Quote:
Unicorns ๐ฆ
[..]
Diablo 3 heeft toch een leuk level met koeien?
Gepost door: Morda op 24-02-2021 10:52
Diablo 3 heeft toch een leuk level met koeien?
Gepost door: Morda op 24-02-2021 10:52
๐บ๐ฆ ๐๐
Quote:
Crap, paard is hier. Snel, verwijder alle dierenbeul-posts!
Gepost door: Mrpapercut op 24-02-2021 10:41
Gepost door: Mrpapercut op 24-02-2021 10:41
Ik heb alles gezien en heb een geheugen als een olifant.
๐ด
maar daar heb jij dan misschien last van, (intensive) care bear zijnde ๐ป
๐บ๐ฆ ๐๐
Oh ja ik had 39K
Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
De situatie is als volgt: ik bestel een koptelefoon รก โฌ150 en krijg deze netjes de volgende dag thuis geleverd. In het doosje met verpakkingsmateriaal zit ook een waardebon. Met deze bon krijg ik โฌ20 korting op m'n eerstvolgende bestelling van min. โฌ100.
Ik doe een tweede bestelling voor dezelfde koptelefoon en hoef nu maar โฌ130 af te rekenen. Ja, dat werkt tot nu toe en de bestelling is voltooid. Ik neem vervolgens contact op met het bedrijf dat ik het onzinnig vind om de eerste bestelling te retourneren en voor hun om de tweede bestelling te versturen (ook om de bezorger te sparen ).
Het bedrijf begrijpt het niet helemaal. Het enige wat ze zeggen, is dat een waardebon niet toegepast kan worden op de eerste bestellingen. Joh, dat begrijp ik ook wel, ik wil gewoon mezelf en hun de moeite besparen. Het is gewoon niet slim om een waardebon er bij te doen op deze manier.
Moet ik me nu slecht voelen omdat ik een soort loophole gebruik of is dit echt Budgetgamer pur sang en de beste move sinds tijden?
Wat voor รฉรฉn heb je besteld trouwens? Ik neem aan voor het DJen en doe dat zelf nog steeds graag met de welbekende HD25.
๐ด
Heb ook een keer zo'n bon gekregen. Maar ik moest het toen sowieso al terugsturen omdat ik het verkeerde onderdeel had besteld. Dus het juiste onderdeel met korting kunnen kopen ๐ฅณ
Weet niet of ik het zou terugsturen & opnieuw bestellen als het wel het juiste product was, denk het niet eigenlijk.
๐บ๐ฆ ๐๐
Quote:
Ga je schamen Slick. Zo'n bedrijf doet er een tegoedbon bij om jou als klant een keertje terug te hebben, niet om een product met verlies aan je te verkopen.
Wat voor รฉรฉn heb je besteld trouwens? Ik neem aan voor het DJen en doe dat zelf nog steeds graag met de welbekende HD25.
Gepost door: Miniatuurpaard op 24-02-2021 11:49
Wat voor รฉรฉn heb je besteld trouwens? Ik neem aan voor het DJen en doe dat zelf nog steeds graag met de welbekende HD25.
Gepost door: Miniatuurpaard op 24-02-2021 11:49
Shit.
Het is een Aftershockz Aeropex, voor tijdens het hardlopen. Soort magisch ding die geluid verstuurt via je botten ipv oordoppen die in je oren gaan. Qua geluidskwaliteit niet subliem, maar daardoor blijven je oren vrij voor omgevingsgeluid. Voor DJen gebruik ik idd ook een HD25! Een oude van De Sluwe Vos, die hij uit enthousiasme na z'n optreden het publiek in gooide waarna ik het voor een tientje over kocht van degene die hem ving. Koptelefoon doet het gewoon nog perfect, onverwoestbaar.
Quote:
Niet zo slim van die winkel. ๐
Heb ook een keer zo'n bon gekregen. Maar ik moest het toen sowieso al terugsturen omdat ik het verkeerde onderdeel had besteld. Dus het juiste onderdeel met korting kunnen kopen ๐ฅณ
Weet niet of ik het zou terugsturen & opnieuw bestellen als het wel het juiste product was, denk het niet eigenlijk.
Gepost door: UltraTiger op 24-02-2021 11:55
Heb ook een keer zo'n bon gekregen. Maar ik moest het toen sowieso al terugsturen omdat ik het verkeerde onderdeel had besteld. Dus het juiste onderdeel met korting kunnen kopen ๐ฅณ
Weet niet of ik het zou terugsturen & opnieuw bestellen als het wel het juiste product was, denk het niet eigenlijk.
Gepost door: UltraTiger op 24-02-2021 11:55
Ook niet als jou dat โฌ20 bespaart? Ik heb nu de verzenddatum maar over een week gezet, om te kijken of het alsnog lukt. Zo niet, stuur ik gewoon de eerste retour en wacht ik op de tweede bestelling. It is what it is. Bij Zalando heb ik wel iets soortgelijks gehad waarbij de prijs was gedaald in de tussentijd, toen kreeg ik gewoon het verschil terug.
Via mail al contact gehad maar daar snapten ze het niet helemaal. Net gebeld en ook daarin wordt de situatie niet helemaal begrepen. Achja.
Contact met de klantenservice heb ik geen sowieso geen in zin, zoals je zegt snappen die meestal niks, dus ik zou het gewoon terugsturen.
Hangt ook af van welke winkel en wat de retourmogelijkheden zijn. Voor minder dan โฌ10 verschil ga ik sowieso niet de deur uit. โฌ20... kweenie. Bol zou ik misschien doen, want die komen het ophalen. Amazon misschien niet, want het DHL punt is ver weg. Kleine winkels waarschijnlijk ook niet, vind het toch een beetje sneu dan. En het is ook een risico: een retour kan kwijtraken. Extra gedoe heb ik ook geen zin.
๐บ๐ฆ ๐๐