Klaag: Heb bericht gekregen dat bij ons de koeling in het luchtbehandelingsysteem pas in juli aan gaat. Maar geen zorgen, we hoeven een maandje van die service niet te betalen. Wat een wanbedrijf zeg.
🐴
Klaag:
Gisteren de game First Light binnen gekregen, maar in slaap gevallen voordat ik aan de game kon beginnen
.
Nou ja, dan vanavond maar.
Gisteren de game First Light binnen gekregen, maar in slaap gevallen voordat ik aan de game kon beginnen
.Nou ja, dan vanavond maar.
If it bleeds, we can kill it.
Klaag: vandaag ook pijnlijke schouders/nek, ik had gehoopt dat het na een nachtje rust wel over zou zijn
Klaag: date afgezegd door wederpartij... Nu moet ik nog even een les geven aan 4 havo, ik ben echt een soort van draak nu.
Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
Klaag: date afgezegd door wederpartij... Nu moet ik nog even een les geven aan 4 havo, ik ben echt een soort van draak nu.
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 11:12
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 11:12
Gaf de andere partij nog een geldige reden of een of andere k*tsmoes?
Zelf ook een klaag:
Ik moet de huishoudelijke sidequests doen, maar geen zin in
.If it bleeds, we can kill it.
Gevangen in huis, auto bij dealer voor onderhoud, verwacht een pakketje met als levertijd indicatie... Tussen 10.00-18.00. zit een verjaardagscadeau in voor morgen.
Pfff verveel me...
Potje ik zie ik zie wat jij niet ziet doen?
Pfff verveel me...
Potje ik zie ik zie wat jij niet ziet doen?
Go woke, go broke.
Quote:
Trek een biertje open en gooi een game aanGevangen in huis, auto bij dealer voor onderhoud, verwacht een pakketje met als levertijd indicatie... Tussen 10.00-18.00. zit een verjaardagscadeau in voor morgen.
Pfff verveel me...
Potje ik zie ik zie wat jij niet ziet doen?
Gepost door: Swift op 29-05-2026 11:29
Pfff verveel me...
Potje ik zie ik zie wat jij niet ziet doen?
Gepost door: Swift op 29-05-2026 11:29
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Quote:
Gevangen in huis, auto bij dealer voor onderhoud, verwacht een pakketje met als levertijd indicatie... Tussen 10.00-18.00. zit een verjaardagscadeau in voor morgen.
Pfff verveel me...
Potje ik zie ik zie wat jij niet ziet doen?
Gepost door: Swift op 29-05-2026 11:29
Pfff verveel me...
Potje ik zie ik zie wat jij niet ziet doen?
Gepost door: Swift op 29-05-2026 11:29
Misschien heb je nog een goed boek liggen om te lezen?
Quote:
[..]
Gaf de andere partij nog een geldige reden of een of andere k*tsmoes?
Zelf ook een klaag:
Ik moet de huishoudelijke sidequests doen, maar geen zin in
.
Gepost door: Xenomorph op 29-05-2026 11:18
Gaf de andere partij nog een geldige reden of een of andere k*tsmoes?
Zelf ook een klaag:
Ik moet de huishoudelijke sidequests doen, maar geen zin in
.Gepost door: Xenomorph op 29-05-2026 11:18
Ja dat er geen ruimte is in zijn leven. Ik snap het wel gezien hij vorige week uitbundig hierover vertelde maar ik ben wel echt heartbroken kan ik je vertellen. Ik vond hem echt echt echt heel erg leuk namelijk.

Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
Jaja. Geen ruimte in zijn leven, maar wel ruimte om toch maar te daten [..]
Ja dat er geen ruimte is in zijn leven. Ik snap het wel gezien hij vorige week uitbundig hierover vertelde maar ik ben wel echt heartbroken kan ik je vertellen. Ik vond hem echt echt echt heel erg leuk namelijk.
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 14:01
Ja dat er geen ruimte is in zijn leven. Ik snap het wel gezien hij vorige week uitbundig hierover vertelde maar ik ben wel echt heartbroken kan ik je vertellen. Ik vond hem echt echt echt heel erg leuk namelijk.

