Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Klaagcorner

[Begin]  |4391|4392|4393|4394|4395|4396|4397(4399)  [Eind]
UltraTiger
Door UltraTiger (85886 reacties) op 01-06-2026 20:47
Zoiets doe je volgens mij alleen als je A: dinosaurussen wilt maken of B: een übermensch wilt creëren. Dus als iemand met DNA bezig is en de hele tijd anti-woke dingen zegt, weet ik wel welke van de twee het is. 🙋🏼‍♂️

🇺🇦 💙💛
Itsjustme
Door Itsjustme (2464 reacties) op 01-06-2026 23:01
Quote:
Zoiets doe je volgens mij alleen als je A: dinosaurussen wilt maken of B: een übermensch wilt creëren. Dus als iemand met DNA bezig is en de hele tijd anti-woke dingen zegt, weet ik wel welke van de twee het is. 🙋🏼‍♂️
Gepost door: UltraTiger op 01-06-2026 20:47


Ja
UltraTiger
Door UltraTiger (85886 reacties) op 01-06-2026 23:13
Allebei kan ook wel ja. Maar in ieder geval zeker het Nazi-gebeuren.

🇺🇦 💙💛
Door MaxHG123 (595 reacties) op 02-06-2026 00:04
Quote:
Ben bij aflevering 3 van seizoen 5 van the boys. Maar wat is dat 1 grote teleurstelling geworden zeg 🥲
Gepost door: Xelias op 31-05-2026 19:48

Is een heel bekend fenomeen bij series. Begin is altijd sterk en daarna brokkelt het af. Het is echt zeldzaam om een hele serie kwaliteit te krijgen. Sommige series pakken later nog wel weer eens op maar die dip is bijna altijd een gegeven.

Quote:
Ik had weer een discussie met mijn neef. Hij noemt depressie en eetstoornissen een "mindset ding "waar je je zelf overheen moet zetten. Verder is het "woke onzin" en "een schreeuw om aandacht". Hij claimed veel van dit te weten omdat hij met dna werkt dus weet hoe de Psyche van een mens werkt. Vervolgens trekt hij mijn broer mee in deze mindset.

Vind het lastig omdat het best wel cliche praat is maar kan het niet counteren eerlijk gezegd
Gepost door: Hercule op 01-06-2026 14:02

Als hij met dna werkt hoort hij juist te weten dat bepaalde gedachtepatronen erfelijk zijn en dat stoffen (waaronder ook lichaamseigen) invloed hebben op je mood en dus je gedachten. Hell zelfs voeding en je darmen hebben invloed op hoe je je voelt. Die materie is zo complex en veelzijdig dat ik niet anders kan concluderen dan dat die pannenkoek van een neef van je wel last moet hebben van het dunning kruger effect.

Quote:
Dat is altijd zo lullig. Dat zijn ook gewoon ziekten maar aangezien het ziekten in je hersens zijn kun je ze niet zien en dan bestaat het voor sommige mensen ook niet.

Het vervelende is dat andere mensen ook niet (makkelijk) kunnen zien of iemand echt die hersenziekte heeft of dat die persoon maar gewoon doet alsof. Al geloof ik niet dat er veel mensen zijn die doen alsof.
Gepost door: Crazymax op 01-06-2026 15:03

Omdat je inleven in iemand of een situatie bepaalde inzichten/intelligentie verreist die sommige mensen niet hebben en niet zullen krijgen omdat ze de moeite niet eens willen nemen om zich te verplaatsen in iemand of een conditie of het simpelweg niet begrijpen. Persoonlijk denk ik niet dat er mensen zijn die doen alsof, omdat het niets oplevert. In het beste geval een karige uitkering waar je net je rekeningen van kan betalen. Leuk leven heb je dan.

Wat dat betreft denk ik dat ik in ieder geval ten dele nog geluk heb gehad met bepaalde genen. Dat ik in ieder geval nog vaak wel het positieve ergens uit kan halen en in kan zien. Heb ook wel periodes gehad van ontzettende dipjes die ik niet kon verklaren. Soms is het letterlijk je lichaam die ontregeld is. Zelfs een langere tijd kut slapen kan funest en grond zijn voor depressies. Gewoon "positief" denken werkt dan gewoon niet, omdat je je lichaam al tegen je hebt.
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12497 reacties) op 02-06-2026 00:14
Daarom duurde de serie Spartacus maar 4 seizoenen.
Door MaxHG123 (595 reacties) op 02-06-2026 00:22
Quote:
Daarom duurde de serie Spartacus maar 4 seizoenen.
Gepost door: Bigds9fan op 02-06-2026 00:14

Is het op een high geëindigd? Dan moet je tevreden zijn. 😁 peaky blinders was bijv ook maar goed tot seizoen 4 (als je ervan houdt) blacklist eerste paar seizoen nog wel oke. The flash zelfde verhaal. Ga zo maar door.

