Quote:
Zijn er uberhaupt mensen die deze game nu aan het spelen zijn? In mijn vriendenlijst zie ik er maar eentje die Syndicate aan het spelen is. In het verleden was dit toch wel heel anders....
Gepost door: Mr_Mojo27 op 02-11-2015 17:59
Gepost door: Mr_Mojo27 op 02-11-2015 17:59
Ikzelf speel het wel af en toe wanneer ik tijd heb. Ik heb ineens bijna geen tijd om te spelen eigenlijk.
PSN: Arcturion XboxLive: Clavat V Steam: clavy_veloth DS FC: 1263-6900-9831 NNID: Arcturion
Quote:
Zijn er uberhaupt mensen die deze game nu aan het spelen zijn? In mijn vriendenlijst zie ik er maar eentje die Syndicate aan het spelen is. In het verleden was dit toch wel heel anders....
Gepost door: Mr_Mojo27 op 02-11-2015 17:59
Gepost door: Mr_Mojo27 op 02-11-2015 17:59
Geen tijd, bro
Quote:
Zijn er uberhaupt mensen die deze game nu aan het spelen zijn? In mijn vriendenlijst zie ik er maar eentje die Syndicate aan het spelen is. In het verleden was dit toch wel heel anders....
Gepost door: Mr_Mojo27 op 02-11-2015 17:59
Gepost door: Mr_Mojo27 op 02-11-2015 17:59
Eerst ff Halo 5 uitspelen, dan aan Unity beginnen en dan is Syndicate aan de beurt
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
Maar zoals bijna altijd de laatste tijd is het weer behoorlijk beschadigd aangekomen.
Kijk ook eens in mijn Trading Topic. Ik vraag veel games en andere spullen en verkoop ook nog wat: http://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&topic_id=13035&forum_id=16
Quote:
[..]
Ikzelf speel het wel af en toe wanneer ik tijd heb. Ik heb ineens bijna geen tijd om te spelen eigenlijk.
Gepost door: Arcturion op 02-11-2015 18:06
Ikzelf speel het wel af en toe wanneer ik tijd heb. Ik heb ineens bijna geen tijd om te spelen eigenlijk.
Gepost door: Arcturion op 02-11-2015 18:06
Dit weekend speelde inclusief ikzelf 5 mensen de game. Dus hij is vrij populair in mijn vriendenlijst.
@Doodgraver het ligt eraan of je de besturing gewend bent. Ik heb alle AC's gespeeld en vind het niet echt anders besturen als de rest.
Psn: DragonflySoldier -- WiiU: Madball -- 3DS: 1521-2593-1244 ( Madball )
Quote:
Nog kutter. Het is echt dramatisch en super traag. De game is best leuk though.
Hoe is de besturing? Want bij Unity vond ik het behoorlijk waardeloos!
Gepost door: Doodgraver op 04-11-2015 18:41
Gepost door: Doodgraver op 04-11-2015 18:41
Geef kip
Quote:
[..]
Nog kutter. Het is echt dramatisch en super traag. De game is best leuk though.
Gepost door: -GJ- op 04-11-2015 19:22
Nog kutter. Het is echt dramatisch en super traag. De game is best leuk though.
Gepost door: -GJ- op 04-11-2015 19:22
Vind je? Ik vind de besturing juist vele malen beter dan Unity. Waar je bij Unity zovaak de verkeerde beweging maakte, gaat het bij Syndicate veel soepeler. En door de rope launcher vind ik de game juist sneller. Het maakt de game alleen veelste makkelijk wanneer je ontdekt wordt door de vijand.
Quote:
Man, ik heb echt geen idee wat ze gedaan hebben, maar constant blijft m'n mannetje stil staan op momenten dat ik gewoon de juiste knoppen ingedrukt hou. Dat hele 2-facebutton-freerun-systeem dat ze bij Unity geïntroduceerd hadden is echt drie keer niks. Hou je rechter trigger en rondje (freerunnen naar beneden) ingedrukt bij een verhoging met een 30cm hoog hekje aan de rand, omdat je naar beneden wil, word je geblokkeerd en moet je dus eerst kruisje (omhoog freerunnen) indrukken om die 30cm omhoog te gaan en daarna naar beneden te gaan. Kom je bij de rand van een dak waar je makkelijk de overkant kunt halen en hou je de juiste knoppen in, dan blijft je mannetje staan op de rand omdat de sprong zogenaamd te ver is, maar vijf meter verderop kan die de even verre sprong opeens wel halen![..]
Vind je? Ik vind de besturing juist vele malen beter dan Unity. Waar je bij Unity zovaak de verkeerde beweging maakte, gaat het bij Syndicate veel soepeler. En door de rope launcher vind ik de game juist sneller. Het maakt de game alleen veelste makkelijk wanneer je ontdekt wordt door de vijand.
