https://psnprofiles.com/Asimb0mb
Ik heb geen ervaring met tv's kopen bij de ING, maar wel met andere producten zoals sieraden en games. Die werden netjes geleverd door de partners waarmee ING samenwerkt en bij evt problemen en / of garantiezaken kun je met de ING bellen. Maar ook met LG zelf. Die bieden bij tv's on-site reparaties aan, dus dat scheelt terugsturen.
https://psnprofiles.com/Asimb0mb
Quote:
Holy shit wat slecht! Ik krijg nu een mail van hun dat de tv pas vanaf eind juni op voorraad zal zijn. Maar dat wordt sowieso juli vanwege corona. Dus ING accepteerde het geld, maar heeft helemaal geen voorraad.
Gepost door: Asimb0mb op 02-06-2020 17:36
Gepost door: Asimb0mb op 02-06-2020 17:36
ING heeft inderdaad zelf geen magazijn, maar werkt met partners. Nu koop je hem liever voor 1700 tot 2100 euro bij een andere aanbieder?
https://psnprofiles.com/Asimb0mb
Quote:
Hoezo? Je hebt toch al je aankoopbewijs? Die kun je toch alvast opsturen.
Nee ik wacht het af. Het heeft geen haast. Ben alleen bang dat de €100 cashback actie zal verlopen voordat ik de tv eindelijk heb.
Gepost door: Asimb0mb op 02-06-2020 18:38
Gepost door: Asimb0mb op 02-06-2020 18:38
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Ja dat kan wel, maar je hebt ook de serienummer en streepjescode nodig en die zijn blijkbaar uniek bij elke tv. De deadline daarvoor is 5 juli. Zou dus geen probleem mogen zijn als de tv zoals ze zeggen eind juni arriveert.
[..]
Hoezo? Je hebt toch al je aankoopbewijs? Die kun je toch alvast opsturen.
Gepost door: Doobieters op 02-06-2020 19:49
Hoezo? Je hebt toch al je aankoopbewijs? Die kun je toch alvast opsturen.
Gepost door: Doobieters op 02-06-2020 19:49
https://psnprofiles.com/Asimb0mb
Quote:
Spannend!
[..]
Ja dat kan wel, maar je hebt ook de serienummer en streepjescode nodig en die zijn blijkbaar uniek bij elke tv. De deadline daarvoor is 5 juli. Zou dus geen probleem mogen zijn als de tv zoals ze zeggen eind juni arriveert.
Gepost door: Asimb0mb op 02-06-2020 20:52
Ja dat kan wel, maar je hebt ook de serienummer en streepjescode nodig en die zijn blijkbaar uniek bij elke tv. De deadline daarvoor is 5 juli. Zou dus geen probleem mogen zijn als de tv zoals ze zeggen eind juni arriveert.
Gepost door: Asimb0mb op 02-06-2020 20:52
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
https://psnprofiles.com/Asimb0mb
Quote:
Ga voor zekerheid!
Vraag: de tv die ik wil kopen is op het moment 830 bij El-Vidas en 950 bij Mediamarkt. Nu las ik online dat El-Vidas nog wel eens tv's importeert en je dus een "grijs" model kan krijgen.
Heeft iemand hier (of met El-vidas) ervaring mee? Kan ook voor 850 via Bol.com de aanbieding van TV-Online pakken.
Dan staat Bol.com ook (deels) garant en de klantenservice van Bol.com is mijn ogen prima.
Wil liever niet te veel betalen (wie wel?) maar wil ook geen gezeik met garantie.
Gepost door: Bigds9fan op 23-04-2020 22:37
Heeft iemand hier (of met El-vidas) ervaring mee? Kan ook voor 850 via Bol.com de aanbieding van TV-Online pakken.
Dan staat Bol.com ook (deels) garant en de klantenservice van Bol.com is mijn ogen prima.
Wil liever niet te veel betalen (wie wel?) maar wil ook geen gezeik met garantie.