Ik hoor iemand al mompelen 'wat kijk jij voor grafseries'
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33975 reacties) op 02-06-2026 01:41
Klaag: lange werkdag nondeju!

🐴
Xenomorph
Door Xenomorph (1922 reacties) op 02-06-2026 07:29
Klaag:
Een van mijn katten is gisteravond / vannacht niet thuisgekomen van zijn buurtronde.
Ik maak me zorgen.

Update: 15:08 uur: Poekie is eindelijk binnen.

If it bleeds, we can kill it.
Pyra
Door Pyra (238 reacties) op 02-06-2026 07:55
Klaag:
Ik kreeg gisteren een mail van Gameshop Twente :
''Doordat wij ook een fysieke winkel hebben, is de inhoud (disc en eventuele downloadcodes) tijdelijk uit de hoes gehaald om diefstal te voorkomen. Het betreft echter wel nieuw exemplaar waarvan de eventuele code(s) nog steeds bruikbaar zijn.
Omdat wij ervan uitgaan dat u uw product(en) wilt ontvangen zullen wij deze vandaag toesturen. Mocht dit niet naar wens zijn kunt u het product aan ons retourneren.''

Heel erg jammer want dat was niet aangegeven , als ik een spel online koop dan verwacht ik dat die nieuw in verpakking is.
Leuke winkel, veel keuzes in games enzo maar verzendkosten zijn niet leuk:
Ophalen in onze winkel €1,88
Levering zonder Track & Trace. Eigen Risico! €4,88
Levering met Track & Trace. €6,88''

Gisteren om 14:59 kreeg ik een mail dat die verzonden was maar vandaag .... DHL: ''Zending nog niet ontvangen of verwerkt''

Update:
Pakket is eindelijk aangekomen... met 1 dag vertraging....
Gekocht als ''nieuw''.... maar heb helaas een kapot game case ontvangen... ik hoop dat ik hier compensatie voor krijg...

''i love Minecraft" - Pyra
Door MaxHG123 (595 reacties) op 02-06-2026 08:34
Quote:
Klaag:
Ik kreeg gisteren een mail van Gameshop Twente :
''Doordat wij ook een fysieke winkel hebben, is de inhoud (disc en eventuele downloadcodes) tijdelijk uit de hoes gehaald om diefstal te voorkomen. Het betreft echter wel nieuw exemplaar waarvan de eventuele code(s) nog steeds bruikbaar zijn.
Omdat wij ervan uitgaan dat u uw product(en) wilt ontvangen zullen wij deze vandaag toesturen. Mocht dit niet naar wens zijn kunt u het product aan ons retourneren.''

Heel erg jammer want dat was niet aangegeven , als ik een spel online koop dan verwacht ik dat die nieuw in verpakking is.
Leuke winkel, veel keuzes in games enzo maar verzendkosten zijn niet leuk:
Ophalen in onze winkel €1,88
Levering zonder Track & Trace. Eigen Risico! €4,88
Levering met Track & Trace. €6,88''

Gisteren om 14:59 kreeg ik een mail dat die verzonden was maar vandaag .... DHL: ''Zending nog niet ontvangen of verwerkt''
Gepost door: Pyra op 02-06-2026 07:55

Het zou een nieuwe game kunnen zijn maar ook een tweedehands exemplaar... is het een game die kort geleden gereleased is?

Vind dit weer het zoveelste schunnige ding van deze webshop... begint wel een beetje op te stapelen. Dat soort dingen overleg je sowieso toch eerst voordat je het opstuurt? En dan op eigen kosten moeten retourneren?
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (41094 reacties) op 02-06-2026 08:56
Quote:
Klaag:
Ik kreeg gisteren een mail van Gameshop Twente :
''Doordat wij ook een fysieke winkel hebben, is de inhoud (disc en eventuele downloadcodes) tijdelijk uit de hoes gehaald om diefstal te voorkomen. Het betreft echter wel nieuw exemplaar waarvan de eventuele code(s) nog steeds bruikbaar zijn.
Omdat wij ervan uitgaan dat u uw product(en) wilt ontvangen zullen wij deze vandaag toesturen. Mocht dit niet naar wens zijn kunt u het product aan ons retourneren.''

