Quote:
[..]
De hoop hebben op iets serieus op een dating app, is bijna hetzelfde als zonder condoom sexen met een terminale aids patiënt. Dat loopt nooit goed af...
Gepost door: MisAnTroop op 30-05-2026 12:45
De hoop hebben op iets serieus op een dating app, is bijna hetzelfde als zonder condoom sexen met een terminale aids patiënt. Dat loopt nooit goed af...
Gepost door: MisAnTroop op 30-05-2026 12:45
In een tijd waarin iedereen in zichzelf gekeerd is of op het eigen groepje gefocust is, kom je nu eenmaal niet snel meer iemand in het wild tegen. Daarom ben ik blij dat het zonnetje weer schijnt, mensen lijken meer open te staan voor nieuw contact dan. Daarnaast lijkt me alleen maar in de poel vissen van werk, kroeg en vrienden van vrienden ook niet super kansrijk, dan is het wel weer tof aan deze tijd dat je mensen kan vinden via apps die je normaliter nooit tegen zou komen.
🐴
Quote:
Klaag Amerikaanse "chocolade".
Gepost door: Bigds9fan op 30-05-2026 14:54
Gepost door: Bigds9fan op 30-05-2026 14:54
Peanut butter cups laatst voor het eerst gegeten maar die zijn toch wel extreem lekker.
Klaag 1; 2 maanden geleden ofzo wat ingegroeide wimpers weg laten laseren, want die schrapen dan over je oogbol heen en dat geeft last. Prima, geen probleem, wel vervelend dat lokale ziekenhuis die apparatuur niet heeft dus moest 30-40 km verderop naar een ziekenhuis. Ook geen probleem, vervelend, duur, maar okay, moet dan maar.
Alleen kijk ik vanmorgen in de spiegel en zie ik gewoon weer ingegroeide wimpers op de binnenkant van mijn ooglid, dus dat gaat weer problemen geven.
Over 2 weken ofzo een afspraak bij de oogarts dus dan weer aangeven, maar hoopte dat ik er nu gewoon vanaf zou zijn.
Klaag 2; Ik wil in de tuin boekjes (game-magazines) gaan lezen, maar kan lees-bril niet vinden, want door al dat gezeik met mijn ogen de laatste jaren is mijn zicht wat beschadigd en voor lezen heb ik nu een leesbril nodig.
Ik heb gewoon nieuwe ogen nodig. Ik zag een documentaire over Japanse ninjas waarbij men gewoon de ogen van hun tegenstanders over konden nemen. Naruto heette het volgens mij. Dat lijkt me wel wat.
Alleen kijk ik vanmorgen in de spiegel en zie ik gewoon weer ingegroeide wimpers op de binnenkant van mijn ooglid, dus dat gaat weer problemen geven.
Over 2 weken ofzo een afspraak bij de oogarts dus dan weer aangeven, maar hoopte dat ik er nu gewoon vanaf zou zijn.
Klaag 2; Ik wil in de tuin boekjes (game-magazines) gaan lezen, maar kan lees-bril niet vinden, want door al dat gezeik met mijn ogen de laatste jaren is mijn zicht wat beschadigd en voor lezen heb ik nu een leesbril nodig.
Ik heb gewoon nieuwe ogen nodig. Ik zag een documentaire over Japanse ninjas waarbij men gewoon de ogen van hun tegenstanders over konden nemen. Naruto heette het volgens mij. Dat lijkt me wel wat.
Quote:
Ik wil ninja-ogen waarmee je door kleren heen kunt kijken. 😛
Gepost door: UltraTiger op 30-05-2026 15:45
Gepost door: UltraTiger op 30-05-2026 15:45
Als ik de gemiddelde persoon op straat zie lopen, dan lijkt me die ability eerder een curse dan een blessing …
Quote:
Ik heb gewoon nieuwe ogen nodig. Ik zag een documentaire over Japanse ninjas waarbij men gewoon de ogen van hun tegenstanders over konden nemen. Naruto heette het volgens mij. Dat lijkt me wel wat.
