Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

PostNL [Algemeen Topic]

[Begin]  |11|12|13|14|15|16|17(49)  [Eind]
Shiriga
Door Shiriga (1197 reacties) op 22-01-2014 22:07
Er is geen topic over FedEx, dus doe ik het hier maar. Ik heb een pakket onderweg dat +- 1 KG hoort te wegen, maar er staat dat ie maar 0.3 KG weegt.. Hebben mensen hier ook weleens verkeerde gewichten gehad bij de track and trace?
PSN: Shiriga
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 03-10-2014 17:28
Quote:
Geachte klant,

Vanaf 1 oktober hebben we alle tarieven verlaagd voor het versturen van pakketten naar een PostNL-locatie.

Wat zijn de nieuwe tarieven voor pakketten naar een PostNL-locatie?
• Pakketten 0-10 kg: € 5,95
• Pakketten 10-30 kg: € 12,04
• Aangetekende pakketten 0-10 kg: € 7,60
• Aangetekende pakketten 10-30 kg: € 13,69
Dat scheelt al wat.
Zanpsyko
Door Zanpsyko (2878 reacties) op 09-12-2016 08:51
Quote:
[..]
Dat scheelt al wat.
Gepost door: Dynaw op 03-10-2014 17:28

Dus dat is dezelfde service als Kiala, maar duurder dan Kiala?
Look, whatever kind of family you have, reality is relative. You know? Normal is just the middle of the mess.
Niels
Door Niels (18338 reacties) op 09-12-2016 09:45
Ach, PostNL draait al jaren succesvol door dezelfde diensten als hun concurrenten, maar dan duurder, aan te bieden. Dit zal ook wel succesvol worden.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Care
Door Care (48292 reacties) op 09-12-2016 11:27
Quote:
[..]

Dus dat is dezelfde service als Kiala, maar duurder dan Kiala?
Gepost door: Zanpsyko op 09-12-2016 08:51
En al twee jaar oud dat bericht.
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Niels
Door Niels (18338 reacties) op 09-12-2016 12:44
Dus sindsdien zijn de prijzen nog een stuk gestegen, want PostNL. Wat is er de laatste tijd trouwens veel Necroposting. Ik zal even een TOF artikel necroposten.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Mrpapercut
Door Mrpapercut (8676 reacties) op 09-12-2016 20:07
Bezorger zou tussen 15:30 en 18:30 komen, en kwam uiteindelijk pas om 20:00 aan....

..maar goed ook want ik was pas om 19:20 thuis
Door Wesley_93 (396 reacties) op 09-12-2016 21:42
Quote:
Bezorger zou tussen 15:30 en 18:30 komen, en kwam uiteindelijk pas om 20:00 aan....

..maar goed ook want ik was pas om 19:20 thuis
Gepost door: Mrpapercut op 09-12-2016 20:07

Hier komt ie de laatste maanden ook vaak pas na 18:00
Veel te laat allemaal
.
TwilightRealm
Door TwilightRealm (1962 reacties) op 23-12-2016 16:52
Iemand ervaring met een bezwaarschrift schrijven vanwege onterechte inklaring?
ʕ •ᴥ•ʔ
Zanpsyko
Door Zanpsyko (2878 reacties) op 23-12-2016 16:54
Quote:
[..]
En al twee jaar oud dat bericht.
Gepost door: Care op 09-12-2016 11:27

Is het goedkoper geworden dan in de tussentijd?
Look, whatever kind of family you have, reality is relative. You know? Normal is just the middle of the mess.
Care
Door Care (48292 reacties) op 23-12-2016 17:34
Nee maar wat voor nut heeft die vraag als dit topic al twee jaar dood is.
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Henri-Alexander
Door Henri-Alexander (12778 reacties) op 23-12-2016 17:37
PostNL is toch altijd nog beter dan DHL. We klagen wel zoveel maar stiekem zijn wij wel een beetje blij met PostNL en dat ze ons nauwkeurigere tijdvakken geven dan 09:00-21:00.

Dus: Prijzen verhogen of service verslechteren. Moeilijke keuze?
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Cruz
Door Cruz (3333 reacties) op 10-05-2017 20:21
Had ik twee jeans gekocht bij Zalando, ik maar wachten op m'n pakketje want op de T&T stond vertraging etc, is het gewoon terug retour gegaan zonder mijn weten, nooit iets mogen ontvangen en op de T&T staat ook niet dat ze uberhaüpt ooit aan de deur zijn geweest, niks.

Wat typisch PostNL weer.
https://psnprofiles.com/Cruzinats94
Beloved
Door Beloved (2905 reacties) op 10-05-2017 22:02
Quote:
Had ik twee jeans gekocht bij Zalando, ik maar wachten op m'n pakketje want op de T&T stond vertraging etc, is het gewoon terug retour gegaan zonder mijn weten, nooit iets mogen ontvangen en op de T&T staat ook niet dat ze uberhaüpt ooit aan de deur zijn geweest, niks.

