Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

No Man's Sky

[Begin]  |20|21|22|23|24|25|26(30)  [Eind]
Sgt_PowerColt
Door Sgt_PowerColt (6734 reacties) op 27-11-2016 12:35
Misschien dat het wat kan worden, ik hou de game zeker nog in de gaten.
CrippledKiller
Door CrippledKiller (6571 reacties) op 27-11-2016 13:12
Als ik home bases kan bouwen die voor mij resources kunnen maken en waar ik heen kan warpen dan is dat al een incentive om de game weer op te pikken. Ik blijf het alleen jammer vinden dat het geen multiplayer game is. Ontdekken in squads is juist een mooie drive in een game met zo veel planeten van allerlei verschillende maten en oppervlakken.

Nouja de foundation patch is een begin, wie weet hoe ver ze dat door kunnen trekken.
Danny's Hardcore Cafe: https://www.youtube.com/channel/UCB9oBtkioMbjtpGC0Z4m3rQ
Skull_kid
Door Skull_kid (39014 reacties) op 27-11-2016 13:49
Rol: Forum Moderator
Ik speel het spel nog met veel plezier, maar deze uitbreiding maakt het geheel nog een stuk leuker!

Hoop wel dat het wat makkelijker wordt om de laatste dieren te vinden, want dat is vaak echt een hels karwei, waar ik soms echt geen zin meer in heb! Één planeet kon ik binnen 10 minuten items verzamelen die 4x meer waard waren dan het zoeken van alle dieren op een planeet. Als het vinden van de laatste dieren makkelijker was, was dat niet zo'n probleem, maar nu is het gewoon teveel werk voor te weinig geld.
❍ᴥ❍
Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1814 reacties) op 27-11-2016 14:57
Hij is de update al aan het binnenhalen. Kleine 2,7GB.



PSN/Steam: jeroendewaal
Stef
Door Stef (3349 reacties) op 27-11-2016 16:05
Ik had niet verwacht dat de update er zo snel zou zijn.
Net een half uurtje gespeeld en het bevalt wel goed.
Creative is wel leuk om een beetje te spelen met wat er allemaal is. Schepen zijn gratis dan, maar helaas nog niet alle tech en upgrades unlocked.
Switch friends code: SW-2148-5746-6110.
Bruce
Door Bruce (427 reacties) op 29-11-2016 10:28
heb ff zitten spelen met basis-bouwen (creative)
leuk dat dit is toegevoegd, iedereen die graag fallout-bouwwerksels maakt, kan ik aanraden om No Man's Sky terug te proberen

grafisch ziet het er ook allemaal ietsje beter uit

heb een Destiny gevoel bij No Man's Sky...
Vanilla Destiny was ook niet vet... en kijk wat het nu is geworden

hopelijk gaan ze door met patchen, liefst gratis, was tenslotte een fullprice AAA titel

hoe speelt eigenlijk de nieuwe survival mode?

"Wakka! Wakka! Wakka!" (Pacman) / PSN: PBruceBE / XBOXLive: PBruce BE / Nintendo: BruceBE
Bruce
Door Bruce (427 reacties) op 29-11-2016 12:09
binnenkort misschien landvoertuigen?

artikel gamer
"Wakka! Wakka! Wakka!" (Pacman) / PSN: PBruceBE / XBOXLive: PBruce BE / Nintendo: BruceBE
Asharon
Door Asharon (937 reacties) op 25-01-2017 16:05
Van 't weekend het spel platinum gespeeld op de PS4. Ondanks alle kritiek (die ik zeker begrijp), vind ik het een bijzondere en unieke ervaring. Nu is het voor mij wachten op Elite: Dangerous.
Steam vriendcode: 1268160275. Speel op dit moment: Final Fantasy XIV
Xor
Door Xor (34837 reacties) op 08-03-2017 19:20
Ondanks de drama en de game die nu eerlijk gezegd door velen 'dood' wordt gezien, brengt Hello Games deze week een update patch uit genaamd Pathfinder.

Hier is een lijst van wat er allemaal in de patch zit:
Quote:
Audio
50% more generative soundscapes
Additional game loading and game start music
Added multi-room base ambiences
More detailed rain system, including room dependent and indoor window rain
Added indoor storm ambience
Changes to reverb system
Fix for a flood of sounds which could occur during the tutorial

Ships and Space
Improved ship landing code
Fixed AI ships appearing in the air with landing gear deployed
Ship weapons operate using a new multi-mode system
Fix for being able to spawn freighters underground while you are jetpacking
Prevent all docking points in stations, freighters and outposts being taken by AI ships
Fixed issue where ships could occasionally become invisible
Fixed an issue where spawning into a freighter in near-planet orbit would occasionally place the player underground
Freighter containers now drop less Titanium, Thamium and Copper
Freighter containers now have a chance to drop Nanite Clusters
Traders can now drop Nanite Clusters
Traders no longer drop Copper or Iron
Reduced camera shake whilst taking hits in space combat
Reduced pirate damage in survival mode
Reduced damage on ship laser
Tweaked ship exit animations to improve player placement