Gepost door: Yi-Long op 30-05-2026 15:38
Ik heb gewoon nieuwe ogen nodig. Ik zag een documentaire over Japanse ninjas waarbij men gewoon de ogen van hun tegenstanders over konden nemen. Naruto heette het volgens mij. Dat lijkt me wel wat.
Gepost door: Yi-Long op 30-05-2026 15:38
Haha ja daar vervang je ze alsof het gloeilampen zijn. Zo even een nieuwe erin draaien.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Quote:
Haha, je moet wel ermee kunnen selecteren wie je naakt ziet.[..]
Als ik de gemiddelde persoon op straat zie lopen, dan lijkt me die ability eerder een curse dan een blessing …
Gepost door: Yi-Long op 30-05-2026 15:53
Als ik de gemiddelde persoon op straat zie lopen, dan lijkt me die ability eerder een curse dan een blessing …
Gepost door: Yi-Long op 30-05-2026 15:53
Vroeger had je camcorders waarmee je door kleren heen kunt filmen:
Japan: Sony video camera turns out to have x-ray vision
🇺🇦 💙💛
Klaag: moet mijn VSO laten checken maar welk bureau moet ik daarvoor inschakelen. Het zijn er zoveel.
Quote:
[..]
Zo hey, jij hebt een positieve outlook on life.
Ik ken genoeg stellen die al heel wat jaren bij elkaar zijn door dating apps. Alleen je moet meestal wel eerst door stroom van bagger heen.
Gepost door: MaryAnn op 30-05-2026 13:02
Zo hey, jij hebt een positieve outlook on life.
Ik ken genoeg stellen die al heel wat jaren bij elkaar zijn door dating apps. Alleen je moet meestal wel eerst door stroom van bagger heen.
Gepost door: MaryAnn op 30-05-2026 13:02
Precies slaat nergens op wat hij zegt... jammer dat hij zo cynisch is maar het klopt niet. Het zijn gewoon mensen zoals je ze buiten op straat, in kroegen en op je werk ook tegenkomt.
Quote:
[..]
In een tijd waarin iedereen in zichzelf gekeerd is of op het eigen groepje gefocust is, kom je nu eenmaal niet snel meer iemand in het wild tegen. Daarom ben ik blij dat het zonnetje weer schijnt, mensen lijken meer open te staan voor nieuw contact dan. Daarnaast lijkt me alleen maar in de poel vissen van werk, kroeg en vrienden van vrienden ook niet super kansrijk, dan is het wel weer tof aan deze tijd dat je mensen kan vinden via apps die je normaliter nooit tegen zou komen.
Gepost door: Budgetpaardje op 30-05-2026 14:41
In een tijd waarin iedereen in zichzelf gekeerd is of op het eigen groepje gefocust is, kom je nu eenmaal niet snel meer iemand in het wild tegen. Daarom ben ik blij dat het zonnetje weer schijnt, mensen lijken meer open te staan voor nieuw contact dan. Daarnaast lijkt me alleen maar in de poel vissen van werk, kroeg en vrienden van vrienden ook niet super kansrijk, dan is het wel weer tof aan deze tijd dat je mensen kan vinden via apps die je normaliter nooit tegen zou komen.
Gepost door: Budgetpaardje op 30-05-2026 14:41
Precies.. mijn ideale type is nooit de kroegtijger geweest, en persoonlijk ben ik daar nooit wat normaals tegengekomen. Als je het over flings hebt.. dan vind je dat vooral daar
Quote:
Klaag: baal-ochtend waar van alles fout ging
Gepost door: Caeser op 31-05-2026 13:03
Gepost door: Caeser op 31-05-2026 13:03
Zondag is rustdag. Het enige wat fout mag gaan is afgaan in een game of een tv serie die niet lekker loopt.
Ben bij aflevering 3 van seizoen 5 van the boys. Maar wat is dat 1 grote teleurstelling geworden zeg 🥲
Quote:
[..]
Zondag is rustdag. Het enige wat fout mag gaan is afgaan in een game of een tv serie die niet lekker loopt.
Gepost door: MaxHG123 op 31-05-2026 13:31
Zondag is rustdag. Het enige wat fout mag gaan is afgaan in een game of een tv serie die niet lekker loopt.
