PSN: Moeswa / XBOX-Live: Moeswa
[twitch.tv/sensu] Streamt: Elden Ring
Npc's mis ik niet echt, ja er is niet veel interactie maar de storytelling zit goed in elkaar, met name de voiceacting. De Wereld is voor de verandering mooi groen met veel natuur, De locaties zijn goed en kwa infrastructuur ben ik nog geen gebouwen tegengekomen die gekopieerd zijn uit Fallout 4.
Kortom: ik kan niet wachten tot de release!
Dinsdag 6 november 19.00 uur – 21.00 uur
Donderdag 8 november 20.00 uur – 2.00 uur vrijdag 9 november
Aan het begin had ik grote moeite met alle springende en schietende medespelers. Later als isdereen een beetje verspreid is over de wereld is het wel tof als je een keer iemand tegen ‘t lijf loopt.
Ik mis NPC’s wel enorm, in de voorgaande delen was het altijd spannend als je een nieuw stadje/gebouw zag: zouden ze friendly zijn?
Dat is voor mij nu het grootste minpunt.
De holotapes zijn leuk, maar lastig te volgen als je zelf alweer vol in de actie zit.
Element met voedsel/water/ziektes etc is ook leuk gedaan.
Ik ga hem wel kopen dag 1 denk ik.
Quote:
Je vindt gewoon voorwerpen, locaties holotapes ed, die de trigger zijn voor nieuwe quests. Ik snap nog steeds niet helemaal hoe je dan quests enzo krijgt, als er geen NPCs zijn?
Gepost door: Skull_kid op 05-11-2018 10:07
Gepost door: Skull_kid op 05-11-2018 10:07
Ik vond al die mede-spelers akelig irritant, en totaal niet in de Fallout sfeer passen. Als ze ooit een offline-modus toevoegen zal ik overwegen deze eens aan te schaffen, maar nu zeker niet.
You shall not pass.
Het maken van je personage beloofde eigenlijk een hoop en daar heb ik dan ook met gemak een half uur aan gespendeerd. Dat was dan ook, bij nadere inzien, het hoogte punt van mijn ervaring. Veel opties die voor de verandering te combineren waren en over elkaar gelegd konden worden, zoals modder op en blauwe plekken in het gezicht.
Alleen wel jammer dat je de hoge resolutie representatie van je keuzes in het spel vrijwel niet meer ziet, daar loop je als vaseline waas rond en zien andere spelers er eveneens wazig uit. Dat is ook niet waar de grafische mankhemententjes stoppen... veel mindere puntjes, zoals gras en bomen worden nog wel enigszins opgekalefaterd door de warenhuizen vol "Godrays", maar dingen als water bij regen, of spetters, zijn gewoon lelijker als bijvoorbeeld Skyrim, Elder Scrolls Online of Fallout 4. Zaken als "Godrays" uit de bergwand, pop-in enz laat ik dan nog buiten beschouwing.
De verdere speelervaring doet mij dan ook denken aan iets van een Destiny open wereld ervaring... alleen wel zonder de strakke mechanieken die dat spel de moeite waard maken om te spelen. Er is ook echt nul komma niks veranderd qua speelervaring, wat ik persoonlijk toch een beetje jammer vind, had wel iets van een mantel, vault o.i.d. systeem gewild. Helemaal gezien het spel als geheel veel meer leunt op de speelervaring in tegenstelling tot het verhaal bij voorgaande delen, waardoor het fraai duidelijk is dat de speelervaring niet heel erg diepgaande of zelfs soepeltjes is.
Verhaal, tja... welk verhaal? De verschillende geluidsopnames die je kunt vinden zijn inderdaad wel goed, maar dat waren ze ook in zeg Bioshock of Mirror's Edge. Die spellen hadden daarnaast ook nog gewoon een verhaal.
Quote:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe je dan quests enzo krijgt, als er geen NPCs zijn?
Gepost door: Skull_kid op 05-11-2018 10:07
Gepost door: Skull_kid op 05-11-2018 10:07
Naast de door Mithrandir genoemde manieren is één van de meest, in mijn ervaring, voorkomende manieren dat je op een locatie stuit waar of dan iets van een "publiek evenement" is of de eerste keer dat je er komt en je een generieke "Onderzoek de locatie" opdracht krijgt.
汚部屋。
Quote:
't spel komt er bij mij niet in voor meer als €10,- na een aantal uur te hebben gespeeld.
Het maken van je personage beloofde eigenlijk een hoop en daar heb ik dan ook met gemak een half uur aan gespendeerd. Dat was dan ook, bij nadere inzien, het hoogte punt van mijn ervaring. Veel opties die voor de verandering te combineren waren en over elkaar gelegd konden worden, zoals modder op en blauwe plekken in het gezicht.
Alleen wel jammer dat je de hoge resolutie representatie van je keuzes in het spel vrijwel niet meer ziet, daar loop je als vaseline waas rond en zien andere spelers er eveneens wazig uit. Dat is ook niet waar de grafische mankhemententjes stoppen... veel mindere puntjes, zoals gras en bomen worden nog wel enigszins opgekalefaterd door de warenhuizen vol "Godrays", maar dingen als water bij regen, of spetters, zijn gewoon lelijker als bijvoorbeeld Skyrim, Elder Scrolls Online of Fallout 4. Zaken als "Godrays" uit de bergwand, pop-in enz laat ik dan nog buiten beschouwing.