Gepost door: Bigds9fan op 23-04-2020 22:37
Quote:
Vraag; ik kom er écht niet uit. Wil graag een nieuwe tv kopen met oog op de PS5. Ik neig op dit moment het meest richting de LG C9 (2019 model). Maaaar OLED... Ik vrees toch wel voor inbranden, kijk buiten het gamen om veel sport, vooral wielrennen, waarbij zo’n tv natuurlijk wel uren op dezelfde zender staat. Zou de Samsung Q80T dan wellicht toch een betere optie zijn?
Gepost door: Kosmonaut op 04-06-2020 23:44
Gepost door: Kosmonaut op 04-06-2020 23:44
Een vriend van mij ontving eens een grijs model via een partner van Bol; waar hij pas achterkwam toen (in t eerste jaar) Samsung al in huis stond voor een garantiereparatie en toen bleek dat er nergens een sticker met serienummer aanwezig was. Hij kreeg zelfs een rekening voor voorrijkosten gepresenteerd en de reparatie werd niet uitgevoerd.
Bol bleef stug doorverwijzen naar de wederpartij (die het probleem niet erkende), echt constant van t kastje naar de muur. Pas na velen weken van bellen, mailen en doorzetten kon de tv worden teruggestuurd en krijg hij een vergelijkbaar Nederlands torsten toegestuurd.
En toen wist ik ook weer; op dit soort producten wil je dergelijke risico’s waar mogelijk echt voorkomen.
Geen Daytona USA?
Quote:
Vraag; ik kom er écht niet uit. Wil graag een nieuwe tv kopen met oog op de PS5. Ik neig op dit moment het meest richting de LG C9 (2019 model). Maaaar OLED... Ik vrees toch wel voor inbranden, kijk buiten het gamen om veel sport, vooral wielrennen, waarbij zo’n tv natuurlijk wel uren op dezelfde zender staat. Zou de Samsung Q80T dan wellicht toch een betere optie zijn?
Gepost door: Kosmonaut op 04-06-2020 23:44
Gepost door: Kosmonaut op 04-06-2020 23:44
Wij hebben een Sony A1 (2017 of 2018 model dacht ik) die ook een LG paneel heeft, er staat dagelijks urenlang Hearthstone streams op maar geen retentie te zien. Onze vorige tv was een Panasonic plasma, daar was het wel op te zien (met name op lichte ondergrond). Ik kan natuurlijk niet voor alle tv's spreken maar naar mijn ervaring is er (zeker vergeleken met plasma) op OLED van retentie weinig tot geen sprake.
ʕ •ᴥ•ʔ
Quote:
[..]
Een vriend van mij ontving eens een grijs model via een partner van Bol; waar hij pas achterkwam toen (in t eerste jaar) Samsung al in huis stond voor een garantiereparatie en toen bleek dat er nergens een sticker met serienummer aanwezig was. Hij kreeg zelfs een rekening voor voorrijkosten gepresenteerd en de reparatie werd niet uitgevoerd.
Bol bleef stug doorverwijzen naar de wederpartij (die het probleem niet erkende), echt constant van t kastje naar de muur. Pas na velen weken van bellen, mailen en doorzetten kon de tv worden teruggestuurd en krijg hij een vergelijkbaar Nederlands torsten toegestuurd.
En toen wist ik ook weer; op dit soort producten wil je dergelijke risico’s waar mogelijk echt voorkomen.
Gepost door: Dr Games op 05-06-2020 07:53
Een vriend van mij ontving eens een grijs model via een partner van Bol; waar hij pas achterkwam toen (in t eerste jaar) Samsung al in huis stond voor een garantiereparatie en toen bleek dat er nergens een sticker met serienummer aanwezig was. Hij kreeg zelfs een rekening voor voorrijkosten gepresenteerd en de reparatie werd niet uitgevoerd.
Bol bleef stug doorverwijzen naar de wederpartij (die het probleem niet erkende), echt constant van t kastje naar de muur. Pas na velen weken van bellen, mailen en doorzetten kon de tv worden teruggestuurd en krijg hij een vergelijkbaar Nederlands torsten toegestuurd.
En toen wist ik ook weer; op dit soort producten wil je dergelijke risico’s waar mogelijk echt voorkomen.
Gepost door: Dr Games op 05-06-2020 07:53
Precies waarom ik voor Coolblue ben gegaan. Duurder ja maar betrouwbaar. En als je dan een vette tv voor je neus hebt vergeet je die meerprijs snel hoor.
