Quote:
[..]
wtf is dat nou weer?! xD Bro doe normaal, zet je autocorrect aan ofzo?
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 21:18
wtf is dat nou weer?! xD Bro doe normaal, zet je autocorrect aan ofzo?
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 21:18
Zet zelf je autocorrect aan bro!!
🐴
Quote:
[..]
Zet zelf je autocorrect aan bro!!
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 21:22
Zet zelf je autocorrect aan bro!!
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 21:22
Ik ben je bro niet, tenminste hoe oud was je ookalweer en kan je knikkeren?
Boomerang! Do you want a banana..?
Ik hoorde laatst ook iemand ‘hun’ als onderwerp gebruiken. 🙉
Ja, ik weet dat ik zelf ook vaak een heleboel Engelse/Amerikaanse dingen zeg... 😹
Quote:
Dat vind ik trouwens ook een beetje raar klinken. Ik denk dat dat uit het Engels komt? (Dodged a bullet.) Of is het ook gebruikelijk om het in het Nederlands te zeggen? ‘Je hebt de dans ontsprongen’ is volgens mij hoe je dat normaal gesproken in het Nederlands zegt.[..]
Jammer Roosje! Maar onthoud dat dit alleen maar betekent dat je een kogel hebt ontweken. Althans, zo probeer ik het altijd maar te zien en dat helpt na verloop van tijd. 🫂
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 20:52
Jammer Roosje! Maar onthoud dat dit alleen maar betekent dat je een kogel hebt ontweken. Althans, zo probeer ik het altijd maar te zien en dat helpt na verloop van tijd. 🫂
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 20:52
Ja, ik weet dat ik zelf ook vaak een heleboel Engelse/Amerikaanse dingen zeg... 😹
🇺🇦 💙💛
Quote:
[..]
Ik ben je bro niet, tenminste hoe oud was je ookalweer en kan je knikkeren?
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 21:28
Ik ben je bro niet, tenminste hoe oud was je ookalweer en kan je knikkeren?
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 21:28
Ik weet niet zo goed wat dit betekent, maar omdat ik netjes opgevoed ben zal ik antwoord geven: oud genoeg om vroeger te hebben geknikkerd.

🐴
Quote:
[..]
Ik weet niet zo goed wat dit betekent, maar omdat ik netjes opgevoed ben zal ik antwoord geven: oud genoeg om vroeger te hebben geknikkerd.
(Image)
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 21:33
Ik weet niet zo goed wat dit betekent, maar omdat ik netjes opgevoed ben zal ik antwoord geven: oud genoeg om vroeger te hebben geknikkerd.
(Image)
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 21:33
High five sis!
Same! Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
[..]
Ik weet niet zo goed wat dit betekent, maar omdat ik netjes opgevoed ben zal ik antwoord geven: oud genoeg om vroeger te hebben geknikkerd.
(Image)
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 21:33
Ik weet niet zo goed wat dit betekent, maar omdat ik netjes opgevoed ben zal ik antwoord geven: oud genoeg om vroeger te hebben geknikkerd.
(Image)
Gepost door: Budgetpaardje op 29-05-2026 21:33
Maar heb je ook ge-jojo’d … ?
En die slappy wrist-bands met kekke neon-kleurtjes?
En zo’n rond ding dat je dan binnenste-buiten flapte en dan gooide je het op de grond en dan flopte dat ding de lucht in als een Jeff Bezos raket. Okay, maybe niet als een Jeff Bezos raket.
En stuiterballen? Had je een zak vol stuiterballen? Die goeie! NIET die waardeloze meuk wat tegenwoordig voor stuiterbal doorgaat.
EN FLIPPO’S? HAD JE FLIPPO’S? LOONEY TUNES FLIPPO’S!?
Flippo's haha!
Daar gingen we ook mee "knikkeren".
En de pokemonkaarten! die moest je dan zo dicht mogelijk tegen de muur gooien (dan won je ze).
Vroegah was het wel beter hoor!
Daar gingen we ook mee "knikkeren".
En de pokemonkaarten! die moest je dan zo dicht mogelijk tegen de muur gooien (dan won je ze).
Vroegah was het wel beter hoor!