Heel erg jammer want dat was niet aangegeven , als ik een spel online koop dan verwacht ik dat die nieuw in verpakking is.
Gepost door: Pyra op 02-06-2026 07:55
Ik was al jaren geleden compleet afgeknapt op die zaak. Een spel als 'nieuw' gekocht, maar er zat geen cellofaan omheen. Ik ontving een hoesje dat er behoorlijk uitgeleefd uitzag, met een dikke sticker op de voorkant waarvan je na het verwijderen de lijmresten nog steeds voelt. Daarnaast zat er ook nog een sticker aan de binnenkant.

Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12497 reacties) op 02-06-2026 11:54
Klaag: regen net nu ik er even voor een hoognodige pauze tussenuit wou.
Roosje
Door Roosje (8366 reacties) op 02-06-2026 12:11
Klaag: moe en geen focus

Boomerang! Do you want a banana..?
Xelias
Door Xelias (1724 reacties) op 02-06-2026 12:19
Ik heb overigens gister toch nog het einde gezien van the boys...
Tja... wat moet ik zeggen 😆

Op naar een nieuwe tv serie!
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (41094 reacties) op 02-06-2026 12:48
Quote:
Ik heb overigens gister toch nog het einde gezien van the boys...
Tja... wat moet ik zeggen 😆

Op naar een nieuwe tv serie!
Gepost door: Xelias op 02-06-2026 12:19
Zeker! Namelijk Vought Rising! Woooooo!


Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
UltraTiger
Door UltraTiger (85886 reacties) op 02-06-2026 13:22
Vergeten dat ik Horizon Chase Turbo eigenlijk ook voor de PC heb dus vergeten daarvoor de DLC te kopen… 😆

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.

🇺🇦 💙💛
Itsjustme
Door Itsjustme (2464 reacties) op 02-06-2026 15:20
wilde even checken wanneer seizoen 3 van peacemaker komt... KNIP. Blijkbaar was er helemaal geen plan voor seizoen 3. Wat een klote einde dan zeg... Lees ook dat ze de marvel kant op willen door films met series te combineren. Daar heb ik toch zo een schijthekel aan he.

Ja
Eek2nd
Door Eek2nd (17002 reacties) op 02-06-2026 15:54
Quote:
wilde even checken wanneer seizoen 3 van peacemaker komt... KNIP. Blijkbaar was er helemaal geen plan voor seizoen 3. Wat een klote einde dan zeg... Lees ook dat ze de marvel kant op willen door films met series te combineren. Daar heb ik toch zo een schijthekel aan he.
Gepost door: Itsjustme op 02-06-2026 15:20
WB wilde altijd al een echte DC-universum maken maar mislukte telkens.
Uiteindelijk hebben ze (voorlopig) 2 versies van Justice League en (The) Suicide Squad, waarbij wat lostaande films/series van de personages erbij horen (maar is niet een aangeknoopte verhaal).
En daarbij vervangen en hervertellen ze de verhalen telkens van Batman en Superman, waardoor het al helemaal moeilijk is.

Marvel heeft het met de MCU films het echt goed gedaan ( Vanaf het begin helemaal opgebouwd naar Endgame). Daarna komen ze met zoveel series en losse films dat het ook meer spin-offs zijn dan een heel aangeknoopte universum.
Denk je dat ze misschien toch wat kunnen opbouwen (Met Kang Dynasty, Scarlet Witch of The Young Avengers) cancellen ze het weer (of je hoort er iig niks meer van)

Avengers Doomsday lijkt mij wel vet, maar dat lijkt mij ook gewoon net als Justice League: gewoon een losstaande film met allemaal personages uit andere films en series die samenkomen.

😼👞🧑🏻‍🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Yi-Long
Door Yi-Long (7180 reacties) op 02-06-2026 15:59
Ik keek gisteren even Daredevil en dan is er opeens een leuk rolletje voor Kamala’s vader (Ms Marvel). Dat is wel leuk in de MCU.

Tevens herkende ik dezelfde bank (zo een met geld erin, niet waar je op zit als je GTST kijkt) als in Spike Lee’s Inside Man.
Door Kansloze (401 reacties) op 02-06-2026 17:34
Klaag: vorige week zag ik nog een mooie deal voor 100 euro PSN-tegoed voor bijna 77 euro. Helaas hebben ze nu de prijs weer omhoog gegooid
[Begin]  |4391|4392|4393|4394|4395|4396|4397(4399)  [Eind]