Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Final Fantasy [Algemeen Topic]

[Begin]  |33|34|35|36|37|38|39(93)  [Eind]
ThaDanus
Door ThaDanus (3537 reacties) op 04-04-2020 13:26
Quote:
Lol bol.com reageert niet meer op mijn berichtjes
Gepost door: RusTboy op 04-04-2020 13:07
Ik heb met een medewerker gechat, die zei dat het inkoop team bij me terug zou komen....twee uur geleden. Dus ja ze zullen het wel druk hebben
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217 | DA-6953-9904-0903
Kirakyuubi
Door Kirakyuubi (10 reacties) op 04-04-2020 13:29
Deluxe editie is binnen van Mediamarkt, maar geen pre-order DLC code
Johnno87
Door Johnno87 (115 reacties) op 04-04-2020 13:30
ITS HERE!!!!! Nu installeren en vanavond los!
Door EWanderlust (12 reacties) op 04-04-2020 13:54
Ben benieuwd of je de DLC straks ook gewoon los kan kopen, dus cactuar etc.
WizzNL
Door WizzNL (681 reacties) op 04-04-2020 14:04
Mijne ook binnen van Bol.com
Dnoxo
Door Dnoxo (848 reacties) op 04-04-2020 14:10
Quote:
Ben benieuwd of je de DLC straks ook gewoon los kan kopen, dus cactuar etc.
Gepost door: EWanderlust op 04-04-2020 13:54

Waarschijnlijk wel. En of de game in de budgetbak zal belanden is zeker. Wanneer? Geen idee. Maar goed, je speelt nu toch? Dus in de toekomst heb je daar niks aan als je de game nu wilt spelen.

Eerlijk, ik wacht vaak ook tot prijsdalingen. Echter voor dergelijke games en/of in de huidige Coronacrises betaal ik graag de releaseprijs hoor. Naast natuurlijk het wederom terughalen van het jeugdsentiment. De game is nu voor mij de door mij meest gekochte game. Heb hem nu als psx release, psx platinum, psn ps3 en psn hd versie ps4 en nu dan ook eindelijk dus de remake. Leuk in het rijtje crisiscore, dirge en advent children
Add me: Dnoxo ps4 ps5
Door EWanderlust (12 reacties) op 04-04-2020 14:16
Dit is denk ik na FFXIV Shadowbringers van vorig jaar zomer de eerste keer dat ik volledige prijs betaal

Door Arcadia (1056 reacties) op 04-04-2020 15:32
Wehkamp heeft mijn bestelling dus blijkbaar geannuleerd zonder mij hierover te mailen. Ik heb net gebeld, zeiden dat er iets was misgegaan o.i.d. Zucht. Geen deluxe edition voor mij dus.
zo ie zo schrijf je zo
Munchkin
Door Munchkin (619 reacties) op 04-04-2020 15:35
Quote:
Coolshop heeft mijn deluxe edition verzonden. Ik kan morgen als alles goed gaat met post.nl, ook eraan beginnen
Gepost door: Munchkin op 03-04-2020 14:31
Nope, geen t&t, niks op de post.nl app, geen postbode gezien. Op m'n lokale pickup point ook niks. Jammer.
PSN: "NL_Kaaskoekje"
ThaDanus
Door ThaDanus (3537 reacties) op 04-04-2020 15:49
Coolshop verstuurt toch uit Denemarken? Dus dat duurt sowieso langer. Ik heb overigens 4 uur later nog steeds niets van Bol vernomen, is er iemand die wel z'n Deluxe editie heeft ontvangen van Bol.com?
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217 | DA-6953-9904-0903
Yojimbro
Door Yojimbro (16491 reacties) op 04-04-2020 16:12
Quote:
Mijne ook binnen van Bol.com
Gepost door: WizzNL op 04-04-2020 14:04

Me too, bro!

Vanavond helemaal los!
Door Nuhai (8 reacties) op 04-04-2020 16:29
Quote:
[..]
Nope, geen t&t, niks op de post.nl app, geen postbode gezien. Op m'n lokale pickup point ook niks. Jammer.
Gepost door: Munchkin op 04-04-2020 15:35

Mijn verwachtingen waren sowieso voor dinsdag, maar toen ik van coolshop een e-mail kreeg vrijdag lieg ik als ik niet zei dat ik toch stiekem hoopte voor vandaag :x maar goed ik denk toch dat we hem dinsdag krijgen!
Munchkin
Door Munchkin (619 reacties) op 04-04-2020 16:33
Quote:
Coolshop verstuurt toch uit Denemarken? Dus dat duurt sowieso langer. Ik heb overigens 4 uur later nog steeds niets van Bol vernomen, is er iemand die wel z'n Deluxe editie heeft ontvangen van Bol.com?
Gepost door: ThaDanus op 04-04-2020 15:49
Serieus? Dat mochten ze wel beter aangeven. Nu snap ik hun levertermijn ook beter nu ik nalees. Dus word ergens in week 15... ach ja, zolang ik het maar krijg.
PSN: "NL_Kaaskoekje"
Himathrad
Door Himathrad (1604 reacties) op 04-04-2020 16:35
Quote:
Wehkamp heeft mijn bestelling dus blijkbaar geannuleerd zonder mij hierover te mailen. Ik heb net gebeld, zeiden dat er iets was misgegaan o.i.d. Zucht. Geen deluxe edition voor mij dus.
Gepost door: Arcadia op 04-04-2020 15:32

