Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Laatste gespeelde game die tegenviel

[Begin]  |1|2|3|4|5|6|7(16)  [Eind]
IkhaatJB
Door IkhaatJB (274 reacties) op 27-01-2014 21:21
Quote:
[..]

Naja, als je het met Witcher 2 ofzo vergelijkt
Gepost door: Maxubachs op 26-01-2014 15:45

Haha ja Witcher 2 heeft echt NDS graphics xd
You can't handle The Truth
Jerome2812
Door Jerome2812 (1395 reacties) op 27-01-2014 21:25
Dark Souls, dat het de bedoeling is om vaak dood te gaan dat snap ik, maar dit gaat wel erg ver... niks leuks meer aan.
"On my business card, I am a corporate president. In my mind, I am a game developer. But in my heart, I am a gamer." - Iwata-san
Roosje
Door Roosje (7981 reacties) op 27-01-2014 21:32
Hmmm Assassins Creed III Liberation. Ik had gehoopt op wat meer dan een shitty spin-off
Boomerang! Do you want a banana..?
Door Mircod96 (1197 reacties) op 27-01-2014 21:52
ni no kuni (oke ik wist dat het kinderachtig was maar dit gaat me te ver)
ik ben normaal erg blij met j rpgs maar dit spel kan me gewoon niet boeien en dat personage (oliver) irriteert me voortdurend.
Die knuffel is nog wel uit te staan en het vecht systeem is ook opzich wel leuk. Maar het is gewoon te kinderachtig voor mij . door onder andere hoe de wezens eruit zien en de woorden die je in het spel hoort (jeepers).
Ook vindt ik het personage echt een aansteller daarboven op is het spel ook nog veel te makkelijk. Dus echt geen aanrader voor mij
PSN: Mircoooh96 Steam: deviled
Yørn
Door Yørn (4189 reacties) op 27-01-2014 22:14
Rol: Administrator
Quote:
Dark Souls, dat het de bedoeling is om vaak dood te gaan dat snap ik, maar dit gaat wel erg ver... niks leuks meer aan.
Gepost door: Jerome2812 op 27-01-2014 21:25

Waar zit je? Het kan zijn dat je vanaf het moment dat je meerdere kanten op kan het skelettengedeelte bent opgegaan, dat is idd niet te doen. Beter om de andere kant te kiezen en eerst wat sterker te worden.
Oprichter van Budgetgaming.nl
Jerome2812
Door Jerome2812 (1395 reacties) op 27-01-2014 22:18
Quote:
[..]

Waar zit je? Het kan zijn dat je vanaf het moment dat je meerdere kanten op kan het skelettengedeelte bent opgegaan, dat is idd niet te doen. Beter om de andere kant te kiezen en eerst wat sterker te worden.
Gepost door: Yørn op 27-01-2014 22:14

Ja daar zat ik in het begin vooral vast, toen ben ik inderdaad de verkeerde kant op gegaan. Daarna ben ik dus maar, zoals je al aangeeft, sterker gaan worden in een ander gebied. Dat kostte me echter zo veel moeite en tijd dat ik er geen zin meer in had, met name ook omdat het steeds weer hetzelfde patroon was dat elke keer terugkwam. Dood gaan en maar zorgen dat het de volgende keer wel lukt..
"On my business card, I am a corporate president. In my mind, I am a game developer. But in my heart, I am a gamer." - Iwata-san
X360
Door X360 (1172 reacties) op 27-01-2014 22:20
Brink, ronduit saai. Als ik er al aan denk word ik depressief.
Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (2237 reacties) op 27-01-2014 22:43
Dat mensen een game vinden tegenvallen omdat het te moeilijk is...

Games zijn de laatste jaren echt al veel te makkelijk geworden dus een beetje uitdaging kan toch geen kwaad? Dat geeft je juist een gevoel van voldoening als je zo'n game dan toch uiteindelijk uitspeelt. Beter dan met de meeste games tegenwoordig waar je te makkelijk en snel doorheen komt en na een paar uur denkt van "nou dat was dan €50,-".
DragonflySoldier
Door DragonflySoldier (5912 reacties) op 27-01-2014 22:50
Quote:
Dat mensen een game vinden tegenvallen omdat het te moeilijk is...