Quote:
Tja. Ze zeggen niet voor niets dat dating apps meer bedoeld zijn voor andere zaken Ja, ik ga hier echt niet goed op. Ik heb al lang de behoefte aan knuffelen op de bank en dat vooruitzicht had ik daadwerkelijk... Met nadruk op had. Net even bij vrienden uitgehuild maar ik denk dat ik die dating app maar weer ga verwijderen, lijkt wel een slangenkuil met alle zooi die erin zit.
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 20:32
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 20:32
. Ach ja. Je kan het anders bekijken: Als het niks zou worden, dan was het niet de juiste persoon, de ware, de link naar de juiste persoon/ware etc. Meestal merk je indirect of direct wanneer het de juiste persoon zou zijn. En dat hoeft niet gelijk de persoon te zijn waarmee je denkt dat het klikt(of via dating apps), maar iets met momenten waar het opeens linkt(misschien random ergens op een plek zoals een evenement, werk etc.).Klaag: De laatste dagen teveel K-Drama's lopen kijken omdat ik een Koreaanse TV zender ging bekijken en ze toevallig Engelse ondertiteling gebruiken. Nu heb ik weer even rust omdat het weekend is
.Where am I Playstation Showcase? 🤡
Quote:
[..]
Dit inderdaad, lekker makkelijk op zo'n manier omgaan met mensen.
Gepost door: SillySly op 29-05-2026 15:05
Dit inderdaad, lekker makkelijk op zo'n manier omgaan met mensen.
Gepost door: SillySly op 29-05-2026 15:05
Nou ja in feite ben je niets verplicht en als je het moet forceren dan is het vaak shit! Vond ik zelf altijd wel een grappige en treffende metafoor.
Als het goed zit, dan zit die andere persoon ook achter jou aan, het liefst een beetje meer dan jij achter die ander. Zo heb ik mijn partner leren kennen en we gaan al 13 jaar sterk dus ik vind dat een goede indicator. Als je achter iemands reet aan moet lopen wordt het nooit wat is mijn ervaring.
Dat hij een week van te voren al begon over zn drukke leven was een soort inleiding voor deze 'smoes' inderdaad. Het kan ook zijn dat hij zo gewend is aan het vrijgezelle leven dat hij er eigenlijk geen tijd voor over heeft en gewoon zn eigen ding wilt doen. Zich dan weer alleen voelt en dan toch maar weer op date gaat. Kunnen heel veel dingen zijn die niets met jezelf te maken hoeven hebben. Daarom moet je die dingen niet chasen, je niet verontwaardigd voelen en gewoon aftasten tot je de juiste persoon tegen komt.
Quote:
[..]
Nou ja in feite ben je niets verplicht en als je het moet forceren dan is het vaak shit! Vond ik zelf altijd wel een grappige en treffende metafoor.
Als het goed zit, dan zit die andere persoon ook achter jou aan, het liefst een beetje meer dan jij achter die ander. Zo heb ik mijn partner leren kennen en we gaan al 13 jaar sterk dus ik vind dat een goede indicator. Als je achter iemands reet aan moet lopen wordt het nooit wat is mijn ervaring.
Dat hij een week van te voren al begon over zn drukke leven was een soort inleiding voor deze 'smoes' inderdaad. Het kan ook zijn dat hij zo gewend is aan het vrijgezelle leven dat hij er eigenlijk geen tijd voor over heeft en gewoon zn eigen ding wilt doen. Zich dan weer alleen voelt en dan toch maar weer op date gaat. Kunnen heel veel dingen zijn die niets met jezelf te maken hoeven hebben. Daarom moet je die dingen niet chasen, je niet verontwaardigd voelen en gewoon aftasten tot je de juiste persoon tegen komt.
Gepost door: MaxHG123 op 30-05-2026 00:17
Nou ja in feite ben je niets verplicht en als je het moet forceren dan is het vaak shit! Vond ik zelf altijd wel een grappige en treffende metafoor.
Als het goed zit, dan zit die andere persoon ook achter jou aan, het liefst een beetje meer dan jij achter die ander. Zo heb ik mijn partner leren kennen en we gaan al 13 jaar sterk dus ik vind dat een goede indicator. Als je achter iemands reet aan moet lopen wordt het nooit wat is mijn ervaring.
Dat hij een week van te voren al begon over zn drukke leven was een soort inleiding voor deze 'smoes' inderdaad. Het kan ook zijn dat hij zo gewend is aan het vrijgezelle leven dat hij er eigenlijk geen tijd voor over heeft en gewoon zn eigen ding wilt doen. Zich dan weer alleen voelt en dan toch maar weer op date gaat. Kunnen heel veel dingen zijn die niets met jezelf te maken hoeven hebben. Daarom moet je die dingen niet chasen, je niet verontwaardigd voelen en gewoon aftasten tot je de juiste persoon tegen komt.
Gepost door: MaxHG123 op 30-05-2026 00:17
Ik besef mij dat de ander tot niks verplicht is. Maar dat maakt het niet minder zuur dat wanneer hij met het voorstel kwam om op tweede date te gaan en ook instemde met het plan voor de tweede date waarop ik dus dingen ben gaan regelen en zo... Maar wat jij zegt: het moet bij beide partijen goed zit en kenbaar was ik de enige partij bij wie het echt goed zat.
Het is gewoon jammer dat hij er zo mee om is gegaan en niet even heeft gebeld. Ik ben namelijk niet onredelijk (mijn reactie op zijn bericht was ook erg redelijk en begripvol aldus vrienden) en de situatie waar hij in zit heb ik ook gehad dus ik heb er ook oprecht begrip voor.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat ik even met dat daten ga kappen, niet door deze guy maar ik ga nu een fase van het schooljaar in waarin ik als docent constant achter de feiten aanloop door hoge werkdruk. Dan kan ik dit soort spelletjes er niet bij gebruiken. Zeker gezien v.d. week ook iets in mij triggerde waar ik wel van schrok. Bovendien ben ik wanneer ik op een roze wolk leef echt zo niet scherp en hobbelt de kwaliteit van mijn lessen achteruit, kan ik niet gebruiken. Dan maar even geen knuffels op de bank (niet dat ik die heb gehad lol).
Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
Plaatje helemaal beschadigd door het schuren over de grond... Ik vond het verschrikkelijk om aan te zien.Flippo's haha!
Daar gingen we ook mee "knikkeren".
Gepost door: Xelias op 29-05-2026 22:50
Daar gingen we ook mee "knikkeren".
Gepost door: Xelias op 29-05-2026 22:50
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Maar toch deed je mee haha![..]
Plaatje helemaal beschadigd door het schuren over de grond... Ik vond het verschrikkelijk om aan te zien.
Gepost door: DaggieWaggie op 30-05-2026 07:59
Plaatje helemaal beschadigd door het schuren over de grond... Ik vond het verschrikkelijk om aan te zien.
Gepost door: DaggieWaggie op 30-05-2026 07:59
Quote:
[..]
Ik besef mij dat de ander tot niks verplicht is. Maar dat maakt het niet minder zuur dat wanneer hij met het voorstel kwam om op tweede date te gaan en ook instemde met het plan voor de tweede date waarop ik dus dingen ben gaan regelen en zo... Maar wat jij zegt: het moet bij beide partijen goed zit en kenbaar was ik de enige partij bij wie het echt goed zat.
Het is gewoon jammer dat hij er zo mee om is gegaan en niet even heeft gebeld. Ik ben namelijk niet onredelijk (mijn reactie op zijn bericht was ook erg redelijk en begripvol aldus vrienden) en de situatie waar hij in zit heb ik ook gehad dus ik heb er ook oprecht begrip voor.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat ik even met dat daten ga kappen, niet door deze guy maar ik ga nu een fase van het schooljaar in waarin ik als docent constant achter de feiten aanloop door hoge werkdruk. Dan kan ik dit soort spelletjes er niet bij gebruiken. Zeker gezien v.d. week ook iets in mij triggerde waar ik wel van schrok. Bovendien ben ik wanneer ik op een roze wolk leef echt zo niet scherp en hobbelt de kwaliteit van mijn lessen achteruit, kan ik niet gebruiken. Dan maar even geen knuffels op de bank (niet dat ik die heb gehad lol).
Gepost door: Roosje op 30-05-2026 07:50
Ik besef mij dat de ander tot niks verplicht is. Maar dat maakt het niet minder zuur dat wanneer hij met het voorstel kwam om op tweede date te gaan en ook instemde met het plan voor de tweede date waarop ik dus dingen ben gaan regelen en zo... Maar wat jij zegt: het moet bij beide partijen goed zit en kenbaar was ik de enige partij bij wie het echt goed zat.
Het is gewoon jammer dat hij er zo mee om is gegaan en niet even heeft gebeld. Ik ben namelijk niet onredelijk (mijn reactie op zijn bericht was ook erg redelijk en begripvol aldus vrienden) en de situatie waar hij in zit heb ik ook gehad dus ik heb er ook oprecht begrip voor.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat ik even met dat daten ga kappen, niet door deze guy maar ik ga nu een fase van het schooljaar in waarin ik als docent constant achter de feiten aanloop door hoge werkdruk. Dan kan ik dit soort spelletjes er niet bij gebruiken. Zeker gezien v.d. week ook iets in mij triggerde waar ik wel van schrok. Bovendien ben ik wanneer ik op een roze wolk leef echt zo niet scherp en hobbelt de kwaliteit van mijn lessen achteruit, kan ik niet gebruiken. Dan maar even geen knuffels op de bank (niet dat ik die heb gehad lol).
Gepost door: Roosje op 30-05-2026 07:50
Ja begrijp me niet verkeerd hoor. Ik vind dit echt heel rot voor je. Maar juist omdat ik ook wel het nodige heb meegemaakt zeg ik liever tegen je dat je beter niet om kan kijken, dan hier om treuren. Want die persoon is dat simpelweg niet waard, niet alleen vanwege wie die persoon is maar ook omdat het je soulmate duidelijk niet is.
Bij is een dergelijk iets wel ooit uitgelopen op een relatie en dat was alleen maar gezeik, en aan het eind nog meer verdriet. Die had ik liever overgeslagen. Dus waar doe je het voor 🤷♂️ Het werkt of het werkt niet. Vooral die inzet van de tegenpartij is een dead giveaway
Quote:
[..]
Ja begrijp me niet verkeerd hoor. Ik vind dit echt heel rot voor je. Maar juist omdat ik ook wel het nodige heb meegemaakt zeg ik liever tegen je dat je beter niet om kan kijken, dan hier om treuren. Want die persoon is dat simpelweg niet waard, niet alleen vanwege wie die persoon is maar ook omdat het je soulmate duidelijk niet is.
Bij is een dergelijk iets wel ooit uitgelopen op een relatie en dat was alleen maar gezeik, en aan het eind nog meer verdriet. Die had ik liever overgeslagen. Dus waar doe je het voor 🤷♂️ Het werkt of het werkt niet. Vooral die inzet van de tegenpartij is een dead giveaway
Gepost door: MaxHG123 op 30-05-2026 09:06
Ja begrijp me niet verkeerd hoor. Ik vind dit echt heel rot voor je. Maar juist omdat ik ook wel het nodige heb meegemaakt zeg ik liever tegen je dat je beter niet om kan kijken, dan hier om treuren. Want die persoon is dat simpelweg niet waard, niet alleen vanwege wie die persoon is maar ook omdat het je soulmate duidelijk niet is.
Bij is een dergelijk iets wel ooit uitgelopen op een relatie en dat was alleen maar gezeik, en aan het eind nog meer verdriet. Die had ik liever overgeslagen. Dus waar doe je het voor 🤷♂️ Het werkt of het werkt niet. Vooral die inzet van de tegenpartij is een dead giveaway
Gepost door: MaxHG123 op 30-05-2026 09:06
Je hebt 100% gelijk (denk ik). Ik vertel mijzelf ook dat ik iemand verdien die net zo lief (en raar is) als ik.
Het is fijn om dit soort berichten te lezen, dankjewel. En soulmates bestaan niet imo, dat heb ik na twee lange relaties wel ontdekt voor mijzelf. Boomerang! Do you want a banana..?
Ik vond het raar dat je vriendin zegt dat je niet na 1 date al hoteldebotel verliefd kunt zijn. Tuurlijk kan dat.
Of het verstandig is wanneer je met mensen via een swipe-app date, dat is een tweede, en heb ik zelf ook geen ervaring mee, maar als je verliefd bent dan ben je verliefd, en als je een goede en fijne connectie voelt bij die persoon, dan lijkt het me normaal dat je daarna pijn voelt als er vervolgens geen vervolg aan zit.
