Quote:
Ja want met meer mensen draaien de machines harder en kunnen die meer verwerken dan dat er machinaal mogelijk is. :')
Moet zeggen dat ik allesbehalve fan ben van PostNL
Nu bedrijven extra laten betalen voor een pakket bovenop de al hoge tarieven en dan nog de spullen niet bezorgen.
En dan moet je maar zien hoe je een pakket bij de klant krijgt.
Het is elk jaar druk in december, kom op zeg. 🙄
Gepost door: Bigds9fan op 04-12-2020 13:26
Nu bedrijven extra laten betalen voor een pakket bovenop de al hoge tarieven en dan nog de spullen niet bezorgen.
En dan moet je maar zien hoe je een pakket bij de klant krijgt.
Het is elk jaar druk in december, kom op zeg. 🙄
Gepost door: Bigds9fan op 04-12-2020 13:26
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Quote:
[..]
Ja want met meer mensen draaien de machines harder en kunnen die meer verwerken dan dat er machinaal mogelijk is. :')
Gepost door: Care op 04-12-2020 14:23
Ja want met meer mensen draaien de machines harder en kunnen die meer verwerken dan dat er machinaal mogelijk is. :')
Gepost door: Care op 04-12-2020 14:23
Ja met 9 vrouwen kan je toch ook een baby in een maand maken. Gewoon doorschalen.
PostNL is van de 3 nog de minst slechte dus keep it up post NL
Quote:
[..]
En @bigds, als je een bedrijf van een beetje formaat bent betaal je helemaal niet zoveel, bij verre van wat de consument betaald. En de bedrijven die te klein zijn om veel korting te krijgen moet postnl het niet van hebben dus snap dat ze daar meer geld voor vragen, kost ze ook meer moeite per pakket voor die bedrijven.
Gepost door: Ice-T op 04-12-2020 14:15
En @bigds, als je een bedrijf van een beetje formaat bent betaal je helemaal niet zoveel, bij verre van wat de consument betaald. En de bedrijven die te klein zijn om veel korting te krijgen moet postnl het niet van hebben dus snap dat ze daar meer geld voor vragen, kost ze ook meer moeite per pakket voor die bedrijven.
Gepost door: Ice-T op 04-12-2020 14:15
Dat weet ik maar goed het blijft triest dat zo'n bedrijf dan een ander vervoersbedrijf moet inschakelen om spullen bezorgd te krijgen.
Quote:
Eens. Heb ook wel wat te klagen over PostNL, maar kijk naar DHL/DPD/UPS hoe alles nog veel slechter kan
[..]
PostNL is van de 3 nog de minst slechte dus keep it up post NL
Gepost door: Rerder op 04-12-2020 14:34
PostNL is van de 3 nog de minst slechte dus keep it up post NL
Gepost door: Rerder op 04-12-2020 14:34
Quote:
Hahahahaha duimpje
[..]
Ja met 9 vrouwen kan je toch ook een baby in een maand maken. Gewoon doorschalen.
Gepost door: Rerder op 04-12-2020 14:34
Ja met 9 vrouwen kan je toch ook een baby in een maand maken. Gewoon doorschalen.
Gepost door: Rerder op 04-12-2020 14:34
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Quote:
[..]
PostNL is van de 3 nog de minst slechte dus keep it up post NL
Gepost door: Rerder op 04-12-2020 14:34
PostNL is van de 3 nog de minst slechte dus keep it up post NL
Gepost door: Rerder op 04-12-2020 14:34
Grapje, toch?
First you talk shit, then you wonder why there is violence in our eyes..
Quote:
[..]
Grapje, toch? Want ik vind Post nl met afstand het meest verschrikkelijke en klantvriendelijke bedrijf dat er is...
Gepost door: MisAnTroop op 04-12-2020 17:04
Grapje, toch? Want ik vind Post nl met afstand het meest verschrikkelijke en klantvriendelijke bedrijf dat er is...