Games zijn de laatste jaren echt al veel te makkelijk geworden dus een beetje uitdaging kan toch geen kwaad? Dat geeft je juist een gevoel van voldoening als je zo'n game dan toch uiteindelijk uitspeelt. Beter dan met de meeste games tegenwoordig waar je te makkelijk en snel doorheen komt en na een paar uur denkt van "nou dat was dan €50,-".
Gepost door: Fantasyfreak op 27-01-2014 22:43

+1 Ga maar eens Ghouls 'n Ghosts spelen dan piep je wel anders. En iets makkelijker maar nog erg lastig Contra/Probotector.
Psn: DragonflySoldier -- WiiU: Madball -- 3DS: 1521-2593-1244 ( Madball )
Skull_kid
Door Skull_kid (38946 reacties) op 27-01-2014 23:03
Rol: Forum Moderator
Quote:
Dat mensen een game vinden tegenvallen omdat het te moeilijk is...

Games zijn de laatste jaren echt al veel te makkelijk geworden dus een beetje uitdaging kan toch geen kwaad? Dat geeft je juist een gevoel van voldoening als je zo'n game dan toch uiteindelijk uitspeelt. Beter dan met de meeste games tegenwoordig waar je te makkelijk en snel doorheen komt en na een paar uur denkt van "nou dat was dan €50,-".
Gepost door: Fantasyfreak op 27-01-2014 22:43

Een beetje uitdaging kan geen kwaad, zeker niet, maar wat ik begrijp van Dark Souls is dat het soms onvergeeflijk moeilijk is en dan houdt het voor mij al gauw op.
❍ᴥ❍
Cruz
Door Cruz (3333 reacties) op 27-01-2014 23:34
In Dark Souls zijn de meeste bonfires zijn erg strategisch geplaatst en vaak makkelijk te vinden, om de speler te helpen. Als je in Demon's Souls dood ging tegen een boss mocht je gelijk het hele level weer doorlopen aangezien sommige werelden helemaal geen shortcuts kenden.

En vergeleken sommige 2D/3D platformers kan je in Dark Souls juist veel meer fouten maken, zijn genoeg 2D platformers waar je 3 keer geraakt mag worden anders ben je ook dood.
https://psnprofiles.com/Cruzinats94
ZeroJudgement
Door ZeroJudgement (646 reacties) op 27-01-2014 23:37
Quote:
[..]

Een beetje uitdaging kan geen kwaad, zeker niet, maar wat ik begrijp van Dark Souls is dat het soms onvergeeflijk moeilijk is en dan houdt het voor mij al gauw op.
Gepost door: Skull_kid op 27-01-2014 23:03

Dark Souls is niet echt moeilijk, het is een kwestie van de game mechanics snappen. Je moet gewoon begrijpen hoe cruciaal het blokken en dodgen van attacks is. Het is gewoon niet zoals vele actie RPG's, hakken en slachten.

De meeste mensen stoppen bij bepaalde bosses. De game wil dat je de bosses analyseert en dan een strategie bedenkt. De meeste gamers vinden dit blijkbaar te veel moeite en willen met hakken en mappen gewoon een boss verslaan. Dan ga je in Dark Souls vaak dood en is het inderdaad vaak niet meer leuk.
Xbox Gamertag: Zero Judgement | TrueAchievements: Zero Judgement |
Door Userverwijderd76 (2167 reacties) op 28-01-2014 02:03
Zowel demon souls als darksouls zijn goed te doen en waren voor mij sinds lange tijd weer eens echte uitdagingen buiten de fastfoodgames die vaak op de moeilijkste stand nog te makkelijk zijn. Gewoon aan beginnen tenzij je iemand bent die een kort lontje heeft en niet tegen zijn verlies kan want dan kan het je een controller door je beeldscherm kosten
MarvelousMax
Door MarvelousMax (6066 reacties) op 28-01-2014 07:24
Quote:
Dat mensen een game vinden tegenvallen omdat het te moeilijk is...