Gepost door: MaxHG123 op 31-05-2026 13:31
Vind ik ook! Baal-ochtend werd baal-middag, maar het gamen ging wel goed
Morgen weer nieuwe dag!Quote:
Ben bij aflevering 3 van seizoen 5 van the boys. Maar wat is dat 1 grote teleurstelling geworden zeg 🥲
Gepost door: Xelias op 31-05-2026 19:48
Gepost door: Xelias op 31-05-2026 19:48
Dat kun je wel zeggen ja. Het enige toffe aan HEEL seizoen 5 vind ik, is dat |||Spoiler||| Homelander de V1 krijgt en daarmee onsterfelijk wordt |||Spoiler|||.
Daar staat echter tegenover |||Spoiler||| dat / hoe hij uiteindelijk het eindgevecht verliest en op zo'n suffe manier doodgaat |||Spoiler|||.
Al met al vond ik seizoen 5 ook een grote teleurstelling
.If it bleeds, we can kill it.
Quote:
.[..]
Dat kun je wel zeggen ja. Het enige toffe aan HEEL seizoen 5 vind ik, is dat |||Spoiler||| Homelander de V1 krijgt en daarmee onsterfelijk wordt |||Spoiler|||.
Daar staat echter tegenover |||Spoiler||| dat / hoe hij uiteindelijk het eindgevecht verliest en op zo'n suffe manier doodgaat |||Spoiler|||.
Al met al vond ik seizoen 5 ook een grote teleurstelling
.
Gepost door: Xenomorph op 01-06-2026 08:42
Dat kun je wel zeggen ja. Het enige toffe aan HEEL seizoen 5 vind ik, is dat |||Spoiler||| Homelander de V1 krijgt en daarmee onsterfelijk wordt |||Spoiler|||.
Daar staat echter tegenover |||Spoiler||| dat / hoe hij uiteindelijk het eindgevecht verliest en op zo'n suffe manier doodgaat |||Spoiler|||.
Al met al vond ik seizoen 5 ook een grote teleurstelling
.Gepost door: Xenomorph op 01-06-2026 08:42
Precies.
|||Spoiler||| Je hoopt op een grootse bloederige finale maar de dood The Deep is off screen, Homelanders dood is een anticlimax en het grootste k*tw**f wat er is ontloopt de dans volledig. |||Spoiler|||
Wat een teleurstelling.
Ik vond het einde wel.... hoe zal ik het zeggen.... Oke? De route naar het einde in seizoen 5 liep erg traag. Alsof ze er snel doorheen moesten gaan(als in dat ze zoveel moesten laten zien van dat iedereen nog z’n ding kon doen, met als gevolg dat het opbouwen zo traag aanvoelt I.p.v. dat je gelijk goed erin zit, dat het spannend blijft worden en dat je tot het hoogste punt gaat). Op zich ook wel te verwachten als ze het verhaal gelijk in een klein aantal afleveringen willen afsluiten. Maar qua einde, het is een einde. En beter dat dan iets anders vind ik dan. Plus ik vind het aan de ene kant wel een beter einde dan de comics. Daar bleek het echt op een all or nothing geval te worden
.
|||Spoiler||| Wat ik wel erg jammer vond, is het gebruik van de Gen V personages. Ik had verwacht dat Marie Monreau een sleutelrol kreeg en misschien betrokken zou zijn met het gevecht tegen Homelander. Zeker ook met haar gave. Maar dat bleek dus een sisser te zijn. Eerst in Gen V helemaal hypen van dat ze misschien met de crew van Butcher zouden samenwerken om eindelijk Homelander te verslaan. Maar nope. Wat was al dat opbouwen van hype voor nodig geweest???
|||Spoiler|||
.|||Spoiler||| Wat ik wel erg jammer vond, is het gebruik van de Gen V personages. Ik had verwacht dat Marie Monreau een sleutelrol kreeg en misschien betrokken zou zijn met het gevecht tegen Homelander. Zeker ook met haar gave. Maar dat bleek dus een sisser te zijn. Eerst in Gen V helemaal hypen van dat ze misschien met de crew van Butcher zouden samenwerken om eindelijk Homelander te verslaan. Maar nope. Wat was al dat opbouwen van hype voor nodig geweest???
