Background-color verandert de grijs tint, niet de text box zelf. :' (
Dat is het lastige, ik kan alles veranderen (shape size kleur stijl) van de gehele box, alleen de box ín de box lukt niet
Say what ? ~
background-color: blue;
}
Weet niet meer zeker, tijdje geleden Je moet iig het element in die div class aangeven en dat dan dan veranderen.
Quote:
Over websites gesproken, deze website is echt wel een drama.
Idee voor BG?
Gepost door: Dynaw op 16-02-2015 13:58
Idee voor BG?
Gepost door: Dynaw op 16-02-2015 13:58
M'n ogen
ʕ •ᴥ•ʔ
Quote:
Absoluut NIET mijn website ! Over websites gesproken, deze website is echt wel een drama.
Idee voor BG?
Gepost door: Dynaw op 16-02-2015 13:58
Idee voor BG?
Gepost door: Dynaw op 16-02-2015 13:58
Heb nu echt de neiging om me te verdiepen in website design... zo kan het écht niet.
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
XBOX: BENx1996 | PSN: BENx1996 | STEAM: BENx1996
Quote:
Die ASCII, geniaal! Ik had het nog hilarischer gevonden als die site gewoon in HTML5 was
Er zit wel veel moeite in, zelfs in de source code nog..
Gepost door: ArmaniGamer op 03-03-2015 18:28
Gepost door: ArmaniGamer op 03-03-2015 18:28
ʕ •ᴥ•ʔ
Voor de gehele vraag en een aantal JSFiddles verwijs ik jullie door naar Stackoverflow, aangezien ik daar alles goed heb uitgelegd Ik hoop dat het kan met puur CSS, want dat was mijn doel
Dit is verder gewoon een oefening om te kijken hoever ik kan komen met alleen CSS, dus als het niet lukt, dan weet ik hoever CSS strekt in het geval van animaties.
❍ᴥ❍
Quote:
Als ik vragen mag; Doe je dit puur als test of ga je het ook gebruiken?Dit is verder gewoon een oefening om te kijken hoever ik kan komen met alleen CSS, dus als het niet lukt, dan weet ik hoever CSS strekt in het geval van animaties.
Gepost door: Skull_kid op 07-05-2015 10:00
Gepost door: Skull_kid op 07-05-2015 10:00
Laatste tijd ook bezig met CSS3 animatie enkel zijn er vaak klanten van de oude stempel; (of te wel; Is IE een browser?) . Dus probeer het leuke van mijn werk maar thuis te knutselen om te voorkomen dat ik het terug krijg dat het niet werkt.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Op 't werk ondersteunen we volgens mij alleen IE8 en hoger, dus dat scheelt al veel
❍ᴥ❍
het resultaat mag er wezen, met natuurlijk een link naar de maker van de GIF die mij inspireerde
Het tofste is nog wel dat ik gewoon alles met CSS heb kunnen doen EN dat het ook werkt op telefoon
❍ᴥ❍
De kubus is af! Ik ben overgestapt op @keyframe om alles te "stagen", gezien het gewoon echt niet wilde lukken met alleen margins. Achja, Het tofste is nog wel dat ik gewoon alles met CSS heb kunnen doen EN dat het ook werkt op telefoon
❍ᴥ❍
Quote:
De kubus is af! Ik ben overgestapt op @keyframe om alles te "stagen", gezien het gewoon echt niet wilde lukken met alleen margins. Achja, het resultaat mag er wezen, met natuurlijk een link naar de maker van de GIF die mij inspireerde
Het tofste is nog wel dat ik gewoon alles met CSS heb kunnen doen EN dat het ook werkt op telefoon
Gepost door: Skull_kid op 11-05-2015 15:07
Het tofste is nog wel dat ik gewoon alles met CSS heb kunnen doen EN dat het ook werkt op telefoon
Gepost door: Skull_kid op 11-05-2015 15:07
Die kubus is alleen pure CSS? Dan is het wel nice gelukt man!
"I'm on a level that you'll never be mate You'd have to finish every game that's ever been made" BnE
Quote:
[..]
Die kubus is alleen pure CSS? Dan is het wel nice gelukt man!
Gepost door: ShadyAce op 11-05-2015 15:14
Die kubus is alleen pure CSS? Dan is het wel nice gelukt man!