Games zijn de laatste jaren echt al veel te makkelijk geworden dus een beetje uitdaging kan toch geen kwaad? Dat geeft je juist een gevoel van voldoening als je zo'n game dan toch uiteindelijk uitspeelt. Beter dan met de meeste games tegenwoordig waar je te makkelijk en snel doorheen komt en na een paar uur denkt van "nou dat was dan €50,-".
Gepost door: Fantasyfreak op 27-01-2014 22:43

Ik heb een hekel aan doodgaan in games. Een keertje kan wel, een paar keer ook wel, maar als ik 5 keer doodga op hetzelfde stuk stop ik er in veel gevallen al mee. En het argument van 50 euro telt qua pc gamen echt niet meer, ik heb genoeg spellen voor <$1
Dexter010
Door Dexter010 (4184 reacties) op 13-02-2014 16:02
Max Payne 3.
Gewoon omdat ik deze game onmogelijk kan voltooien door die juggernauts die ze onsterfelijk hebben gemaakt zodra je op hard begint te spelen.
Float like a butterfly, sting like a bee. His hands can't hit, what his eyes can't see.
3bdelilah
Door 3bdelilah (1832 reacties) op 13-02-2014 20:02
The Legend of Zelda: Majora's Mask (Nintendo GameCube)

De potentie is er. Hell, dit spel had de potentie om de vloer met Ocarina of Time te vegen wat mij betreft. Ik vind alleen dat het spel zichzelf genekt heeft met een van hun sterkste punten: de side quests. Het zijn er veel, ze zijn gevarieerd. Huh, maar is dat dan een nadeel? Nee, in principe absoluut niet. Maar wél als het hoofdverhaal daardoor als het ware op een zijspoor beland, en dat gebeurt hier dus wel. "Slechts" vier dungeons die ook nog eens niet zo gek lang duurden, alleen Stone Tower Temple heb ik met ouderwets veel plezier gespeeld.

Als het hoofdverhaal dus minimaal het dubbele was, dan had Ocarina of Time een geduchte concurrent. Hell, misschien zelfs een legendarische opvolger. Nu is het de kleinere broer van Ocarina of Time en zal het, geheel terecht, in de schaduw van zijn grotere broer blijven. Niet dat dat erg of schandalig is, OoT wordt immers door velen gezien als hét beste spel aller tijden.
Bonecrusher
Door Bonecrusher (3268 reacties) op 13-02-2014 21:15
Quote:
The Legend of Zelda: Majora's Mask (Nintendo GameCube)

De potentie is er. Hell, dit spel had de potentie om de vloer met Ocarina of Time te vegen wat mij betreft. Ik vind alleen dat het spel zichzelf genekt heeft met een van hun sterkste punten: de side quests. Het zijn er veel, ze zijn gevarieerd. Huh, maar is dat dan een nadeel? Nee, in principe absoluut niet. Maar wél als het hoofdverhaal daardoor als het ware op een zijspoor beland, en dat gebeurt hier dus wel. "Slechts" vier dungeons die ook nog eens niet zo gek lang duurden, alleen Stone Tower Temple heb ik met ouderwets veel plezier gespeeld.

Als het hoofdverhaal dus minimaal het dubbele was, dan had Ocarina of Time een geduchte concurrent. Hell, misschien zelfs een legendarische opvolger. Nu is het de kleinere broer van Ocarina of Time en zal het, geheel terecht, in de schaduw van zijn grotere broer blijven. Niet dat dat erg of schandalig is, OoT wordt immers door velen gezien als hét beste spel aller tijden.
Gepost door: 3bdelilah op 13-02-2014 20:02