|||Spoiler|||Where am I Playstation Showcase? 🤡
Quote:
Nou ik ben gister gestopt bij aflevering 4, vanavond weer verder kijken..Ik vond het einde wel.... hoe zal ik het zeggen.... Oke? De route naar het einde in seizoen 5 liep erg traag. Alsof ze er snel doorheen moesten gaan. Op zich ook wel te verwachten als ze het verhaal gelijk in een klein aantal afleveringen willen afsluiten. Maar qua einde, het is een einde. En beter dat dan iets anders vind ik dan. Plus ik vind het aan de ene kant wel een beter einde dan de comics. Daar bleek het echt op een all or nothing geval te worden
.
Gepost door: Xor op 01-06-2026 09:56
.Gepost door: Xor op 01-06-2026 09:56
Maar dat ze er snel een eind aan willen breien heb ik gevoelgsmatig helemaal niet
. Er zitten zoveel filler stukken in...
Ik heb overigens jullie spoilers nog niet gelezen haha
|||Spoiler||| Bijvoorbeeld die scene met Black Noir en dat die knakker z'n kontgat open wordt gereten door zo een worm... Of dat je dan meekijkt met Terror de Bulldog hoe hij Homelander wil neuken... Gewoon wtf en dan zit je in episode 4 (of toch 5??) van het laatste seizoen... |||Spoiler|||
Paar dagen terug heb ik al het einde van The Boys gezien. Eerlijk gezegd vond ik de serie vanaf seizoen 3 al behoorlijk aftakelen. De 'schokmomenten' moeten tegenwoordig vooral bestaan uit seksueel perverse scènes. Misschien maakt dat voor preutse Amerikanen nog het nodige los, maar volgens mij kijken wij Europeanen daar allang niet meer van op. Althans, ik vind het eerder tenenkrommend dat zulke scènes opgenomen moeten worden in een serie om zogenaamd 'spraakmakend' te zijn.
Maar goed, ik ben iemand die een serie altijd afkijkt als ik eraan begonnen ben, ongeacht in wat voor drek het uiteindelijk uitloopt.
Net als Xor vond ik het einde 'oké'. Natuurlijk was het |||Spoiler||| einde van Homelander |||Spoiler||| een enorme tegenvaller. Maar |||Spoiler||| de dood van Butcher |||Spoiler||| vond ik prima. |||Spoiler||| Niet zozeer omdat ik vond dat hij dood moest gaan, maar omdat hij zelf ook erkende dat hij niet meer kon stoppen. |||Spoiler|||
Ik ben in ieder geval blij dat The Boys niet nog vier seizoenen wordt verlengd, waarbij het elke keer weer verder afglijdt. De laatste seizoenen voelden telkens als een reset van het verhaal, zonder enig gevoel van progressie.
En het is jammer dat er niet meer scènes zijn gekomen zoals in het eerste seizoen. Althans, dit vind ik toch een stuk impactvoller dan twee Supes die aan elkaars kont zitten te snuffelen om te omschrijven wat ze hebben gegeten:
Maar goed, ik ben iemand die een serie altijd afkijkt als ik eraan begonnen ben, ongeacht in wat voor drek het uiteindelijk uitloopt.
Net als Xor vond ik het einde 'oké'. Natuurlijk was het |||Spoiler||| einde van Homelander |||Spoiler||| een enorme tegenvaller. Maar |||Spoiler||| de dood van Butcher |||Spoiler||| vond ik prima. |||Spoiler||| Niet zozeer omdat ik vond dat hij dood moest gaan, maar omdat hij zelf ook erkende dat hij niet meer kon stoppen. |||Spoiler|||
Ik ben in ieder geval blij dat The Boys niet nog vier seizoenen wordt verlengd, waarbij het elke keer weer verder afglijdt. De laatste seizoenen voelden telkens als een reset van het verhaal, zonder enig gevoel van progressie.
En het is jammer dat er niet meer scènes zijn gekomen zoals in het eerste seizoen. Althans, dit vind ik toch een stuk impactvoller dan twee Supes die aan elkaars kont zitten te snuffelen om te omschrijven wat ze hebben gegeten:
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊



