PSN: Shiriga
Quote:
Dat scheelt al wat.
Geachte klant,
Vanaf 1 oktober hebben we alle tarieven verlaagd voor het versturen van pakketten naar een PostNL-locatie.
Wat zijn de nieuwe tarieven voor pakketten naar een PostNL-locatie?
• Pakketten 0-10 kg: € 5,95
• Pakketten 10-30 kg: € 12,04
• Aangetekende pakketten 0-10 kg: € 7,60
• Aangetekende pakketten 10-30 kg: € 13,69
Vanaf 1 oktober hebben we alle tarieven verlaagd voor het versturen van pakketten naar een PostNL-locatie.
Wat zijn de nieuwe tarieven voor pakketten naar een PostNL-locatie?
• Pakketten 0-10 kg: € 5,95
• Pakketten 10-30 kg: € 12,04
• Aangetekende pakketten 0-10 kg: € 7,60
• Aangetekende pakketten 10-30 kg: € 13,69
Quote:
[..]
Dat scheelt al wat.
Gepost door: Dynaw op 03-10-2014 17:28
Dat scheelt al wat.
Gepost door: Dynaw op 03-10-2014 17:28
Dus dat is dezelfde service als Kiala, maar duurder dan Kiala?
Look, whatever kind of family you have, reality is relative. You know? Normal is just the middle of the mess.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
En al twee jaar oud dat bericht.
[..]
Dus dat is dezelfde service als Kiala, maar duurder dan Kiala?
Gepost door: Zanpsyko op 09-12-2016 08:51
Dus dat is dezelfde service als Kiala, maar duurder dan Kiala?
Gepost door: Zanpsyko op 09-12-2016 08:51
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
..maar goed ook want ik was pas om 19:20 thuis
Quote:
Bezorger zou tussen 15:30 en 18:30 komen, en kwam uiteindelijk pas om 20:00 aan....
..maar goed ook want ik was pas om 19:20 thuis
Gepost door: Mrpapercut op 09-12-2016 20:07
..maar goed ook want ik was pas om 19:20 thuis
Gepost door: Mrpapercut op 09-12-2016 20:07
Hier komt ie de laatste maanden ook vaak pas na 18:00
Veel te laat allemaal
.
Quote:
[..]
En al twee jaar oud dat bericht.
Gepost door: Care op 09-12-2016 11:27
En al twee jaar oud dat bericht.
Gepost door: Care op 09-12-2016 11:27
Is het goedkoper geworden dan in de tussentijd?
Look, whatever kind of family you have, reality is relative. You know? Normal is just the middle of the mess.
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Dus: Prijzen verhogen of service verslechteren. Moeilijke keuze?
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Wat typisch PostNL weer.
https://psnprofiles.com/Cruzinats94
Quote:
Er kan van alles gebeurd zijn, of gemankeerd hebben aan de zending waardoor wij deze retour moeten sturen. Helaas kunnen wij (om interne redenen) hier niet altijd duidelijkheid over geven, wil je meer weten dan kan de klantenservice je hopelijk verder helpen, maar verwacht er niet teveel van (klantenservice is een extern bedrijf en heeft beperkte kennis van ons proces).Had ik twee jeans gekocht bij Zalando, ik maar wachten op m'n pakketje want op de T&T stond vertraging etc, is het gewoon terug retour gegaan zonder mijn weten, nooit iets mogen ontvangen en op de T&T staat ook niet dat ze uberhaüpt ooit aan de deur zijn geweest, niks.
Wat typisch PostNL weer.
Gepost door: Cruz op 10-05-2017 20:21
Wat typisch PostNL weer.
Gepost door: Cruz op 10-05-2017 20:21
Beste is om het via Zalando te spelen! Zij zijn uiteindelijk ook de opdrachtgever.
Quote:
Hier is het vaak 10:30-21:00 met PostNL. Dus ook niet echt om te juichen.
PostNL is toch altijd nog beter dan DHL. We klagen wel zoveel maar stiekem zijn wij wel een beetje blij met PostNL en dat ze ons nauwkeurigere tijdvakken geven dan 09:00-21:00.
Gepost door: Henri-Alexander op 23-12-2016 17:37
Gepost door: Henri-Alexander op 23-12-2016 17:37
_______*______o___________0_______~______*___
Gisteren lag er een briefje in mijn brievenbus dat er al een tijdje een pakketje bij de Primera lag. Na lang zoeken bleek het een play asia bestelling te zijn. De twee N64 games hebben echter de volgende status:
Zou alleen niet weten wat dat allemaal inhoud en of de games misschien ook op het postkantoor liggen.
Quote:
Het staat niet echt duidelijk beschreven. Alleen dat het ergens bij een handelingsafdeling zit en dat het pakket wordt verwerkt voor bezorging. Je kan misschien de PostNL Klantenservice bellen of anders contact opnemen via Twitter. Wanneer je contact hebt genomen, moet je even de buitenlandse T&T code doorgeven. Zij kunnen dan gelijk zien wat er onder het Nederlandse T&T status staat + kunnen ze je ook gelijk de Nederlandse T&T code doorgeven. Misschien staat het daar beter beschreven of het al bezorgd is bij iemand of bij de postkantoor/Primera. Alleen ik vraag mij wel af waarom ze dan nu pas een brief hierover sturen. Want normaal gesproken zouden ze na een tijdje al het pakket terugsturen.
Zit nu al een tijdje te wachten op twee Japanse N64 games,
Gisteren lag er een briefje in mijn brievenbus dat er al een tijdje een pakketje bij de Primera lag. Na lang zoeken bleek het een play asia bestelling te zijn. De twee N64 games hebben echter de volgende status:
(Image)
Zou alleen niet weten wat dat allemaal inhoud en of de games misschien ook op het postkantoor liggen.
Gepost door: Hercule op 29-06-2017 00:45
Gisteren lag er een briefje in mijn brievenbus dat er al een tijdje een pakketje bij de Primera lag. Na lang zoeken bleek het een play asia bestelling te zijn. De twee N64 games hebben echter de volgende status:
(Image)
Zou alleen niet weten wat dat allemaal inhoud en of de games misschien ook op het postkantoor liggen.
Gepost door: Hercule op 29-06-2017 00:45
''May the Father of Understanding guide us''