Dit dus.. laatste keer daar geweest...
Drie dagen aan bellen / chatten / mailen.. niets zeggen ze
En dan nu.. oeps ja je krijgt hem niet ... Geen excuses of niets,. N crappy smiley
PSN ID: Himathrad Uplay: Himathrad Battlenet : Himathrad#2466
Xor
Door Xor (34667 reacties) op 04-04-2020 16:45
Quote:
[..]

Dit dus.. laatste keer daar geweest...
Drie dagen aan bellen / chatten / mailen.. niets zeggen ze
En dan nu.. oeps ja je krijgt hem niet ... Geen excuses of niets,. N crappy smiley
Gepost door: Himathrad op 04-04-2020 16:35
Staat er ook echt "Geannuleerd" met een hoofdletter? Want ik heb ooit in het verleden meegemaakt dat ze soms bestellingen als "geannuleerd" zonder een hoofdletter zetten en dat ze dagen later de status opnieuw hebben aangepast.

Maar als je een mail hebt ontvangen dat de bestelling is geannuleerd, dan is het antwoord natuurlijk duidelijk . En chatten heeft helemaal geen zin. Je krijgt dan mensen die je nog steeds niet snappen wanneer je iets duidelijk vraagt. Alsof ze aan een cheatsheet houden om standaard antwoord te geven op vragen.

Het beste wat je nog kan doen, is een klachtmail sturen met dat je dit onacceptabel vindt enz. Dan zullen ze nog een cadeaubon als compensatie geven. En als je misschien nog verder ingaat(of als je dit in jouw klachtmail aangeeft dat je dit wilt), dan kunnen ze misschien nog een nieuwe order plaatsen. Doen ze ook soms(als je toevallig de persoon hebt die dit ook makkelijk regelt).
RusTboy
Door RusTboy (1050 reacties) op 04-04-2020 16:48
Bol.com dlc code binnen!!!
Middels uitverkocht bij bol? Of tijdelijk weggehaald vanwege pre order bonussen
Why so serious.... PSN: rusTboy81 Switch: SW-2730-6629-8207
UltraTiger
Door UltraTiger (66666 reacties) op 04-04-2020 16:50
Quote:
[..]
Staat er ook echt "Geannuleerd" met een hoofdletter? Want ik heb ooit in het verleden meegemaakt dat ze soms bestellingen als "geannuleerd" zonder een hoofdletter zetten en dat ze dagen later de status opnieuw hebben aangepast.
Gepost door: Xor op 04-04-2020 16:45
WTF? / wtf?
🇺🇦 💙💛
Xor
Door Xor (34667 reacties) op 04-04-2020 16:58
Quote:
[..]
WTF? / wtf?
Gepost door: UltraTiger op 04-04-2020 16:50
Klinkt raar. Maar ik heb dit echt 1 keer meegemaakt toen ik iets op Wehkamp had gepre-orderd . Volgens mij was het een Amiibo. Maar het kon ook een game zijn.... Alleen hebben we het wel over jaren geleden. Ik weet niet of ze nog steeds deze onzin uithalen.
Marty84
Door Marty84 (2835 reacties) op 04-04-2020 16:58
Quote:
Coolshop verstuurt toch uit Denemarken? Dus dat duurt sowieso langer. Ik heb overigens 4 uur later nog steeds niets van Bol vernomen, is er iemand die wel z'n Deluxe editie heeft ontvangen van Bol.com?
Gepost door: ThaDanus op 04-04-2020 15:49

Ja ik. Heb hem vanochtend op kunnen halen bij de lokale AH. Doe ik tegenwoordig vaker met games die niet in de brievenbus passen. Er gaan sowieso meer pakketjes naar de AH dus grotere kans dat ik dan daadwerkelijk de game kan ophalen. Als ik hem thuis laat bezorgen is de kans groter dat ik een dag langer moet wachten omdat het bij postnl mis gaat
Door Whiteshiro (26 reacties) op 04-04-2020 17:35
Voor de mensen die de deluxe edition hebben. Past deze editie gewoon in de brievenbus? Alvast bedankt!
[Begin]  |33|34|35|36|37|38|39(93)  [Eind]