en dan het support probleem er is elke keer wel wat dan is die neit in gewerkt dan zijn ze allemaal ziek dan is de manger er even neit.
ik vraag me af hoe het kan dta veel andere bedrijven dat doen als de manger er een apar dagen neit is dat draait gewoon door dan. schijnbaar kan dat daar niet
Heb maar een ticket aangemaakt, hopen dat ik het terug kan krijgen van ze.
Tracking is nog steeds hetzelfde gek genoeg.
mocht je een reactie op je ticket krijgen van compensatie op verzendskosten op je volgende bestelling ipv teruggave douane kosten, dan moet je daar natuurlijk geen genoegen meenemen.
.
Quote:
mocht je een reactie op je ticket krijgen van compensatie op verzendskosten op je volgende bestelling ipv teruggave douane kosten, dan moet je daar natuurlijk geen genoegen meenemen.
Gepost door: Mellowpimp op 12-02-2020 21:55
mocht je een reactie op je ticket krijgen van compensatie op verzendskosten op je volgende bestelling ipv teruggave douane kosten, dan moet je daar natuurlijk geen genoegen meenemen.
Gepost door: Mellowpimp op 12-02-2020 21:55
Mee eens, het is niet professioneel en eerlijk om de kosten op de klant te leggen, tenslotte is het niet de fout van de klant. Ik zeg niet dat het hun fout is maar als je betaald voor DDP, en als dan je pakket verzonden word met DDU waardoor je niet alleen de tax weer moet betalen maar ook nog eens de kosten van het post bedrijf voor een service waar je niet om gevraagd hebt, en dan vervolgens geen refund krijgt, dan ga je toch ook niet denken als klant van "hmmm laat ik daar nog eens een keer bestellen".
Ik heb nog geen reactie terug, nu is 26 euro niet zo erg als andere mensen die geraakt zijn met douane geef ik toe, maar het zijn toch onnodige extra kosten waar ik wat leuks van had kunnen kopen.
Bedankt voor het delen trouwens, ik zal eventueel Josh contacteren mocht het zo lopen.
https://www.instagram.com/sir_collectalot/
Quote:
Voor alle duidelijkheid: volgens wat ik gelezen heb op Discord hebben meerdere mensen dat als reactie gekregen op hun tickets. Onaanvaardbaar.
mocht je een reactie op je ticket krijgen van compensatie op verzendskosten op je volgende bestelling ipv teruggave douane kosten, dan moet je daar natuurlijk geen genoegen meenemen.
Gepost door: Mellowpimp op 12-02-2020 21:55
Gepost door: Mellowpimp op 12-02-2020 21:55
De boel is nog niet verzonden (begint ook op mijn zenuwen te werken, ik dacht dat die krengen gewoon klaar waren...) Dus ik ben benieuwd.
Quote:
[..]
Voor alle duidelijkheid: volgens wat ik gelezen heb op Discord hebben meerdere mensen dat als reactie gekregen op hun tickets. Onaanvaardbaar.
Gepost door: BenoitRen op 13-02-2020 10:22
Voor alle duidelijkheid: volgens wat ik gelezen heb op Discord hebben meerdere mensen dat als reactie gekregen op hun tickets. Onaanvaardbaar.
Gepost door: BenoitRen op 13-02-2020 10:22
klopt. volgens mij komt het allemaal uiteindelijk wel goed, maar hun interne communicatie is echt waardeloos, waardoor je dit soort dingen krijgt.
.
Quote:
Oh? Gaan ze iets anders verzinnen ter compensatie? In feite krijg je een 'goedmakertje' op je volgende bestelling.klopt. volgens mij komt het allemaal uiteindelijk wel goed, [..]
Gepost door: Mellowpimp op 13-02-2020 11:59
Gepost door: Mellowpimp op 13-02-2020 11:59
Twitch.tv/DagDoesStuff ππ
Quote:
[..]
Oh? Gaan ze iets anders verzinnen ter compensatie? In feite krijg je een 'goedmakertje' op je volgende bestelling.
Gepost door: DaggieWaggie op 13-02-2020 12:04
Oh? Gaan ze iets anders verzinnen ter compensatie? In feite krijg je een 'goedmakertje' op je volgende bestelling.
Gepost door: DaggieWaggie op 13-02-2020 12:04
Blijkbaar is het niet helemaal duidelijk, je krijgt gewoon je douane geld terug, maar door hun crappy interne communicatie is dat niet helemaal duidelijke geweest binnen hun eigen bedrijf, vandaar dat een lading mensen een reactie hebben gehad dat over compensatie volgende zending. dat klopt niet, dus als je een ticket open hebt en ze komen toch nog met die reactie, wat niet meer zou moeten, dan moet je niet akkoord gaan natuurlijk
.
DDP rates for the United Kingdom, France, Germany, and Canada will not be rising and will remain where they were throughout 2019.
DDP rates for all other DDP countries will be rising (and this will vary by country). Rates for countries not receiving DDP service will not be impacted and remain where they have been.β
meer hier: International Shipping Rates Update
πΊπ¦ ππ
Quote:
We would like to inform you that we are in the early stages of opening an operation in The Netherlands, and itβs something we are pretty excited about. Our goal with that is to provide cheaper, faster, and better shipping to Europe (from within Europe). Once this is up and running, we expect to be able to adjust rates down across the board.
We would also like to deeply apologize for an issue where many international orders in January were sent out with a duties unpaid service. This issue has been corrected and all orders that should have been DDP are now being sent DDP as originally intended.
We would like to inform you that we are in the early stages of opening an operation in The Netherlands, and itβs something we are pretty excited about. Our goal with that is to provide cheaper, faster, and better shipping to Europe (from within Europe). Once this is up and running, we expect to be able to adjust rates down across the board.
We would also like to deeply apologize for an issue where many international orders in January were sent out with a duties unpaid service. This issue has been corrected and all orders that should have been DDP are now being sent DDP as originally intended.
Quote:
Heb je een bron waar ik dit kan quoten voor mijn ticket?
Gepost door: DaggieWaggie op 13-02-2020 12:44
Gepost door: DaggieWaggie op 13-02-2020 12:44
Quote:
CarolineToday at 4:37 PM
Hi everyone! We've made a blog post about shipping rates. Please read the full thing. For anyone who was impacted and shipped DDU when they should've been DDP, even if they've had tickets close with no refunds, please contact Customer Support. (If you have an open ticket, you do not need to open a new one β you will be moved to the end of the queue with a new ticket.)
Hi everyone! We've made a blog post about shipping rates. Please read the full thing. For anyone who was impacted and shipped DDU when they should've been DDP, even if they've had tickets close with no refunds, please contact Customer Support. (If you have an open ticket, you do not need to open a new one β you will be moved to the end of the queue with a new ticket.)
.
En tof om te horen dat iedereen hun douane kosten terug gaan krijgen, petje af.
Quote:
Vind het wel vet dat ze voor Nederland hebben gekozen! Ze zaten ook te denken aan Ierland, maar zat wel stiekem te hopen op NL! Zal denk ik wel vaker van ze kopen dan!
En tof om te horen dat iedereen hun douane kosten terug gaan krijgen, petje af.
Gepost door: Lenilyn op 13-02-2020 17:54
En tof om te horen dat iedereen hun douane kosten terug gaan krijgen, petje af.
Gepost door: Lenilyn op 13-02-2020 17:54
Je krijgt gratis verzending de eerst volgende keer, heb (nog) niet gezien dat je je extra kosten terug krijgen.