Gepost door: ShadyAce op 11-05-2015 15:14
Alles is pure CSS Natuurlijk heb ik de kubus opgebouwd met HTML, maar dat zijn allemaal "lege" DIVs die een hoogte, breedte, draaihoek etc. vanuit CSS krijgen. Haal je de CSS weg, heb je niets dan een HTML-bestand met een gigantische berg lege DIVs
❍ᴥ❍
Quote:
[..]
Alles is pure CSS Natuurlijk heb ik de kubus opgebouwd met HTML, maar dat zijn allemaal "lege" DIVs die een hoogte, breedte, draaihoek etc. vanuit CSS krijgen. Haal je de CSS weg, heb je niets dan een HTML-bestand met een gigantische berg lege DIVs
Gepost door: Skull_kid op 11-05-2015 15:15
Alles is pure CSS Natuurlijk heb ik de kubus opgebouwd met HTML, maar dat zijn allemaal "lege" DIVs die een hoogte, breedte, draaihoek etc. vanuit CSS krijgen. Haal je de CSS weg, heb je niets dan een HTML-bestand met een gigantische berg lege DIVs
Gepost door: Skull_kid op 11-05-2015 15:15
Netjes dan!
Ik zag al staan dat je dit puur voor eigen lol deed, maar je kunt hier best wel wat functioneels mee doen, stel je maakt een fotokubus voor een website(Desnoods als een of andere plugin voor easy verkoop ) en je gebruikt dit als transitions om verschillende foto's te tonen. Ik denk dat je een heel leuk product kan krijgen
"I'm on a level that you'll never be mate You'd have to finish every game that's ever been made" BnE
Quote:
[..]
Netjes dan!
Ik zag al staan dat je dit puur voor eigen lol deed, maar je kunt hier best wel wat functioneels mee doen, stel je maakt een fotokubus voor een website(Desnoods als een of andere plugin voor easy verkoop ) en je gebruikt dit als transitions om verschillende foto's te tonen. Ik denk dat je een heel leuk product kan krijgen
Gepost door: ShadyAce op 11-05-2015 15:18
Netjes dan!
Ik zag al staan dat je dit puur voor eigen lol deed, maar je kunt hier best wel wat functioneels mee doen, stel je maakt een fotokubus voor een website(Desnoods als een of andere plugin voor easy verkoop ) en je gebruikt dit als transitions om verschillende foto's te tonen. Ik denk dat je een heel leuk product kan krijgen
Gepost door: ShadyAce op 11-05-2015 15:18
True, maar daarvoor mist er toch nog wel wat denk ik. De kubus is namelijk niet ECHT 3D, maar heeft 3 kanten die met skew en rotate zo gemaakt zijn dat het op een kubus lijkt.
Een digitale fotokubus is wel een leuk idee en misschien waard om te proberen te maken, maar dan moet ik wel eerst deze kubus omvormen naar 27 3D-objecten ipv 81 vlakken
❍ᴥ❍
Quote:
[..]
True, maar daarvoor mist er toch nog wel wat denk ik. De kubus is namelijk niet ECHT 3D, maar heeft 3 kanten die met skew en rotate zo gemaakt zijn dat het op een kubus lijkt.
Een digitale fotokubus is wel een leuk idee en misschien waard om te proberen te maken, maar dan moet ik wel eerst deze kubus omvormen naar 27 3D-objecten ipv 81 vlakken
Gepost door: Skull_kid op 11-05-2015 15:26
True, maar daarvoor mist er toch nog wel wat denk ik. De kubus is namelijk niet ECHT 3D, maar heeft 3 kanten die met skew en rotate zo gemaakt zijn dat het op een kubus lijkt.
Een digitale fotokubus is wel een leuk idee en misschien waard om te proberen te maken, maar dan moet ik wel eerst deze kubus omvormen naar 27 3D-objecten ipv 81 vlakken
Gepost door: Skull_kid op 11-05-2015 15:26
Hmm, zolang jij je foto's kan opsplitsen tussen de verschillende vlakken op het moment dat de kubus uit elkaar gaat hoef je niet per se 3D objecten te hebben zou ik denken. Het is misschien wel een heleboel rekenwerk wil je overal de foto's goed op laten blijven zitten, helemaal als je overige foto's op de andere kanten van de kleine kubussen wilt tonen..
Hmz misschien is het toch makkelijker om gewoon 3D objecten te hebben dan..
"I'm on a level that you'll never be mate You'd have to finish every game that's ever been made" BnE