Die jongen weet zelf ook het beste wat hij voelt en wilt, dus als hij aangeeft dat hij nu even geen ruimte daarvoor heeft in zijn leven, dan kan dat natuurlijk.
Of het verstandig is wanneer je met mensen via een swipe-app date, dat is een tweede, en heb ik zelf ook geen ervaring mee, maar als je verliefd bent dan ben je verliefd, en als je een goede en fijne connectie voelt bij die persoon, dan lijkt het me normaal dat je daarna pijn voelt als er vervolgens geen vervolg aan zit.
Die jongen weet zelf ook het beste wat hij voelt en wilt, dus als hij aangeeft dat hij nu even geen ruimte daarvoor heeft in zijn leven, dan kan dat natuurlijk.
Klaag. Fed-ex. Konden die niet afleveren. Krijg een mail met kies wat je nu wil doen of het gaat naar het afhaalpunt. Prima laat maar naar het afhaalpunt gaan. Hoor niks meer. Tracking verandert niet, kan ook geen afleveropties kiezen. Contact opnemen.
Ja we hebben geen instructies gehad en nu is het de deadline verlopen en is het retour gestuurd.
Wtf is dat voor achterlijke afhandeling.
Ja we hebben geen instructies gehad en nu is het de deadline verlopen en is het retour gestuurd.
Wtf is dat voor achterlijke afhandeling.
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Quote:
Klaag. Fed-ex. Konden die niet afleveren. Krijg een mail met kies wat je nu wil doen of het gaat naar het afhaalpunt. Prima laat maar naar het afhaalpunt gaan. Hoor niks meer. Tracking verandert niet, kan ook geen afleveropties kiezen. Contact opnemen.
Ja we hebben geen instructies gehad en nu is het de deadline verlopen en is het retour gestuurd.
Wtf is dat voor achterlijke afhandeling.
Gepost door: Care op 30-05-2026 10:37
Ja we hebben geen instructies gehad en nu is het de deadline verlopen en is het retour gestuurd.
Wtf is dat voor achterlijke afhandeling.
Gepost door: Care op 30-05-2026 10:37
Ik snap niet waarom praktisch al die bezorgbedrijven zo slecht zijn ingericht. Zeker niet als je al hebt aangegeven wat je wilt, dan mag je er toch wel op vertrouwen dat het goed gaat…
Boomerang! Do you want a banana..?
Quote:
Vooral dat ze zelf zeggen doe dit anders dat en het dan niet doen[..]
Ik snap niet waarom praktisch al die bezorgbedrijven zo slecht zijn ingericht. Zeker niet als je al hebt aangegeven wat je wilt, dan mag je er toch wel op vertrouwen dat het goed gaat…
Gepost door: Roosje op 30-05-2026 10:40
Ik snap niet waarom praktisch al die bezorgbedrijven zo slecht zijn ingericht. Zeker niet als je al hebt aangegeven wat je wilt, dan mag je er toch wel op vertrouwen dat het goed gaat…
Gepost door: Roosje op 30-05-2026 10:40
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Quote:
Ja, ik ga hier echt niet goed op. Ik heb al lang de behoefte aan knuffelen op de bank en dat vooruitzicht had ik daadwerkelijk... Met nadruk op had. Net even bij vrienden uitgehuild maar ik denk dat ik die dating app maar weer ga verwijderen, lijkt wel een slangenkuil met alle zooi die erin zit.
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 20:32
Gepost door: Roosje op 29-05-2026 20:32
De hoop hebben op iets serieus op een dating app, is bijna hetzelfde als zonder condoom sexen met een terminale aids patiënt. Dat loopt nooit goed af...
Am i living deeply, or just barely skimming...
Quote:
[..]
De hoop hebben op iets serieus op een dating app, is bijna hetzelfde als zonder condoom sexen met een terminale aids patiënt. Dat loopt nooit goed af...
Gepost door: MisAnTroop op 30-05-2026 12:45
De hoop hebben op iets serieus op een dating app, is bijna hetzelfde als zonder condoom sexen met een terminale aids patiënt. Dat loopt nooit goed af...
Gepost door: MisAnTroop op 30-05-2026 12:45
Zo hey, jij hebt een positieve outlook on life.
Ik ken genoeg stellen die al heel wat jaren bij elkaar zijn door dating apps. Alleen je moet meestal wel eerst door stroom van bagger heen.