Gepost door: Mr_Mojo27 op 04-11-2015 19:43
Vind je? Ik vind de besturing juist vele malen beter dan Unity. Waar je bij Unity zovaak de verkeerde beweging maakte, gaat het bij Syndicate veel soepeler. En door de rope launcher vind ik de game juist sneller. Het maakt de game alleen veelste makkelijk wanneer je ontdekt wordt door de vijand.
Gepost door: Mr_Mojo27 op 04-11-2015 19:43
En die grappling hook. Bah. Het is een toffe toevoeging die vaak goed werkt, maar als het niet werkt dan werkt het ook echt niet. Gebouwen aan de overkant van de straat haalt 'ie soms niet, maar gebouwen die 100 meter verderop staan haalt 'ie zonder problemen. Ren je weg van enemies en spam je de L1-knop om je grappling hook te schieten naar het gebouw vlak tegenover je, dan draait je mannetje zich 180 graden om en knalt 'ie de grappling hook rustig tegen het dakje aan in enemy territory waar je juist zo graag uit wilde ontsnappen. Zo kan ik nog wel 100 voorbeelden opgeven. Constant wil ik dingen doen en gaat m'n mannetje de compleet andere kant op om iets totaal anders te doen. Vanmiddag sprong ik van een hoog dak naar een ander dak recht voor me, werd m'n mannetje letterlijk 10-20 meter in een diagonale lijn naar links het andere dak op gegooid. Het is gewoon zo raar dat het de helft van de tijd perfect werkt en de andere helft echt totaal niet, of zelfs dingen doet die je gewoon echt niet wil.
Ik haal heel veel plezier uit het spel en ik zou 'm ook zo aanraden, maar holy shit wat is de game technisch gezien kut.
Geef kip
Quote:
[..]
Dit weekend speelde inclusief ikzelf 5 mensen de game. Dus hij is vrij populair in mijn vriendenlijst.
@Doodgraver het ligt eraan of je de besturing gewend bent. Ik heb alle AC's gespeeld en vind het niet echt anders besturen als de rest.
Gepost door: DragonflySoldier op 04-11-2015 18:57
Dit weekend speelde inclusief ikzelf 5 mensen de game. Dus hij is vrij populair in mijn vriendenlijst.
@Doodgraver het ligt eraan of je de besturing gewend bent. Ik heb alle AC's gespeeld en vind het niet echt anders besturen als de rest.
Gepost door: DragonflySoldier op 04-11-2015 18:57
Dit weekend ben ik weer na een aantal weken weer eens thuis, dus ik heb dan wat meer tijd.
PSN: Arcturion XboxLive: Clavat V Steam: clavy_veloth DS FC: 1263-6900-9831 NNID: Arcturion
Quote:
[..]
Man, ik heb echt geen idee wat ze gedaan hebben, maar constant blijft m'n mannetje stil staan op momenten dat ik gewoon de juiste knoppen ingedrukt hou. Dat hele 2-facebutton-freerun-systeem dat ze bij Unity geïntroduceerd hadden is echt drie keer niks. Hou je rechter trigger en rondje (freerunnen naar beneden) ingedrukt bij een verhoging met een 30cm hoog hekje aan de rand, omdat je naar beneden wil, word je geblokkeerd en moet je dus eerst kruisje (omhoog freerunnen) indrukken om die 30cm omhoog te gaan en daarna naar beneden te gaan. Kom je bij de rand van een dak waar je makkelijk de overkant kunt halen en hou je de juiste knoppen in, dan blijft je mannetje staan op de rand omdat de sprong zogenaamd te ver is, maar vijf meter verderop kan die de even verre sprong opeens wel halen!
Gepost door: -GJ- op 04-11-2015 20:22
Man, ik heb echt geen idee wat ze gedaan hebben, maar constant blijft m'n mannetje stil staan op momenten dat ik gewoon de juiste knoppen ingedrukt hou. Dat hele 2-facebutton-freerun-systeem dat ze bij Unity geïntroduceerd hadden is echt drie keer niks. Hou je rechter trigger en rondje (freerunnen naar beneden) ingedrukt bij een verhoging met een 30cm hoog hekje aan de rand, omdat je naar beneden wil, word je geblokkeerd en moet je dus eerst kruisje (omhoog freerunnen) indrukken om die 30cm omhoog te gaan en daarna naar beneden te gaan. Kom je bij de rand van een dak waar je makkelijk de overkant kunt halen en hou je de juiste knoppen in, dan blijft je mannetje staan op de rand omdat de sprong zogenaamd te ver is, maar vijf meter verderop kan die de even verre sprong opeens wel halen!