De verdere speelervaring doet mij dan ook denken aan iets van een Destiny open wereld ervaring... alleen wel zonder de strakke mechanieken die dat spel de moeite waard maken om te spelen. Er is ook echt nul komma niks veranderd qua speelervaring, wat ik persoonlijk toch een beetje jammer vind, had wel iets van een mantel, vault o.i.d. systeem gewild. Helemaal gezien het spel als geheel veel meer leunt op de speelervaring in tegenstelling tot het verhaal bij voorgaande delen, waardoor het fraai duidelijk is dat de speelervaring niet heel erg diepgaande of zelfs soepeltjes is.
Verhaal, tja... welk verhaal? De verschillende geluidsopnames die je kunt vinden zijn inderdaad wel goed, maar dat waren ze ook in zeg Bioshock of Mirror's Edge. Die spellen hadden daarnaast ook nog gewoon een verhaal.
[..]
Naast de door Mithrandir genoemde manieren is één van de meest, in mijn ervaring, voorkomende manieren dat je op een locatie stuit waar of dan iets van een "publiek evenement" is of de eerste keer dat je er komt en je een generieke "Onderzoek de locatie" opdracht krijgt.
Gepost door: Forrestfield op 05-11-2018 10:29
Het maken van je personage beloofde eigenlijk een hoop en daar heb ik dan ook met gemak een half uur aan gespendeerd. Dat was dan ook, bij nadere inzien, het hoogte punt van mijn ervaring. Veel opties die voor de verandering te combineren waren en over elkaar gelegd konden worden, zoals modder op en blauwe plekken in het gezicht.
Alleen wel jammer dat je de hoge resolutie representatie van je keuzes in het spel vrijwel niet meer ziet, daar loop je als vaseline waas rond en zien andere spelers er eveneens wazig uit. Dat is ook niet waar de grafische mankhemententjes stoppen... veel mindere puntjes, zoals gras en bomen worden nog wel enigszins opgekalefaterd door de warenhuizen vol "Godrays", maar dingen als water bij regen, of spetters, zijn gewoon lelijker als bijvoorbeeld Skyrim, Elder Scrolls Online of Fallout 4. Zaken als "Godrays" uit de bergwand, pop-in enz laat ik dan nog buiten beschouwing.
De verdere speelervaring doet mij dan ook denken aan iets van een Destiny open wereld ervaring... alleen wel zonder de strakke mechanieken die dat spel de moeite waard maken om te spelen. Er is ook echt nul komma niks veranderd qua speelervaring, wat ik persoonlijk toch een beetje jammer vind, had wel iets van een mantel, vault o.i.d. systeem gewild. Helemaal gezien het spel als geheel veel meer leunt op de speelervaring in tegenstelling tot het verhaal bij voorgaande delen, waardoor het fraai duidelijk is dat de speelervaring niet heel erg diepgaande of zelfs soepeltjes is.
Verhaal, tja... welk verhaal? De verschillende geluidsopnames die je kunt vinden zijn inderdaad wel goed, maar dat waren ze ook in zeg Bioshock of Mirror's Edge. Die spellen hadden daarnaast ook nog gewoon een verhaal.
[..]
Naast de door Mithrandir genoemde manieren is één van de meest, in mijn ervaring, voorkomende manieren dat je op een locatie stuit waar of dan iets van een "publiek evenement" is of de eerste keer dat je er komt en je een generieke "Onderzoek de locatie" opdracht krijgt.
Gepost door: Forrestfield op 05-11-2018 10:29
Ben het helemaal met je eens. Heb de beta ook voor en uurtje gespeeld om vervolgens lachend afgesloten te hebben en tegen mezelf te hebben gezegd dat ik deze niet ga halen, wat een waardeloos excuus voor een Fallout game.....
Het is dan wel nog in beta en de game word misschien nog beter maar dit is werkelijk niet mooi meer. Bethesda heeft met deze game echt de plank misgeslagen en dat kunnen ze alleen maar oppakken om Fallout 5 of Elder Scrolls 6 perfect te maken en, oh ja, singleplayer.
Ik hou het wel bij Red Dead Redmption 2 en Assassin's Creed Odyssey. Heerlijk single player
'You see some of those people? Some of them are here every hour of the day posting the dumbest sh*t nobody asked for. Ignore them, they do it with most of the community too'.
1000+ fysieke spellen :)
Quote:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe je dan quests enzo krijgt, als er geen NPCs zijn?
Gepost door: Skull_kid op 05-11-2018 10:07
Gepost door: Skull_kid op 05-11-2018 10:07
Exact dit zat ik mij af te vragen. Zijn dan enkel de andere spelers je tegenstanders? Ik snap er eerlijk gezegd geen kont van..
Snel le dweil..
[twitch.tv/sensu] Streamt: Elden Ring
'You're goddamned right we're going to the moon, kid'
Quote:
Shit ik kreeg een update die langer duurde te downloaden na het tijdslot :S
Gepost door: Majjen op 06-11-2018 21:33
Gepost door: Majjen op 06-11-2018 21:33
Same.. balen
Quote:
Shit ik kreeg een update die langer duurde te downloaden na het tijdslot :S
Gepost door: Majjen op 06-11-2018 21:33
Gepost door: Majjen op 06-11-2018 21:33
Let op: gisteren kreeg ik weer een update van circa 10gb. Zet alvast je PS4 aan indien mogelijk, dan gaat het niet van je speeltijd af.