakker gelegen en mij ook afgrijselijk rot gevoeld over iets waar ik moeite mee heb. Vanochtend even hardop een gesprek met mijzelf gevoerd en ik heb mijn inner demon een naam gegeven: |||Spoiler||| Gerda |||Spoiler|||. Het heeft in ieder geval geholpen om even alles hardop te benoemen en het is nog steeds rot wat ik voel maar het gevoel mag er zijn en ik heb het een plek aan de andere kant van de kamer waar het lekker mag etteren uit mijn zicht.

(Ik heb de naam expres gekozen omdat ik dan moet denken aan zo’n oudere dame met zo’n heftige rokersstem die heel veel sherry heeft gedronken. 😂)

Boomerang! Do you want a banana..?
Zpepijn
Door Zpepijn (1055 reacties) op 26-05-2026 07:30
Quote:
Klaag: gisteren enorm wakker gelegen en mij ook afgrijselijk rot gevoeld over iets waar ik moeite mee heb. Vanochtend even hardop een gesprek met mijzelf gevoerd en ik heb mijn inner demon een naam gegeven: |||Spoiler||| Gerda |||Spoiler|||. Het heeft in ieder geval geholpen om even alles hardop te benoemen en het is nog steeds rot wat ik voel maar het gevoel mag er zijn en ik het een plek aan de andere kant van de kamer waar het lekker mag etteren uit mijn zicht.

(Ik heb de naam expres gekozen omdat ik dan moet denken aan zo’n oudere dame met zo’n heftige rokersstem die heel veel sherry heeft gedronken. 😂)
Gepost door: Roosje op 26-05-2026 07:02

Goed bezig Roosje! En ik ben het met je eens, die naam kan ik ook prima koppelen aan een heftige rokersstem 😂

PS5: Ghandidcm ~ Switch: SW-8290-6169-2227 ~ Xbox: GhandiDCM
Roosje
Door Roosje (8366 reacties) op 26-05-2026 07:52
Quote:
[..]

Goed bezig Roosje! En ik ben het met je eens, die naam kan ik ook prima koppelen aan een heftige rokersstem 😂
Gepost door: Zpepijn op 26-05-2026 07:30



Ik heb een paar jaar geleden een master in Taalwetenschappen gedaan, mijn eigenlijke plan voor mijn scriptie was om onderzoek te gaan doen naar rokersstemmen (en hoe dit zich verhoud tot de stembanden), maar mijn supervisor vond dat te ambitieus en te klinisch voor een master scriptie. Mocht ik ooit de kans krijgen om een PhD te doen…

Boomerang! Do you want a banana..?
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (41094 reacties) op 26-05-2026 19:33
Klaag: Eikels bij Capcom die mijn video claimen op stukken die niet anders gespeeld kúnnen worden zoals een end credit.


Ik genereer er toch geen inkomsten mee, maar is nu voor mij een principe kwestie. Ik ga die krengen sueën!

Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
TiewL
Door TiewL (311 reacties) op 26-05-2026 19:45
je moet mensen ook niet laten weten wie die game gemaakt heeft. dat kan niet de bedoeling zijn

http://backloggery.com/tiewl
Jolony
Door Jolony (4962 reacties) op 26-05-2026 20:30
Save gamefile van Starfield PS5 is gecorrumpeerd. 7 uur in die game gestopt.

📸posting pics and vids of games • ⚔️Soulsborne player ánd FromSoftware fan • 🎮PlayStation • Nintendo • VR Enthusiast • PSN: JelleBurg • Proud P8P Owner Firefox > every other browser
Its_Jord
Door Its_Jord (2299 reacties) op 26-05-2026 22:00
Everybody's Golf: Hot Shots (Switch) al sinds maart €16,95 bij AYG, en net nu dat ik hem wil kopen is 'ie de volgende dag opeens helemaal verdwenen van de site
Roosje
Door Roosje (8366 reacties) op 27-05-2026 08:46
Klaag: gisteren een veel te lange dag gehad op werk van 8:00-21:15; nu weer van 7:15-16:00... Goed, hoort er wel een beetje bij met mijn ambities maar leuk is het niet...

Klaag 2: ik heb heel veel nakijkwerk waaronder een literatuurtoets over een boek met heel veel interpretatie.

Boomerang! Do you want a banana..?
Hercule
Door Hercule (7891 reacties) op 27-05-2026 09:48
Quote:
Zouden ze maat 47 hebben in Japan?
Gepost door: GJ op 22-05-2026 20:08
De grootste maat in Japanse winkels is 28 (44 ong). Kunt grote schoenen alleen in outlet parks kopen. Maar aanbod is klein
Kinyo2z
Door Kinyo2z (1343 reacties) op 27-05-2026 10:09
Klaag: DHL die pas vanavond langskomt met First Light

"we need do more damage" ~ Kinyo2z
Xenomorph
Door Xenomorph (1922 reacties) op 27-05-2026 10:25
Quote:
Klaag: DHL die pas vanavond langskomt met First Light
Gepost door: Kinyo2z op 27-05-2026 10:09

Balen.
Die van mij komt "tussen 10:00 - 18:00 uur". Ook fijn.

If it bleeds, we can kill it.
Eek2nd
Door Eek2nd (17002 reacties) op 27-05-2026 14:42
Quote:
[..]

Goed bezig Roosje! En ik ben het met je eens, die naam kan ik ook prima koppelen aan een heftige rokersstem 😂
Gepost door: Zpepijn op 26-05-2026 07:30
Verrekt, daar koppel ik die naam ook mee.
Mijn schooljuf van de basisschooll vroeger heette ook Gerda en was een oud rimpelig vrouwtje met een rokersstem 🙈

😼👞🧑🏻‍🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12497 reacties) op 27-05-2026 16:55
[Begin]  |4386|4387|4388|4389|4390|4391|4392(4399)  [Eind]