Gepost door: MisAnTroop op 04-12-2020 17:04
Zeker qua verantwoording..... Pakket staat in mijn overzicht met foto, pakket kwijt, zegt postnl, sorry, klagen bij de verzender..... Dan kan de bezorger net zo goed alle PS5s meenemen, ze zijn toch niet verantwoordelijk.
Wat kan een Chinees eraan doen, dat ze een pakket kwijt raken bij postnl al staat ie geregistreerd met track & trace en dat het zich in Nederland bevind?
Voor mij is DHL het ergste.
PSN: Zhetje
mijn (huidige) postnl bezorger is heel beleeft, volgt de corona richtlijnen en wacht teminste nog even.
bij alle andere bezorgdiensten zijn ze al bijna bij de auto voordat ik de kans krijg op mijn voordeur open te doen. en vervolgens komen ze super dichtbij om het pakketje in mn handen te douwe.
en tjsa, dat een pakketjes nu 2 of 3 dagen langer onderweg is. dat is niet zo vreemd en zat er dik aan te komen natuurlijk.
net ook het sorry mailtje ontvangen. netjes. iets wat ze helemaal niet hoefde te doen.
.
Verder heb ik hier ook een prima bezorger zowel voor de post als de pakketten.
DHL verschilt. DPD is altijd een ramp. UPS is hier maar 2 keer geweest en dat ging toen prima.
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Quote:
postnl gaf gisteren bij mij aan dat de bezorgen niet gelukt was wat gewoon door de brievenbus in ging daarnaast zou het vandaag afgegeven worden bij postnl punt en nou staat er we hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry houd je T&T overzicht in de gaten je nieuwe bezorgmoment vind je hier en er staat nog steeds vandaag tussen 12:55 en 14:55 dat het afgeleverd zou worden op postnl locatie
Gepost door: Mindos op 04-12-2020 17:00
Gepost door: Mindos op 04-12-2020 17:00
Sorry, wat?
❍ᴥ❍
Quote:
ik heb van de week wat besteld met als leverdatum vandaag en dat werd gewoon vandaag geleverd.
Gepost door: Care op 04-12-2020 17:23
Gepost door: Care op 04-12-2020 17:23
Het lijkt erop dat vooral kleinere webshops en hun klanten de dupe zijn van PostNL’s traagheid. Alles wat ik bij Bol of andere grote sites bestel komt wel gewoon binnen een dag. Zelfs een enorm kookstel van 20 kilo. Maar een envelop met een game erin van een klein webshopje is kennelijk verdomd lastig te bezorgen op het moment.
Quote:
[..]
Zeker qua verantwoording..... Pakket staat in mijn overzicht met foto, pakket kwijt, zegt postnl, sorry, klagen bij de verzender..... Dan kan de bezorger net zo goed alle PS5s meenemen, ze zijn toch niet verantwoordelijk.
Wat kan een Chinees eraan doen, dat ze een pakket kwijt raken bij postnl al staat ie geregistreerd met track & trace en dat het zich in Nederland bevind?
Gepost door: SDSnatcher op 04-12-2020 17:09
Zeker qua verantwoording..... Pakket staat in mijn overzicht met foto, pakket kwijt, zegt postnl, sorry, klagen bij de verzender..... Dan kan de bezorger net zo goed alle PS5s meenemen, ze zijn toch niet verantwoordelijk.
Wat kan een Chinees eraan doen, dat ze een pakket kwijt raken bij postnl al staat ie geregistreerd met track & trace en dat het zich in Nederland bevind?
Gepost door: SDSnatcher op 04-12-2020 17:09
Dat had ik ook een keer. Pakketje was al hier, NL tracking en al. Toch raakte PostNL het kwijt. En hun antwoord was dat de Chinese post een onderzoek moet instellen.
Hoe kunnen zij bij PostNL gaan zoeken?
Dat ze dingen kwijtraken is nagenoeg niet te vermijden maar neem dan wel verantwoordelijkheid daarvoor.
Quote:
Brievenbus pakje is ook een heel ander proces dan pakketpost
[..]