Gameplay
Added damage and resource numbers in combat and when mining, toggleable in the Options menu
Allow multiple weapon types on the multitool
Free weapons and ships now have broken slots
Recruit NPCs have more descriptive names
Fixed holes appearing in high detail terrain regions
Made player respawn positioning more robust
Introduced new growable plant type
Fixed slow memory leak in material effects
Removed several minor memory leaks on warp
Boosted shield recharge rate whilst in caves slightly
BoltCaster Rate of Fire and Laser Mining Speed upgrades are now known from start. Tweaked build requirements so that both are possible to build on player’s first planet
Drones now drop small amount of zinc on destruction
Reduced amount of platinum from depots
Fixed Vy’Keen depots dropping titanium instead of platinum
Improved balance of hazards on Scorched and Frozen planets
Reworked NPC secondary interactions to give you standing in exchange for offerings
Reduced the amount of tech given by NPCs. In most cases they will now reward tech fragments instead of blueprints
Reduced the amount of tech available for NPC reward
Fixed projectiles shooting through certain unmineable substances
Adjusted space stations to minimise cases where NPCs intersect with the environment
Fixed issue where the suit upgrade chamber would occasionally disappear

Base Building
Fixed NPC terminals and ladders being removed from the central room of bases after the player leaves
Moved snap points for the glass corridor to be correctly grid aligned
Galactic Terminals now have consistent pricing, regardless of where in a base they are added
Fixed plants not being removed after removing the planter below them
Deleting a room now refunds not only the room itself, but also its contents
Fixed some plants and rocks not being removed when placing down a base building part
Fixed the colour of the base terminal light occasionally resetting to red
Terminals no longer can be build over windows in the central room
Fixed base building colours becoming corrupt under specific circumstances
Fixed some NPC missions counting the number of parts in your base incorrectly
Fixed landing pad not snapping correctly to some parts
Fixed issues where resource harvester would fail to gather resources
Left mouse button and right trigger can now be used to build
Fixed various precision problems with building in freighters
Fixed some cases where grenades would fail to edit the terrain
Organised parts in the base building menu to be more intuitive

UI
Added animation within the Quick Menu
Changed the hyperdrive stat to be measured in Light Years
Opening the menu will now return to the last page you viewed
Added a new Tech stat section to the Tech info popup
Improved mouse smoothing
Improved mouse sensitivity
Clearer and more detailed multitool, ship and freighter comparison screen
Fixed flickering transition between Inventory and Options Menu pages
Reduced number of menu options requiring a button to be held rather than pressed
Improved responsiveness of button holding
Fixed a bug in the options menu where the title bar would flicker
Improvements to discovery timeline UI
Added “Set Waypoint” option to the solar system pop-up
Improved alignment at aspect ratios other than 16:9
Prevented player notifications showing up during credits and redeem screen
Fixed issue whether error messages would be shown for charging and repairing before the options had been selected
Increased icon resolutions to support play at 4k resolutions
Fullscreen effects are now correctly displayed when entering a hazard
Disabled the quick menu while warping between systems
Removed obsolete Generation Detail option in settings
Updated display of new discoveries to be clearer and more readable
Fixed some Japanese and Russian localisation issues and text overlap
Made cinematic black bars less frequent and obtrusive
Made is so cinematic black bars can be dismissed
Race standing is now displayed on the journey milestone page
Fixed various windows occasionally appearing partially offscreen
New visuals and backgrounds on mode select, options and inventory screens

Visuals
Reduced banding artifacts on some metallic surfaces
Fixed seam artifacts on some normal maps
Fixed shadows being too black over water on certain planets
Fixed very occasional errant black geometry in space
Improved performance of water rendering
Improved performance in forward rendering passes
Improved performance in spotlight rendering
Fixed some issues with flickering lights
Correctly oriented IBL map, fixing several lighting issues
Fixed issue where vertex displacement would glitch when walking between regions

PC
Support for Intel HD Graphics 530, 540, 550, 580, 630, 640, 650
Reduced banding artifacts in gamma correction on some GPUs
Escape key now goes directly to the quit options page
Improved and expanded Steam Controller mapping

PS4
Support For PS4 Pro 4K Rendering
Support For PS4 Pro Delta Colour Compression
Support For PS4 Pro automatic Depth Buffer decompression

Door TheMART (3974 reacties) op 08-03-2017 20:00
Damn Hello Games heeft in ieder geval een beste support met enorme updates gratis na het launch gebeuren dat niet positief was.