Gepost door: -GJ- op 04-11-2015 20:22
Pfff, dit had ik dus ook met Unity. Haalde de lol er enorm af, terwijl het spel zelf wel leuk was. Soms weigerde hij ook gewoon los te laten als ik aan een gebouw hing. Want het zou dan te hoog zijn. Maar andere keren doet hij het wel en val ik tot mijn dood. Wat is dan het verschil?
Kijk ook eens in mijn Trading Topic. Ik vraag veel games en andere spullen en verkoop ook nog wat: http://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&topic_id=13035&forum_id=16
Danny's Hardcore Cafe: https://www.youtube.com/channel/UCB9oBtkioMbjtpGC0Z4m3rQ
MINIMUM
Supported OS
Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10(64bit versions)
Processor
Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or AMD FX 6350 @ 3.9 GHz
RAM
6GB or more for Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Video Card
NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0)
DirectX
DirectX June 2010 Redistributable
Sound
DirectX compatible sound card with latest drivers
RECOMMENDED
Supported OS
Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only)
Processor
Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
RAM
8GB
Video Card
NVIDIA GeForce GTX 760 (4GB) or the newer GTX 970 (4GB) or AMD Radeon R9 280X (3GB) or better
DirectX
DirectX June 2010 Redistributable
Sound
DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
Hard Drive
50 GB available space
Technical note from the developer: For a recommended experience, the game requires a video card with at least 3GB of VRAM when playing at a full HD resolution. While we encourage you to fiddle with the advanced options to fully customize your gaming experience, please keep an eye out for the VRAM meter usage when you adjust these settings.
Blogpost
Belangrijk detail: Ubisoft Kiev doet de port. Dat zijn dezelfde jongens die de Untiy, Far Cry 4 en Black Flag port hebben gedaan. Wat allemaal niet perfecte ports waren waarbij Unity overduidelijk de kroon spant. De enige goede port die ze hebben gedaan is die van Driver: San Fransisco. Dus het is nog even afwachten hoe dit gaat zijn. Hoewel de minimum specs al niet veel goeds beloven.
|||Spoiler||| Ik zat in een zijmissie van Darwin waarbij je iemand onderuit moet halen.
Die persoon loopt het spoor op met een aanstormende trein. Ik was net te laat en kreeg een desync. |||Spoiler|||
Na de desync zit de game in een eindeloze loop. Savegame al lokaal gewist, maar de kopie van de savegame uit de cloud is hetzelfde.
Enige mazzel die ik heb, is dat ik gisteren op een andere Xbox gespeeld heb.
Door de cloud save te wissen kan ik die savegame herstellen. Ben ik "maar 4 uur" ipv 85% synchronisation kwijt.
EDIT: niet dus. Op de andere Xbox verscheen een melding gegevens synchroniseren en heb ik nu een lege save. Wat een bagger.
EDIT2: is een bekende bug, zowel op PS4 als Xbox.
http://forums.ubi.com/showthread.php/1306182-Assassin-s-Creed-Syndicate-Charles-Darwin-Mission-Game-Breaking-Glitch
Mijn ervaring met het spel waren ongeveer gelijk aan de vijf stappen van acceptatie: (Geen spoilers)
Ontkenning: Wow, wat werkt het klimsysteem toch fijn en wat is het weer fantastisch om kills uit de lucht te maken. Okee, er zijn wat kleine bugs als mensen die uit de lucht komen vallen en koetsen die niet staan waar ze moeten maar de game ziet er fantastisch uit.
Boosheid: O MIJN GOD, dit is al de derde missie die een gamebreaking bug heeft omdat de NPC opeens in het water springt of dat ik niet kan praten met een NPC. EN NEE NATUURLIJK WIL IK NIET DIE KANT OP SPRINGEN. Waarom hebben ze dit niet gefixt!!!!
Onderhandelen: Misschien dat er wat minder bugs aan het einde van het verhaal zitten en de DLC wordt waarschijnlijk ook goed
Verdriet: Ik verlang terug naar Ezio Auditore da Firenze, waar alles nog vlekkeloos ging, waarom gingen we ooit weg van Italië (Nostalgie, want ACII was ook niet bugvrij )
Acceptatie: Op zich was het einde niet slecht en ik heb er zeker plezier van gehad. Misschien dat ik volgend jaar toch weer de nieuwe AC koop.
*Koopt Limited Edition op de dag van aankondiging*
Ps4 vdbeld.
Kijk ook eens in mijn Trading Topic. Ik vraag veel games en andere spullen en verkoop ook nog wat: http://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&topic_id=13035&forum_id=16
Gaat niet gebeuren, als de geruchten waar zijn :-D
Ben het overigens niet met je kritiek eens, Unity is grafisch een tandje teruggeschroefd tov Unity, en dat merk je, het is een stuk stabieler. En dat tokkeltouw: na een half uurtje wil je nooit meer zonder!
You shall not pass.