Gepost door: Roosje op 29-05-2026 14:01
.Where am I Playstation Showcase? 🤡
Quote:
Dit inderdaad, lekker makkelijk op zo'n manier omgaan met mensen. [..]
Jaja. Geen ruimte in zijn leven, maar wel ruimte om toch maar te daten
.
Gepost door: Xor op 29-05-2026 14:13
Jaja. Geen ruimte in zijn leven, maar wel ruimte om toch maar te daten
.Gepost door: Xor op 29-05-2026 14:13
People say nothing is impossible, but I do nothing every day 🐻
Klaag: bezorgers die bij een tijdsvak (nu 14.30-16.30) altijd op het laatste moment pas komen (als ze überhaupt binnen de tijdsvak komen).
|||Spoiler||| En als je denkt heel ff in het begin van de tijdsvak 10.minuten ff weg ga, komen ze natuurlijk wel in t begin 😅 |||Spoiler|||
|||Spoiler||| En als je denkt heel ff in het begin van de tijdsvak 10.minuten ff weg ga, komen ze natuurlijk wel in t begin 😅 |||Spoiler|||
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Quote:
Ik vind het heel rot voor jou 😢[..]
Ja dat er geen ruimte is in zijn leven. Ik snap het wel gezien hij vorige week uitbundig hierover vertelde maar ik ben wel echt heartbroken kan ik je vertellen. Ik vond hem echt echt echt heel erg leuk namelijk.
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 14:01
Ja dat er geen ruimte is in zijn leven. Ik snap het wel gezien hij vorige week uitbundig hierover vertelde maar ik ben wel echt heartbroken kan ik je vertellen. Ik vond hem echt echt echt heel erg leuk namelijk.

Gepost door: Roosje op 29-05-2026 14:01
Ja, ik ga hier echt niet goed op. Ik heb al lang de behoefte aan knuffelen op de bank en dat vooruitzicht had ik daadwerkelijk... Met nadruk op had. Net even bij vrienden uitgehuild maar ik denk dat ik die dating app maar weer ga verwijderen, lijkt wel een slangenkuil met alle zooi die erin zit.
Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
Ja, ik ga hier echt niet goed op. Ik heb al lang de behoefte aan knuffelen op de bank en dat vooruitzicht had ik daadwerkelijk... Met nadruk op had. Net even bij vrienden uitgehuild maar ik denk dat ik die dating app maar weer ga verwijderen, lijkt wel een slangenkuil met alle zooi die erin zit.
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 20:32
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 20:32
Ik deel deze klaag. Genoeg matches, soms een gesprek, maar ik kan er eigenlijk niks mee. Als je een leuk gesprek hebt dwingt zo'n app je eerst om andere mensen te zien voordat je in de chat komt en ik vermoed dat er een algoritme is die zorgt dat echt goede matches achteraan mogen schuiven. Om over nepprofielen nog maar te zwijgen.
Jammer Roosje! Maar onthoud dat dit alleen maar betekent dat je een kogel hebt ontweken. Althans, zo probeer ik het altijd maar te zien en dat helpt na verloop van tijd. 🫂
🐴
Quote:
[..]
Ik deel deze klaag. Genoeg matches, soms een gesprek, maar ik kan er eigenlijk niks mee. Als je een leuk gesprek hebt dwingt zo'n app je eerst om andere mensen te zien voordat je in de chat komt en ik vermoed dat er een algoritme is die zorgt dat echt goede matches achteraan mogen schuiven. Om over nepprofielen nog maar te zwijgen.
Jammer Roosje! Maar onthoud dat dit alleen maar betekent dat je een kogel hebt ontweken. Althans, zo probeer ik het altijd maar te zien en dat helpt na verloop van tijd. 🫂
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 20:52
Ik deel deze klaag. Genoeg matches, soms een gesprek, maar ik kan er eigenlijk niks mee. Als je een leuk gesprek hebt dwingt zo'n app je eerst om andere mensen te zien voordat je in de chat komt en ik vermoed dat er een algoritme is die zorgt dat echt goede matches achteraan mogen schuiven. Om over nepprofielen nog maar te zwijgen.
Jammer Roosje! Maar onthoud dat dit alleen maar betekent dat je een kogel hebt ontweken. Althans, zo probeer ik het altijd maar te zien en dat helpt na verloop van tijd. 🫂
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 20:52
Ik heb nu ook een match en het Nederlands is echt heul erg slecht, of zoals hij zegt belabert.
Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
[..]
Ik heb nu ook een match en het Nederlands is echt heul erg slecht, of zoals hij zegt belabert.
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 20:59
Ik heb nu ook een match en het Nederlands is echt heul erg slecht, of zoals hij zegt belabert.
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 20:59
Dat valt me nog mee. Ik had net een 'hen niewe foets betaalt dus ff gen geld voor dates'. 😂
Maar keep on swiping! Gelukkig is het eindelijk lekker weer en kom ik dan meer mensen tegen in het echt, die ook nog eens meer open lijken te staan voor gesprek en meer dan tijdens zogenaamd slecht weer.
🐴
Quote:
[..]
Dat valt me nog mee. Ik had net een 'hen niewe foets betaalt dus ff gen geld voor dates'. 😂
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 21:07
Dat valt me nog mee. Ik had net een 'hen niewe foets betaalt dus ff gen geld voor dates'. 😂
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 21:07
wtf is dat nou weer?! xD Bro doe normaal, zet je autocorrect aan ofzo?
Boomerang! Do you want a banana..?