Quote:
Vreemd, ik heb hetzelfde model en de eerste keer heb ik die vervangen want ik had ontzettend last van een soort banding probleem. Nu sinds een jaar een nieuwe en het Comedy Central logo is al lichtjes te zien. En ik kijk dat hooguit een half uur per dag gemiddeld.
[..]
Wij hebben een Sony A1 (2017 of 2018 model dacht ik) die ook een LG paneel heeft, er staat dagelijks urenlang Hearthstone streams op maar geen retentie te zien.
Gepost door: TwilightRealm op 05-06-2020 10:00
Wij hebben een Sony A1 (2017 of 2018 model dacht ik) die ook een LG paneel heeft, er staat dagelijks urenlang Hearthstone streams op maar geen retentie te zien.
Gepost door: TwilightRealm op 05-06-2020 10:00
Quote:
[..]
Vreemd, ik heb hetzelfde model en de eerste keer heb ik die vervangen want ik had ontzettend last van een soort banding probleem. Nu sinds een jaar een nieuwe en het Comedy Central logo is al lichtjes te zien. En ik kijk dat hooguit een half uur per dag gemiddeld.
Gepost door: Ghettoblaster81 op 05-06-2020 10:41
Vreemd, ik heb hetzelfde model en de eerste keer heb ik die vervangen want ik had ontzettend last van een soort banding probleem. Nu sinds een jaar een nieuwe en het Comedy Central logo is al lichtjes te zien. En ik kijk dat hooguit een half uur per dag gemiddeld.
Gepost door: Ghettoblaster81 op 05-06-2020 10:41
Hier ook hoor. Het RTL Boulevard logo is duidelijk te zien op bijv een rode achtergrond. Het heeft dacht ik ook niet zo zeer met inbranden te maken maar met de ongelijke slijtage van de leds. Knal oranje vergt wel wat natuurlijk. De C7 staat hier nu bijna 2 jaar denk ik.
FC: 4425-1454-3512 / NNID: Danielle0173 / PSN ID: Danielle0173 / XBox: danielle0173
Quote:
Ik kreeg van de reparateur te horen dat ik niet meer dan maximaal twee uur per dag het toestel constant aan moet laten staan. "Daar zijn ze niet voor gemaakt" [..]
Hier ook hoor. Het RTL Boulevard logo is duidelijk te zien op bijv een rode achtergrond. Het heeft dacht ik ook niet zo zeer met inbranden te maken maar met de ongelijke slijtage van de leds. Knal oranje vergt wel wat natuurlijk. De C7 staat hier nu bijna 2 jaar denk ik.
Gepost door: Danielle0173 op 05-06-2020 16:30
Hier ook hoor. Het RTL Boulevard logo is duidelijk te zien op bijv een rode achtergrond. Het heeft dacht ik ook niet zo zeer met inbranden te maken maar met de ongelijke slijtage van de leds. Knal oranje vergt wel wat natuurlijk. De C7 staat hier nu bijna 2 jaar denk ik.
Gepost door: Danielle0173 op 05-06-2020 16:30
En dan hebben we het over het vlaggenschip van Sony destijds, gepromoot ook om o.a. samen met de PS4 Pro de ultieme combinatie te zijn.
Wel opmerkelijk dat het RTL Boulevard en Comedy Central logo beide oranje zijn inderdaad.
https://psnprofiles.com/Asimb0mb
Quote:
[..]
Ik kreeg van de reparateur te horen dat ik niet meer dan maximaal twee uur per dag het toestel constant aan moet laten staan. "Daar zijn ze niet voor gemaakt"
Gepost door: Ghettoblaster81 op 05-06-2020 17:03
Ik kreeg van de reparateur te horen dat ik niet meer dan maximaal twee uur per dag het toestel constant aan moet laten staan. "Daar zijn ze niet voor gemaakt"
Gepost door: Ghettoblaster81 op 05-06-2020 17:03
2 uur? Dan kan je nog niet eens een film afkijken. Dat is wel ongelooflijk triest. Doet me denken aan die mop van iemand die roest heeft op een paraplu en de verkoper reageert dat je er ook niet mee in de regen moet gaan lopen.