Game nu in PS+ voor 15,99 te koop als ik me niet vergis.
PSVita OLED Masterrace
CrippledKiller
Door CrippledKiller (6571 reacties) op 08-03-2017 20:21
@TheMART; Zou zomaar eens kunnen dat door deze updates de game WEL de moeite waard gaat worden. Ik pik m in ieder weer op waar ik ben gestopt om eens te kijken of het nu wel de moeite is. En sowieso levert het ook weer wat content op.
Danny's Hardcore Cafe: https://www.youtube.com/channel/UCB9oBtkioMbjtpGC0Z4m3rQ
Doobieters
Door Doobieters (29539 reacties) op 25-06-2017 11:01
Komen er nog updates aan of is path finder de laatste?
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Stef
Door Stef (3349 reacties) op 25-06-2017 11:56
Er is wat speculatie gaande dat er iets aan het komen is.
De devs hebben tapes verstuurd en er is een zoektocht gaande buiten het spel.
In de NMS subreddit staat er een boel over.
Switch friends code: SW-2148-5746-6110.
Henkdepotvis
Door Henkdepotvis (1133 reacties) op 25-06-2017 14:05
Quote:
Damn Hello Games heeft in ieder geval een beste support met enorme updates gratis na het launch gebeuren dat niet positief was.

Game nu in PS+ voor 15,99 te koop als ik me niet vergis.
Gepost door: TheMART op 08-03-2017 20:00

Om het goed te maken dat ze eerst weken lang niet reageerden toen hun spel faalde
Altijd in voor een potje rocket league :) PSN: Killerkel97
Door ZWGamemaster (2809 reacties) op 25-06-2017 14:32
Quote:
[..]

Om het goed te maken dat ze eerst weken lang niet reageerden toen hun spel faalde
Gepost door: Henkdepotvis op 25-06-2017 14:05

Spel faalde niet, mensen verwachte iets wat nooit beloofd was. Volgde de game lang en heb er enorm van genoten vanaf de release.
Stef
Door Stef (3349 reacties) op 25-06-2017 14:41
Quote:
[..]

Om het goed te maken dat ze eerst weken lang niet reageerden toen hun spel faalde
Gepost door: Henkdepotvis op 25-06-2017 14:05

Ze zijn nu ook alweer maanden lang stil.
Switch friends code: SW-2148-5746-6110.
Maarten95
Door Maarten95 (610 reacties) op 25-06-2017 15:14
Quote:
[..]

Spel faalde niet, mensen verwachte iets wat nooit beloofd was. Volgde de game lang en heb er enorm van genoten vanaf de release.
Gepost door: ZWGamemaster op 25-06-2017 14:32

Er zijn wel degelijk zaken beloofd die niet zijn nagekomen met name in het multiplayer aspect. Zo zouden er op grote schaal space battles zijn. Hier is destijds grote ophef over geweest aangezien de spacebattles wel te zien waren in de trailer op steam. Dit werd gezien als misleiding van de consument wat leidde tot een onderzoek met als conclusie dat de trailer van steam werd afgehaald.

Daarnaast zou er een grote variatie aan ecosystemen aanwezig zijn. Bijvoorbeeld zou men bij launch al een desert planeet(ook in de trailer). Ook dit soort zaken waren niet aanwezig bij de launch. Het grootste probleem met het spel was uiteindelijk het te behalen doel. Zo zou er iets fantastisch gebeuren wanneer je het center van het universum bereikt. Uiteindelijk klopte dit wel maar niet op een goede manier. Er is namelijk helemaal niks in het centrum.

Dit betekend niet dat no man sky een slecht spel is. Dat wil ik niet suggereren. Ik denk alleen dat de prijs en de beloftes van Sean Murray een hoop kapot hebben gemaakt. Men probeert desalniettemin de schade te beperken door toch een hoop van de beloftes na te komen. Er is meer variatie in zowel de planeten als de spaceship en je kunt tegenwoordig een settlement starten. Spacebattles zijn op de dag van vandaag echter nog niet te bekennen op de schaal zoals beloofd.
Swizard
Door Swizard (891 reacties) op 25-06-2017 15:27
Quote:
[..]

Spel faalde niet, mensen verwachte iets wat nooit beloofd was. Volgde de game lang en heb er enorm van genoten vanaf de release.
Gepost door: ZWGamemaster op 25-06-2017 14:32
wat zeer zeker wel beloofd werd. Ze bullshitde zichzelf lachend naar de bank, vergis je niet
ArdiBacardi
Door ArdiBacardi (2417 reacties) op 25-06-2017 15:30
Ik ben benieuwd of ze nog veel aan de game gaan toevoegen c.q. patchen. Destijds het volle pond voor betaald, vond het een leuke game maar na een uurtje of 20 wel eentonig worden.
More bang for the buck!
Doobieters
Door Doobieters (29539 reacties) op 25-06-2017 17:41
@mightymarkuk 27 mei
@hellogames please reply. Are you still developing #NMS ?

@hellogames
We are!

Er komt dus nog extra content
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
[Begin]  |20|21|22|23|24|25|26(30)  [Eind]