Wat typisch PostNL weer.
Gepost door: Cruz op 10-05-2017 20:21
Er kan van alles gebeurd zijn, of gemankeerd hebben aan de zending waardoor wij deze retour moeten sturen. Helaas kunnen wij (om interne redenen) hier niet altijd duidelijkheid over geven, wil je meer weten dan kan de klantenservice je hopelijk verder helpen, maar verwacht er niet teveel van (klantenservice is een extern bedrijf en heeft beperkte kennis van ons proces).

Beste is om het via Zalando te spelen! Zij zijn uiteindelijk ook de opdrachtgever.
Megalomaan
Door Megalomaan (2138 reacties) op 11-05-2017 12:45
Quote:
PostNL is toch altijd nog beter dan DHL. We klagen wel zoveel maar stiekem zijn wij wel een beetje blij met PostNL en dat ze ons nauwkeurigere tijdvakken geven dan 09:00-21:00.
Gepost door: Henri-Alexander op 23-12-2016 17:37
Hier is het vaak 10:30-21:00 met PostNL. Dus ook niet echt om te juichen.
_______*______o___________0_______~______*___
Hercule
Door Hercule (6364 reacties) op 29-06-2017 00:45
Zit nu al een tijdje te wachten op twee Japanse N64 games,

Gisteren lag er een briefje in mijn brievenbus dat er al een tijdje een pakketje bij de Primera lag. Na lang zoeken bleek het een play asia bestelling te zijn. De twee N64 games hebben echter de volgende status:



Zou alleen niet weten wat dat allemaal inhoud en of de games misschien ook op het postkantoor liggen.
Xor
Door Xor (34765 reacties) op 29-06-2017 00:49
Quote:
Zit nu al een tijdje te wachten op twee Japanse N64 games,

Gisteren lag er een briefje in mijn brievenbus dat er al een tijdje een pakketje bij de Primera lag. Na lang zoeken bleek het een play asia bestelling te zijn. De twee N64 games hebben echter de volgende status:

(Image)

Zou alleen niet weten wat dat allemaal inhoud en of de games misschien ook op het postkantoor liggen.

Gepost door: Hercule op 29-06-2017 00:45
Het staat niet echt duidelijk beschreven. Alleen dat het ergens bij een handelingsafdeling zit en dat het pakket wordt verwerkt voor bezorging. Je kan misschien de PostNL Klantenservice bellen of anders contact opnemen via Twitter. Wanneer je contact hebt genomen, moet je even de buitenlandse T&T code doorgeven. Zij kunnen dan gelijk zien wat er onder het Nederlandse T&T status staat + kunnen ze je ook gelijk de Nederlandse T&T code doorgeven. Misschien staat het daar beter beschreven of het al bezorgd is bij iemand of bij de postkantoor/Primera. Alleen ik vraag mij wel af waarom ze dan nu pas een brief hierover sturen. Want normaal gesproken zouden ze na een tijdje al het pakket terugsturen.
Hercule
Door Hercule (6364 reacties) op 29-06-2017 01:05
Bedankt voor het advies, ik heb Post NL een berichtje gestuurd op twitter.
Deadlymuffins
Door Deadlymuffins (350 reacties) op 29-06-2017 12:46
Ik heb echt een haat-liefde verhouding met Post NL op het moment. Ik had shirts bestelt die al een tijdje geleden binnen hadden moeten komen maar volgens de tracker was dat nog niet zo. Tot ik naar buiten liep en erachter kwam dat de shirts achter de bloempotten geplaatst waren. Het had gewoon een heel weekend, in de stromende regen, daarachter gestaan... Daarvoor had ik een game bestelt die volgens Bol allang aangekomen was, maar ik kon het pakketje nergens vinden en er lag ook geen briefje door de brievenbus dat het bij de buren lag. Ik ben toch maar langs gaan vragen en het bleek toch bij de buren te liggen. Het pakje had een 'hap' uit de voorkant dus ik vroeg me al af waardoor dat kwam, bleek bij het schoonmaken van het huis dat ze een stukje van het pakketje hadden afgehaald, daarop hadden geschreven dat het bij de buren lag en die door de bus hadden gegooid. Heb hiervoor wel een klacht ingediend en die bezorger heeft nu een waarschuwing gekregen
''May the Father of Understanding guide us''
Ginryuu
Door Ginryuu (13266 reacties) op 13-07-2017 18:13
Vanaf 10 juli kun je zelf het bezorgmoment kiezen van je pakket
🇺🇦
[Begin]  |11|12|13|14|15|16|17(49)  [Eind]