Ik zie dit ook meer als een soort van DLC van OoT, het spel heeft zijn charme maar na OoT was dit gewoon een enorme tegenvaller, ben jaren later nog een keer opnieuw begonnen en toen kon ik hem wel wat meer waarderen. OoT blijft voor mij nog steeds een van allerbeste games of all time, wat heb ik daar maandenlang plezier aan gehad, en het gebrek aan vette dungeons is het grote probleem van MM, de dungeons en de scale van Ocarina, ongekend gewoon, soms als ik door het bos met honden wandel fantaseer ik dat ergens een dungeon zou kunnen liggen, en als ik dan onze paardjes achterom zie rennen en ik roep "Epona" denk ik wel eens dat Ocarina me echt teveel beinvloed heeft

Die tijdsdruk in Majora heeft het voor mij genekt, snap het wel, maar ik hou echt van rustig chillen, roepies zoeken, skulltulas jagen, en dan opeens, BAM, een nieuwe wereld en dan, YEAH, een nieuw item, en dan, vol los in de nieuwe dungeon, alle Zelda's daarna waren gewoon too much, Ocarina heeft een perfecte balans, wat een killergame

Ben ook berentrots op mijn limited edition Zelda 25th anniversary 3DS met de OoT remaster, blijf die game gewoon spelen.

Kan uren doorgaan, bottomline, Majora was inderdaad een enorme tegenvaller, zo niet, de grootste ooit

That said, Zelda forever! Link rules, die regelt gewoon alles, voor iedereen...

Heb nog geen WiiU, maar zodra er een echte nieuwe Zelda komt haal ik heem meteen!!!!
“A shot in the head is worth two in the chest”
Sephi
Door Sephi (258 reacties) op 14-02-2014 00:33
Sorry hoor, maar ik ben het absoluut niet eens met julie dat MM een tegenvaller was.
Ik bedoel, kijk alleen al naar het introfilmpje voor het titelscherm en proef de duistere sfeer van het spel.
Je begint als een vervloekte Link, die schijnbaar niets kan doen om de Skull Kid (nee, niet de onze) te stoppen om de fokking maan op de aarde te laten storten, tot er op het laatste moment een optie komt in de vorm van 3 dagen terug in de tijd te reizen. Zelda meets Groundhog Day.

Ja, het hoofdverhaal is korter en er zijn veel minder dungeon dan in OoT, maar het gaat juist om de sidequest, de andere bewoners van Clocktown over de 3 dagen volgen en al puzzelend erachter te komen wat je op welk tijdstip moet doen.
Gelukkig kun je dit in het Bomber's Notebook bijhouden, anders is het een haast onmogelijke taak.
Termina LEEFT. De bewoners doen tenminste nog iets anders dan het hele spel achter de toonbank van een winkel te staan.
En dan de muziek! Ergens deels herkenbaar uit OoT, maar ook met een eigen gezicht en vibe.

Wat de tijdsdruk betreft ben ik het ergens wel met jullie eens, maar dit draagt juist bij aan het reddeloze gevoel aan het begin van het spel. En je hebt altijd nog die 'cheat' om te tijd langzamer te laten lopen...

Nee, voor mij was MM zeker geen tegenvaller. Misschien niet zo briljant als OoT, maar eerlijk gezegd ben ik één van de velen die A Link to the Past toch de beste Zelda blijft vinden.
DragonflySoldier
Door DragonflySoldier (5912 reacties) op 14-02-2014 00:35
Je moet OoT niet vergelijken met Majora's Mask. Ikzelf noem het de donkere timeline waar deze in hoort maar ze noemen het officieel de Child Timeline.



Maar Majora's Mask vond ik juist een van de betere Zelda's vooral dat je eindelijk een Deku kon zijn.
Psn: DragonflySoldier -- WiiU: Madball -- 3DS: 1521-2593-1244 ( Madball )
Door Batmaster (343 reacties) op 14-02-2014 00:50
The Lego Movie The Video Game. Groot fan van alle Lego spellen. De film was super, maar de game is vrij weinig aan. Er zijn ook maar 70 golden bricks ipv 250 zoals bij alle andere. Erg jammer.
[Begin]  |1|2|3|4|5|6|7(16)  [Eind]