Het lijkt erop dat vooral kleinere webshops en hun klanten de dupe zijn van PostNL’s traagheid. Alles wat ik bij Bol of andere grote sites bestel komt wel gewoon binnen een dag. Zelfs een enorm kookstel van 20 kilo. Maar een envelop met een game erin van een klein webshopje is kennelijk verdomd lastig te bezorgen op het moment.
Gepost door: Quetzalcoatl op 04-12-2020 17:56
Het lijkt erop dat vooral kleinere webshops en hun klanten de dupe zijn van PostNL’s traagheid. Alles wat ik bij Bol of andere grote sites bestel komt wel gewoon binnen een dag. Zelfs een enorm kookstel van 20 kilo. Maar een envelop met een game erin van een klein webshopje is kennelijk verdomd lastig te bezorgen op het moment.
Gepost door: Quetzalcoatl op 04-12-2020 17:56
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Quote:
[..]
Brievenbus pakje is ook een heel ander proces dan pakketpost
Gepost door: Care op 04-12-2020 18:21
Brievenbus pakje is ook een heel ander proces dan pakketpost
Gepost door: Care op 04-12-2020 18:21
Oh ja, das waar ook. Hier dus 0 problemen met pakketjes, alleen brievenbuspakjes zijn al vier dagen te laat.
Quote:
[..]
Oh ja, das waar ook. Hier dus 0 problemen met pakketjes, alleen brievenbuspakjes zijn al vier dagen te laat.
Gepost door: Quetzalcoatl op 04-12-2020 18:45
Oh ja, das waar ook. Hier dus 0 problemen met pakketjes, alleen brievenbuspakjes zijn al vier dagen te laat.
Gepost door: Quetzalcoatl op 04-12-2020 18:45
Ik wacht ook nog op een game van allyourgames.nl was woensdag verstuurd, maar nog niks binnen. Ben bang dat het dinsdag gaat worden.
Quote:
Dat slaat nergens op. Ik heb in een winkel gewerkt en met kerst is het gewoon altijd kut. Dingen die opraken, teveel klantvragen etc. Ik moest altijd twee keer zo hard werken en nog krijg je niet voor elkaar wat je wilt. Als bedrijf kan je gewoon weinig doen aan de kerstdrukte.
[..]
Dat weet ik maar goed het blijft triest dat zo'n bedrijf dan een ander vervoersbedrijf moet inschakelen om spullen bezorgd te krijgen.
Gepost door: Bigds9fan op 04-12-2020 15:25
Dat weet ik maar goed het blijft triest dat zo'n bedrijf dan een ander vervoersbedrijf moet inschakelen om spullen bezorgd te krijgen.
Gepost door: Bigds9fan op 04-12-2020 15:25
Ja
Quote:
Gewoon geduld hebben. Mijn pakket is ook pas vanmiddag geleverd. En het stond eerst afgelopen maandag als leverdatum.
Voor mij is DHL het ergste.
Gepost door: Zhetje op 04-12-2020 17:11
Voor mij is DHL het ergste.
Gepost door: Zhetje op 04-12-2020 17:11
Ik heb ook altijd problemen met DHL, pakketjes komen bijna standaard een dag later dan aangegeven. Laatst had ik mijn pakket gewijzigd naar een afhaalpunt omdat de bezorger weer eens niet kwam opdagen en ik dus geen zin had om nog een dag voor niets te wachten, krijg ik 3 dagen later een mailtje van het bedrijf waar ik had besteld met de mededeling "we hebben uw retour ontvangen." Had DHL dus doodleuk zelf mijn bestelling retour gestuurd.
Een ander vervelend probleem bij mij is dat de DHL bezorger niet aan de deur komt wanneer je in een (portiek)flat woont. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat er een grote zware doos in de hal wordt achtergelaten en ik zelf maar moet uitzoeken hoe ik het naar boven krijg...
Met Post NL gaat het bijna elke keer wel goed en ze bezorgen tot aan de deur van je woning.